ivanp Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Salut, Pentru cei care isi scot fisele de la bujii cu surubelnita - daca ii lipseste din trusa moto acel extractor de fisa bujie specific BMW se poate comanda: BM12137673248. costa 12 lei. Facea parte din trusa standard la modelele initiale dar la un moment dat l-au considerat inutil. Daca vrei sa ti-l comanzi pentru GS-ul simplu nu apare pe site-urile cu part numbere - realoem sau maxbmw. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 (editat) Unde l-ai comandat? Editat Aprilie 8, 2016 de spd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Unde l-ai comandat? salut, la paulmoto.ro (honda moto timisoara) de aici din tm. ti-l pot comanda eu si ti-l trimit la lugoj sau ti-l aduc intr-o tura. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Apropos de "GS nu ajunge niciodata la orizontala". Asa e cand vorbesti din carti.zdf.jpg ivanp spunea la misto, ca nu ajung la orizontala. se subintelege ca orice motor o sa ajunga asa la un moment dat, omu cauta o logica pentru care bmw nu are senzoru ala. evident facea misto, dar a fost prea subtil pentru tine. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 ivanp spunea la misto, ca nu ajung la orizontala. )) da, chiar asa am vrut sa transmit ... merci pentru rabdarea de a intelege. in timp probabil o sa ne cunoastem toti mai bine unii cu altii chiar si numai virtual si comunicarea o sa mearga mai ok. legat de acel senzor - nu cred ca exista o explicatie tehnica alta decat durerea de pix (cum zicea Vlad) sau teama inginerilor de la BMW sa nu cumva sa faca o mobra perfecta . seara faina, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 (editat) Imi cer scuze pentru faptul ca mi-s mai inapoiat mintal si nu pricep subterfugiile discutiilor de pe acest forum filosofic. Cum nu pricep nici de ce nu puneti poze cu GS/Adv prin santuri, cazute, pe munte, prin ape, prin desert. La distractie. Ca asa, orice carnat se suie pe Adv si, daca are bani de benzina, ajunge la Nordcap, pe autostrada. Si cu scuterul merge facut traseul asta. Acum, revenind la mintalul meu redus, astept un raspuns de la Paul. El poate sa ma lumineze de ce se impopotoneaza moto cu diverse chestii. Exceptand faptul ca "am bani si fac ce vreau cu ei". Daca tot posesorul de GS/ADV vrea sa nu-i ajunga apa la casca, de ce nu isi cumpara RT sau 1600 GT? Care, din fabricatie sunt prevazute cu astfel de protectii. Ce sa protejezi la un moto cu veleitati off-road? Asta nu e motor de mers numai pe strada, se comporta foarte bine si pe noroaie. Totul e sa ai tupeul sa il duci pe acolo, cu cauciucuri potrivite, nu cu ce am mers eu, Metzeler Tourance. Acum are TKC 80. » Post actualizat in 08 Apr 2016 18:54 Salutare, Ma poate ajuta cineva sa probez (sa ma urc pe el sa vad cum ajung cu picioarele jos, nu sa ma plimb cu el), in Bucuresti, un BMW R1200GS cu saua joasa model 2005 sau nu stiu daca este vreo diferenta de inaltime in sa intre modelul din 2005 si cele mai noi..... Va multumesc mult! Are sotia mea, sa joasa, GS 2007. Da PM si ne auzim! Editat Aprilie 8, 2016 de Madalin Pribu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Imi cer scuze pentru faptul ca mi-s mai inapoiat mintal si nu pricep subterfugiile discutiilor de pe acest forum filosofic. Cum nu pricep nici de ce nu puneti poze cu GS/Adv prin santuri, cazute, pe munte, prin ape, prin desert. La distractie. Acum, revenind la mintalul meu redus, astept un raspuns de la Paul. El poate sa ma lumineze de ce se impopotoneaza moto cu diverse chestii. Exceptand faptul ca "am bani si fac ce vreau cu ei". Daca tot posesorul de GS/ADV vrea sa nu-i ajunga apa la casca, de ce nu isi cumpara RT sau 1600 GT? Care, din fabricatie sunt prevazute cu astfel de protectii. Ce sa protejezi la un moto cu veleitati off-road? Asta nu e motor de mers numai pe strada, se comporta foarte bine si pe noroaie. Totul e sa ai tupeul sa il duci pe acolo, cu cauciucuri potrivite, nu cu ce am mers eu, Metzeler Tourance. Acum are TKC 80.. salut, nu ai de ce sa iti ceri scuze - nu cred ca se pune problema de inteligenta ... chiar nu conteaza - fiecare cu ale lui. ar fi frumos si o zic in general (chiar si pentru mine) sa aratam mai multa toleranta/atentie/intelegere pentru cei din jur. (dar asta este alta poveste pentru acest topic). inteleg ca sunt 2 intrebari la care trebuie sa raspund - de ce GS si de ce accesorii? 1. de ce GS si de ce nu RT (pornind de la idea ca imi doream boxer) chiar daca distractia mea este doar pe strada/foarte foarte putin macadam. initial acum vre-o 2 ani ma uitam dupa RT-uri si chiar intainte sa iau GS-ul era sa plec dupa cateva RT-uri DAR dupa ce le-am studiat in detaliu - gen suspensie mai potrivita doar pentru strada si cand intri pe drumuri (asfaltate) mai proaste iti clantzane dintii mai tare, esti limitat la gentile din dotare care erau mai mici si mai putin practice decat cele pe care mi le doream eu. Oglinzile la RT sunt asezate prost pentru gustul meu si eu personal am considerat ca este important chiar daca jumate din populatia globului considera ca sunt foarte bine asezate. Stiu ca se pot pune oglinzi gen GS dar mi se pare un artificiu. Protectia la vant este prea buna - si da, vreau sa ma bata vantul (nici foarte tare dar nici chiar deloc). Nu in ultimul rand ma deranjeaza carenele care la stilul meu de desfacut mobra cam o data pe saptamana ar fi fost timp consumat inutil. Fiind acoperit si de carene - caldura se disipa mai greu in zilele calduroare. Cam astea au fost motivele care m-au directionat spre GS - daca imi mai amintesc vre-un motiv o sa zic. 2. de ce bling bling - pentru a ma simti cat mai comod atunci cand merg si sa pot sa fiu cat mai relaxat dupa ce parcurg cei 500-600-1000km. scarite mai joase ca sa imi stea genunchii cat mai drepti, inaltatoare de ghidon ca sa nu stau asa aplecat, proiectoare ca sa fiu vazut mai bine in trafic de cei cu masini si eu sa pot sa vad biciclistii si animalele de pe marginea drumului atunci cand este intuneric, ploaie, ceata. de ce parbriz mai inalt decat cel stock - pentru ca cel standard imi trimite jetul de aer direct in viziera si imi place sa merg cu viziera deschisa .. nu e chiar placut ... si tot asa ... de ce crashbaruri - ca sa nu ma trezesc ca il scap pe asfalt din diverse motive si sa trebuiasca sa plec cu el pe remorca din cauza unui capac spart. nu, nu ma scald in bani cu siguranta si motociclismul ramane un hobby probabil ca nu ma incadrez in utilizatorul BMW standard de GS dar este asta o problema pentru cineva in afara de mine? daca mai trebuie pot sa mai detaliez. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 (editat) Paul, iti multumesc pentru raspunsul ferm, amplu si detaliat. Am sa tin cont de parea ta si a tuturor celor care ma lamuresc, intr-un fel sau altul. Mai ales ca GS-ul apartine sotiei mele. Eu am BMW F 650 Funduro, ma rog, restaurat. As vrea sa ne vedem cu bavarezele si live, nu numai pe un site. Cu stima reciproca, Mada Editat Aprilie 8, 2016 de Madalin Pribu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 pai ai pus o poza cu sotia imprastiata pe jos si ne iei la rost ca de ce nu facem toti la fel? ) buna asta. gs-ul e bun pentru ORICE drum. cred ca de asta-i favoritul multora in detrimentul, sa zicem, RT-ului. sunt destui si aici care au avut RT si acum au trecut la GS/A. suspensia e superba si nu prea conteaza ce ai in fata, ca e macadam, drum gaurit, asfalt proaspat turnat. e acelasi lucru. eu am 1150 gs adv si pentru mine e mai bun ca orice tourer. sunt "carnat" asta e, dar am facut 1200km intr-o zi cu sotie si bagaje cat pentru doua saptamani si in concediu m-am dat si pe oriunde am vrut eu, inclusiv offroad. dar e de inteles ca nu esti lamurit cu avantajele gs-ului, daca zici ca e al sotiei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 pai ai pus o poza cu sotia imprastiata pe jos si ne iei la rost ca de ce nu facem toti la fel? ) buna asta. gs-ul e bun pentru ORICE drum. cred ca de asta-i favoritul multora in detrimentul, sa zicem, RT-ului. sunt destui si aici care au avut RT si acum au trecut la GS/A. suspensia e superba si nu prea conteaza ce ai in fata, ca e macadam, drum gaurit, asfalt proaspat turnat. e acelasi lucru. eu am 1150 gs adv si pentru mine e mai bun ca orice tourer. sunt "carnat" asta e, dar am facut 1200km intr-o zi cu sotie si bagaje cat pentru doua saptamani si in concediu m-am dat si pe oriunde am vrut eu, inclusiv offroad. dar e de inteles ca nu esti lamurit cu avantajele gs-ului, daca zici ca e al sotiei... Da, Gaby, pune poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Incerc sa va scot din mexican standoff-ul in care v-ati bagat: La multi ani! ... Mie Cred ca maine fac 4 ani de cand mi-a venit motocicleta si saraca a vazut numai apa (ma rog, benzina - 6.4 tone), paie si bataie. Si, desigur, reviziile la timp. A vazut si niste drumuri frunoase (un pic de Alpi, sa vada cum sunt rasfatate altele mai norocoase), si drumuri proaste prin sate pierdute, un pic de autostrada (totusi, nu mi-am batut joc, cred ca daca adun nu am depasit vreo 3000 de km), si forestiere, si noroi, chiar si zapada si nu a sughitat. Misto motor. (Ca sa evit eventuale intrebari - nu, nu este anunt de vanzare, mai am de gand sa o tin.) Am facut si eu 63 de km (ma rog, in baza 2). Poza e veche, de luni dimineata, ca acum are mai mult: Cum e traditia? Ah... Multumesc...? Lui Tibi ca e baiat de treaba si priceput, nevestei ca nu a schimbat yala la usa, benzinarilor ca nu mi-au refuzat niciodata banii, politiei ca ma lasa sa merg cu plasticul in buzunar, drumarilor ca imi lasa spiritul de aventura sa haladuiasca pe aici pe aproape si nu tre' sa bat drumul pana in Mongolia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Hai ca ne strange. Pune si foto cu noroi! » Post actualizat in 08 Apr 2016 19:59 pai ai pus o poza cu sotia imprastiata pe jos si ne iei la rost ca de ce nu facem toti la fel? ) buna asta. gs-ul e bun pentru ORICE drum. cred ca de asta-i favoritul multora in detrimentul, sa zicem, RT-ului. sunt destui si aici care au avut RT si acum au trecut la GS/A. suspensia e superba si nu prea conteaza ce ai in fata, ca e macadam, drum gaurit, asfalt proaspat turnat. e acelasi lucru. eu am 1150 gs adv si pentru mine e mai bun ca orice tourer. sunt "carnat" asta e, dar am facut 1200km intr-o zi cu sotie si bagaje cat pentru doua saptamani si in concediu m-am dat si pe oriunde am vrut eu, inclusiv offroad. dar e de inteles ca nu esti lamurit cu avantajele gs-ului, daca zici ca e al sotiei... Pune si tu o poza cu sotia ta imprastiata pe jos cu mutocicletela ei, BMW 1200 GS! Sau 1150 GS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Neh, alea-s pentru prieteni. Credeam ca ne cautam limita superioara, nu inferioara: Apropos, voi nu aveti topic de 650 Funduro? O asteptam insa cu drag pe sotia ta sa posteze aici. (Sper ca mai ai o bruma de umor...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 (editat) Hai ca ne strange. Pune si foto cu noroi! » Post actualizat in 08 Apr 2016 19:59 Pune si tu o poza cu sotia ta imprastiata pe jos cu mutocicletela ei, BMW 1200 GS! Sau 1150 GS! da cu ce mi-a gresit s-o fac de ras pe forum? tu ai un fix cu pozele si noroiul. n-am vazut nici la tine nimic interesant. doar poza cu motoru trantit. si aia nu se pune oricum ca nu esti tu acolo, deci cum zicea cineva mai sus, o asteptam pe sotia ta in club. te-ai luat degeaba de paul si modificarile lui. pana la urma asta inseamna personalizarea unui motor. sa ti-o faci cum vrei tu. si daca tie-ti place si esti multumit, so be it. daca ai bani si vrei sa modifici ceva de ce nu? si poate mai sunt oameni interesati de modificari asa ca nu vad de ce te deranjeaza ce posteaza. pana la urma e un forum public, nu-ti place, nu tre sa citesti... Editat Aprilie 8, 2016 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 9, 2016 Autor Share Postat Aprilie 9, 2016 madalin pribu@ oare de ce trebuie sa bag in noroi si sa tavalesc 15000-20000 euro???? ma face motociclist ADEVARAT???? poti sa ajungi si cu bicicleta la NORDKAPP sau unii au ajuns chiar pe jos dar TU??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 " Impodobitul " se face din doua motive: 1 -ptr ca iti permiti 2 - ptr ca este mai ieftin sa protejezi anumite parti componente decat sa plătești reparatiile ulterioare. Toate motocicletele sunt gandite si concepute sa mearga si sa functioneze pe doua roti. Orice alta " pozitie " aparuta pe parcursul vietii sale denota stangacie si implica costuri suplimentare. Scuze ptr interventie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 Buna ziua la voi,una bucata intrebare(de inceput),dupa multi anisori de dorinte si ganduri si nopti nedormite am reusit sa imi eau un bmw gs adv din 2014 fabricat,stiti ceva probleme reale ati auzit ceva mai de speriat ca asa povesti se tot aud,am intrat putin la V.estromisti(suzuki vstrom)si acolo toate sunt proaste numa mobrele lor calitate pret sunt spectaculoase...(nu vreau sa deranjez pe nimeni...)eu pana in urma cu cativa anisori am avut super tenere 750 care a fost fantastic.Multumesc Păi dacă vrei să te documentezi, ADVRider, Horizontunlimited, de la VStromisti ce pretenții poți să ai, uite mai jos exemplu' de om mulțumit de motocicleta lui, intră pe alt topic să facă pe inteligentu', cred că este evident că atunci când ai mobra pe care ți-o dorești nu te duci pe la alții, cu atât mai puțin să dai cu pietre, dar când ești frustrat, din cauză că ai o mobră, grea, fără putere, fără cuplu, care nu excelează la nici un capitol și care era Adv doar în capul tău, și asta înainte să o cumperi, apar astfel de manifestări. Dacă ți-a plăcut ST 750, probabil că o să-ti placă și ăsta, în afara străzii lipsa roții de 21 o să-și spună cuvântul însă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Buna ziua la voi,una bucata intrebare(de inceput),dupa multi anisori de dorinte si ganduri si nopti nedormite am reusit sa imi eau un bmw gs adv din 2014 fabricat,stiti ceva probleme reale ati auzit ceva mai de speriat ca asa povesti se tot aud,am intrat putin la V.estromisti(suzuki vstrom)si acolo toate sunt proaste numa mobrele lor calitate pret sunt spectaculoase...(nu vreau sa deranjez pe nimeni...)eu pana in urma cu cativa anisori am avut super tenere 750 care a fost fantastic.Multumesc Sa o folosesti cu placere ! E tare placut sa iti indeplinesti un vis dupa multe nopti nedormite Probleme (serioase) caracteristice nu prea sunt la acest model. Au fost cateva chestii minore pe la inceput, rezolvate in garantie deobicei (pompa de apa scuipa pe la supraplin, cutia de viteze agata in primele trepte, mansoanele nu incalzeau suficient de tare de ex). Depinde si cum exploatezi calul, cum il intretii etc., dar ar trebui daca nu esti foarte ghinionist sa te duca muuuuuuulti km fara nicio bataie de cap. E o mobra tare faina de pe care parca nu-ti mai vine sa te dai jos. Drumuri frumoase sa ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Salut Sorin. Cei cu vstrom sunt cei mai aroganti - pentru ei doar vstrom exista Legat de mobra ta - mai ales fiind din 2014 - bucura-te linistit de mobra cel putin vre-o 60k km. numai bine, paul cred ca asta este cea mai completa lista cu reclamatii de probleme aparute la GS LC: http://advrider.com/index.php?threads/list-of-gs-lc-issues-complaints.1004037/ poate arunci o privire si cu un pic de spirit tehnic poti sa iti dai seama daca este sau nu un risc pentru tine. oricum - indiferent ce zice lumea si ce probleme sunt reclamate - nu cred ca o sa o sa renunti dupa ce te obisnuiesti un pic cu mobra. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 ttps://www.google.r...1m0!1m0!1m0!3e0 ms de pont , colegu . cred ca-l cel mai fain traseu de o zi pe care l-am facut pana acu . nu plecati totusi fara un gps la voi . noi am ratat cateva 'intersectii' si am ajuns pe baraj la maneciu in cele din urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Salutare, Tot cautand informatii despre cardane si probleme - nu pare asa complicat de inlocuit crucile cardanice din ax cu unele cu nipluri de ungere. Vad ca exista chiar firme specializate care fac asta pentru auto - inlocuire cruci + echilibrare dinamica a cardanului - ma gandesc ca dupa identificarea dimensiunilor specifice pentru cruce se poate face destul de simplu inlocuirea. Ati trecut vre-unul prin cautarile astea sau si-a inlocuit crucile cineva? In prima faza presupun ca ar fi de gasit dimensiunile crucilor si o sursa pentur ele. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Ati trecut vre-unul prin cautarile astea sau si-a inlocuit crucile cineva? paul, multe framantari mai ai ) sa vina caldura si zic eu ca o sa te mai linistesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 paul, multe framantari mai ai ) sa vina caldura si zic eu ca o sa te mai linistesti. sunt framantari care imi plac si sunt foarte linistit - fac parte din fenomenul motociclit (pentru mine). numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 sunt framantari care imi plac si sunt foarte linistit - fac parte din fenomenul motociclit (pentru mine). numai bine, paul sa nu mi-o iei in nume de rau, e luni, ploua ) acu, dupa ce ai bmw, poti schimba si semnatura Beautiful Masterpieces on Wheels » Post actualizat in 11 Apr 2016 08:38 sau Brought Me Worries Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 sa nu mi-o iei in nume de rau, e luni, ploua ) acu, dupa ce ai bmw, poti schimba si semnatura : ))) imi pare rau dar nu pot - schimbarea mobrei nu imi schimba si opiniile ... astept schimbari in "partea cealalta" si apoi poate imi schimb si eu ideile ... ... e luni si aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.