KHK Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 a venit vremea sa schimb gumele...ce recomandati? merg 90% pe asfalt. moementan am continental trialattack2 si am fost f multumit...insa am vazut ca mai sunt si alte variante. Daca ai fost multumit cu TA 2, cand o sa-ti pui ceva mai bun (Scorpion sau Next) o sa zici ca s-a reinventat motocicleta ta. Eu nu m-am simtit bine deloc cu TA 2 cand le-am avut doua sezoane pe GS-ul dohc. Si cand le-am schimbat si am vazut diferenta, mi-am dat pumni in cap... n-as fi crezut! Uite rezultatul testului Motorrad din 2016, pe dimrnsiunile LC-ului. De exemplu pe dimensiunile dohc-ului, topul arata putin altfel, adica Dunlop Trailmax erau imediat sub Scorpion. (Nässe = pe umed; Verschleiß = uzura) » Post actualizat in 19 May 2017 12:16 Am banuit eu ca vara ar fi cam mult .. tocmai ca partea aia iti vine sus, si cu protectiile de vant nu te mai ventilezi deloc. M-am uitat din nou la ele zilele trecute ca dupa n sezoane poate ma lasa ProSummer... si sincer nu mi le-as lua, la cat de mult merg pe vreme suficient de calda. Este clar ca trebuie sa ai doua perechi de manusi, unele cu GTex pt touring, ploaie etc. si unele aerisite si lejere pt caldura (eu am niste Daynese mai scurte si destul de aerisite ca la BMW nu a fost nimic pe gustul meu). De preferat sa le ai pe ambele la tine. Pt vreme mai rece eu am mai avut si pe cele de matase de pus pe interior dar am constatat ca avand si protectiile si ghidonul incalzit deja este arhi suficient. Candva imi luasem si ProWinter dar le folosesc cu brio exclusiv la ski. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Salut ! Niste cupluri de stangere la cureaua de alternator eu neagreend montarea curelei fara slabirea suruburilor de alternator ? ( Cureaua are 6 ani si 50 k ) Snks ! A ! BMW R 1200 GS uitasem.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Nu vand, doar ma laud. Mi-am luat cardan de rezerva. Deocamdata l-am fixat provizoriu, ala vechi inca nu a cazut. In plus, am marit puterea motorului cu 2,3 cai-putere, pe care i-am pus in cutia de pe locul pasagerului, in fata pompei fara de care nu merg niciodata la drum. Gie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
douaroti Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 (editat) gserban si KHK merci fain de sfaturi, o sa incerc si una si alta, apoi vom vedea cu care ma fac mai bun prieten... mut discutia si pe gps, sa vedem ce au expérimentat si altii Editat Mai 20, 2017 de douaroti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Salut ! Niste cupluri de stangere la cureaua de alternator eu neagreend montarea curelei fara slabirea suruburilor de alternator ? ( Cureaua are 6 ani si 50 k ) Snks ! A ! BMW R 1200 GS uitasem.... Salut, Scuze de intarziere - eu am fost plecat. Daca nu ti-a raspuns altcineva - suruburi prindere - 18Nm si piulitza conexiune <+> - 6Nm. Nici BMW nu da alternatorul jos - doar folosesc o scula care poate fi inlocuita cu succes de un plastic mai dur - gen sticla de cola. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 Salutare baieti, am zis ca revin cu cateva detalii legat de diagnoza pentru BMW. In urma interventiei pentru a verifica discul de ambreiaj si a rezolva problema "cloncanit" din zona cutiei am ajuns sa fac si diagnoza. Problema cu sunetul nu am rezolvat-o, chiar daca am desfacut motorul in doua si am schimbat placa de presiune care vine cu tot cu carcasa ambreiajului dinspre motor. Cred ca problema este de la tija care debraiaza ambreiajul. Daca aveti o parere, este bine venita. Legat de conexiunea pe mufa motocicletei am facut urmatoarele: 1. ISTA/D cu Ediabas instalate pe Laptop (sunt multe tutoriale pe net, din zona auto) 2. ISTA/D in mod BMW Motorrad 3. Conectata interfata K+DCAN BMW Auto la laptop pe USB. 4. Instalata FT_Prog pentru a modifica o parte din setarile interfetei: a.invert RI # and DSR # signal b. #C0 = RXLED #C1 = TXLED #C2 = POWERON #C3 = PWRON #C4 = SLEEP 5. Pentru ca nu am adaptorul de la 16 Pini la 10 Pini am tras niste fire intre cele doua mufe: 6. Din ISTA/D se identifica motorul, iar apoi se pot face teste, măsurători, citi proceduri de diagnoza, reparații, șterge erorile, etc. Pașii sunt în mare. Pentru cine este cu adevarat interesat pot furniza suport prin telefon sau detalii aici. Thanks, Ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 28, 2017 Share Postat Mai 28, 2017 Salut, confrati Bavarezi! Intrebare pentru voi: placute de frana sinter sau ceramice? Voi ce folositi? Avantajele si dezavantajele fiecarui tip sunt cunoscute, cu precizarea ca singurul dezavantaj al ceramicelor ar fi, teoretic, pretul. Daca as afirma ca si pe ud ceramicele ar fi in dezavantaj, as gresi? Asadar: am de unde lua placute Brembo ceramice sau sinter; culmea, ceramicele sunt cu vreo 20 de ron mai ieftine. Voi ce ati lua? E cineva care a incercat ambele variante, comparativ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Salutare baieti,.. Pașii sunt în mare. Pentru cine este cu adevarat interesat pot furniza suport prin telefon sau detalii aici. Thanks, Ionut Habar nu am de unde ar putea veni zgomotul ala, dar am fost impresionat de tutorial si am zis sa-ti spun. Salut, confrati Bavarezi! Intrebare pentru voi: placute de frana sinter sau ceramice? Voi ce folositi? Avantajele si dezavantajele fiecarui tip sunt cunoscute, cu precizarea ca singurul dezavantaj al ceramicelor ar fi, teoretic, pretul. Daca as afirma ca si pe ud ceramicele ar fi in dezavantaj, as gresi? Asadar: am de unde lua placute Brembo ceramice sau sinter; culmea, ceramicele sunt cu vreo 20 de ron mai ieftine. Voi ce ati lua? E cineva care a incercat ambele variante, comparativ? Eu am sinterizate si sunt multumit; le-am schimbat anul trecut, nu "mananca" asa tare din disc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Iunie 5, 2017 Share Postat Iunie 5, 2017 Am sesizat o mica problema in ultima vreme. Cand e motorul rece, ambreiajul "tine" foarte aproape de ghidon, dupa ce se incalzeste incepe sa tina din ce in ce mai departe, aproape de finalu cursei. E destul de mare diferenta, in sensul in care uneori mi-e greu sa-l mai patinez si ma trezesc la manevre la viteze mici ca mi se opreste motoru. Concomitent am senzatia ca nu mai trage cum tragea la inceput. Bine, asta poate sa fie si de la faptul ca m-am mai obisnuit eu cu ea dar oricum .. Any idea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Asa de dat cu parerea, posibil arcuri decalite sau alte probleme la kitul de ambreiaj. Posibil si ulei naspa/uzat. Desi nu cred ca ar afecta, vezi si in vasul de la ambreiaj daca ai lichid suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Multam, verific .. cat pot si ma pricep. La modul serios, cine a fost la Mototehnica, cum se face cu ei ? Am trimis doua mailuri lu Tibi + telefon .. n-am primit niciun raspuns. Se practica mersu peste ei direct ? Trebuie cineva sa ma recomande ? Am gresit intreband cat ma costa o anume operatiune ? Poate suna aberant dar chiar nu inteleg .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Am sesizat o mica problema in ultima vreme. Cand e motorul rece, ambreiajul "tine" foarte aproape de ghidon, dupa ce se incalzeste incepe sa tina din ce in ce mai departe, aproape de finalu cursei. E destul de mare diferenta, in sensul in care uneori mi-e greu sa-l mai patinez si ma trezesc la manevre la viteze mici ca mi se opreste motoru. Concomitent am senzatia ca nu mai trage cum tragea la inceput. Bine, asta poate sa fie si de la faptul ca m-am mai obisnuit eu cu ea dar oricum .. Any idea ? Daca e ambreiaj multidisc umed, e posibil sa se comporte asa de la incingerea excesiva a motorului si, deci, a ambreiajului. In functie de modul de actionare finala a placilor de ambreiaj poti avea doua manifestari ale manetei: tine din ce in ce mai jos, pana nu mai poti debreia; sau tine din ce in ce mai sus, pana cand merge tot timpul debreiat, patineaza. La Yamaha pateam ca in primul caz iar la Honda patesc ca in ultimul. Asta doar cand le frecam offroad si excesiv. PS. Nu conteaza modul de actionare al manetei: cablu sau hidraulic. Cauza fenomenului e dincolo, in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pppandrei Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Am sesizat o mica problema in ultima vreme. Cand e motorul rece, ambreiajul "tine" foarte aproape de ghidon, dupa ce se incalzeste incepe sa tina din ce in ce mai departe, aproape de finalu cursei. E destul de mare diferenta, in sensul in care uneori mi-e greu sa-l mai patinez si ma trezesc la manevre la viteze mici ca mi se opreste motoru. Concomitent am senzatia ca nu mai trage cum tragea la inceput. Bine, asta poate sa fie si de la faptul ca m-am mai obisnuit eu cu ea dar oricum .. Any idea ? Salut, Eu sunt intr-o lupta de 30.000 km cu opritul in mers. Pana la urma pare ca au fost cumulate doua probleme. Sau a fost o succesiune, neclar... Cronologic problemele au fost : 1. Deschidere doar partiala a unei clapete la evacuare. Am schimbat evacuarea. imi murea cu motorul cald, cand incercam sa accelerez in 1a sau a 2a cand patinam ambreiajul. cand eram intre masini, cand incercam sa accelerez dupa ce ma asigurasem ( fara sa opresc de tot). 2. Calibrarea acceleratiei care inteleg ca transmitea info eronate. Ca este inchisa cand inca era deschisa sau ca este deschisa -4 % cand ar fi trebuit sa fie inchisa adica 0 %. Aici resoftat si recalibrat. Ieri am facut asta si de atunci am avut primii 60-70 km de mers in oras (Bucuresti) fara sa moara. Ca manisfestare aici era putin diferit, se intampla sa oara in orice viteza atunci cand acceleratia era inchisa sau aproape inchisa ... Deja sunt expert sa pornesc din mers ce este clar e ca dupa resoftare totul pare mai roz si mai bine. trage mai bine schimba mai bine si nu crapa in mers. o fi placebo... o fi tehnica nu stiu sa zic dar pana acum e bine Duminica iese din garantie Succes ! si sper sa fie mai simplu la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Ca temperatura afisata n-am vazut sa se duca mai sus de 70-75 grade la drum .. dar in mod clar conteaza daca e motorul mai rece (cand pornesc) sau dupa ce se incalzeste .. atunci incepe sa tina spre finalul cursei, ca si cand (teoretic vorbind) s-a slabit cablul de ambreiaj (daca ar avea cablu). » Post actualizat in 07 Jun 2017 09:16Succes ! si sper sa fie mai simplu la tine Multam, sper si eu sa nu fie ceva complicat. Desi incep sa inteleg de ce le dau nemtii asa repede .. s-a dus naibii si mitu cu boxeru nemuritor ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pppandrei Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Ca temperatura afisata n-am vazut sa se duca mai sus de 70-75 grade la drum .. dar in mod clar conteaza daca e motorul mai rece (cand pornesc) sau dupa ce se incalzeste .. atunci incepe sa tina spre finalul cursei, ca si cand (teoretic vorbind) s-a slabit cablul de ambreiaj (daca ar avea cablu). » Post actualizat in 07 Jun 2017 09:16 Multam, sper si eu sa nu fie ceva complicat. Desi incep sa inteleg de ce le dau nemtii asa repede .. s-a dus naibii si mitu cu boxeru nemuritor ) La mine era foarte clar in iarna cand in primii km nu facea figuri niciodata si cand ajungeam la birou ( dupa vreo 8 km) incepea. Ce a fost derutant, la mine, a fost ca dupa ce am reclamat problema la 30.000 km si l-au resoftat am mers 10.000 km preponderet in afara orasului asa ca nu se manifesta (eram cu problema 1 la momentul ala) si am crezut ca e ok. Alta chestie idioata e ca la service nu aparea nicio eroare ... pana nu era sa se imprastie cineva cu el si sa-l puna direct pe tester nu-i dadeau de cap. asa am ajuns cu evacuarea schimbata... Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Mi-a venit si mie vineri GS-ul Rallye si sambata am facut o tura de peste 400 km, de acomodare... atat cu noua moto cat si dupa pauza de iarna. Motocicleta nu este inca completa, la service-ul de 1000 km urmand sa-mi monteze si crashbar-ul, toba Akrapovic, proiectoarele si scaritele HP. Din pacate nici anvelopele ST2 nu au fost disponibile, cica ar fi cererea mare pentru ele si nu prea mai fac fata cu livrarile, si ca sa nu mai pierd un weekend, am ales Tourance Next. 17792444_10212543062681374_2112278653_n.jpg17671054_10212543077801752_112903896_n.jpg Pe langa cele trei pachete si alarma, am mai pus ceva accesorii (originale BMW): cele trei case-uri, scutul enduro, protectiile de cilindri, cele mai sus mentionate, aparatorile de apa/noroi pt. roata spate pe cadru (astea ar fi new entry si nu sunt scumpe). Si bineinteles noul Navigator 6. Pentru ca-mi place sa merg in picioare mi-am pus inaltatoare de ghidon de la Wunderlich (cele care si aduc ghidonul putin mai in spate) dar si cate ceva de la Rizoma: talpa de cric (arata mult mai bine decat cea de la TT), capacele de lichid de la manete si busonul de ulei (astea mi-ai placut ca sunt cu albastru si se asorteaza bine cu restul motocicletei ) Suspensia sport cu care se lauda Rallye nu m-a interesat fiind si mai rigida si mai inalta. Si mai exista pachetul pasager care contine setul de sei normale (in loc de saua Rallye), cricul central si parbrizul normal... Primele impresii dupa cca. 450 km... in primul rand, imi place tare mult cum arata Apoi cutia de viteze este clar imbunatatita, nu am ce-i reprosa, si quick shifter-ul schimba mai bine. M-a impresionat placut saua... este clar mai comoda la mers in picioare, imi place si cum se sta pe ea ca nu ma mai opresc in saua pasagerului si imi pot schimba pozitia in mers dar ma asteptam sa fie mai incomoda insa nu a fost cazul. Imi place si faptul ca ESA se regleaza automat (cu/fara pasager/bagaj). Ce nu-mi place: sistemul keyless (incepand cu telecomanda care are butonul de scos cheia pus total aiurea), cu cheia ma miscam mai rapid, asta trebuie scoasa din butucul case-ului ca sa poti umbla la bagaje. Ma rog,chestie de obisnuinta poate. Pe de alta parte este mai comod s-o ai doar in buzunar, la banzinarie etc. Si faptul ca au renuntat la un bec martor de semnalizare, adica la bord acum este un singur bec de semnalizare in loc de doua. Restul, mai vad pe parcurs. Am avut si eu ocazia sa merg cu gs rallye cativa zeci de km. Probabil sunt multe diferente fata de lc-ul meu din 2014, dar cutia de viteze mi s-a parut extraordinara, pot spune chiar perfecta. Am condus destul de multe mobre, dar nu imi amintesc sa fi condus vreuna cu o cutie de viteze ca a gs-ului asta. E nemaipomenit de silentioasa si vitezele se schimba excelent de usor. Cred ca dincolo de alte imbunatatiri la frane, plecare din panta, bord, si celelalte care or mai fi, cutia de viteze e marele plus la modelul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Ca temperatura afisata n-am vazut sa se duca mai sus de 70-75 grade la drum .. dar in mod clar conteaza daca e motorul mai rece (cand pornesc) sau dupa ce se incalzeste .. atunci incepe sa tina spre finalul cursei, ca si cand (teoretic vorbind) s-a slabit cablul de ambreiaj (daca ar avea cablu). » Post actualizat in 07 Jun 2017 09:16 Multam, sper si eu sa nu fie ceva complicat. Desi incep sa inteleg de ce le dau nemtii asa repede .. s-a dus naibii si mitu cu boxeru nemuritor ) Ambreiajul functioneaza cu lichid de frana sau cu ulei? Daca merge cu DOT4 sau DOT5.1, e posibil sa se fi contaminat cu apa (e f. hidrofil) si cand se incinge lichidul, apa din el se evapora si se inmoaie maneta. E acelasi fenomen ca atunci cand cobori serpentine si franezi exclusiv cu spatele. La finalul coborarii ti se inmoaie pedala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 "BMW R-series and K-series motorcycles dating from 2004 onward possess a hydraulically-actuated clutch system. This system differs from ‘normal’ practice by utilizing a conventional mineral-based hydraulic fluid instead of DOT 3 or DOT 4 brake fluid. Such mineral-based fluids have the advantage of greatly-extended replacement intervals, since mineral oils are not hygroscopic (i.e. do not absorb moisture)." Sursa: http://www.ukgser.com/technical/nick/Clutch%20bleeding%20(All%20BMW%20Motorrad%20models,%20%2704%20on).pdf Deci se pare ca nu .. desi totusi o operatiune de bleeding se face din cand in cand. Poate asta trebuie facut. » Post actualizat in 08 Jun 2017 06:56Am avut si eu ocazia sa merg cu gs rallye cativa zeci de km. Probabil sunt multe diferente fata de lc-ul meu din 2014, dar cutia de viteze mi s-a parut extraordinara, pot spune chiar perfecta. Am condus destul de multe mobre, dar nu imi amintesc sa fi condus vreuna cu o cutie de viteze ca a gs-ului asta. E nemaipomenit de silentioasa si vitezele se schimba excelent de usor. Cred ca dincolo de alte imbunatatiri la frane, plecare din panta, bord, si celelalte care or mai fi, cutia de viteze e marele plus la modelul nou. Poate la anu il vand si ma bag la una din asta noua. Pana atunci poate fac un drive test la BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Stiti un set de furca fata la vanzare in Romania?Sau doar partile cromate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Fac tot posibilul sa vin dar nu pot sta mai mult de o zi. Sa vedem, poate reusesc doua. Oricum, suna fain de tot intalnirea asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 Salut, Intrebare (pentru un prieten ca sa nu ma mai injurati pe mine ) - si-a batut cineva capul cu pus disk de ambreiaj cu arcuri pe GS? gen:http://advrider.com/index.php?threads/180mm-clutch-disk-bmw-vs-vw.551097/ Un pret decent la o placa de presiune pentru RT 2005 stie cineva (o sursa am gasit la 1250 doar placa OEM)? numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 (editat) Salut, am eu o placa de presiune de GS, care merge la RT, acum nu stiu exact ce generatie. LE: Legat de discul cu arcuri, nu stiu de ce ti-ai bate capul, mai ales ca pe input shaft exista un damper care are exact rolul arcurilor. Thanks, Ionut Editat Iunie 17, 2017 de zyonbv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 (editat) Salut, am eu o placa de presiune de GS, care merge la RT, acum nu stiu exact ce generatie. LE: Legat de discul cu arcuri, nu stiu de ce ti-ai bate capul, mai ales ca pe input shaft exista un damper care are exact rolul arcurilor. Thanks, Ionut Este noua placa? De ce? - pai simplu - ca au facut o idiotenie (acel damper care preia socul se misca metal pe metal si in timp se uzeaza/rupe). Prefer sa tin zona de uzura in afara cutiei - la discul de ambreiaj care oricum este un consumabil. In plus discul auto calca pe distanta mai mare pe ax - OEM avand suprafata mica in timp iarasi apare uzura si in canelurile de la ax ... numai bine, paul Editat Iunie 17, 2017 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 Salut, Intrebare (pentru un prieten ca sa nu ma mai injurati pe mine ) - si-a batut cineva capul cu pus disk de ambreiaj cu arcuri pe GS? gen:http://advrider.com/index.php?threads/180mm-clutch-disk-bmw-vs-vw.551097/ Un pret decent la o placa de presiune pentru RT 2005 stie cineva (o sursa am gasit la 1250 doar placa OEM)? numai bine, paul Doamne Dumnezeule si Maicuta Domnului, stiu ca sunt pacatos, stiu si ca nu ma voi schimba (cel putin nu in secolul curent), dar am si eu o rugaciune: spune-mi ca e vorba de 1250 de lei, nu de euro! Caci a ta e slava si... etc. Doamne-ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 Doamne Dumnezeule si Maicuta Domnului, stiu ca sunt pacatos, stiu si ca nu ma voi schimba (cel putin nu in secolul curent), dar am si eu o rugaciune: spune-mi ca e vorba de 1250 de lei, nu de euro! Caci a ta e slava si... etc. Doamne-ajuta! ))) lei, lei ... scuze de bataile de inima! numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.