mac Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Ma gindesc sa schimb axele cu came, poate se mai imbunatateste cuplul la turatii medii si chiar joase. Toata lumea stie de Profiber, Mac zicea ceva de 120euro cu transport inclus, dar nu mai are chef de protectii de cadru. lasa prostiile cu axe came ..alea se pun in special ptr a castiga la inalte si 1000rpm in plus deci jos nu te ajuta cu nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Logic, asa stiam si eu. Dar mi-a soptit o pasarica ca se poate si la ture joase, depinde cum sint facute axele. O sa sap putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 ...o sa-ti explodeze preturile.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 ...o sa-ti explodeze preturile.... Paulica de la Iasi si-a luat 2010. Pariu ca tu esti urmatorul? La 2007 au scazut preturile. La 2005 sint penibile. Eu am dat 7000 pe mobra si abia acum am mai investit 150euro in protectii de cadru si 100 in quick shifter luat de pe ebay. In rest, nici un ban. Astept sa va vindeti dotarile la preturi de nimic. Nu e referire directa la tine anume, la fel ai facut si cu 1000rr, bani investiti dar moto l-ai dat devreme. Eu cel putin sint convins ca nu-l schimb 3-4 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 (editat) Cu a lui Paulica de la Iasi am mers eu in tura de proba...si da...in mainile cui trebuie da rusine unui 2007-2008, oricum nu era stock...in fine Eu ma refeream ca o sa-ti explodeze preturile daca te gandesti la axe cu came & stuff...cauta preturi (chiar si pe ebay) si o sa te convingi...si nu lua in calcul doar axele pentru ca o sa vrei sa mai pui si alte lucruri in motor in momentul in care il desfaci si mai pune la socoteala si manopera pentru operatie...stiu o sa zici ca-l faci singur...da' chiar si asa kit-ul de garnituri tot trebuie sa-l iei...in fine...treaba ta Nu am zis-o cu rautate, ci doar sa-ti pui pe hartie daca merita sa intri adanc in motor sau nu. Dc vrei sa pui pariu ca eu sunt urmatorul la schimbat motorul? Ca deja a devenit banala? si ca media de varsta e 23 de ani la posesori?...mda m-a cam deranjat treaba asta....daca tu il tii 3-4 ani e problema ta si faptul ca ai bagat doar 250 euro in el...deasemenea...bravo tie. Eu am bagat pana acum mult mai mult in el si daca ma decid sa-l pastrez o sa mai bag...dar sa nu crezi ca daca o sa vand ce am pe el o sa dau la preturi de rusine. Cu 1000rr-ul poate nu stii toata povestea...asa ca nu are sens sa dai cu parerea, apropo PC-ul pe care ma sfatuiai sa-l dau cu 150 eu a fost dat cu mult mai mult unui baiat care stia despre ce e vorba si nu cauta doar ocazii. Ce am observat eu la romani: daca e sa cumpere ceva...e criza frate...sa fie impecabil (eventual nou) la pret de rusine...si eventual sa mai dai si ceva in plus moka; daca e sa vanda ceva sh...preturi aproape ca cele de nou si eventual sa il si cauti tu prin oras....astia suntem La mine daca apare ceva mai nou, mai performant si pot sa mi-l permit chiar si cu efort...nu stau pe ganduri...tot fiare sunt, nu ma fac ele pe mine punct. Editat Iulie 8, 2010 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iulie 12, 2010 Share Postat Iulie 12, 2010 (editat) JAGI, uite ce ziceam. Gata asamblate. Singurele lucruri care vin separat sunt piston ring-urile, acestea fiind sub forma de benzi. Editat Iulie 12, 2010 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 JAGI, uite ce ziceam. Gata asamblate. Singurele lucruri care vin separat sunt piston ring-urile, acestea fiind sub forma de benzi. ai montat jucariile? Mesaj completat cateva ture pe euroring .. o caldura incredibila .. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shark_iulian_003@yahoo.com Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Mac, mai ceva ca un film. Am stat cu inima stransa sa vad daca reusesti sa-i depasesti. Daca tu spui ca ai reusit sa faci ceva, sa nu fiu si eu mai prejos. Am reusit cu baietii din club sa finalizam designul si macheta pentru niste manusi noi, pt oras Ce spui ? Cum arata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowlzx Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 R1 2001 ... Mesaj completat aveti careva cumva o toba mai misto pt modelul 2001 ? contracost binenteles... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Am vazut azi cum se face o modificare a puterii in functie de turatie . Simplu de tot, investitia initiala e destul de mica, practic,muta curba de putere. Din axele cu came stock, doar se muta pozitia lor citeva grade, intake separat de exhaust. Aici schimbarea a fost pt mai multa putere in ture inalte, sa aibe explozia de la Yamaha.. A iesit ceva. Daca vrea cineva carboane de pe profiber dati un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iulie 24, 2010 Share Postat Iulie 24, 2010 Naiba sa-i ia pe astia de la Yamaha. La 09 internalele nu mai sunt prinse de partea de jos a furcii prin surub ci sunt insurubate direct. Asta inseamna ca nu mai merge nici o smecherie cu scule de impact, trebuie chestia aia de la Yamaha/Ohlins/Traxxion. Sau o replica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 O rezolvai elegant daca puneai de l ainceput telescoape de 2008. Stock, suporta si 120kile fara probleme. La mine problema e ca e greu sa le fac mai moi, din constructie sint race, dure. Treci sa-ti dau Sikaflex.O sa ai de munca serios sa pui carboanele pe cadru. La mine a fost nevoie sa dau pina si cutia filtrului de aer jos, sa pot poza cum trebuie protectia de cadru. Fati rost de zip ties lungi, cit mai lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Daca Daca ma uitam cu atentie pe schema din manualul de service sau instruciunile de instalare de la kit-ul Ohlins vedeam ca-i lipseste surubul si comandam de la Traxxion. Furca de R6 07+ e pe acelasi principiu si scula se potriveste 100%. Anyway, intre timp am fabricat chestia asta. Flex + dremel + dat la pila si a iesit acceptabil. Partea proasta e ca tubul de la unul din internale a ramas in interior, iesind doar continutul internalei Chestia asta e frecventa la genul asta de furca, mai sunt si altii care injura Yamaha din acest motiv. Pe de alta parte mi se rupe, eu nu schimb internala ci inlocuiesc pistoanele, deci trebuie doar sa am grija cand bag pistonul inapoi, sa nu se piarda garnitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvy80 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Salut tuturor, sunt un proaspat detinator de Yamaha R1 model 2002 si cum nu sunt un priceput in d-ale mecanicii m-am gandit ca poate aici gasesc un raspuns la o nedumerire si anume: la fiecare 5 Km parcursi la bordul motocicletei mele sunt inregistrati cam 5Km si 100m, stiu ca poate pare o intrebare cam tampita dar chiar sunt curios cam care ar fii cauza inregistrarii a mai multi Km decat realitatea? pinion, foaie sau ce altceva sa fie schimbat la ea si sa indice astfel ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 Va salut baieti! Cunoaste cineva motocicleta din poze?Motocicleta este de vanzare la o firma de leasing si ma gandeam ca aici as putea afla cateva informatii. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Va salut baieti! Cunoaste cineva motocicleta din poze?Motocicleta este de vanzare la o firma de leasing si ma gandeam ca aici as putea afla cateva informatii. Multumesc. Sal Daca o dau cu 2000 euro face... altfel tre sa te uiti mai bine si extraordinar de atent. Hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Am fost sa o vad, m-am linistit, mai kitchoasa decat in poze si multe bube pt 2500E + TVA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Am fost sa o vad, m-am linistit, mai kitchoasa decat in poze si multe bube pt 2500E + TVA. zi-le ca tot ce poti sa le oferi ai 1500 + TVA si de restu o faci bomboana Hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladSpeed Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 Vand un R1 2003...poate e cineva interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 Caut un Y aftermarket, second, pt R1 2007 2008. Cine are da-ti un semn. Mesaj completat Am vindut full Akra, am montat sistemul OEM cu finalele OEM golite, cu site race. In afara ca se aude mai bine, la ture joase moto are cuplu sensibil mai mare. Eu personal am incercat de nenumarate ori sa merg turat la 10 000ture pe curbe dar nu sint in stare, deci, sistemul actual ma avantajeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 hehhe aici intervine valva exup care produce backpressure si iti da cuplu mai mare la ture mici si medi .Daca nu te dai la lap time nu are nici o importanta ramai pe cel stock ca e cel mai bun , tu vrei sa elimini catalizatorul sa inteleg . Mesaj completat Vreau sa stiu cei cu r1 04 - 06 cam ce probleme ati avut cu motoarele . Ambreaj , alternator . etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Am reusit sa montez hidraulica Andreani si arcurile Ohlins. In sfarsit, furca e cu adevarat reglabila, nu se mai duce pana la jos la orice franare serioasa indiferent de preload si nu mai seamana cu o barca. Am facut inclusiv un stoppie (primul pe motocicleta asta) si nu e nicio problema. De un singur lucru imi pare rau si anume ca nu am dezactivat stopul hidraulic. Puteam sa o fac dar mi-a fost frica de arcuri pentru ca italienii au considerat ca 0.95 ajung iar eu credeam, in nestiinta mea, ca am nevoie de 1.00 ... Deh, mai invat Pistonasele din poza 2 sunt cele de compresie, stock si Andreani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_andy Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 salut ! e cineva interesat de un schimb cu un cbr 1100 xx, pe un r1 .. din 04 ... cu diferenta din partea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 (editat) hehhe aici intervine valva exup care produce backpressure si iti da cuplu mai mare la ture mici si medi .Daca nu te dai la lap time nu are nici o importanta ramai pe cel stock ca e cel mai bun , tu vrei sa elimini catalizatorul sa inteleg .Mesaj completat Vreau sa stiu cei cu r1 04 - 06 cam ce probleme ati avut cu motoarele . Ambreaj , alternator . etc ambreiajul e consumabil dupa un nr de km pica ca la toate motocicletele. nu are nici o problema modelul, sunt super multumit. se aude oala de ambreiaj de la rulmentul de presiune dar asta nu e o noutate si nici un defect. plus ca nu se compara la putere ,manevrabilitate cu modelele anterioare. mentionez ca o am de 2 ani Editat August 12, 2010 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Defapt nu e doar rulmentul ce auzi tu acolo , ar mai fi oala in sine care are niste arcuri pe spate care in timp se imoaie si incep sa joace . Eu am incercat o chestie sa sudez niste distantiere acolo care sa tina arcurile presate . dar totusi arcurile alea sunt pentru frana de motor din cate stiu eu atunci actioneaza ele nu imi dau seama ce implica ce am facut eu acolo , O alta chestie ce am observat ar fi ca arcurile de yamaha sunt foarte moi si se strica destul de repede . Ca urmare se ajunge la patinarea ambreajului , Eu am schimbat arcurile cu altele mai dure si nu mai am nici o problema . Daca voi ati mai sesizat ceva va rog sa impartasiti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.