bogdan_harea Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) Cum poa' sa fie ABS'u mai bun la una fata de aialalta? ABS nu are grad de comparatie Nu poa sa fie mai bun sau cel mai bun, ABS are sau nu are mobra, si daca are merge sau nu merge Spui asta pt ca nu faci comparatii. La ST rotile nu se blocheaza niciodata, nici pt o fractiune de secunda. Sunt pe yootube teste comparative pe teren dificil unde se vede clar. Editat August 19, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 UBS + ABS. Asta in 2010. Pe 1150, treaba asta e din 2004 Da sa vad si eu filmuletu pe youtube unde xt1200 franeaza mai bine ca 1200GS. Nu is ironic sau ceva, da chiar vreaus a il vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Baieti, e unu' p-aci printre noi care pur si simplu nu poate dormi din cauza motocicletelor bmw. La fel cum cainele moare de drum lung, la fel si el moare de grija bmw-istilor si a motocicletelor bmw. Veniti-va in fire si nici macar nu va mai obositi sa-i raspundeti. El are idei putine da' fixe. Poate sa faca bmw-u' prima motocicleta care nu se strica niciodata, merge cu 300 pe sosea, sare pe camp ca un cros, merge cu apa si este distribuita de catre firma in mod gratuit, oricum nu-l veti convinge! Tot va gasi el ceva. Asa ca, relax Lasati-l sa urle la luna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Nu ne certam sau ceva, nu ne batem niciunu cu pumnu in piept ca mobra mea are abs, a lu alalalalt are cbs sau altceva; nu e meritu nostru, ci al alaora care au proiectat-o. Meritu nostru e doar ca am muncit (sau nu? )sa facem bani pentru mobra aia. Discutam doar ce +/- are fiecare o mobra in parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Discutam doar ce +/- are fiecare o mobra in parte. Tu poate faci asta, intr-un mod pozitiv, interlocutorul tau nu. Scopul lui pe planeta asta este sa arate tuturor ca bmw-urile sunt de 2 lei si cei care le cumpara sunt niste idioti. Credeam ca l-ai "mirosit" pana acum. Sau poate-ti place sa-l enervezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Hai sa fim toti ca astia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Pai daca s-o mai organiza, te asteptam la anu' la BMW Camp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Nu vine pentru ca-si vinde RT-ul si isi ia clar Yamaha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Test comparativ pt controlul tractiunii si franare ST 1200 vs GS 1200. Acelasi pilot, motoarele incaltate cu aceleeasi cauciucuri si pe acelasi drum. Distanta de franare pt Yamaha mai scurta cu 4 m, iar restul este mai mult decat vizibil Mesaj completat Multumiti? Angi m-am jurat ca nu te mai bag in seama, dar... in afara ca jignesti gratuit, cam toate posturile tale nu aduc nimic constructiv. Arata-mi oriunde pe forumul asta un singur paragraf in care am injurat BMW sau l-am facut de ocara. Faptul ca nu consider ca este mereu primul nu inseamna ca-l injur, sau trebuie sa avem toti aceeasi parere si de preferinta identica cu a ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) Bine,bine,dar unde reiese din film ca distanta a fost mai scurta cu 4m (nu ca n-as crede,insa nu reiese de nicaieri)? Mie mi se pare la fel. Iar ABS pe pietris e o idee la fel de buna ca si chibritul langa napalm. Mai ales pe coborare. Editat August 19, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 cam toate posturile tale nu aduc nimic constructiv. Pai inseamna ca citesti doar ce-ti convine! Arata-mi oriunde pe forumul asta un singur paragraf in care am injurat BMW sau l-am facut de ocara. Faptul ca nu consider ca este mereu primul nu inseamna ca-l injur, sau trebuie sa avem toti aceeasi parere si de preferinta identica cu a ta? Cred ca macar in jumatate din posturile tale arunci cu mizerie in motoarele astea. Tu chiar esti platit pentru asta??? Recunosti ca n-ai mers macar o data cu un boxer si spui ca nici nu vrei, dar ai auzit tu prin piata ca exista unii care se vaita. Dar pe cei care se "lauda" ii auzi? Chiar crezi ca marea majoritate care bate lumea in lung si-n lat cu bmw-uri o face doar pentru reclama pe care stie firma asta sa si-o faca? Sincer, eu nu cred. Prea sunt multi. Chiar asa de naivi sa fie toti? Nu zic ca fieru' bmw e perfect, nici pe departe! Dar ceea ce nu pot sa inteleg e atitudinea unora ca tine. Am mai vazut d-astia. Belbody, Stiffrider si-or mai fi si altii. Bai frate, parca n-aveti somn de grija bmw-ului. Ok. Ai zis o data, de 10 ori, de 100 de ori ca nu-ti place cum construieste firma asta motoarele, dar opreste-te mai nene, ca devii plictisitor! Ti-ai luat mobra noua, frumoasa, s-o stapanesti sanatos! Sa vedem cand incepi s-o repari, nu ca ti-as dori asta. In rest, calmeaza-te "frate", ca nu vine nimeni sa-ti bage pe gat ceva ce nu vrei. Incep sa cred ca nici macar nu te poti bucura cum trebuie de bijuteria aia stand cu gandul la bmw si ce mai fac bmwistii. Si sa nu-mi spui ca tu de fapt urli ca nu vrei sa greseasca si altii si s-o ia pe un drum gresit cumparand un rahat de bmw, ca nu te cred. Pur si simplu n-ai altceva mai bun de facut decat sa strigi in stanga si-n dreapta ce naspa idei au inginerii bmw, cu tele-paralevarul lor cu tot. Bai frate, n-ai mers macar o data cu d-astea si urli ca nu fac 2 bani. Tu chiar n-ai simtul ridicolului??? Si ca sa nu ma acuzi ca sunt un impatimit bmw care nu mai vede nimic altceva, afla ca viitoarea mea mobra va fi o Tenere 660. Tu vei avea vreodata un boxer? Nu! Deci intre noi 2, care e ala mai nebun? Mesaj completat ps- si eu mi-am promis ca nici macar n-o sa mai citesc ce debitezi tu, dar uite ca n-a fost asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 eu nu inteleg un singur lucru. de ce spune toata lumea care nu a avut BMW ca sistemul boxer e invechit si nu a evoluat nimic. asta e o prostie . Va spun eu care am avur si R60 di 1964 si acuma am R1100 din 96. Fratiilor motorul boxer a evoluat foarte mult mai ales daca luam in considerare boxere noi(R1200). Dar va intreb ca monocilindrul, 2 V sau 4L cu cat a evoluat mai mult decat boxerul. daca privim din aceasta perspectiva doar honda 4V sau 6 cilindrii boxer si triumphul cu 3L e mai nou conceput dar asta nu inseamna ca e si mai bun. sau hai sa vb atunci doar de Norton cu bloc motor de Wankel. Din punctul meu de vedere evolutia inseman ca pornesti de la ceva primitiv si ajungi la ceva complex, dezvoltat si nu ceva nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Mie mi se pare la fel. Iar ABS pe pietris e o idee la fel de buna ca si chibritul langa napalm. Mai ales pe coborare. Eu am pierdut controlul la GSA pe coborare pietris. Nu am putut sa il opresc. Vina a fost a mea ca am uitat sa dezactivez ABS-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Iar ABS pe pietris e o idee la fel de buna ca si chibritul langa napalm. Mai ales pe coborare. Eu o singura data am decuplat abs-ul si asta pe un circuit findca am vrut sa ii testez franele, in rest pe drum forestier o tin lejer si nu am probleme cu abs-ul, asta si pentru ca am metzeler tourance. Cred ca i-as dezactiva abs-ul numai daca i-as pune TKC-uri, si cu alea, tot nu cred ca pot sa ii dau mai mult de 60-70 cum ii dau acum (e prea mare si zdrangane toata: topcase, parbriz, etc.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Bine,bine,dar unde reiese din film ca distanta a fost mai scurta cu 4m (nu ca n-as crede,insa nu reiese de nicaieri)? Mie mi se pare la fel. Iar ABS pe pietris e o idee la fel de buna ca si chibritul langa napalm. Mai ales pe coborare. Mesaj completat Eu nu stiu din ce surse va documentati voi. Recomand Advrider, discutii decente, motociclisti adevarati cu sute de mii de km la activ pe mai multe continente. Pt mine este biblia motociclismului. Nu iau in considerare decat comentariile posesorilor, care chiar au mers mult cu motorul respectiv si-si dau cu parerea. A lua in brate un brend si al socoti perfect si imbatabil este contra productiv in primul rand pt posesorii motocicletelor respective. Exact aprecieri gen Angi am intalnit eu si multi altii la AB, cand mergeai la service cu o problema si raspunsul era invariabil ca BMW este BMW si nu se strica, doar avem noi impresii gresite. Pe mine ca posesor vremelnic al altei marci nu ma afecteaza in nici un fel, Eu sunt multumit cu fierul meu la care ABS-ul nu se decupleaza pt ca nu este nevoie. Lucreaza atat de fin incat te opreste indiferent de starea drumului (am zis drum!) Mesaj completat Legat de filmulet textul care-l insoteste este explicit, dar daca iei ca reper boschetii din spatele motorului si intoarcerea operatorului se vede clar ca distanta de franare este mai mare la GS. Sa nu mai vorbesc de balansul la plecare si bataiala de la franare. Asta pt cine are ochi sa vada! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Pana acu' era BMW vs. Honda, mai nou e BMW vs. Yamahaaaaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 in rest pe drum forestier o tin lejer si nu am probleme cu abs-ul, Nu stiu daca abs-urile noastre se compara, dar abs-ul pe roata fata la coclauri mie chiar mi se pare util. Nu-ti blocheaza cand franezi mai tare prin noroi sau altele alunecoase. Daca-ar bloca, se cam pierde fata si m-as cam imprastia. Intr-adevar, la modelul meu nu se poate, dar daca as putea decupla doar spatele la coclauri ar fi mai bine. Pe coborari mai naspa e chiar ciudat sa nu poti face coborarea cu spatele blocat (daca este nevoie) si se deblocheaza roata asa, cum are ea chef. Imi creeaza senzatia ca nu am control. In situatii d-astea mai opresc motorul ca sa am franele "curate", ca pana apas "3 ore" pe butonul ala de decluplare imi piere tot avantul proletar. Mesaj completat Pana acu' era BMW vs. Honda, mai nou e BMW vs. Yamahaaaaaaa Oho, dar a fost si bmw vs. ktm Imi place cum ii roade pe toti pizma si fac clabuci la gura de oftica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 (editat) mai nou e BMW vs. Yamahaaaaaaa astia parca se ocupau cu barcile probabil ca au aflat ca e nevoie de flotoare pe piata, si au inceput sa faca si mobre Nu stiu daca abs-urile noastre se compara nu stiu ce sa zic in privinta asta, insa iti pot spune ca uichendul trecut pe transalpina si acum doua saptamani la bolboci nu am avut nici un stres in ce priveste frana cu abs pe drum de pamant Editat August 20, 2010 de @motoadvpunctro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Pana acu' era BMW vs. Honda, mai nou e BMW vs. Yamahaaaaaaa Intru des pe sectiunea asta, Enduro Touring & Adventure, deoarece mi se pare cam cea mai interesanta un fel de ADVrider dar in romaneste. Mai nou insa vad ca incep sa fie lupte inutile intre marci ca si pe alte subforumuri. La choppere & cruiser este HD versus restul japonezelor. La motociclete de viteza este Honda versus Kawasaki. La coltul enduristilor era intr-o perioada KTM versus japoneze. Iar cei tineri si nelinistiti de la 125 sunt mai activi cu 2T versus 4T, pneuri groase versus pneuri subtiri etc. C'mon, you people can do better than that Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Legat de filmulet textul care-l insoteste este explicit, dar daca iei ca reper boschetii din spatele motorului si intoarcerea operatorului se vede clar ca distanta de franare este mai mare la GS. Sa nu mai vorbesc de balansul la plecare si bataiala de la franare. Asta pt cine are ochi sa vada! Uite textul care il insoteste : Titlu : Antipatinages et ABS Yamaha Super TĂŠnĂŠrĂŠ contre BMW R1200GS 2010 Text sub frame : A l'occasion de notre comparatif Yamaha Super TĂŠnĂŠrĂŠ XT1200Z et BMW R 1200GS, nous avons testĂŠ leurs assistances ĂŠlectroniques, antipatinage et freinage ABS, sur un chemin de terre et de cailloux. Voici les images... Attention, ca va très vite ! Quel est le meilleur ? C'est à lire sur notre essai complet ici sur www.moto-station.com : Articolul complet : http://www.moto-station.com/article8575-bm...-au-sommet.html . Video arata clar stabilitate mai buna a XT12 in franare insa iti pot arata mii de filme cu frana pe pietris a lui GS12 sau GS11.5 sau chiar GS11 mult mai stabile ca XT12 in filmuletul asta.In plus,textul in articol spune ca nu au testat un GS12 cu ASC ... oooops. Si iacata concluzia,o pun in franceza direct : Le freinage de la Yamaha est moins agressif, sans doute moins efficace sur route mais plus facile dans des conditions d'adhĂŠrence prĂŠcaires, comme ici. MalgrĂŠ tout, sur l'une comme sur l'autre, le poids constitue un vrai problème sur piste, et rĂŠclame quoi qu'il arrive, beaucoup d'anticipation... Dans ce cas, le centre de gravitĂŠ plus haut perchĂŠ sur la Super TĂŠnĂŠrĂŠ est sans doute plus pĂŠnalisant que sur la GS. Deci franarea XT este mai putin agresiva,mai putin eficace dar mai usoara in conditii de aderenta scazuta. In ciuda tuturor (banuiesc chestiilor bune spuse despre XT) greutatea constituie o problema adevarata pe asfalt si necesita foarte multa anticipare (pentru a frana). In acest caz,centrul de greutate al lui XT este fara indoiala mult mai penalizant (in franare) decat GS. I rest my case. Mesaj completat A,si inca o chestie : faptul ca Yamaha s-a apucat sa fabrice o mobra ca GS-ul arata clar cat de respectata e mobra asta. Ducati s-a prins imediat de greseala si nu a scos niciun cuvant despre GS cand a lansat Multistrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 C'mon, you people can do better than that Pai pe unii nu ii duce capul sa inteleaga ca pentru orice produs exista o piata de desfacere. Mie imi place BMW, tie YAMAHA. Noi sa fim sanatosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Am citit tot comparativul... concluzia lor: BMW e mai bun cam la toate capitolele. In rezumat puteti vedea concluziile din tabelul din partea de jos a paginii asteia: http://www.moto-station.com/article8575-p2...-au-sommet.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Exact asa iese cam din toate testele,practic macelarita de GS12. Ceea ce este un lucru rau pana la urma pentru GS.Se culca pe o ureche bavarezii si iara arunca pe piata chestii la limita calitatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Salut. Am cate ceva de vanzare - lucruri care mi-au ramas de la 1200-le meu pe care l-am accidentat. Vedeti in semnatura. Poate este cineva interesat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Faza porno la 1200 daca tragi prea multa apa pe admisie... Hydro-lock se numeste fenomenul in care intra multa apa in camera de ardere, motoru se opreste si tu dai la demaror. Rezultatul: se rupe prinderea electromotorului si/sau volanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.