Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Pentru centrat si refacut roata cu spite, am colaborat, cu succes, cu Haan Wheel works in Olanda - http://www.haanwheels.com/contact/

M-as bucura sa poata face cineva si aici la noi asa ceva. Rotile de la GS nu seamana nicidecum cu rotile de africana, is altfel impletite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 5 ore, Xandros a spus:

 

De Bavaria nu stiu, la MotoTechnica sigur nu ca am intrebat. Da chiar, aici nu conteaza ca e BMW sau altceva, e cineva in tara asta care chiar sa stie sa faca asta ? Umblau niste legende cu un nene "Sirius" or smth .. 

 

Nu prea mai e nimeni, Sirius am auzit ca s-a retras dar nu stiu daca e adevarat. Din ce am auzit Sirius era bun la reconditionat jante iar asta e important pt ca nu poti face o centrare buna daca janta e stramba sau are lovituri. In mare sunt trei etape: indreptat jante, spitat si centrat, echilibrare roata. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 04.02.2019 la 9:52, Xandros a spus:

De acord cu atitudinea mizerabila fatza de cumparatori. Asta e dusa la maxim in romania. In rest nush, Vlad lauda dealerii de afara maxim. Nu cunosc. Stiu doar ca am incercat de 3 ori sa duc motoru la Bavaria, nu am reusit. Stiu oameni care au luat de nou si pana nu-l suna pe "sefu" nu li se face programare. Etc ..

 

Nu stiu daca atitudinea mizerabila fata de cumparatori este o chestie generala. Stiu si oameni multumiti de relatia cu AB, care nu au avut probleme. Dar stiu si multi care au reclamat destule probleme... iar cauzele sunt mai multe dupa parerea mea: bunul simt, neinstruirea, neimplicarea, stimularea prin pachetul slarial (dupa cum vorbeste lumea). Eu as zice ca in primul rand managementul si apoi bunul-simt si dorinta de implicare a fiecaruia.

 

Generalizarea cu "in Romania" nu as face-o... aparent, de exemplu la Oradea, stau altfel lucrurile, cel putin ca atitudine. "omul sfinteste locul", nu?

 

Referitor la cum este "afara", iarasi, omul si managementul conteaza. Normal, si istoricul dealerului, experienta si volumul de vanzari...

Dar nu stiu daca, de exemplu, te duci cu o urgenta la AB (ca s-a rupt un surub de exemplu cum am patit eu pe la Kaprun, sau ca s-a strambat o janta intr-o groapa mare langa TM cum a patit un prieten venind spre Viena, sau un releu defect cum a patit alt prieten tot pe langa un orasel din Austria) ei vor face asa cum, in toate cele trei cazuri cunoscute de mine din paranteza, a procedat fiecare dintre cei trei dealeri BMW la cazurile respective... adica, piesa respectiva nefiind pe stoc, sa scoata piesa de pe o motocicleta din showroom astfel incat tu sa poti pleca linistit si multumit mai departe iar ei sa comande piesa si cand vine in cateva zile s-o puna la loc pe moto respectiva.

Stiu un caz, dupa o dauna mare si care a tinut moto blocata la AB 2-3 luni pentru reparatii (pe casco deci cu profit bun pt. AB) in plin sezon, uitasera sa-i comande si oglinzile! Si doar nu credeti ca tineau pe stoc cate o oglinda (piesa care strica atat de rar!) de la motocicleta atat de rara ca un 1200GS, si doar nu credeti ca i-au dat omului oglinzile de la unul dintre GS-urile din showroom... nu, in plin sezon, pentru ca ei uitasera sa le comande si pe alea, l-au mai tinut pe om inca doua saptamani fara motocicleta. Asta mi s-a povestit... daca este asa, plm, ce mai vrem??

Se profita de faptul ca BMW este BMW si ca "se vinde singur" oricum...

 

Referitor la culanta, ca a pomenit si John mai sus, fosta mea moto (LC 2014) vanduta vecinului meu a avut doua probleme post garantie: dupa o ploaie torentiala bordul a luat apa si s-a dus si alta data un senzor la ABS. Ambele au fost facute pe culanta, fara discutii, cu costuri foarte mici pentru proprietar. Insa moto fusese cumparata si servisata exclusiv la ei. Similar, grupul la LC Adv-ul prietenului meu cu care merg cel mai des a inceput sa aiba joc (45k km, iesita din garantie) si i-au acceptat cam jumatate pe culanta. Stiu, teoretic, toate astea nu trebuiau sa se intample dar macar cand s-a intamplat, oamenii au fost sustinuti mai mult sau mai putin.

In Ro insa, multi dupa ce au "sacapat" de garantie fug imediat la Tibi (nu comentez motivele) care insa nu este insa service autorizat BMW (din cate stiu) sau pe la altii, sau chiar isi baga ei nasul peste tot. Atunci, normal ca nu mai poti cere culanta.

 

Cert este ca in Ro BMW Motorrad a vandut peste 350 moto noi anul trecut, nu le merge rau :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, KHK a spus:

 

Nu stiu daca atitudinea mizerabila fata de cumparatori este o chestie generala. Stiu si oameni multumiti de relatia cu AB, care nu au avut probleme. Dar stiu si multi care au

 

In Ro insa, multi dupa ce au "sacapat" de garantie fug imediat la Tibi (nu comentez motivele) care insa nu este insa service autorizat BMW (din cate stiu) sau pe la altii, sau chiar isi baga ei nasul peste tot. Atunci, normal ca nu mai poti cere culanta.

 

Cert este ca in Ro BMW Motorrad a vandut peste 350 moto noi anul trecut, nu le merge rau :D

Oare de aia e plin de mobre de politie la Tibi, in service? N-am idee, nu ii fac omului reclama. Dar dupa o interventie pentru montat diverse, facuta la BMW, si dupa ce m-au tratat la misto, tot la Tibi am ajuns. Macar acolo n-am patit acelasi lucru. O fi bine, o fi rau?

O fi misto sa scrii/suni clar la AB sa faca un lucru, apoi sa constati ca nu l-au facut, desi ti-au confirmat ca il fac? SI sa bati drumuri aiurea la ei, in nestire? Cand sunt la naiba pe centura? si apoi, cand le scrii un mail, cu situatia, nici macar un reply amarat sa nu iti trimita? E clar, esti bun cat esti de muls-in prima faza, cand ii iei ceva nou, apoi cand te prind cu diverse. in rest, durerea in dos este maxima. NU ms.

Am luat Rt pentru ca se potrivea la ce imi doream de la urmatoarea mobra, dar sincer iti zic, ca modul in care se prezinta oficial in RO, este mizerabil, pe partea de service...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am asa un deja-vu cand vine vorba de AB...minim la 2 ani exista aceasta discutie in care marea majoritate este dezamagita de serviciile lor.

Curiozitatea mea este legata de costuri service aici vs, Germania. Cum dracu astia nu isi pot permite sa plateasca personalul asa cum sunt aia din Germania sau macar la jumatate, cand preturile mobrelor sunt chiar mai mari aici, service-ul este cel putin acelasi, piesele sunt aceleasi si stim bine ca la piese au un adaos exagerat?!

Aici probabil mecanicii sunt platiti derizoriu iar in DE infinit mai mult. Oare chiar sunt patronii grupului din Romania atat de calici incat sa nu-si poata fideliza niste angajati precum aia din DE? Toate costurile lor ar trebui sa fie mult mai mici aici vs. DE, chirii, taxe, salarii, iar preturile sunt aliniate la DE, ce este anapoda la noi? intreb intrucat in toate sectoarele avem aceeasi poveste. Stiu ca nu putem avea aceleasi salarii ca acolo, dar ceva cred ca e in neregula si la noi...

Totul pleaca de la atitudine si performante...daca oamenii sunt demotivati si slabi pregatiti, cam asta primesti.

Editat de sivi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.02.2019 la 13:12, KHK a spus:

 

 Stiu si oameni multumiti de relatia cu AB, care nu au avut probleme.

Da niste exemple de oameni multumiti si ce probleme au  avut...!  ...sa-mi mai creasca optimismul fata de AB !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.02.2019 la 12:34, Adrian M. a spus:

Oare de aia e plin de mobre de politie la Tibi, in service?

 

Sa lamurim: eu n-am contestat ceea ce face Tibi sau ca nu este mai bine la el, indiferent din ce punct de vedere... am spus doar ca, logic, daca nu ai continuitate cu service la dealer autorizat, nu poti cere culanta.

De asemenea, nici la Tibi nu este perfect, si la el se intampla sa se greaseasca, doar ca atitudinea face (marea) diferenta.

 

1 oră în urmă, shpixy a spus:

Da niste exemple de oameni multumiti si ce probleme au  avut...!  ...sa-mi mai creasca optimismul fata de AB !

 

Adica, astepti nume, sau ce? Sunt oameni care au fost acolo, au cumparat o motocicleta si/sau au facut service si totul a decurs normal. Si poate nu s-au dus nici cu cine stie ce asteptari.

 

Acum 4 ore, sivi a spus:

Am asa un deja-vu cand vine vorba de AB...minim la 2 ani exista aceasta discutie in care marea majoritate este dezamagita de serviciile lor.

Curiozitatea mea este legata de costuri service aici vs, Germania. Cum dracu astia nu isi pot permite sa plateasca personalul asa cum sunt aia din Germania sau macar la jumatate, cand preturile mobrelor sunt chiar mai mari aici, service-ul este cel putin acelasi, piesele sunt aceleasi si stim bine ca la piese au un adaos exagerat?!

Aici probabil mecanicii sunt platiti derizoriu iar in DE infinit mai mult. Oare chiar sunt patronii grupului din Romania atat de calici incat sa nu-si poata fideliza niste angajati precum aia din DE? Toate costurile lor ar trebui sa fie mult mai mici aici vs. DE, chirii, taxe, salarii, iar preturile sunt aliniate la DE, ce este anapoda la noi? intreb intrucat in toate sectoarele avem aceeasi poveste. Stiu ca nu putem avea aceleasi salarii ca acolo, dar ceva cred ca e in neregula si la noi...

Totul pleaca de la atitudine si performante...daca oamenii sunt demotivati si slabi pregatiti, cam asta primesti.

 

Ai atins multe puncte si din pacate suntem deja suntem off-topic aici... exista, tot la sectiunea asta de Adv, topic dedicat problemelor cu AB.

 

Daca tot esti curios, afla ca te inseli la mai multe aspecte pe care inteleg ca nu le intrebi ci le afirmi. De exemplu, pe ce baza afirmi ca motocicletele in Ro sun mai scumpe decat in Germania? Eu, uitandu-ma pe configuratoare anul trecut am observat ca, din contra, in Ro erau minimal mai ieftine moto. Ce intelegi prin "service-ul este cel putin acelasi"? Daca cumva te referi la ora de manopera perceputa, nu stiu exact cat este in Germania dar in Austria este cca. 130€ iar in Germania sigur nu este mult mai putin. Sunt convins ca in Ro ora de manopera este semnificativ mai ieftina, fapt confirmat si de preturile pe care le spun amicii din Ro cand discutam. Aaa, stii ce sunt similare? Cheltuielile cu scule, software (care nu-i deloc de neluat in seama), dotari, felul in care arata si este mobilat showroom-ul care trebuie sa fie la standardele BMW etc. deci o parte semnificativa din cheltuieli. Astea da, sunt aceleasi ca in Germania, Austria etc. Iar in Germania toate astea sunt amortizate altfel din cauza volumului mult mai mare de vanzari si orei de manopera mai scumpe. 

Sub nicio forma nu iau apararea AB, incerc doar sa deschid ochii asupra unor realitati. Asta insa, evident, nu este scuza pentru atitudinea jalnica in mai multe cazuri, care nu ar presupune costuri, si a managementul deficitar. Si sunt de acord cu (de)motivarea oamenilor. Dar apropos de oameni... este cert ca depinde si de educatia lor si de cei sapte ani de acasa. Si pana la urma nu mergi la un job sa faci doar minimul, sunt unii pe care si daca-i motivezi vor spune oricum ei tot nu sunt motivati suficient. Poate motivarea mai apare si cu implicarea ta.

 

Mai este din pacate un aspect: AB, mai ales pe Motorrad, are monopol pe o zona foarte importanta a tarii care include si Bucuresti-ul si IF unde sunt multi bani. In plus, am auzit (deci nu pot baga mana in foc ca este adevarat, dar nu m-ar mira deloc) ca unor clienti care au dat de inteles ca ar vrea sa-si ia moto de la Oradea sau Iasi li s-a sugerat ca daca vor fi nevoiti sa vina la Bucuresti pentru service vor avea de asteptat mult si bine (mai ales ca vine imediat service-ul obligatoriu de 1000 km). Singura lor concurenta serioasa este la service cu Tibi.

Inca ceva: AB ca si grup vinde de rupe, "BMW se vinde de la sine", Motorrad reprezinta doar cacao-maca din vanzari pe langa auto (inclusiv Mini), de ce si-ar bate cineva capul prea tare?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Acum 1 oră, ade. a spus:

Salutari. Am o problema spinoasa, mi s-a rupt cauciucu! :)

k1.thumb.jpg.9207be3ddd9d4f1cbaae1b89d0f8198a.jpgk2.thumb.jpg.37652014c5c925b7320bb9f5c736585f.jpg

Cheia de la un 1200gs 2005. Aveti idee cum o pot copia sau unde gasesc un caciuc ca sa inlocuiesc?

Eurokey SRL

Strada János Zsigmond 2, Cluj-Napoca 400485

0264 431 911

 

De aici se aprovizioneaza toti copiatorii de chei din Cluj si nu numai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, RedRat a spus:

110/80 si 150/70 sunt marimile pentru un GS din  2004 cu roti spitate nu?

 

Ca si model, Scorpion 2 sunt cele mai bune.

Ca si diemnsiuni, ce ai scris este corect si nu conteaza ca sunt normale sau spitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 minutes ago, KHK said:

 

Ca si model, Scorpion 2 sunt cele mai bune.

Ca si diemnsiuni, ce ai scris este corect si nu conteaza ca sunt normale sau spitate.

 

Mersi de confirmare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 19.02.2019 la 18:03, ade. a spus:

Salutari. Am o problema spinoasa, mi s-a rupt cauciucu! :)

k1.thumb.jpg.9207be3ddd9d4f1cbaae1b89d0f8198a.jpgk2.thumb.jpg.37652014c5c925b7320bb9f5c736585f.jpg

Cheia de la un 1200gs 2005. Aveti idee cum o pot copia sau unde gasesc un caciuc ca sa inlocuiesc?

Vezi ca ala e chiar cip-ul nu e un simplu cauciuc. Poti sa o inlocuiesti numai la reprezentanta bmw, e 2-300 lei. Nu-l rupe pana o inlocuiesti ca o sa razi la ea 😏

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, dellnegro a spus:

Vezi ca ala e chiar cip-ul nu e un simplu cauciuc. Poti sa o inlocuiesti numai la reprezentanta bmw, e 2-300 lei. Nu-l rupe pana o inlocuiesti ca o sa razi la ea 😏

 

Da, stiam, de aia am vrut sa o copiez cat mai repede. Am rezolvat cu 250 lei copiat cheie + chip, la central in cluj. Daca stiam ca e asa ieftin, rezolvam la reprezentanta, asta pe care am primit-o acum este un pic cam butucanoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.01.2019 la 20:24, andynuta a spus:

 Multumesc Dan de sfat. Am auzit câteva GS-URI la diverși km si la al meu se aude similar dar mai tare. Între timp am mai căutat si am găsit asta clipul de mai jos. Este exact zgomotul meu!!!. Am comandat deja disc si sper sa nu fie afectată si priza de la cutie. 

Petre81punct nu am auzit pana acum de probleme majore la CV la 1200gs. Sa nu uitam ca sunt produse de Getrag si ăștia cam se știu cu cutiile de viteze.

Salut! S-a rezolvat problema numai cu schimbarea discului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca am inceput si eu sa demontez cate ceva, in idea de a pregati mobra pentru sezon :)

O sa trimit jentile la centrat...

 

IMG_20190303_144803.jpg

 

IMG_20190303_144823.jpg

Editat de RedRat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Dan Cata said:

Ar fi bine sa sprijini etrierii aia in suportii lor din jambe, sa nu stea atarnati asa in conductele de frana... :D

 

De asta le-am pus in pungi. sa preiau greutatea de pe conductele de frana

Dar ai dreptate. Mai bine le prind provizoriu inapoi. Si asa vreo 2 saptamani va sta asa...

O sa fac asta cand ajung acasa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, mv11b1 a spus:

Salut! S-a rezolvat problema numai cu schimbarea discului?

Acum am desfăcut si cred ca se va rezolva. Este diferența foarte mare între jocul pe priza la Discul vechi fata de cel nou. Plus ca nu a avut nici o urma de unsoare pe priza, cu toate ca in manual scrie clar ca se greseaza. In rest nu am observat altceva ce ar putea face acel zgomot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, andynuta a spus:

Plus ca nu a avut nici o urma de unsoare pe priza, cu toate ca in manual scrie clar ca se greseaza

 

Ai grija cata vaselina pui acolo, daca pui prea multa ajunge pe discul de ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vroiam sa multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi si pareri. Chiar daca au fost mai critice.

Cu alte cuvinte, am reusit. A ajuns la mine in garaj ceea ce mi.am dorit.

 

20190225_155838.jpg

20190225_155846.jpg

20190225_155901.jpg

20190225_200802.jpg

20190305_172234.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, o_kellu a spus:

Vroiam sa multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi si pareri. Chiar daca au fost mai critice.

Cu alte cuvinte, am reusit. A ajuns la mine in garaj ceea ce mi.am dorit.

 

SUPER !!!   👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...