Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca stii codurile de original eventual realoem.ro

Salut,

din pacate nu am coduri "clasice BMW" - codurile postate de mine sunt asa cum apar in manualul de service BMW.

 

multumesc,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Are cineva idee daca si de unde se pot cumpara toolurile de service gen: BMW 336641 sau 331711?

 

merci,

paul

» Post actualizat in 05 Apr 2016 09:29

ai iai iai - au ajuns proiectoarele cu led - abia astept sa le instalez/testez.

PS - o alta chestie care nu imi place la bmw - calitatea cauciucului folosit la o-ringuri: sensor ABS spate, surub golire FD, garnitura pompa benzina - sunt dintr-un material dur din fabricatie, dupa cateva desfaceri/variatii de temperatura - se rup la prima desfacere. pacat!

 

numai bine,

paul

 

Te rog sa pui niste poze cu spatele proiectoarelor cu LED BMW si mufele care intra in ele.

Am cautat pe net poze cu conectorul/conectarea lor la circuitul electric al motocicletei si nu am gasit decat niste imagini jalnice fara sa imi pot face o idee cate fire intra in proiector.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Atasat fisierul de instalare ce l-am gasit eu pe net - poate ajuta:

installation_manual_led_headlamp_gs_08.pdf

 

pun si poze cu mufele care intra in proiectoare.

 

numai bine,

paul


» Post actualizat in 05 Apr 2016 16:39

poze cu kitul - nu am inteles de ce intre cablul de alimentare proiectoare Y si cablul cu mufele finale ale celor 2 proiectoare la Y au pus o mufa care trebuie taiata si la celalalt capat au lasat 2 pini - care trebuie cositorite pe cele 2 ramuri ale Y (ultimele 2 poze surprind momentul)...

PS - sa zici daca mai trebuie ceva mai detaliat ca ma duc in garaj.

 

stima,

paul

 

post-18136-0-41197700-1459874060_thumb.jpgpost-18136-0-07756800-1459874072_thumb.jpgpost-18136-0-91533500-1459874082_thumb.jpg

post-18136-0-97305600-1459874090_thumb.jpgpost-18136-0-73514400-1459874098_thumb.jpgpost-18136-0-76569900-1459874109_thumb.jpg

post-18136-0-39860300-1459874122_thumb.jpgpost-18136-0-19651300-1459874163_thumb.jpgpost-18136-0-24245500-1459874185_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super pozele.

Multumesc.

Citisem undeva pe net ca aceste proiectoare ar avea un fel de dimmer astfel incat sa functioneze la 100 % doar pe faza lunga. Mai studiez.

Dar sunt sigur ca imi iau si eu 2 proiectoare si doua cabluri de conectare si voi adapta in continuare. Din pacate la mine vor fi montate cu mufa in sus, in varianta originala ele fiind gandite "sa atarne". Asta e . Improvizam.

Stima.

Inca o data multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citisem undeva pe net ca aceste proiectoare ar avea un fel de dimmer astfel incat sa functioneze la 100 % doar pe faza lunga. Mai studiez.

eu parca am citit ca au acel dimmer cand se supraincalzesc. nush - mai studiez si eu.

Le-am instalat.

Plusuri -

- separatia este extrem de bine definita - cu cele 2 poti forma o linie orizontala perfecta (un pic sub faza scurta care la mine e o idee mai sus decat ar trebui)

- lumineaza foarte bine in lateral si umplu zona de la motocicleta la limita fazei scurte, iar in lateral cat cuprinde.

- kitul de instalare este destul de bine gandit si m-am descurcat cu instructiunile din acel pdf pentru rutarea cablurilor, chiar daca tai acele 2 mufe din capatul Y, mufele de la proiectoare au conectori pentru crimpare - si din fericire am un cleste fix pentru acei conectori. cu tuburi termo i-am conectat perfect

- suportii sunt din plastic dur, si au gaurile pentru suruburi cu distantiere din metal - se pot strange in nesimtire si stau foarte fix

Minusuri:

- cel mai mult m-a deranjat sistemul de strangere al surubului de prindere proiector pe suport - foarte fain gandite gaurile cu metal pe interior dar piulitza din capatul surubului se blocheaza doar in plastic - nu poti baga cheie acolo si daca strangi mai tare se rasuceste si piulitza. La cat am strans inca se misca proiectorul destul de usor sus/jos - o sa caut o varianta sa fie strans bine astfel incat sa ii pot modifica pozitia greu

- materialul din care este facut capacul extins de la bloc comenzi stanga este mai mare ca sa acomodeze si butonul de on/off si ambele componente (capac si buton) sunt dintr-un plastic subtire usor "ieftin" si cand apesi on/off are o usoara flexibilitate.

 

In ansamblu - daca as fi sa aleg din nou sa iau decizia sa le cumpar sau nu - as zice da din nou (si nu, nu este din cauza faptului ca altfel as confirma ca am luat o decizie proasta).

O varianta mai ieftina si inca eleganta probabil ar fi cu folosit suportii oem si proiectoare aftermarket, eventual cu kitul de cablaraie ce include si butonul de on/off,

 

Mai jos 2 poze dupa instalare in care se vede separatia perfecta cu ele pornite:

 

post-18136-0-93120500-1459893073_thumb.jpgpost-18136-0-35700600-1459893085_thumb.jpg

 

Daca cineva doreste alte info - raspund cu placere.

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 05 Apr 2016 23:30

PS - legat de dimmer - acum am vazut ca scria chiar in pdf-ul de mai sus:

Note
The LED auxiliary headlights have an overheat cutout. The headlights
automatically reduce their brightness if a certain temperature is reached;
under extreme circumstances the headlights can even switch themselves
off. The headlights return to full brightness once they have cooled down
sufficiently.
stima
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari! O sa vezi ca o sa iti placa - si pe zi, si pe noapte, si pe sosea, si pe off-road.

Pentru reglarea fina a inaltimii fazei scurte ai o piulita de plastic in spatele farului, care este Incadrata de o clapeta folosita pentru a muta mai mult lumina atunci cand esti incarcat peste masura si nu se rezolva din setarea suspensiei. Altfel, din reglajul ESA in modurile cu bagaje/pasager se simte bine diferenta asupra inaltimii fazei scurte. In modurile enduro nu mai conteaza, ca se ridica si fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari! O sa vezi ca o sa iti placa - si pe zi, si pe noapte, si pe sosea, si pe off-road.

Pentru reglarea fina a inaltimii fazei scurte ai o piulita de plastic in spatele farului, care este Incadrata de o clapeta folosita pentru a muta mai mult lumina atunci cand esti incarcat peste masura si nu se rezolva din setarea suspensiei. Altfel, din reglajul ESA in modurile cu bagaje/pasager se simte bine diferenta asupra inaltimii fazei scurte. In modurile enduro nu mai conteaza, ca se ridica si fata.

 

Salut Robert,

 

Merci de info - stiu si de piulitza si de clapeta - intentionat tin faza scurta un pic mai sus pentru o raza cat mai lunga dar fara a deranja masinile din sens opus sau din spate prin luneta.

Da, modificarile de ESA se reflecta semnificativ in inaltimea seii ca preload (abia mai ajung jos cand pun pe 2 persoane).

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus la toata lumea.Ca tot s-a discutat mai sus subiectul cu becurile, cine poate sa ma lumineze si pe mine va rog? LOL.

Am un 12GSAdv din 2006. La modelul meu BMW zicea ca uleiul de transmisie nu trebuie schimbat, dar ulterior s-au razgandit, modelele mai noi au inclusv surub de vidare etc. Nu zdrangane, nu face zgomot, nu am probleme cu vitezele, nada, doar ca vreau sa-l schimb, prefer sa schimb consumabile din cand in cand, pana la urma are zece ani si oricat as fi intretinut-o cred ca merita un schimb de ulei :).

Intrebarea mea este, ce ulei se pune in cutie si ce ulei se pune in transmisie? Pentru ca nu am gasit nicaieri in manual informatia iar pe net sunt cam impartite parerile, unii zic 75w-90, altii 75w-140.

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus la toata lumea.Ca tot s-a discutat mai sus subiectul cu becurile, cine poate sa ma lumineze si pe mine va rog? LOL.

Am un 12GSAdv din 2006. La modelul meu BMW zicea ca uleiul de transmisie nu trebuie schimbat, dar ulterior s-au razgandit, modelele mai noi au inclusv surub de vidare etc. Nu zdrangane, nu face zgomot, nu am probleme cu vitezele, nada, doar ca vreau sa-l schimb, prefer sa schimb consumabile din cand in cand, pana la urma are zece ani si oricat as fi intretinut-o cred ca merita un schimb de ulei :).

Intrebarea mea este, ce ulei se pune in cutie si ce ulei se pune in transmisie? Pentru ca nu am gasit nicaieri in manual informatia iar pe net sunt cam impartite parerile, unii zic 75w-90, altii 75w-140.

Multumesc anticipat.

Salut,

hai ca zic eu ca e simplu - se pune acelasi ulei si in cutie si in grupul final.

75w90 sau 75w140 - merg ambele - cel cu 140 in coada o sa iti faca mai bine racirea (desi daca ajungi asa sus cu temperatura e o problema).

cauta neaparat sa fie sintetic pentru ca se degradeaza mult mai incet decat unul semi - ca o sa il schimbi rar.

eu am pus 75w140 de la motul - are o culoare mai ciudata - e albastru :D.

 

la mine am pus 800 de ml in cutie (se baga cu motocicleta la orizontal pe cric central pana iti curge inapoi pe surubul de umplere) - vad ca la cel de 2005 zic 900 ml.

In grup or tot dat-o cu dus si intors - ba 220 (cred ca la tine asta iti recomanda) ba 180ml cand au observat ca la grupurile fara aerisitor cam da pe langa simeringul mare de la grup. daca ai aerisitor - pune 220, daca nu ai aerisitor pune 180. eu am pus 200 (fix diferenta ramasa de la litrul cumparat).

se pune prin gaura de la sensorul de abs - foarte foarte incet ... tre sa ai rabdare si pe cat posibil o seringa cat mai mare.

un litru de ulei sintetic bun de transmisie costa 60-90 de lei - cred ca e un efort minim financiar pentru schimbat macar o data la 2 ani.

O sa te uiti la el cand il scoti si poti face comparatie (culoare si consistenta) cu un ulei nou.

La grup sa fii foarte atent la depunerile metalice daca exista (poate fi primul semn ca sunt probleme cu rulmentii grup).

 

stima,

paul

» Post actualizat in 06 Apr 2016 17:07

PS - de pe realoem vad ca nici grupul tau nu are aerisitor - deci 180ml e recomandat.

dar vad ca ai surub de umplere ulei in grup care e in stanga langa sensorul de abs cum te uiti la roata.

bafta,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos Paul, raman dator.

Eu ma uitam la asta, asta sau la asta , ceva recomandari?

:ok: :cheers:

Ganduri bune

Nu ai de ce sa ramai dator.

nu am testat gama de uleiuri castrol dar oricum as merge pe 75w140.

Ambele au API-GL5 deci sunt in specificatiile BMW.

Eu dintre cele 2 as alege Castrol Syntrax Limited Slip 75w140 pentru ca e usor mai vascos la temp de functionare a cutiei/cardan.

 

! Dar sincer este muuult mai important sa il schimbi mai des de cei 10 ani :D - fara sa te superi. Este super simplu de schimbat mai ales daca ai un garaj si 3 chei.

 

Bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar sincer este muuult mai important sa il schimbi mai des de cei 10 ani :D - fara sa te superi. Este super simplu de schimbat mai ales daca ai un garaj si 3 chei.

 

Bafta,

paul

Nu ma supar :).

Doar ca multa vreme i-am crezut pe mecanicii astia de la BMW si am zis ca nah, daca ei spun ca nu trebuie schimbat si la caiet nu scrie inseamna ca asa e, cum zic ei. Dar dupa 10 ani am zis ca ar cam fi vremea...

Multumesc frumos pentru recomandarea cu uleiul,o sa-l comand si sper sa reusesc sa-l schimb.

Editat de M a v e r i c k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

doar cateva completari:

suruburile de golire/umplere cutie (30Nm) au o saiba de aluminiu - se poate refolosi.

suruburile de golire/umplere grup (20Nm) au cate un o-ring - atentie cand le pui inapoi sa nu "ciupesti" acel cauciuc plastificat - trebuie date cu un pic de ulei sa alunece pe pozitie.

Daca tot esti in zona nu ar fi rau de verificat jocul lateral la bascula si la roata :D.

(ca sa eviti unele surprize) Cred ca ar fi timpul si de uns/verificat rulmentii de la bascula si rulmentii articulatie bascula/grup - suna complicat dar nu este asa.

 

bafta,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La transmisia finala nu e mai bun uleiul hypoid?

Salut,

Nu am studiat atat termenul hypoid dar cred ca este mai mult un termen constructiv cu referire la forma suprafetelor de contact dintre pinioanele componente ale unui angrenaj de transmisie.

Standardul este definitoriu. Pentru transmisii - GL5, ca scrie sau nu hypoid pe cutie nu cred ca este important.

PS - nu's vre-un specialist in uleiuri asa ca posibil sa gresesc in explicatiile de mai sus.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este, hypoid este forma pinionelor si teoretic se pune ulei hypoid, este 75w90 , 75w140. Spun asta pentru ca am avut o problema cu diferentialul la o masina si cei de la Mercedes mi-au spus sa folosesc ulei hypoid(doar la diferential la cutia de viteze nu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna , vreau sa imi iau motorul din link

http://olx.ro/oferta/bmw-1200-gs-adventure-ID5UbUs.html poate ma ajutati cu niste pareri . nu am experienta cu motoarele BMW .

 

Mie mi se pare foarte ok. Inteleg ca este adusa recent din Belgia, sau cel putin acolo au fost facute ultimele service-uri.

Pretul este chiar decent (mai ales incluzand 3 cutii si Akrapovic) iar faptul ca are un caiet de service la zi (si cu ultima factura sa vezi exact ce si cum) mai rar la o motocicleta cu km astia.

 

 

Tine cont ca pt Adventure este recomandat sa ai inaltimea de la 1,85m in sus.

(am spus recomandat, ca sunt altii care se chinuie cu el desi au destul sub 1,85 e treaba lor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua la voi,una bucata intrebare(de inceput),dupa multi anisori de dorinte si ganduri si nopti nedormite am reusit sa imi eau un bmw gs adv din 2014 fabricat,stiti ceva probleme reale ati auzit ceva mai de speriat ca asa povesti se tot aud,am intrat putin la V.estromisti(suzuki vstrom)si acolo toate sunt proaste numa mobrele lor calitate pret sunt spectaculoase...(nu vreau sa deranjez pe nimeni...)eu pana in urma cu cativa anisori am avut super tenere 750 care a fost fantastic.Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua la voi,una bucata intrebare(de inceput),dupa multi anisori de dorinte si ganduri si nopti nedormite am reusit sa imi eau un bmw gs adv din 2014 fabricat,stiti ceva probleme reale ati auzit ceva mai de speriat ca asa povesti se tot aud,am intrat putin la V.estromisti(suzuki vstrom)si acolo toate sunt proaste numa mobrele lor calitate pret sunt spectaculoase...(nu vreau sa deranjez pe nimeni...)eu pana in urma cu cativa anisori am avut super tenere 750 care a fost fantastic.Multumesc

Salut Sorin.

 

Cei cu vstrom sunt cei mai aroganti - pentru ei doar vstrom exista :P

Legat de mobra ta - mai ales fiind din 2014 - bucura-te linistit de mobra cel putin vre-o 60k km.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua la voi,una bucata intrebare(de inceput),dupa multi anisori de dorinte si ganduri si nopti nedormite am reusit sa imi eau un bmw gs adv din 2014 fabricat,stiti ceva probleme reale ati auzit ceva mai de speriat ca asa povesti se tot aud,am intrat putin la V.estromisti(suzuki vstrom)si acolo toate sunt proaste numa mobrele lor calitate pret sunt spectaculoase...(nu vreau sa deranjez pe nimeni...)eu pana in urma cu cativa anisori am avut super tenere 750 care a fost fantastic.Multumesc

Iti vei rapunde singur la intrebare cu timpul.

» Post actualizat in 07 Apr 2016 11:54

Cei cu vstrom sunt cei mai aroganti - pentru ei doar vstrom exista :P

 

Nu cred, si Vstromistul tot consumerist e, dupa ani de friptura tot mai multi baga lingura-n ciorba de stevie.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti vei rapunde singur la intrebare cu timpul.

» Post actualizat in 07 Apr 2016 11:54

 

Nu cred, si Vstromistul tot consumerist e, dupa ani de friptura tot mai multi baga lingura-n ciorba de stevie.

:)))

lasa bre marcone ... si cu una si cu alta - sa fim noi sanatosi!

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Am și eu o întrebare, ce inaltime trebuie sa ai sa poți manevra ok un bmw r1200gs model 2005. Am 1.70 m si vreo 73 kg și ma gândeam sa îmi cumpăr o astfel de motocicleta, dar nu vreau sa sar de pe ia la semafor ca nu ajung cu picioarele jos sau dacă aujung pe vârfuri la o bătaie mai puternica de vânt sa ma dezechilibrez......asadar ce sfaturi îmi dați? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...