Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

M-a amuzat intotdeauna ”comunitatea” BMW din Romania...

Aparitiile, aparentele, culisele...

 

Devine hilara incercarea mascata de a demonstra teoretic

ca unul este mai BMW-ist decat altul...

 

Meritul pentru a purta aceasta emblema se cucereste...

si nu cu bani sau cu grandoare, ci cu modestie si noblete !

 

Inainte de orice - invatati sa va respectati intre voi

Eventual, dupa merit !

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Meritul pentru a purta aceasta emblema se cucereste...

si nu cu bani sau cu grandoare, ci cu modestie si noblete !

 

Unde mai pui ca trebuie sa dai si examen (teorie + traseu) cu Pfeiffer, sa cotizezi la AMR si la Bavaria, sa faci abonament la Univers Moto si Motorrad, eheeee, sunt multe chestii de indeplinit. Eu , de exemplu,in afara de cele de mai sus, mi-am tatuat emblema BMW pe scrot, ce dovada mai mare de atasament neconditionat pot da? Gata,am gasit, sa tatuez si copiii cu sigla BMW,cum dracu' de nu mi-a dat prin minte? Voi repara aceasta omisiune ASAP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Angi vs

@Budd

 

Multumesc pentru sinceritate.

 

QED !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu progresul este relativa.Progres fata de ce? Fata de un 4L? In which respect? Durabilitate? Mentenanta? Un motor boxer invarte zeci de mii de cercuri in jurul oricarui 4L la capitolele astea doua. Fiabilitate? Un 4L este mai fiabil,no question insa din cauza ca e racit pe aer/ulei boxerul trebuie! sa lucreze cu tolerante mult mai mari. Nu sunt un fan al boxerului racit cu aer insa respect motorul asta ce sta bine mersi pe piata de vreo 80 de ani.Inseamna ca ceva bun tot a facut.

Cardanul pe o parte are avantaje altfel nu s-ar fi apucat si nestiutorii aia de la Guzzi sa-l puna pe toate mobrele lor.La fel ca GTR1400,VFR1200 La o mobra adventure e chiar dorit la scoaterea rotii spate rapid,fara greturi,4 suruburi si 1 minut mestereala.Daca faci treaba asta in garaj cu o cheie hidraulica iti ia exect 10 secunde sa dai roata jos. Acelasi sistem a fost folosit si la mobra aia diesel (cu motor de Smart),parca Trax ii zice.

Teleleverul (combo cu paralever) este o "inventie" desteapta fata de furca normala care are doua mari neajunsuri : lungimea si faptul ca nu au niciun fel de braces. O mobra cu furca normala are geometrie fixa,which is really cool. Asta pana franezi si furca se comprima (d'oh!). Si ce daca, intreaba lumea? Pai e un smen aici, partea din fata a mobrei schimba geometria iar spatele nu.Bun, si? Daca te-ai dat pe BMW cu telelever + paralever si pe mobra cu furca normala sesizezi imediat transferul de greutate din spate spre fata la cea normala iar la BMW absolut nimic in afara de faptul ca mobra franeaza (mult) mai repede. Daca te uiti la ansamblul asta nu ai cum sa nu observi ce capodopera inginereasca este suspensia asta. Bun,si aici vin carcotasii sa dea cu bata-n balta (mucii in fasole etc) : daca e asa de smecher sistemul,de ce nu-l foloseste si Yamaha,Honda,Suzuki samd? Pentru ca e patentat! Si pentru ca doar ei au voie! D-aia.NatĂźrlich,ar zice neamtul.

 

Mesaj completat

Hotaraste-te in ce limba vrei sa comunici. Ti-am bagat textul si pe googletranslate si tot n-am inteles. :baldy: Te imbeti cu apa rece! Povesti cu: BMW are suspensie mai buna (cea mai buna), franele cele mai bune, cuplul cel mai de jos, consumul cel mai bun, fiabilitatea cea mai buna, erau valabile acum 20 ani cand le comparam ci Jawa, CZ-ul, Simsonul, MZ-ul, Triunph-ul, ca mai erau cateva ratacite pe la noi. Nimeni nu a stat pe loc, tehnica a evoluat si s-au echilibrat diferentele. Chiar daca nu am calarit boxere BMW si chiar nu-mi doresc, am cateva repere date de motociclisti cu experienta care nu traiesc din presa moto si care desi au cel putin un BMW in garaj, gasesc ca de exemplu, Yamaha ST1200 este mai buna decat GS 1200 exact la capitolele atat de dragi bmw-istilor. Suspensie mai buna, desi este clasica fara para/tele, in special pe off, frane mai bune, ABS mai evoluat, cuplu mai de jos si ce am constatat singur consuma mai putin. Sunt curios la anu cand apare si noua Honda Africa X4, cum va mai combate BMW? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca nu am calarit boxere BMW si chiar nu-mi doresc [...]

+

Yamaha ST1200 este mai buna decat GS 1200 exact la capitolele atat de dragi bmw-istilor. Suspensie mai buna, desi este clasica fara para/tele, in special pe off, frane mai bune, ABS mai evoluat, cuplu mai de jos si ce am constatat singur consuma mai putin.

 

Enough said. Inchide,lasa ca te sunam noi inapoi :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si intrebarea intrebatoare !!! De cate ori in existenta de motociclist ai fost nevoit sa dai roata jos pe camp si repede. Este fara sens. In primul rand sunt tubeles, deci se repara pe loc, fara demontare, cu un siret si putin adeziv, si daca nu merge asa o dai jos degeaba pt ca tot la vulcanizare trebuie sa ajungi. Si daca ajungi cu 5 minute mai tarziu pierzi ce? Faptu ca se iau unii dupa altii nu inseamna ca ceea ce fac este mai bun. Se copiaza prosteste intre ei fara avantaje concrete pt motociclist, ci doar pt ca da bine in reclama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum poa' sa fie ABS'u mai bun la una fata de aialalta? ABS nu are grad de comparatie :baldy: Nu poa sa fie mai bun sau cel mai bun, ABS are sau nu are mobra, si daca are merge sau nu merge ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cate ori in existenta de motociclist ai fost nevoit sa dai roata jos pe camp si repede.

Niciodata in camp! Am tras-o pe marginea drumului si cu roata scoasa am bagat siretul pentru ca gainile de cauciucuri din trusa erau varza. Am reusit sa ajung pana acasa lejer. Am ajuns acasa, am scos roata (intr-un minut) am plecat la vulcanizare unde mi-au aplicat un patch misto pe interior dupa care am mai mers inca 3000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum poa' sa fie ABS'u mai bun la una fata de aialalta? ABS nu are grad de comparatie :baldy: Nu poa sa fie mai bun sau cel mai bun, ABS are sau nu are mobra, si daca are merge sau nu merge ;)

Spui asta pt ca nu faci comparatii. La ST rotile nu se blocheaza niciodata, nici pt o fractiune de secunda. Sunt pe yootube teste comparative pe teren dificil unde se vede clar.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UBS + ABS. Asta in 2010.

 

Pe 1150, treaba asta e din 2004 :baldy:

 

Da sa vad si eu filmuletu pe youtube unde xt1200 franeaza mai bine ca 1200GS. Nu is ironic sau ceva, da chiar vreaus a il vad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, e unu' p-aci printre noi care pur si simplu nu poate dormi din cauza motocicletelor bmw. La fel cum cainele moare de drum lung, la fel si el moare de grija bmw-istilor si a motocicletelor bmw.

Veniti-va in fire si nici macar nu va mai obositi sa-i raspundeti. El are idei putine da' fixe. Poate sa faca bmw-u' prima motocicleta care nu se strica niciodata, merge cu 300 pe sosea, sare pe camp ca un cros, merge cu apa si este distribuita de catre firma in mod gratuit, oricum nu-l veti convinge! Tot va gasi el ceva.

 

Asa ca, relax :baldy: Lasati-l sa urle la luna ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ne certam sau ceva, nu ne batem niciunu cu pumnu in piept ca mobra mea are abs, a lu alalalalt are cbs sau altceva; nu e meritu nostru, ci al alaora care au proiectat-o.

 

Meritu nostru e doar ca am muncit (sau nu? :baldy: )sa facem bani pentru mobra aia.

 

Discutam doar ce +/- are fiecare o mobra in parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutam doar ce +/- are fiecare o mobra in parte.

 

Tu poate faci asta, intr-un mod pozitiv, interlocutorul tau nu. Scopul lui pe planeta asta este sa arate tuturor ca bmw-urile sunt de 2 lei si cei care le cumpara sunt niste idioti. Credeam ca l-ai "mirosit" pana acum. Sau poate-ti place sa-l enervezi :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Test comparativ pt controlul tractiunii si franare ST 1200 vs GS 1200. Acelasi pilot, motoarele incaltate cu aceleeasi cauciucuri si pe acelasi drum. Distanta de franare pt Yamaha mai scurta cu 4 m, iar restul este mai mult decat vizibil

Mesaj completat

Multumiti? Angi m-am jurat ca nu te mai bag in seama, dar... in afara ca jignesti gratuit, cam toate posturile tale nu aduc nimic constructiv. Arata-mi oriunde pe forumul asta un singur paragraf in care am injurat BMW sau l-am facut de ocara. Faptul ca nu consider ca este mereu primul nu inseamna ca-l injur, sau trebuie sa avem toti aceeasi parere si de preferinta identica cu a ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine,bine,dar unde reiese din film ca distanta a fost mai scurta cu 4m (nu ca n-as crede,insa nu reiese de nicaieri)? Mie mi se pare la fel. Iar ABS pe pietris e o idee la fel de buna ca si chibritul langa napalm. Mai ales pe coborare.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam toate posturile tale nu aduc nimic constructiv.

Pai inseamna ca citesti doar ce-ti convine!

 

Arata-mi oriunde pe forumul asta un singur paragraf in care am injurat BMW sau l-am facut de ocara. Faptul ca nu consider ca este mereu primul nu inseamna ca-l injur, sau trebuie sa avem toti aceeasi parere si de preferinta identica cu a ta?

 

Cred ca macar in jumatate din posturile tale arunci cu mizerie in motoarele astea. Tu chiar esti platit pentru asta???

Recunosti ca n-ai mers macar o data cu un boxer si spui ca nici nu vrei, dar ai auzit tu prin piata ca exista unii care se vaita. Dar pe cei care se "lauda" ii auzi? Chiar crezi ca marea majoritate care bate lumea in lung si-n lat cu bmw-uri o face doar pentru reclama pe care stie firma asta sa si-o faca? Sincer, eu nu cred. Prea sunt multi. Chiar asa de naivi sa fie toti?

Nu zic ca fieru' bmw e perfect, nici pe departe! Dar ceea ce nu pot sa inteleg e atitudinea unora ca tine. Am mai vazut d-astia. Belbody, Stiffrider si-or mai fi si altii. Bai frate, parca n-aveti somn de grija bmw-ului. Ok. Ai zis o data, de 10 ori, de 100 de ori ca nu-ti place cum construieste firma asta motoarele, dar opreste-te mai nene, ca devii plictisitor!

Ti-ai luat mobra noua, frumoasa, s-o stapanesti sanatos! Sa vedem cand incepi s-o repari, nu ca ti-as dori asta. In rest, calmeaza-te "frate", ca nu vine nimeni sa-ti bage pe gat ceva ce nu vrei. Incep sa cred ca nici macar nu te poti bucura cum trebuie de bijuteria aia stand cu gandul la bmw si ce mai fac bmwistii. Si sa nu-mi spui ca tu de fapt urli ca nu vrei sa greseasca si altii si s-o ia pe un drum gresit cumparand un rahat de bmw, ca nu te cred. Pur si simplu n-ai altceva mai bun de facut decat sa strigi in stanga si-n dreapta ce naspa idei au inginerii bmw, cu tele-paralevarul lor cu tot. Bai frate, n-ai mers macar o data cu d-astea si urli ca nu fac 2 bani. Tu chiar n-ai simtul ridicolului???

 

Si ca sa nu ma acuzi ca sunt un impatimit bmw care nu mai vede nimic altceva, afla ca viitoarea mea mobra va fi o Tenere 660. Tu vei avea vreodata un boxer? Nu!

Deci intre noi 2, care e ala mai nebun?

Mesaj completat

ps- si eu mi-am promis ca nici macar n-o sa mai citesc ce debitezi tu, dar uite ca n-a fost asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu inteleg un singur lucru. de ce spune toata lumea care nu a avut BMW ca sistemul boxer e invechit si nu a evoluat nimic. asta e o prostie . Va spun eu care am avur si R60 di 1964 si acuma am R1100 din 96. Fratiilor motorul boxer a evoluat foarte mult mai ales daca luam in considerare boxere noi(R1200).

 

Dar va intreb ca monocilindrul, 2 V sau 4L cu cat a evoluat mai mult decat boxerul. daca privim din aceasta perspectiva doar honda 4V sau 6 cilindrii boxer si triumphul cu 3L e mai nou conceput dar asta nu inseamna ca e si mai bun. sau hai sa vb atunci doar de Norton cu bloc motor de Wankel.

 

Din punctul meu de vedere evolutia inseman ca pornesti de la ceva primitiv si ajungi la ceva complex, dezvoltat si nu ceva nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare la fel. Iar ABS pe pietris e o idee la fel de buna ca si chibritul langa napalm. Mai ales pe coborare.

 

Eu am pierdut controlul la GSA pe coborare pietris. Nu am putut sa il opresc. Vina a fost a mea ca am uitat sa dezactivez ABS-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar ABS pe pietris e o idee la fel de buna ca si chibritul langa napalm. Mai ales pe coborare.

 

Eu o singura data am decuplat abs-ul si asta pe un circuit findca am vrut sa ii testez franele, in rest pe drum forestier o tin lejer si nu am probleme cu abs-ul, asta si pentru ca am metzeler tourance.

Cred ca i-as dezactiva abs-ul numai daca i-as pune TKC-uri, si cu alea, tot nu cred ca pot sa ii dau mai mult de 60-70 cum ii dau acum (e prea mare si zdrangane toata: topcase, parbriz, etc.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine,bine,dar unde reiese din film ca distanta a fost mai scurta cu 4m (nu ca n-as crede,insa nu reiese de nicaieri)? Mie mi se pare la fel. Iar ABS pe pietris e o idee la fel de buna ca si chibritul langa napalm. Mai ales pe coborare.

 

Mesaj completat

Eu nu stiu din ce surse va documentati voi. Recomand Advrider, discutii decente, motociclisti adevarati cu sute de mii de km la activ pe mai multe continente. Pt mine este biblia motociclismului. Nu iau in considerare decat comentariile posesorilor, care chiar au mers mult cu motorul respectiv si-si dau cu parerea. A lua in brate un brend si al socoti perfect si imbatabil este contra productiv in primul rand pt posesorii motocicletelor respective. Exact aprecieri gen Angi am intalnit eu si multi altii la AB, cand mergeai la service cu o problema si raspunsul era invariabil ca BMW este BMW si nu se strica, doar avem noi impresii gresite. Pe mine ca posesor vremelnic al altei marci nu ma afecteaza in nici un fel, Eu sunt multumit cu fierul meu :baldy: la care ABS-ul nu se decupleaza pt ca nu este nevoie. Lucreaza atat de fin incat te opreste indiferent de starea drumului (am zis drum!) ;)

Mesaj completat

Legat de filmulet textul care-l insoteste este explicit, dar daca iei ca reper boschetii din spatele motorului si intoarcerea operatorului se vede clar ca distanta de franare este mai mare la GS. Sa nu mai vorbesc de balansul la plecare si bataiala de la franare. Asta pt cine are ochi sa vada!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...