ar88rol Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 (editat) ce...numa voi sa va laudati si eu am pus pistoanele la lucru vineri si duminica asa putin prin oras 100-150 de km si il mai scot saptamana asta sa ii fac incalzirea pt sambata merg pana langa budapesta ca sunt ceva liniute de masini si motoare...il scot putin in lume asfalt uscat sa aveti Editat Martie 22, 2010 de ar88rol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Din pacate ? Poate pentru voi Eu dimineata am montat bateria si am bagat 400km, pana la Veliko Tarnovo si inapoi ... Ziceam din pacate pt ca pentru el a fost o zi cu ghinion, ca sa ma exprim popular. Adica lipsa de experienta(aproape0), calutii tentanti si un nene care a facut stanga l-au plasat fix in ATI Bagdasar. Pe viitor cand cineva se "sperie' de un SRAD dupa nici 2000 km e bine sa-si ia un Gs 500 pana invata...R1 nu e solutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 asfalt uscat sa aveti la fel si tie Mesaj completat Ziceam din pacate pt ca pentru el a fost o zi cu ghinion, ca sa ma exprim popular. Adica lipsa de experienta(aproape0), calutii tentanti si un nene care a facut stanga l-au plasat fix in ATI Bagdasar. Pe viitor cand cineva se "sperie' de un SRAD dupa nici 2000 km e bine sa-si ia un Gs 500 pana invata...R1 nu e solutia. clar...r1 e de vina?!!! acum am citit topicul celalalt...urata treaba...sper sa-si revina nchivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 are cineva semnalizarea originala stanga fata pentru r1? cu tot cu mufa si sa fie ca noua? eventual cineva care si-a luat semnale aftermarket si le are pe cele stock. Si inca o intrebare, a scos cineva catalizatorul fara sa schimbe tobele? sau a schimbat y cu unul fara catalizator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) Eu intentionez sa scap de catalizator in cca. 2 saptamani.O sa-mi iau si finale dar mai la vara, deocamdata nu ma deranjeaza. Din cate am citit, y pipe-urile producatorilor importanti sunt interschimbabile si merg cu finalele stock. Editat Martie 23, 2010 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Eu intentionez sa scap de catalizator in cca. 2 saptamani.O sa-mi iau si finale dar mai la vara, deocamdata nu ma deranjeaza. Din cate am citit, y pipe-urile producatorilor importanti sunt interschimbabile si merg cu finalele stock. Subscriu la aceste versuri, cu specificatia sa ai grija sa nu iei un "Y" pipe pt sistemul full Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Eu intentionez sa scap de catalizator in cca. 2 saptamani.O sa-mi iau si finale dar mai la vara, deocamdata nu ma deranjeaza. Din cate am citit, y pipe-urile producatorilor importanti sunt interschimbabile si merg cu finalele stock. si daca scoti y ul si pui unul fara catalizator, fara sa schimbi finalele, trebuie remapata ecu? sau iti iei si power com ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 nu este neaparat sa "remapezi" ecu...(oricum asta e o treaba foarte costisitoare) si nici sa pui PC pentru ca nu e diferenta f mare de flow pe evacuare doar din catalizator. ce se va intampla insa sesizabil vor fi "popping-urile" de pe decelerare, foarte misto dealtfel insa in timp strica tobele...cel putin in teorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Asa este la inceput te surpinde:) Din pacate nici nu stii cata dreptate aveai. Insanatosire grabnica!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 nu este neaparat sa "remapezi" ecu...(oricum asta e o treaba foarte costisitoare) si nici sa pui PC pentru ca nu e diferenta f mare de flow pe evacuare doar din catalizator. ce se va intampla insa sesizabil vor fi "popping-urile" de pe decelerare, foarte misto dealtfel insa in timp strica tobele...cel putin in teorie. bine acum na, si daca-ti pui linie sau doar finale si chiar daca-ti iei PC tot sunt ''popping-uri'', sunt si asa fara sa elimini catalizatorul.. si in timp poate imi si schimb tobele dar acum as vrea sa scoata gazul mai repede sa raspunda mai repede la acceleratie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 pai uite ce ai de facut....treaba testata...eu am mai vandut pont-uri pe aici, nu stiu cati au inteles... deci...eu am luat full akra, superb lucrata insa la castigul de putere nu este foarte departe de urmatoarele modificari: 1. decuplezi cablurile de la exup - lasi clapeta deschisa pe full sau o scoti complet (mai dificil); 2. inlocuiesti "Y"-ul cu unul aftermarket sau golesti fagurii din catalizator (sectiunea la "Y"-ul stock e buna ca e mai mare); 3. golesti sitele din tobele stock - gasesti toate detaliile pe net - cauta la baffle removal pt r1 2004, rezultatul este impresionant si ca zgomot si ca putere pastrezi motorasul de la exup ca sa nu-ti dea erori in bord si in plus mie-mi place sunetul de la initializare 4. cumperi filtru aer sport k&n sau bmc si un power commander si ai castigat destul de multi cai si un sunet super smecher! in configuratia asta cheltuielile sunt minime, poate pana in 50 euro, fara Y pipe,PC si filtru mai ai o varianta de setup fara PC doar din ecu, insa pt asta va trebui sa te documentezi de pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 (editat) am filtru aer K&N, iar cu Y-ul cred ca-l golesc pe asta original pana la urma insa as incerca sa-i setez ECU din CO1-4 alea, dar nu am gasit nicaieri exact ce valori trebuie si... am gasit pe niste site-uri americane dar nu scrie exact pana la ce valoare poti modifica sau.. ce se poate intampla.. oricum ideea care o spui tu e buna, cu golirea tobelor si exup-ul.. intr-adevar ar fi cea mai economica.. nu vreau neaparat sa castig cai in plus.. vreau o raspundere la acceleratie mai rapida, si cuplu mai jos sa poti sa o ridici fara ambreiaj si din a 2a sau sa traga mai din 3-4 000 ture Editat Martie 25, 2010 de pinnutz_789 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 (editat) am filtru aer K&N, iar cu Y-ul cred ca-l golesc pe asta original pana la urma insa as incerca sa-i setez ECU din CO1-4 alea, dar nu am gasit nicaieri exact ce valori trebuie si... am gasit pe niste site-uri americane dar nu scrie exact pana la ce valoare poti modifica sau.. ce se poate intampla.. oricum ideea care o spui tu e buna, cu golirea tobelor si exup-ul.. intr-adevar ar fi cea mai economica.. nu vreau neaparat sa castig cai in plus.. vreau o raspundere la acceleratie mai rapida, si cuplu mai jos sa poti sa o ridici fara ambreiaj si din a 2a sau sa traga mai din 3-4 000 ture Fara nici un fel de gluma...daca vrei sa traga din 3-4000 de ture ia alta motoreta de 1000. Yamaha sunt recunoscute pentru problemele pe care le au in ture mici si medii. Pentru problema cu ridicatul pe o roata poti sa incerci cu succes un pinion spate mai mare (si mai ieftin) sau un pinion fata mai mic (si mai si mai ieftin ) Editat Martie 25, 2010 de doctoroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 am filtru aer K&N, iar cu Y-ul cred ca-l golesc pe asta original pana la urma insa as incerca sa-i setez ECU din CO1-4 alea, dar nu am gasit nicaieri exact ce valori trebuie si... am gasit pe niste site-uri americane dar nu scrie exact pana la ce valoare poti modifica sau.. cauta mai bine legat de CO-uri....the truth is out there...esti pe calea cea buna ) oricum iti dai seama ca nu o sa inlocuiesti PC-ul insa ii mai dai niste gaz Fara nici un fel de gluma...daca vrei sa traga din 3-4000 de ture ia alta motoreta de 1000. Yamaha sunt recunoscute pentru problemele pe care le au in ture mici si medii. bine ca ati gasit voi punctul slab la r1 (voi astia cu suzete).... cand va rezolva fabrica "mica" problema la sudura de la cadru?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 cauta mai bine legat de CO-uri....the truth is out there...esti pe calea cea buna )oricum iti dai seama ca nu o sa inlocuiesti PC-ul insa ii mai dai niste gaz bine ca ati gasit voi punctul slab la r1 (voi astia cu suzete).... cand va rezolva fabrica "mica" problema la sudura de la cadru?! Eh macar ai nostri le remediaza nu sunt in negare ca aia de la Honda cu mancacioasele lor de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
~LeX~ Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 pt coltul celor ce au r1 am sa va ofer putina distractie : kit lant cu foaie 64 dinti Thrust (alu) cu uzura f mica insesizabila rollcage r1 acestea potrivesc pe r1 din 1999-2003 contact : 0744 183 658 sau id alex_cs2005@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 am gasit ceva ceva, am inteles in mare cam ce trebuie sa fac cu CO-urile.. am sa incerc sa le modific in mai multe moduri cand ies prima data si va spun rezultatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 am gasit ceva ceva, am inteles in mare cam ce trebuie sa fac cu CO-urile.. am sa incerc sa le modific in mai multe moduri cand ies prima data si va spun rezultatele ce valori ai stock? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 ce valori ai stock?cand am luat-o la 0 km avea 0 0 0 0, iar dupa 4000 s-a modificat singura la 3 3 3 3 si asa a ramas, am sa o modific intai la 6 6 6 6 sa vad ce se intampla, daca nu, o dau iar la 0 sa vad.. incerc mai multe combinatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 cand am luat-o la 0 km avea 0 0 0 0, iar dupa 4000 s-a modificat singura la 3 3 3 3 si asa a ramas, am sa o modific intai la 6 6 6 6 sa vad ce se intampla, daca nu, o dau iar la 0 sa vad.. incerc mai multe combinatii s-a modificat singura?! pai ai putea sa te duci cu ea la yamaha pt teste....o fi avand inteligenta artificiala in ea vezi ca deocamdata modificarile astea nu te ajuta la nimic...pana nu schimbi evacuarile oricum....pe la 6 ar trbui sa te apropii de adevar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 s-a modificat singura?!pai ai putea sa te duci cu ea la yamaha pt teste....o fi avand inteligenta artificiala in ea vezi ca deocamdata modificarile astea nu te ajuta la nimic...pana nu schimbi evacuarile oricum....pe la 6 ar trbui sa te apropii de adevar ) o fi desteapta na.. e yamaha doar ) am sa vad ce se simte dupa ce modific..dar cam pe joi vineri.. va spun simptomele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) NU va mai chinuiti cu CO-urile, trebuie dynorun ca sa observati vreo modificare reala. A incercat cineva sa modifice relantiul la R1/2007? Am cautat pe R1 forum si nu am gasit nimic. Bine, ca ar trebui YEC, asta stiu si eu, dar poate a reusit cineva. La mine relantiul nu e nici macar la 1250, sta intre 1063 si 1160, asa arata programul de powercommander cind cuplez laptopul. Am mers citeva sute de km asta vara cu un R1 2005, la asta am dat relantiul la 1500ture si mergea excelent. La 2007 e suparator ca daca accelerezi brusc si tragi repede gazul inapoi motorul da sa se opreasca, e topic de zeci de pagini cu problema asta pe R1 forum. Editat Martie 29, 2010 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) NU va mai chinuiti cu CO-urile, trebuie dynorun ca sa observati vreo modificare reala.A incercat cineva sa modifice relantiul la R1/2007? Am cautat pe R1 forum si nu am gasit nimic. Bine, ca ar trebui YEC, asta stiu si eu, dar poate a reusit cineva. La mine relantiul nu e nici macar la 1250, sta intre 1063 si 1160, asa arata programul de powercommander cind cuplez laptopul. Am mers citeva sute de km asta vara cu un R1 2005, la asta am dat relantiul la 1500ture si mergea excelent. La 2007 e suparator ca daca accelerezi brusc si tragi repede gazul inapoi motorul da sa se opreasca, e topic de zeci de pagini cu problema asta pe R1 forum. eu nu am zis ca o sa-l ajute prea tare modificarea CO-ului...doar ca ii va da un pic zeama ca sa compenseze freeflow-ul... legat de problema ta...vezi sa nu ai ecu de america...caz in care...se stie...650 de euroi ) fa-i testul la 5500 de ture Editat Martie 30, 2010 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) eu nu am zis ca o sa-l ajute prea tare modificarea CO-ului...doar ca ii va da un pic zeama ca sa compenseze freeflow-ul...legat de problema ta...vezi sa nu ai ecu de america...caz in care...se stie...650 de euroi ) fa-i testul la 5500 de ture Nu e cazul de USA. Oricum, vinez unul pina in 100$. Echipata cu evacuare stock si ex-up merge perfect, sta relantiul fix fix. Problema apare la full evacuare (tot Akra). Am dat mai multa benzina, pas cu pas, se imbunatateste pina la o anumita limita dupaia se ineaca de la prea multa benzina. Deci, dupa multe incercari si incercari, am relantiul la 1500ture, perfect rotund. Deci, se poate. Am mai facut un test, am pus un by pass pe ventilator si l-am pornit nonstop, sub 85grd motorul nu scade, deci e o problema si la racire. Daca pun un ventilator suplimentar temp scade la 76grd, e limita de jos unde lucreaza termostatul. La CBR600RR am facut acelasi test la racire si pot sa spun ca nu are nevoie de radiator aditional, temp sta lejer la 78grd, chiar daca afara sint 30grd. Deci, sariti la Mac dupa radiatoare. Mai e nevoie sa spun ca dupa 80grd pina la 105 se pierd cel putin 5 cai? Exact caii pe care unii i-i platesc cu peste 1000euro pe evacuari, filtre, etc. Am observat ca mai nimeni nu constientizeaza pierderea de putere odata cu incalzirea motorului. Unii dobitoci sint convinsi ca la 100grd motorul e pe maxim de putere. Editat Martie 31, 2010 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 maine sunt testele de pozitionare ale tuburilor, si verificarea sudurilor sub presiune.. 3 exemplare sunt pregatite ghiciti cine le vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.