Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am vreo doi saci din http://www.titantalk.com/forums/attachments/titan-parts-accessories/49243d1190486807-aftermarket-fog-light-switch-hella.jpg

Daca iti trebuie unul, platesti curierul 20 de lei si e al tau.

multumesc mult, dar am vb cu un prieten si imi aduce un "intrerupator de barca". ala sigur e waterproof.

 

in alta ordine de idei..intereseaza pe cineva crash-bar OEM pentru 1200gs? le am montate pe un 2011, probabil ca se potrivesc de la 2008 pana in 2012. 120 euro.

atasez si o referinta.

post-21566-0-93007400-1432714858_thumb.jpg

post-21566-0-05635300-1432715474_thumb.jpg

post-21566-0-88899000-1432715481_thumb.jpg

post-21566-0-53546000-1432715487_thumb.jpg

post-21566-0-73465200-1432715493_thumb.jpg

post-21566-0-51377800-1432715502_thumb.jpg

post-21566-0-98808400-1432715507_thumb.jpg

post-21566-0-02242300-1432715513_thumb.jpg

post-21566-0-80526800-1432715517_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au renuntat la telelever?.... Pai daca pun si cilindrii la 70-90 grade..... longitudinal...... chiar ca incepe sa se "normalizeze".....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tsunami, reactualizare concisa:

 

Iulie 2014 vandut Kodiak, dupa lacrimi amare si garla de bani bagati in ea. Partea buna? A cumparat-o un pasionat.

Sep18, 2014, aterizez in Detroit.

Pana in noiembrie o ard din hotel in hotel, Detroit - Boston - Detroit

Noiembrie am in sfarsit casuta mea cu chirie si garaj

DIn Feb 2015 ma uit dupa motoare.

Oscilez intre KTM, Tenereu si GSA

Dupa o analiza succinta, raman la GSA, anul trebuie sa fie musai 2010 - 2013, musai GSA

Destul de rare aici in America. Daca vrei Harleys... pe toate drumurile

In martie l-am gasit si arvunit. Modificari pe inaltime. Luna asta l-am adus acasa

2011, 7,700Mi la bord

Schimbat uleiuri pe full synthetic 0W40 Mobil si 75W140 Valvoline

Schimbat si spalat lichidul de transmisie frana

Instalat o pereche de hella-uri

Grila de faruri

2 x-tra power sockets

Throttle lock

Abtipilde... vezi pozele

Am cumparat cablul recoamndat de Dan

 

Si zboara.

 

Dezamagit ca dealerul mi-a dat o trusa incompleta

Merg la cartea motocicletei si surpriza. Trusa e completa.

Acuma imi aduc aminte de 1150 ca trusa era destula.

Voi ce chei suplimetare aveti la voi in 2 scenarii

Zi de zi si adventure?

 

Nu se pune problema sa o repar pe sosea, am cumparat cu $100 un AAA (un fel de ACR care-s face treaba), dar 2 chei si o surubelnita mi se pare jignitor

Pentru excursii lungi mergeti cu trusa-n cutii sau aveti ceva separat (am vazut ca ceva loc ar fi in spatle cutiei dreapta)

post-5820-0-94467800-1433044879_thumb.jpg

post-5820-0-90048800-1433044891_thumb.jpg

post-5820-0-22561100-1433044907_thumb.jpg

post-5820-0-99174500-1433045200_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incercat sa schimbi in ture mai mari ?iar la inferioate cu un pic de gaz ? Ele din cite am vazut sunt asemanatoare cutiile doar ca astea noi sunt cu ulei din motor deci cu o temp mai mare deci mai subtire deci mai zgomotoasa cutia.gresesc? Eu m-am invatat sa merg cu ea mai sus in ture 4-5 mii iar pe inf da iidau gaz si nu am nici un zgomot.cutiile la moto mai ales la bmw (adica cu cardan) se aseamana cu cele de la masinile de curse adica sunt pe craboti nu ca la auto de strada care sunt pe sincroane.deci tot ansamblu de motor ambreiaj cutie cardan roata trebuie sa se alinieze cumva deci conteaza foarte mult turatia motorului.la cele pe lant nu se simte asa multpentru ca lantul preia o parte din socuri sau cel putin asa cred eu.

Asta e valabila la mai toate motocicletele....cu cutia ...dar asa este putin gaz nu strica iar zgomotul e firesc dar depinde cum e :)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru excursii lungi mergeti cu trusa-n cutii sau aveti ceva separat (am vazut ca ceva loc ar fi in spatle cutiei dreapta)

 

Singura chestie extra pe care o mai car, eventual, cu mine este un multi-tool care are si cleste; ma rog, mai mult petru desfacatorul de bere :D

Si kit-ul de pana, normal.

In rest... nu-mi dau seama cat de multe pot eu repara pe drum. Telefonul este important ca sa pot suna la asistenta... dar din fericire in atatia ani nu am avut nevoie niciodata de nimic.

Nu-i inteleg pe aia care se cara cu o tona de scule, compresoare si alte alea, toata viata dupa ei... ma refer bineinteles la motocicletele moderne, nu la alea vechi de trebuia sa repari mai mereu cate ceva pe marginea drumului.

 

Ianachim de exemplu imi spunea ca el cara nu stiu ce chei de desfacut rotile ca nu le-ar avea la orice vulcanizare...

 

Daca totusi vrei neaparat, vezi ca exista la Wunderlich (si poate nu numai) o cutiuta speciala pt Adv care se monteaza in acel spatiu gol in dreapta de care ai mentionat:

http://www.wunderlich.de/shop/en/additional-pannier-2.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tsunami, reactualizare concisa:

 

Iulie 2014 vandut Kodiak, dupa lacrimi amare si garla de bani bagati in ea. Partea buna? A cumparat-o un pasionat.

Sep18, 2014, aterizez in Detroit.

Pana in noiembrie o ard din hotel in hotel, Detroit - Boston - Detroit

Noiembrie am in sfarsit casuta mea cu chirie si garaj

DIn Feb 2015 ma uit dupa motoare.

Oscilez intre KTM, Tenereu si GSA

Dupa o analiza succinta, raman la GSA, anul trebuie sa fie musai 2010 - 2013, musai GSA

Destul de rare aici in America. Daca vrei Harleys... pe toate drumurile

In martie l-am gasit si arvunit. Modificari pe inaltime. Luna asta l-am adus acasa

2011, 7,700Mi la bord

Schimbat uleiuri pe full synthetic 0W40 Mobil si 75W140 Valvoline

Schimbat si spalat lichidul de transmisie frana

Instalat o pereche de hella-uri

Grila de faruri

2 x-tra power sockets

Throttle lock

Abtipilde... vezi pozele

Am cumparat cablul recoamndat de Dan

 

Si zboara.

 

Dezamagit ca dealerul mi-a dat o trusa incompleta

Merg la cartea motocicletei si surpriza. Trusa e completa.

Acuma imi aduc aminte de 1150 ca trusa era destula.

Voi ce chei suplimetare aveti la voi in 2 scenarii

Zi de zi si adventure?

 

Nu se pune problema sa o repar pe sosea, am cumparat cu $100 un AAA (un fel de ACR care-s face treaba), dar 2 chei si o surubelnita mi se pare jignitor

Pentru excursii lungi mergeti cu trusa-n cutii sau aveti ceva separat (am vazut ca ceva loc ar fi in spatle cutiei dreapta)

wellcome back!

chiar ma intrebam pe unde mai esti si ce faci.

s-o stapanesti si bine ai revenit in club.

de ce gsa si nu rt de ex. sau k1600. ai pe unde te da offroad?

» Post actualizat in 01 Jun 2015 18:33

am vrut sa zic s-o stapanesti sanatos, dar am postat de pe mobil si nu mai pot edita. :))

deci berea o bem in detroit? bun, se face!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i inteleg pe aia care se cara cu o tona de scule, compresoare si alte alea, toata viata dupa ei... ma refer bineinteles la motocicletele moderne, nu la alea vechi de trebuia sa repari mai mereu cate ceva pe marginea drumului.

 

ihi, clar, la o pana de cauciuc are influenta cat de moderna e mobra... functia de ocolit cuiul, nu? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))

@Tsunami: bine ai revenit, ti'am remarcat prezenta si pe alt topic ;)

Ref tool list: http://www.jimvonbaden.com/tool_Kit.html

 

Daca urci vreodata mai in nord, spre Vancouver, da un semn sa te trimit la un prieten care stie locurile si are motor ca al tau. De fapt sunt 3 prieteni, pe toti ii cheama Bogdan - ii gasesti pe aria de Canada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura chestie extra pe care o mai car, eventual, cu mine este un multi-tool care are si cleste; ma rog, mai mult petru desfacatorul de bere :D

Si kit-ul de pana, normal.

In rest... nu-mi dau seama cat de multe pot eu repara pe drum. Telefonul este important ca sa pot suna la asistenta... dar din fericire in atatia ani nu am avut nevoie niciodata de nimic.

Nu-i inteleg pe aia care se cara cu o tona de scule, compresoare si alte alea, toata viata dupa ei... ma refer bineinteles la motocicletele moderne, nu la alea vechi de trebuia sa repari mai mereu cate ceva pe marginea drumului.

 

Ianachim de exemplu imi spunea ca el cara nu stiu ce chei de desfacut rotile ca nu le-ar avea la orice vulcanizare...

 

Daca totusi vrei neaparat, vezi ca exista la Wunderlich (si poate nu numai) o cutiuta speciala pt Adv care se monteaza in acel spatiu gol in dreapta de care ai mentionat:

http://www.wunderlich.de/shop/en/additional-pannier-2.html

 

Interesant, mersi

 

Pana acum compresorul l-am folosit in Serbia venind din Franta.

Niste biciclisti americani aveau nevoie sa isi umfle rotile.

Refritor la asistenta, am patit-o de 2 ori,

Schimbarea unui bec pe ploaie in Suedia, dealerul a refuzat sa ma ajute, trebuia sa astept 2 ore, sa isi pregateasca ei o sedinta, asa ca am plecat doar pe proiectoare sa nu pierd ferry-ul, iar in Franta mi s-a spus ca durata de asteptare la reparatii e de 4 saptamani si mi-au recomandat sa sun la linia fierbinte

Acolo, m-a intrebat de anul motocicletei. Cand au auzit de 2003, au spus, "Flit Tsunami!!!, nu ne ocupam de motociclete mai vechi de 2008, "Bonne journe!", :lol:

Astia cu motociclete (pardon, BMW-uri) mai vechi trebuie sa plece cu masina de asistenta dupa ei. Eu cel putin m-am simtit in Franta ca in Mongolia.

 

Am planificat o excursie in zone remote din Quebec-ul de nord, ori la malul lui Hudson Bay, ori o incursiune pe Trans-taiga, unde 600km dus-intors nu exista benzina, asta daca ma hotarasc sa car dupa mine o canistra de tabla de 10L pe care s-o umplu la ultima pompa. Am AAA dar pe unde merg eu nu e GSM, am doar un bone-tracker care comunica pozitia mea celor de acasa direct prin satelit

 

» Post actualizat in 02 Jun 2015 03:23

wellcome back!

chiar ma intrebam pe unde mai esti si ce faci.

s-o stapanesti si bine ai revenit in club.

de ce gsa si nu rt de ex. sau k1600. ai pe unde te da offroad?

» Post actualizat in 01 Jun 2015 18:33

am vrut sa zic s-o stapanesti sanatos, dar am postat de pe mobil si nu mai pot edita. )

deci berea o bem in detroit? bun, se face!

 

Mersi..

Detroit?

:lol:

vii cu vesta antiglont?

 

sunt locuri mai misto

Ann Arbor zici ca-i Iurop, Eu stau in Farmington Hills, plin de verdeata si lacuri.

De ce GSA?

Nu stii drumurile din Michigan... Romania e parfum.

Si nu ma mai inebuni si tu cu 1600-le ca i-a picat mandrei ochii pe el cand a vazut fotoliul...

 

Neah, vreau off.

Si-asa am prins o frica de politsti

M-a prins unu la 110 pe un drum de 55.

Nu m-a oprit.

Aia insemna sa raman fara permis. SI aici nu exista nici taxiuri, ce pretentii sa mai am la autobuze....

Am avut un noroc chior, sa ma fi vazut cum mergeam dupa aia, ma uitam mai mult in oglinzi sa nu fiu lovit din spate

 

» Post actualizat in 02 Jun 2015 03:29

)

@Tsunami: bine ai revenit, ti'am remarcat prezenta si pe alt topic

Ref tool list: http://www.jimvonbaden.com/tool_Kit.html

 

Daca urci vreodata mai in nord, spre Vancouver, da un semn sa te trimit la un prieten care stie locurile si are motor ca al tau. De fapt sunt 3 prieteni, pe toti ii cheama Bogdan - ii gasesti pe aria de Canada.

 

Wow,

yup,

 

sunt si membru in michigan, draguti baietii, le-am povestit ce si cum in Romania

 

 

M-ai dat gata cu sculele

 

Vancouverul il stiu si eu, am locuit acolo 6 ani, dar nu ma dau in spate sa beau o bere.

De Chif e vorba?

Am vorbit cu el la telefon ieri, Si-a adus un motor din Romania si mi s-au inmuiat picioarele cand am citit, ca eu nu l-am putut aduce p-al meu

La telefon am inteles ca se califica. Motorul lui are 15 ani vechime, poate fi inmatriculat

 

Mersi

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tsunami@ sigur e 2011 ...ca semnalele ale pe bec....par de pe un model mai vechi?

 

E clar dohc si culoarea ca a ta... deci mai vechi de 2010 oricum nu ar putea fi.

Semnalele cu LED au fost optionale, asa cum sunt inca si la LC. Insa in US, daca nu ma insel, nu sunt acceptate (sau nu erau).

» Post actualizat in 02 Jun 2015 07:46

ihi, clar, la o pana de cauciuc are influenta cat de moderna e mobra... functia de ocolit cuiul, nu? :)

 

Nu, era vorba de scule in general ;) Cat despre compresor, din cate stiu buteliile din kit-ul de pana sunt suficiente cat sa ajungi la primul loc unde poti regla presiunea.

 

Normal, daca cineva are ganduri de plecat la mama naibii, in tari cu apa calda mai putina, inteleg sa-si care orice. Dar zi de zi, prin zone civilizate, mi se pare inutil sa cari "kile" aiurea cu tine. Recunosc, poate vorbesc si prin prisma nepriceputului, neinteresatului sau nepatitului. Dar tot nu-mi inchipui cate poti face singur pe marginea drumului la un GS.

» Post actualizat in 02 Jun 2015 07:53

Schimbarea unui bec pe ploaie in Suedia, dealerul a refuzat sa ma ajute, trebuia sa astept 2 ore, sa isi pregateasca ei o sedinta, asa ca am plecat doar pe proiectoare sa nu pierd ferry-ul, iar in Franta mi s-a spus ca durata de asteptare la reparatii e de 4 saptamani si mi-au recomandat sa sun la linia fierbinte

 

Dar nu inteleg... asa complicata era schimbarea becului la 1150? La 1200 e f simplu.

 

Din cate stiu service-urile BMW Mo au cumva o politica de prioritizare a celor care sunt pe drum cu probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tsunami@ sigur e 2011 ...ca semnalele ale pe bec....par de pe un model mai vechi?

 

M-au intgrebat: "vrei ca a lu Ianachim?"

:lol:

da man vrei sa-ti dau codul VIN?

 

» Post actualizat in 02 Jun 2015 11:33

E clar dohc si culoarea ca a ta... deci mai vechi de 2010 oricum nu ar putea fi.

Semnalele cu LED au fost optionale, asa cum sunt inca si la LC. Insa in US, daca nu ma insel, nu sunt acceptate (sau nu erau).

» Post actualizat in 02 Jun 2015 07:46

 

Nu, era vorba de scule in general ;) Cat despre compresor, din cate stiu buteliile din kit-ul de pana sunt suficiente cat sa ajungi la primul loc unde poti regla presiunea.

 

Normal, daca cineva are ganduri de plecat la mama naibii, in tari cu apa calda mai putina, inteleg sa-si care orice. Dar zi de zi, prin zone civilizate, mi se pare inutil sa cari "kile" aiurea cu tine. Recunosc, poate vorbesc si prin prisma nepriceputului, neinteresatului sau nepatitului. Dar tot nu-mi inchipui cate poti face singur pe marginea drumului la un GS.

» Post actualizat in 02 Jun 2015 07:53

 

Dar nu inteleg... asa complicata era schimbarea becului la 1150? La 1200 e f simplu.

 

Din cate stiu service-urile BMW Mo au cumva o politica de prioritizare a celor care sunt pe drum cu probleme.

 

Nu era complicat, numai ca le turna si as fi preferat s-o faca ei.

Acum serios, stii cum ar fi rezolvat-o-n Romania? "Du-te mah, si schimba-i lu' ametitu-ala becu' ca pierde bacu', cat de complicat sa fie sa schimbi becu' la 1150?!", problema nu era de bec ci de atitudinea BMW

De astia inca nu m-am lovit.

 

Apropo, State of Michigan cumpara 1200RT pentru politie.

Si eu care credeam ca numai Romania e cu fundu-n sus. Harley se plange de vanzari si ei da banii de taxe nemtilor

 

» Post actualizat in 02 Jun 2015 11:36

Nu se pune trusa de scule pentru zi cu zi, zi de zi, pentru asta am AAA, care se lautda ca vin si te remorcheaza pe platforma, gratis 200Mi, 24/7

» Post actualizat in 02 Jun 2015 11:37

Si nici nu pot merge cu motorul la servici, decat vineri, bagami-as...

» Post actualizat in 02 Jun 2015 12:13

E clar dohc si culoarea ca a ta... deci mai vechi de 2010 oricum nu ar putea fi.

Semnalele cu LED au fost optionale, asa cum sunt inca si la LC. Insa in US, daca nu ma insel, nu sunt acceptate (sau nu erau).

 

 

Din cate stiu service-urile BMW Mo au cumva o politica de prioritizare a celor care sunt pe drum cu probleme.

 

 

As fi preferat-o galbena, dar am fost foarte fericit cand am gasit-o p-asta langa mina la km asa putini, cu cutiile intacte

 

La service-uri cel putin in Franta conteaza anul de fabricatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai salut!

De ce nu poti sa mergi cu moto la servici?

Si da, unul dintre eu e Chif! Mai are inca 2 Bogdani pe acolo, baieti valabili toti. Uitasem ca ai zis mai demult ca ai stat in Vancouver...

» Post actualizat in 02 Jun 2015 15:58

Ref la anul de fabricatie versus service, am un prieten bun care se da pe un GS1150 Adv si a avut necazuri cu ea in Franta (rulmentul mare de la grup). De fiecare data s'a rezolvat fara nazuri prea multe.

Si eu am stat in Franta destul de mult, dar nu'mi amintesc sa fi avut "diferentieri" de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Actiunea se intampla in Nantes Sep 2013, :)

 

Lucrez intr-un birou de vanzari. Exista dress code, ca... la naiba

Vineri pot veni in blugi, si atunci o fac lata (asta daca n-am vreo vizita la client sau vreo vizita in office de la client), si merg fara casca!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cineva cu GS LC este interesat de un parbriz mai mare, cel original de Adventure, transparent... A fost folosit mai putin de un sezon. Se monteaza la GS imediat, pe aceleasi gauri, nu mai este nevoie de suport adaptor ca la modelul precedent. Pretul de nou la BMW am inteles ca ar fi cca 190€ asa ca 450 ron mi se pare fair. Cine vrea, vorbim pe PM.


» Post actualizat in 11 Jun 2015 09:56

Daca cineva cu GS LC este interesat de un parbriz mai mare...

 

Vandut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

din auzite, se pare ca BMW recomanda (s-ar fi primit o nota de la fabrica)un nivel mai scazut al uleiului (cca 3800 ml) ,pentru a disparea problemele cloncanitului de treapta 1 si 2.

Pe mine nu ma convinge recomandarea asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din auzite, se pare ca BMW recomanda (s-ar fi primit o nota de la fabrica)un nivel mai scazut al uleiului (cca 3800 ml) ,pentru a disparea problemele cloncanitului de treapta 1 si 2.

Pe mine nu ma convinge recomandarea asta

In afara de presiunea din carter nu vad ce ar modifica o cantitate mai redusa de ulei. Iar presiunea nu vad cum ar afecta semnificativ ceva ce pare de natura mecanica.

Dar na, nici nu ma pricep atat de bine la fineturi din burta motoarelor :)

» Post actualizat in 24 Jun 2015 08:45

O intrebare legata de alimentarea de la bricheta, daca aveti idee - conectez telefonul or something (motorul pornit). Incarca. Opresc motorul, mai incarca 1 minut aprox, dupa care taie curentul.

Doar ca o data cam la 1 minut mai da cate un imbold de curent 1-2 secunde. Pot dezactiva cumva "feature-ul" asta ? Sau sa il faca sa nu mai taie curentul (in afara de a ma baga eu in fire si lega priza pe direct).

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...