marcone Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 1. Mororul din 2010 e DOHC, pana in 2010 era cu o singura axa cu came si cu culbutori. altfel nu cred ca sunt cine stie ce update-uri. Verifica pe topicul posesorilor. 3. Cei de la bavaria au pagina de motociclete rulate, poate apare una pe acolo: http://www.bavaria-bmw-motorrad.ro/moto-rulate/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 fratilor, ajutati un idiot care are o intrebare tampita (am cautat pe net si nu gasesc): cum montez un accesoriu electric (bricheta, GPS, vibrator etc) pe pozitia de contact pus? saru' mana domniilor voastre! Salut, daca mai e de actualitate ai cam doua variante mari si late: 1. te intepi undeva in cablul prizei de sub sa (pe asta ar trebui s-o ai deja instalata). N-as recomanda varianta asta din pricina consumului insumat care ar putea face CAN-BUS-ul sa tusasca 2. sub rezervor, undva mai in fata, exista o mufa pentru montarea celei de-a doua prize. Daca o vezi, sigur o recunosti. Daca pui priza originala, te mufezi in ea si gata. Daca vrei priza mare sau orice alt gadget, tai mufa aia si pui niste papuci. Atentie totusi, desi teoria zice ca poti merge cu consumuri de pana la 5A, mie compresorul (care teoretic consuma tot 5A) nu-mi merge cu solutia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Eu le pun de regula cu releu comandat de lumina de pozitie din far sau de faza lunga. Presupun ca il poti comanda si de la + de la bricheta, ca aia mai ramane activa inca nush cat timp dupa ce iei contactul, dar nu permanent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Dap, plusul de la bricheta mai ramane activ un minut dupa ce tai contactul. Practic mufa despre care vorbeam e o a doua bricheta si se comporta similar. Avantajul e ca e mai in fata si se mai scurteaza cablaraia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 O intrebare legata tot de alimentarea de la bricheta (dar la LC), daca aveti idee - conectez telefonul or something (motorul pornit). Incarca. Opresc motorul, mai incarca 1 minut aprox, dupa care taie curentul. Doar ca o data cam la 1 minut mai da cate un inpuls de curent 1-2 secunde. Pot dezactiva cumva "feature-ul" asta ? Sau sa il fac sa nu mai taie curentul (in afara de a ma baga eu in fire si lega priza pe direct). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 Cred ca e ceva procedura de handshake, care daca o respecti, ori il faci sa dea tot timpul ori il faci sa nu mai dea deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 (editat) am o roata de spate pt BMW 1200GS, a fost usor avariata, cine e interesat sa ma sune. tel 0754789987 pret 280 euro Editat Iunie 25, 2015 de bill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drsworld Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 Salut, vand saua asta de la Touratech. E practic noua, niciun semn de folosinta pe ea. Se potiveste la R1200GS pana in 2012. http://shop.touratech.co.uk/vehicle-equipment/seats/comfort-seat-rider-for-bmw-r1200gs-up-to-2012-r1200gs-adventure-up-to-2013-not-adjustable-extra-low.html pret 170 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six_6 Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 Salut, vand saua asta de la Touratech. E practic noua, niciun semn de folosinta pe ea. Se potiveste la R1200GS pana in 2012. http://shop.touratech.co.uk/vehicle-equipment/seats/comfort-seat-rider-for-bmw-r1200gs-up-to-2012-r1200gs-adventure-up-to-2013-not-adjustable-extra-low.html pret 170 euro Un nr de tel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drsworld Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 0722 3901 83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iunie 27, 2015 Share Postat Iunie 27, 2015 Bogo si Dan: multumesc cu intarziere, acum am vazut. Vreau sa scot garminul pe care il am pus pe baterie si sa'l montez undeva unde sa'mi ia curentul cand opresc contactul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 27, 2015 Share Postat Iunie 27, 2015 Bogo si Dan: multumesc cu intarziere, acum am vazut. Vreau sa scot garminul pe care il am pus pe baterie si sa'l montez undeva unde sa'mi ia curentul cand opresc contactul. de ce? eu tocmai ce l-am pus pe al meu direct pe baterie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Un motiv ar fi ca n-ai vrea sa scapi ceva metalic prin priza si s-o pui de-un scurt. Al doilea (cazul meu): capacul de la priza uneori nu se inchide bine. Cand ploua si priza e alimentata tot timpul, sa vezi ce electroliza frumoasa se petrece (actualmente priza e direct pe baterie si nu-s prea fericit cu solutia asta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Bogo si Dan: multumesc cu intarziere, acum am vazut. Vreau sa scot garminul pe care il am pus pe baterie si sa'l montez undeva unde sa'mi ia curentul cand opresc contactul. eu l-as lasa pe direct tot timpul, nu-ti consuma mult doar nu-l lasi 3 zile montat. » Post actualizat in 29 Jun 2015 20:57 Un motiv ar fi ca n-ai vrea sa scapi ceva metalic prin priza si s-o pui de-un scurt. Al doilea (cazul meu): capacul de la priza uneori nu se inchide bine. Cand ploua si priza e alimentata tot timpul, sa vezi ce electroliza frumoasa se petrece (actualmente priza e direct pe baterie si nu-s prea fericit cu solutia asta). mie-mi convine imi scot fir in cort, pentru o lumina LED si alimentez gardul electrificat pentru animale, dorm si io ca omu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Pentru cei interesati, am un cruise control de wunderlich, inclusiv contragreutatea de pe partea opusa, se potriveste la orice r1200gs, cu exceptia celor watercooled. Pretul lui de nou e 90EUR, plus transport. L'am luat in martie de la userul Robert Bobariu, caruia i'am platit 50de eur. Eu nu ma impac cu el (cu cruise controlul) deloc. Tot 50de eur vreau si eu pe el. Dati de stire si pun pe curier. http://www.wunderlich.de/shop/en/cruise-control-for-original-top-yoke-2.html » Post actualizat in 30 Jun 2015 18:41 E nou, am uitat sa specific. A fost testat de Rober si de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Pe mine ma ajuta foarte mult La 1150 am avut Wunderlich, la scroafa astalalalta i-am luat Kaoko. Nu concep viata fara un throttle lock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 As fi vrut sa ma ajute si pe mine. Poate's io mai bou, da' sa'mi faci si mie un desen cum faci sa'l strangi in mers. Eu nu ma pot obisnui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Salutare ! Am o intrebare pentru voi, m-am pus pe strans pentru un 1200 gs adv, momentan nu m-am decis 100% ce an, dar ma batea un gand la un moment dat sa consider si optiunea de a lua unul de nou. Nu stiu insa ce "sens" are, din moment ce se devalorizeaza foarte repede, am vazut gs-uri pe mobile.de, care dupa un an se vand la aproape jumatate de pret, cu sub 10-20 km pe bord, deci in principiu, ca noi dupa mintea mea. Personal as astepta pana la anul, cand gasesc un model 2014/2015 la un pret bun, si vreau neaparat sa fie olive green. Vreau sa fac si offroad cu el, am citit pe advrider si despre mod-ul de a pune janta de 21' de la woody pe fata, aveti careva asa ceva? Ce gs ati recomanda, un hexhead / waterhead / camhead ? Tin sa precizez ca nu m-am urcat pe unul niciodata, doar admirat de aproape. ^^ Sunt curios care este parerea voastra. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 As fi vrut sa ma ajute si pe mine. Poate's io mai bou, da' sa'mi faci si mie un desen cum faci sa'l strangi in mers. Eu nu ma pot obisnui. Uite, daca nu ies diseara cu ea, o sa ies maine la servici, fara dsicutie, si-mi testez si camera iti arat exact cum fac eu. Ma invita al dracu sa merg fara maini pe ghidon e o nebunie.. » Post actualizat in 01 Jul 2015 13:38 Salutare ! Am o intrebare pentru voi, m-am pus pe strans pentru un 1200 gs adv, momentan nu m-am decis 100% ce an, dar ma batea un gand la un moment dat sa consider si optiunea de a lua unul de nou. Nu stiu insa ce "sens" are, din moment ce se devalorizeaza foarte repede, am vazut gs-uri pe mobile.de, care dupa un an se vand la aproape jumatate de pret, cu sub 10-20 km pe bord, deci in principiu, ca noi dupa mintea mea. Personal as astepta pana la anul, cand gasesc un model 2014/2015 la un pret bun, si vreau neaparat sa fie olive green. Vreau sa fac si offroad cu el, am citit pe advrider si despre mod-ul de a pune janta de 21' de la woody pe fata, aveti careva asa ceva? Ce gs ati recomanda, un hexhead / waterhead / camhead ? Tin sa precizez ca nu m-am urcat pe unul niciodata, doar admirat de aproape. ^^ Sunt curios care este parerea voastra. Multumesc ! Eu am ales un model de top. E o chestie de snobism poate, dar am vrut DOHC, asta inseamna dupa 2010 si neaparat oil cooled, asta inseamna pana in 2013 De ce? 1. Watercooled a fost introdus de curand, au fost aduse imbunatatiri multe si sunt sigur ca mai are hibe de rezolvat 2. Un sistem in plus, fiabilitate mai mica 3. Electronica mai putina, fiabilitate mai mare Mie nu mi se pare ca pretul e la jumate dupa un an Eu tocmai am cumparat unul din 2011 cu $16,500, pretul unuia nou ajunge la $26k Si vorbim de 5 ani nu de 1 an. Cauta in Germania BMW-ul e un statut, de mult a incetat sa fie cumparat ca masina de "adventures" Asa ca gasesti multi pantofari care le tin in garaje incalzite, ies duminca 200km pe strada asfaltata si singuri si fara bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Uite, daca nu ies diseara cu ea, o sa ies maine la servici, fara dsicutie, si-mi testez si camera iti arat exact cum fac eu. Daca la KAOKO inteleg, unde strangerea se face in aceeasi directie cu rotirea acceleratiei, la Wunderlich este taman invers - adica trebuie sa "insurubez" in timp ce trag de gaz. Cu ce? » Post actualizat in 01 Jul 2015 13:50 Asa ca gasesti multi pantofari care le tin in garaje incalzite, ies duminca 200km pe strada asfaltata si singuri si fara bagaje. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Robert vezi ca au si reprezentanta sh-uri.baga un ochi si acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Salutare ! Am o intrebare pentru voi, m-am pus pe strans pentru un 1200 gs adv, momentan nu m-am decis 100% ce an, dar ma batea un gand la un moment dat sa consider si optiunea de a lua unul de nou. Nu stiu insa ce "sens" are, din moment ce se devalorizeaza foarte repede, am vazut gs-uri pe mobile.de, care dupa un an se vand la aproape jumatate de pret, cu sub 10-20 km pe bord, deci in principiu, ca noi dupa mintea mea. Personal as astepta pana la anul, cand gasesc un model 2014/2015 la un pret bun, si vreau neaparat sa fie olive green. Vreau sa fac si offroad cu el, am citit pe advrider si despre mod-ul de a pune janta de 21' de la woody pe fata, aveti careva asa ceva? Ce gs ati recomanda, un hexhead / waterhead / camhead ? Tin sa precizez ca nu m-am urcat pe unul niciodata, doar admirat de aproape. ^^ Sunt curios care este parerea voastra. Multumesc ! Robert, sfatul meu e sa nu-ti bati capul cu roata de 21 pentru offroad. GS-ul (ADV-ul cu atat mai mult) e o mobra mare si grea. N-o sa rupi munti in pumni cu ea si asta nu din cauza lipsei rotii de 21. Iar daca chiar esti convins ca vrei offroad, ia in calcul GS-ul simplu. 20 de kile se simt al dracului de mult. Bafta la achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fadrianradu Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 (editat) La ce au mentionat pana acum colegii, as mai adauga ca modelul exact care il iei sa il alegi si in functie de inaltimea ta. Chiar daca pe hartie, am impresia ca nu sunt diferente notabile(daca exista), in practica, mie mi se par modelele mai noi(liquid cool in sus) mai avantajoase pentru persoane mai scunde si modelele mai vechi mult mai ok(in configuratie default) pentru persoanele mai inalte. Nu stiu care e explicatia, dar cred ca saua si pozitia scaritelor ar fi o idee. Editat Iulie 2, 2015 de fadrianradu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Am avut si Kaoko si Wunderlich. Nu m-am imprietenit cu ele. Omni-cruise in schimb imi place : http://www.ebay.com/itm/HIGH-QUALITY-Omni-Universal-Motorcycle-Cruise-Control-System-Made-in-the-USA-/400508623279?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5d402c99af Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Stiu, doar la tine l'am vazut prima data. N'am mai apucat sa'l comand pt drumul in Norvegia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.