Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

La capacul grupului ai un surub, ca si ala de golire ulei din motor. Acolo, daca doresti, poti sa iti comanzi de la modelele de grup din USA, sistemul de aerisire, e ~ la fel cu breather valve-ul de la cutie.

In cazul ala, ma gandesc ca poti si sa bagi 220 ml de ulei, ca nu mai ai ce risca.

Pai ma pun sa investighez ... cred ca zici despre surubul de umplere grup. (mai este unul de golire si gaura senzorului).

Ma uit la modelele pentur america sa vad alea cum au,

 

Merci de idee,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mulțumesc frumos pentru răspunsuri. Bateria e cea cu care a venit motocicleta, in 2005. :) Cu toată bunăvoința, nu mai am ce sa cer de la ea.

 

Am luat deja alta, in 2 ore o montez și vedem ce zice.

» Post actualizat in 06 Mar 2017 06:56

Cablurile de curent sunt zdravene, am pornit mașini "grele" cu ele...

» Post actualizat in 06 Mar 2017 09:24

Gata, rezolvat. Bateria veche avea borna fisurată.

 

Mulțumesc pentru ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva evacuare Remus pe LC ? Am vazut astazi noul Remus 8 si cred ca e prima oara cand ma trece un mic gand de schimbat toba stock :)

https://www.remus.eu/news/BIKE-INFO-02-17-E/

 

Varianta Akra nu mi-a parut o optiune. Sunet doar o idee mai jos ca fregventa (atunci cand deschide valva aia de pe evacuare). Dar in rest este mult prea similara cu cea stock, la un pret not cool.

 

In filmulete este Remus Hexacone. Cu Remus 8 nu am gasit inca nimic.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici la remus pretul nu e tocmai chiar cool si nici nu arata asa bine ca krakapovici, asta nu e mobra sa faca galagie, la drum lung la un moment dat o sa iti dai seama ca te deranjeaza si chiar si pe cel din spate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am inceput sa merg cu dopuri desi am S1Pro si toba stock. Dar cred ca astea aftermarket au silencer, o lasi sa latre mai tare prin oras, la drum lung ii pui "botnita" :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta Akra nu mi-a parut o optiune. Sunet doar o idee mai jos ca fregventa (atunci cand deschide valva aia de pe evacuare). Dar in rest este mult prea similara cu cea stock, la un pret not cool.

 

Lumea din spatele meu zice ca nu este deloc silentioasa :D Am mai molipsit cativa...

Este normal sa faca atunci cand deschizi valva, altfel la drum lung o iei razna.

 

Insa orice ai lua, daca ai in gand upgrade cu 2017, nu stiu daca merita investitia, avand in vedere ca nu o vei putea pastra la euro4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si nici nu arata asa bine ca krakapovici, asta nu e mobra sa faca galagie, la drum lung la un moment dat o sa iti dai seama ca te deranjeaza si chiar si pe cel din spate...

Hexacone da, nu arata cine stie ce. Dar remus 8 dupa gusturile mele arata mult mai bine :) Cu zgomotul cu silencer nu am probleme nici la drum intins.

Da, mi se pare ca si asta stock suna decent cand bagi mana in gaz, dar na... feelingu ala :D

 

Insa orice ai lua, daca ai in gand upgrade cu 2017, nu stiu daca merita investitia, avand in vedere ca nu o vei putea pastra la euro4.

Hm, un punct de vedere bun. Ai dreptate. Anul asta sigur nu fac pasul la varianta faceliftata, dar la anul e posibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta întrebare: :)

 

La franare face un zgomot nefiresc, un fel de fluierat/țiuit. Bănuiesc că e ceva legat de pompa/ABS. Se poate repara sau se rezolva prin înlocuire?

» Post actualizat in 06 Mar 2017 18:44

Am studiat pe YouTube, se pare că asta este zgomotul normal al servo. Ciudata creatura :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place sunetul de krakrapovici pe motor sport de'o mie sau macar pe k-ul in 6 linie, pe boxer tot nu suna bine de banii care ii dai...

Eu pe busa am 2 tevi de ies din motor direct, sa vezi acolo galagie de pornesc si alarmele la magazine cand trec noaptea pe bulevard dar la un touring nu da bine galagia...

Toba lui Vlad se auzea ok cand accelera dar la un moment dat devenea enervant sunetul din spate...

Editat de macs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna asta :)

 

Vezi ca la modelul asta cum ai tu, trebuie sa schimbi lichidul o data pe an, cel mai bine, primavara.

Fa asta si nu o sa se strice centrala prematur :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa auzi un acrapovic iti pot arata eu .e cel mai apropiat de remus sau sa ma exprim corect remus e singurul care se apropie de acrapovic dar si la pret sunt prea apropiate

Stiu cum suna Akra pe 1200gs. E o idee mai fain ca toba stock dar nu m-a impresionat. Bine, asta probabil si pt ca este doar finala si foloseste acelasi traseu stock, cu limitarile lui aferente.

Plus ca la greutate nu castigi, putere doar asa relativ (pierzi cuplu jos, castigi niste caluti sus) etc.

 

Mie imi place sunetul de krakrapovici pe motor sport de'o mie sau macar pe k-ul in 6 linie, pe boxer tot nu suna bine de banii care ii dai...

Eu pe busa am 2 tevi de ies din motor direct, sa vezi acolo galagie de pornesc si alarmele la magazine cand trec noaptea pe bulevard dar la un touring nu da bine galagia...

Toba lui Vlad se auzea ok cand accelera dar la un moment dat devenea enervant sunetul din spate...

Am facut muuulti km cu V2 cu 2 Yoshimure carbon sub fund. Deci sunt destul de calit :D

Iar pe 690 am Akra, traseu complet. Dar il tin numai cu silencer pt ca fara e deja mult prea deranjant.

 

Dar Vlad a pus bine punctul pe j mai sus cu schimbarea mobrei, asa ca stau cumintel cu Remusul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg pe motocicleta de 15 ani, am avut tot felul de ciudățenii dar baragladina asta le întrece pe toate. Inca nu m-am decis dacă îmi place :)

 

Este cineva din București dispus să piardă 30 de minute cu mine, sa vadă motocicleta și să îmi răspunda la câteva întrebări mai mult sau mai puțin tehnice?

 

Cola, bere, cafea la discreție :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... pe boxer tot nu suna bine de banii care ii dai...

Eu pe busa am 2 tevi de ies din motor direct, sa vezi acolo galagie de pornesc si alarmele la magazine cand trec noaptea pe bulevard dar la un touring nu da bine galagia...

 

Din fericire boxerul cu clapeta suna deja destul de bine din fabrica, d-aia nici nu se simte diferenta prea mare cu Akra. Iar la mine a contat foarte mult si factorul optic, aia originala la LC din pacate arata naspa, si ca forma, si cum se termina, si cu colierul ala pe mijloc. Imi place tare mult la Akra terminatia aia din carbon cu tevile rotunde, prinderea fara colier si cum arata per total, din titan si cu gravura aia discreta. Daca era doar de sunet, nu stiu daca dadeam asa usor 1000 € pt diferenta de sunet.

 

Referitor la tevile tale... frate, nu toata lumea vrea "galagie" (mai bine zis tiganie) :D

» Post actualizat in 07 Mar 2017 09:09

Plus ca la greutate nu castigi, putere doar asa relativ (pierzi cuplu jos, castigi niste caluti sus) etc.

 

Conform datelor oficiale, la greutate castigi cca. 500 grame (deci putin, dar se pare ca originala era deja relativ usoara fata de altele), puterea ramane la acelasi nivel dar exista o crestere de cuplu in regim de turatie joas si mediu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai mers pe japoneze trebe sa dai format C:, bavarezele e altceva! Eu ma tot minunez cate prelungiri, adaugiri, sosete si alte imbunatatiri le trebuiesc ca sa mearga, asta dupa ce oricum costa cat o garsoniera... :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma tot minunez cate prelungiri, adaugiri, sosete si alte imbunatatiri le trebuiesc ca sa mearga, asta dupa ce oricum costa cat o garsoniera... :alcy:

De gustibus. Exista si BMW-uri fara niciun add-on si care merg bine merci, dar daca vrei sa bagi huiduma pe tot felul de sleauri si pietre e destul de logic sa-i pui tot felul de protectii pentru a minimaliza riscurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca ai mers pe japoneze trebe sa dai format C:, bavarezele e altceva! Eu ma tot minunez cate prelungiri, adaugiri, sosete si alte imbunatatiri le trebuiesc ca sa mearga, asta dupa ce oricum costa cat o garsoniera... :alcy:

Nu vreau sa fiu nasol, dar tinand cont ca altele la 3/4 din pret nu au nici macar cric central... Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plusez io, p-asta o sa-l testez luna viitoare.

post-72311-0-42816400-1488887340_thumb.jpg


» Post actualizat in 07 Mar 2017 11:50

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu nasol, dar tinand cont ca altele la 3/4 din pret nu au nici macar cric central...

Nu stiu ce vrei sa zici... nici a mea n-o sa aiba cric central :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...