Vizitator george05 Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Daca Marius da mobra la 6.100 Euro, o da in pierdere. El a platit mai mult pe ea. Asa ca ipoteza cu samsareala cade. I-am zis ca daca e cum spune el e greseala mea,no worries cu scuzele de rigoare.doar ca eu personal nu prea pricep anumite socoteli ilogice...i'm done,ca fac off topic aiurea:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Daca nu ii dadeai raspunsul asta lui George chiar nu interveneam... http://www.sbz.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=24891&postdays=0&postorder=asc&highlight=brembo&start=0 Ia vezi tu la calculul asta , in matematica cat iti da? E bunul tau, faci ce vrei cu el dar nu ne crede mai prosti decat suntem! eu am crezut ca toata lumea a uitat de gogonica aceea , se pare ca nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Ca sa schimbam subiectul,am calculat cati bani am bagat in motor peste iarna (nefacandu-i absolut nimic senzational) si iata ce a iesit : A&R exhaust baffle kit (ebay) - apox.330 ron Galfer front brake lines (ebay) - aprox. 380 ron Filtru aer Yamaha oem (reprez Yamaha) - 165 ron Baterie Yuasa ytz-10s (ebay uk) - 470ron Placute brembo sinter fata (luat de un amic direct de la bardi fara adaos) - 2x120ron Bujii ngk cr9ek (luat de un amic direct de la bardi fara adaos) - 4x30ron Guma spate Metzeler Racetek K3 sh (amic) - 150ron Maruntisuri - filtru ulei mann 25 ron,lichid frana trw - 13 ron,pus si echilibrat roti,etc In total cam 1900 ron. Vor mai trebui 3L ulei,vreo 200ron. Deci cam 21mil.Scurt. Si cu lucruri luate nu din magazin,ci prin tot felul de combinatii de unde a fost mai ieftin,de pe ebay usa sau uk,de la prieteni care au cunostinte la dealeri de piese mai ieftin,etc. Te apuca groaza. Si repet,nu mi se pare ca i-am facut vreun mare upgrade,nimic fancy,i-am schimbat consumabilele,si i-am facut niste mici imbunatatiri pe franare si evac,atata tpt. Te doare mintea,cum sa mai ai bani?A,si pe deasupra,acum,la inceputul primaverii si al sezonului,cei de la guvernare ne-au facut inca o bucurie : au scumpit benzina Succes pe toata linia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Ai grija cu Brembo, am avut, franeaza bine de tot, DAR mananca discurile. Felicitari pentru achizitii, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Method, vezi ca la AR trebuie sa mai ai vata in plus, canistrele sint ovale, vata din kit nu va umple tot golul. Si daca lasi spatii goale, vata se va dezintegra repede, plus ca se va auzi mai spart decit daca ai umple complet spatiul. E verificat de mine. Poti folosi sa umpli spatiile goale , vata de la izolatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 salutare!apar si eu cu o intrebare:se poate modifica afisajul la r1?adica sa arata mai mult de 299 km/h!am vazut mai de mult pe youtube pe un r1 ca arata 308.intreb ca idee nu ca as merge cu aceste viteze!asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Tu chiar crezi ca exista vreun R1 care depaseste 299km/h pe strada? Ieri ma uitam prin sertare, R1 cu care am fost la Dyno a scos pe stad maxim 292km/h, cu pinioane stock, care pe strada, din cauza rezistentei aerului, sint imposibili de atins. Poate daca ai vintul care bate din spate. R1-urile mai vechi, nici macar nu se apropie de 285km/h -viteza reala(pe strada). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 eu zic de ceea ce afiseaza bordul de R1 nu ce zice Dyno. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Da, se poate, prin resoftare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Mersi Jagi o sa vad,da,bag vata de izolatii la o adica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Se gasesc nituri de otel, trebuie insa si cleste special, costa vreo 50ron la Dedeman. Nu folositi NICIODATA nituri de Al la evacuari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 eu zic de ceea ce afiseaza bordul de R1 nu ce zice Dyno. ti-l face Jagi sa bage maxim. 350 sau mai mult..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 A modificat cineva?a ajuns cineva la viteza de peste 300 si sa ii afiseze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Mai baiatule,tu nu prea esti normal Pai nu iti raspunsera oamenii foarte clar ca r1 nu mere la vitezele alea?De unde 300? A,sau vrei tu sa-ti afiseze 300 sau ce?Ii faci resoftare ca sa ii scoti limitarea si ii pui pinion mai mic si banuiesc ca iti va afisa.Si ce daca iti va afisa,care e treaba?Nu pricep. Vrei sa devii vreun zeu de youtube sau cum? Astea sunt copilarii,de-astea pt baietei de 18 ani jumate omg,300 iti dai seama ce chestie ti-a afisat "are 300 in bord",wow,s-a bashit mireasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 A modificat cineva?a ajuns cineva la viteza de peste 300 si sa ii afiseze? Am scris mai sus, DA, prin resoftare, adica rescrierea softului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Mai baiatule,tu nu prea esti normal Pai nu iti raspunsera oamenii foarte clar ca r1 nu mere la vitezele alea?De unde 300? A,sau vrei tu sa-ti afiseze 300 sau ce?Ii faci resoftare ca sa ii scoti limitarea si ii pui pinion mai mic si banuiesc ca iti va afisa.Si ce daca iti va afisa,care e treaba?Nu pricep. Vrei sa devii vreun zeu de youtube sau cum? Astea sunt copilarii,de-astea pt baietei de 18 ani jumate omg,300 iti dai seama ce chestie ti-a afisat "are 300 in bord",wow,s-a bashit mireasa Si uite asa apar cei ca tine care incep sa vb mult prost si fara rost.eu am intrebat ca idee nu ca as merge cu asemenea viteza!si tot ca idee ptr tine nu sunt un zmeu si nici nu vreau sa ajung!credeam ca aici se discuta deschis si se da raspunsuri la intrebarile care sunt puse!daca vroiam sa vad cat prinde moto ii puneam gps,asta ptr cultura ta generala!daca nu vrei sa raspunzi strict la ce intreb nu raspunde!sunt persoane care sunt curioase daca se poate ce am intrebat eu....doar ca idee.nu toti sunt ''profesionisti'' ca tine sa stie daca se poate sau nu!asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 (editat) Mda.Nu ma intereseaza cu cat mergi,chiar nu e treaba mea. Se discuta deschis,unii au anumite "curiozitatati" si pun intrebari,ok. Personal mi s-a parut o intrebare prosteasca inca de la inceput,dar in fine,ok,ai pus-o,cei de aici ti-au raspuns la ea cred ca destul de clar si gata. Nu inteleg de ce ai pus-o si a doua oara. Chiar nu inteleg de ce mai insisti. Salut salut. In alta ordine de idei,pt Jagi,la un r1rn12 se poate pune qs cu rescrierea softului?Sau nu e ca la rn19?Adica daca vreau sa ii pun qs pot sa-l leg la ecu cum faceti voi?Sau trebuie sa iau qs cu modulul sau separat si nu mai umblu la ecu? Si daca se poate,cum ar fi mai ok,care ar fi cea mai buna solutie? Editat Martie 25, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Nu merge. Spuneai mai sus despre 1900ron cheltuiti, pac-pac. Eu, in locul tau, cheltuiam 150-200euro pe un ECU de 2004 resoftat sau direct un YEC, se gasesc in Italia. Am mers cu asa ceva, e diferentza de la cer la pamint, jar maninca. Nu e pierdut timpul, cauta si vei gasi. Se schimba motocicleta. QS, costa second, complet, cam 200euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 (editat) Stai ca m-ai bagat in ceata. Pai daca nu mere resoftat ecu-ul de 2004 cum se gasesc in Italia? Si atunci qs cum sa cumpar,cu tot cu modul? A,sau sa schimb ecu oem cu cel yec care are pregatire pt qs?Am inteles eu bine? Editat Martie 25, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony11_32 Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Salutare. Dezmembreaza careva R1 2001? O cutie de viteze ceva? Macar furca selectoare? Sare din a 2-a si cam e timpu de schimbari ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 (editat) Stai ca m-ai bagat in ceata. Pai daca nu mere resoftat ecu-ul de 2004 cum se gasesc in Italia? Si atunci qs cum sa cumpar,cu tot cu modul? A,sau sa schimb ecu oem cu cel yec care are pregatire pt qs?Am inteles eu bine? te-a turmentat de tot. iei ECU de 2004 resoftat si pui doar senzor QS, nu iei ECU de 2004 resoftat, cumperi si modulul (gen PC 3) sper ca nu confund. Salutare. Dezmembreaza careva R1 2001? O cutie de viteze ceva? Macar furca selectoare? Sare din a 2-a si cam e timpu de schimbari ) cred ca-i cazul sa-ti schimbi motorul. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201547223782707&set=pcb.586072864817723&type=1&theater Editat Martie 25, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Nu merge aici in RO, in It merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Salut baieti, sunt interesat de cateva piese, poate stiti voi ceva... Caut cadru cu acte in stare buna si motor pentru urmatoarele modele de motorete: - Kawasaki Ninja ZX6R 636 2003-2004 - Kawasaki Ninja ZX10R 2004-2007 - Yamaha R6 2003-2004 / 2005+ - Yamaha R1 2004-2006 / 2007-2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 In urma iesirii la plimbare/alergat week-end-ul trecut cred ca ar fi util ptr unii care vor sa isi resofteze cdi-ul sa aiba o parere la cald despre acest lucru. E vorba de o Yamaha R1 2009 (RN19). 1. Cel mai mare plus in opinia mea este faptul ca am modificat temperatura la care intra in functiune ventilatoarele. Se activeaza la 91 grade si functioneaza pana motorul ajunge la 83/84 grade. Vara prin oras cred ca vor merge intr-una,dar ideea e sa nu ajunga motorul la 114-118 grade 2. Frana de motor nu mai este violenta. Initial cand mi-a spus Jagi acest lucru m-a pus pe ganduri pentru ca sincer imi cam placea,dar am zis sa incerc. E cu totul altceva. Sub 4-5k ture functioneaza in mod normal, dar pe la 7-8k sau mai sus ea dispare, facand ca mersul pe curbe sa fie mult mai lin si fara conditia necesara (pana acum) de a mentine acceleratia constanta ptr a nu interveni frana de motor care sa dezechilibreze. Peste acest prag de turatii cand schimbi in treapta inferioara apare o frana de motor dar nu puternica. Cine vrea traditionala frana de motor de R1 schimba 2 trepte inferioare si are varianta clasica,cea care te duce la pragul de derapaj... 3. Puterea este livrata in intregime (nu mai sunt treptele 1,2,3,4 limitate) dar uniform, nu mai aparea acea explozie caracteristica modelului pe la 9-10k ture care sa lungeasca mainile 4. Se activeaza functia de quick-shifter. mai trebuie cumparat doar senzorul (eu nu il am inca). Mai multi prieteni mi-au spus ca pana sa ai asa ceva pe motor nu iti dai seama ce bine lucreaza,dar ca dupa ce pui iti pare rau ca nu ai facut-o mai devreme. Vom vedea... 5. Se poate seta ca bordul sa iti arate viteza reala in functie de anumite modificari la raportul pinion de atac/foaie spate Toate aceste beneficii au si ceva neajunsuri de care mi s-a spus inainte, cum ar fi; -trebuie folosita benzina cu cifra octanica mai mare (sincer nu mi se pare o tragedie) -mi-a comunicat Jagi ca o sa creasca putin consumul (sincer sa fiu, nu am luat R1 ptr consum decent si cred/sper ca toti cei de aici gandesc la fel) In incheiere nu pot decat sa spun ca a meritat aceasta modificare, cred ca se merita investitia si numai ptr punctul 1 (ajuta la cresterea duratei de viata a motorului). Salutari si sa ne auzim numai de bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 4. Se activeaza functia de quick-shifter. mai trebuie cumparat doar senzorul (eu nu il am inca). Mai multi prieteni mi-au spus ca pana sa ai asa ceva pe motor nu iti dai seama ce bine lucreaza,dar ca dupa ce pui iti pare rau ca nu ai facut-o mai devreme. Vom vedea... cand vin la Iasi, iti pot imprumuta QS-ul meu sa vezi cum se comporta, dar cred ca-ti trebuie unul care, odata montat sa ramana (setarile) (sincer sa fiu, nu am luat R1 ptr consum decent si cred/sper ca toti cei de aici gandesc la fel) o foarte mare parte se uita la consum. stiu o sumedenie de posesori de miare (nu neaparat R1) care se uita la consum. P.S. poate ca as fi interesat s-o testez si eu pe a ta..... ca nu se stie cum imi schimb "orientarea" (dar nu ma gramesc si nici nu te fortez) p.s. mai am 3 saptamani si vin acasa. am o curiozitate asa de mare legat de ambreiajul antihopping si QS... de numa' numa' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.