JAGI Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Stai ca chiar nu inteleg. Nu are importanta greutatea pilotului la o liniuta de 750m de sprint? Eu ma refer aici numai si numai la diferentele de putere ale modelului 2007 si 2009, nicidecum de ciclistica. In plus , fiecare centimetru patrat de suprafata corporala expusa la vint, necesita cai putere in plus. In fine, eu am avut , repet, 2 experiente de cursa cu 2 R1 2009, au fost mai multe sprinturi per total, mai ales cu cea de la Serres. Imi dau seama prea bine cind concurentul deschide mai devreme sau mai tirziu gazul. » Post actualizat in 07 Jul 2015 13:01Cu un BMW S1000RR se vede instant diferenta de putere, chiar si cind BMW-ul deschide mai tirziu gazul. Am un film tot de pe Adancata, cu urmarirea unui BMW-u, e infiorator cum pleaca. Nu stiu unde sa-l up-loadez, are cam 5Gb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Pai taie partea mai interesanta si comprim-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Comparatia am facut-o strict pe linie dreapta cu plecare de la maxim 55km/h, poate 50km/h. Nu am comparat ce ar putea face pe viraje, asta tine si de pilot, de aceea nu am pomenit nimic de cum negocia curbele, am stat minim 2 ture in spatele ei. La urma urmei am depasit-o in viraj. Asa o fi, mai ales ca, desi discutabile, multe teste dyno au aratat cativa CP lipsa la '09 fata de '08-'07 si chiar cateva kg in plus... Totusi, tot am impresia ca esti un pic subiectiv, pentru o concluzie transanta fiind nevoie de un pic mai multe informatii despre competitori. Mai acum vreo doua saptamani am ajuns din urma doua Triumph-uri care mergeau "intre ape", nici suficient de incet sa-i fi putut depasi fara efort, nici suficient de tare ca sa nu ma impiedic de ei in curbe. Cu prima ocazie cand traficul mi-a permis i-am depasit cu o diferenta de viteza suficienta ca manevra sa fie clara si curata si, cum urasc sa am pe cineva prea aproape in spate, dupa aceea m-am lasat pe gaz un pic mai greu, intentionand sa ma indepartez un pic inainte de a reveni la viteza mea normala de croaziera. Probabil insa unul dintre ei a interpretat gestul meu drept o provocare pentru ca l-am vazut instant cum se umfla in oglinzi. Am zis bine, hai sa vad cate parale face trompeta asta englezeasca, mai ales ca nu parea cine stie ce... insa habar n-aveam in ce ma bagam, fiind nevoie de absolut cam tot ce puteam da, atat eu cat si batranul meu FZR. Doar asa l-am tinut la distanta o perioada, dupa care a trebuit sa-i pun capat deoarece eram amandoi cu pasager si se cam incinsesera spiritele. Mi-am rumegat fericit "victoria" pentru tot restul zilei, pana cand odata ajuns acasa am dat o cautare sa vad ce caracteristici avea motorul respectivului si... mi-a cam cazut fata. Era vorba de Triumph Rocket III... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 Se face o mare confuzie, pe strada, la mers touring, nu poti face comparatie 100% reala, sint nspe factori externi care pot distorsiona concluziile. Trafic, necunoasterea traseului. La pista , cind pilotii sint cit de cit egali, circuitul il stii cu ochii inchisi, fara trafic, nici macar alti concurenti prezenti in imediata apropiere, mai multe ture parcurse, rezultatul e cit de cit real. Plus ca am mai facut o cursa la Serres, mai mult de 5 ture cu alt R12009. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 Atunci asa o fi, cum zici, tu stii cel mai bine. Probabil prima versiune de crossplane a facut ceva compromisuri la capitolul putere cruda. Dar 2015? Ai avut sansa sa o vezi la treaba? » Post actualizat in 08 Jul 2015 10:51 Un fleac. Power cruiser cu motor de 2300 cmc. ... cu un fleac de cuplu de 221Nm/2750rpm. Sunt curios cate motoare ii stau in fata la capitolul reprize pana in 200km/h... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 (editat) Atunci asa o fi, cum zici, tu stii cel mai bine. Probabil prima versiune de crossplane a facut ceva compromisuri la capitolul putere cruda. Dar 2015? Ai avut sansa sa o vezi la treaba? » Post actualizat in 08 Jul 2015 10:51 ... cu un fleac de cuplu de 221Nm/2750rpm. Sunt curios cate motoare ii stau in fata la capitolul reprize pana in 200km/h... Eu sunt curios cum a putut ala sa se tina dupa tine pe curbe cu 200 de kg in plus si cu ground clearence-ul pe care il are. Cred ca cursa era doar in mintea ta, va plimbati lejer amandoi. Editat Iulie 8, 2015 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 (editat) Atunci asa o fi, cum zici, tu stii cel mai bine. Probabil prima versiune de crossplane a facut ceva compromisuri la capitolul putere cruda. Dar 2015? Ai avut sansa sa o vezi la treaba? » Post actualizat in 08 Jul 2015 10:51 ... cu un fleac de cuplu de 221Nm/2750rpm. Sunt curios cate motoare ii stau in fata la capitolul reprize pana in 200km/h... M-am laudat pe topicul asta ca am avut marele noroc sa testez R1 2015 pe Adancata. In total 7 ture. Cuplul e fenomenal, motoreta accelereaza foarte puternic, a mea e un fel de moped pe linga noul model.Ciclistica de R6. Sintem pe topicul de R1, sa nu deviem cu cruisere sau alte modele musculoase. Am deschis subiectul cu R1 07 versus R1 2009 din cauza ca cele 2 motorete sint cit de cit egale ca performante insa difera pretul de achizitie, aproape 2 000euro. Cu 2000 euro faci 10 weekenduri de track days pe Adancata in care poti invata mult. » Post actualizat in 08 Jul 2015 13:07 La start, cu -1 si +3 motoreta pleaca racheta fara a fi nevoie sa patinezi ambreiajul. E foarte important aspectul patinarii ambreiajului, citeva patinari la start (liniute, curse track), duce de "dizolvarea" in ulei a ambreiajului, pilitura formata in ulei are efect de smirghel, se duce rapid vilbrochenul. Deci, inca un motiv in plus ca cei ce fac liniute sau le place sa demareze in tromba, sa schimbe calcatura pinionului si a foii lantului (pt strada ideal e -1 +2). » Post actualizat in 08 Jul 2015 13:11 Nici eu nu-mi explicam de ce cei ce merg tare la curse, schimba uleiul dupa fiecare cursa. Ei au cutii de viteza race, cu treapta 1-a mult mai lunga decit cea stock, la start patineaza foarte mult din ambreiaj. » Post actualizat in 08 Jul 2015 13:16 In termeni de R1 ca design cel mai reusit este 2015 (dpmdv) desi bate putin spre DUCATI Panigale cu partea din spate, partea din fata mi se pare ca e cea mai reusita ca design pana acum. Sunetul motorului este superb. Desi nu ma pasioneaza foarte mult clasa SS, mi-ar placea sa ma dau pe circuit cu o motoreta...probabil pe viitor voi duce motoreta mea pe un circuit, just for fun, fara competitie etc. La un momentdat ma gandeam sa imi iau un 125/250 2T si sa il fac de circuit. RS250 stiu ca e o mica sperietoare. Bafta baieti! Gindeste-te tu mult si bine cam cit de priceput esti sa desfaci motorul in 2T cam la fiecare track-day. Si daca-ti permiti financiar sa repari motorul ala. Se strica extrem de repede in regim de cursa. De ce? E simplu, pt mers stradal moto are un carburator care sufla benzina amestecata cu ulei in cilindri. La curse, ai linii drepte, accelerari si dupaia 200m de mers pe frina, adica motorul e turat de catre roata spate, carburatoarele sint aproape inchise, nu iese mai deloc benzina si ulei din ele, motorul la 9 000ture merge fara ungere. Ghici ce se intimpla? Echipele de cu 2T au seturi speciale de caburatoare setate pt curse , tocmai pt a mai da ceva benzina+ulei pe timpul decelerarii. Editat Iulie 8, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 Eu sunt curios cum a putut ala sa se tina dupa tine pe curbe cu 200 de kg in plus si cu ground clearence-ul pe care il are. Cred ca cursa era doar in mintea ta, va plimbati lejer amandoi. Nu am intrat in amanunte... era vorba de liniile drepte unde, oricat as fi deschis gazul tot il vedeam cum se umfla in oglinzi. Si da, ne plimbam lejer amandoi. Dar sa nu deviem pe topicul de R1... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 Salut, Stie cineva daca statorul de R1 1998-2001 se potriveste la un R1 2002(injectie)?Din ce am gasit pe google o diferenta ar fi la mufa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 Daca capacul de la stator se potriveste, atunci merge si statorul. Stiam ca capacul e acelasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motodr Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 Salut, Stie cineva daca statorul de R1 1998-2001 se potriveste la un R1 2002(injectie)?Din ce am gasit pe google o diferenta ar fi la mufa. Salut, nu are nici o legatura cu 00/01, nu se potriveste (...alt diametru/grosime/02 03 injectie-alta volanta) Te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 (editat) Gata! A mea și a dat duhul(1600km). S a oprit în mers și nu mai vrea deloc. Am doar avarii și poziții în rest nimic funcțional. Am citit pe forumurile din state, sunt 7 bucăți decedate și acolo. Li s au făcut Resoftare și zic ca sunt ok.faza trista este ca se opresc în mers urmările fiind în unele cazuri destul de grave. Unul din cele 7 incidente din America au dus la un accident grav. Editat Iulie 12, 2015 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 Gata! A mea ?i a dat duhul(1600km). S a oprit în mers ?i nu mai vrea deloc. Am doar avarii ?i pozi?ii în rest nimic func?ional. Am citit pe forumurile din state, sunt 7 bucă?i decedate ?i acolo. Li s au făcut Resoftare ?i zic ca sunt ok.faza trista este ca se opresc în mers urmările fiind în unele cazuri destul de grave. Unul din cele 7 incidente din America au dus la un accident grav. Deci au dat-o de gard Yama cu softul?care e procentul de motoare cu asemenea problema raportat la numarul total de vanzari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 George, nu știu procentajul. Știu ca la noi în tara a mea este singura. În state pe unul din forumurile de r1 sunt 7 în pioneze dintre care una dauna totala în urma defecțiunii și a accidentului provocat de defecțiune. De ieri nu fac altceva decât sa caut detalii. Yamaha România m a trimis cu ea la dual tors, nici nu vreau sa mă gândesc ce bajbaieli o sa se producă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 George, nu știu procentajul. Știu ca la noi în tara a mea este singura. În state pe unul din forumurile de r1 sunt 7 în pioneze dintre care una dauna totala în urma defecțiunii și a accidentului provocat de defecțiune. De ieri nu fac altceva decât sa caut detalii. Yamaha România m a trimis cu ea la dual tors, nici nu vreau sa mă gândesc ce bajbaieli o sa se producă. nici nu vreau sa imi imaginez ce e in sufletul tau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 Fuck...Florine,nervii tari si bafta maxima in rezolvarea problemei.bine ca nu s-a intamplat nimic grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 O sa se rezolve, dar nu in o zi. Si la 2007 a fost un recall nasol, se oprea motoreta in frina de motor. Sau, la unele bucati se bulea o biela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 O sa se rezolve, dar nu in o zi. Si la 2007 a fost un recall nasol, se oprea motoreta in frina de motor. Sau, la unele bucati se bulea o biela. Cu siguranță în luna august este gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Ai putea descrie aici pe forum,, sau pe PM, ce ti-au "promis" dealerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Cumpar yamaha r1 mai noua de 2007, ofer in jur de 5000 in functie de motocicleta, am facut si un topic pe tema asta si sper sa nu fie prea mult ca postez si aici la posesorii de r1. Stima! » Post actualizat in 13 Jul 2015 17:57cunoasteti careva motocicleta asta si credeti ca ar merita o tura de 800 km sa il vad? sau e cineva dispus sa dea o tura pana la domn acasa sa isi dea o parere? dua de baut http://olx.ro/oferta/yamaha-r1-ID3WUpC.html#c6de4431af%C2%A0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 (editat) Ai putea descrie aici pe forum,, sau pe PM, ce ti-au "promis" dealerii. raspuns: in primul rand nu stiau ca in 20 mai, yamaha a anuntat in mod oficial ca au lansat un nou soft ptr modelul 2015 si sunt chemate in reprezentante pentru resoftare. asta le am spus eu dupa ce am "scobit" tot netul. nu stiau de problemele celor din State. NU au program diagnoza pentru acest model. Ca si mine, au verificat toate sigurantele. Ramane sa astepte si ei informatii de la yAMAHA. Editat Iulie 13, 2015 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 (editat) Cumpar yamaha r1 mai noua de 2007, ofer in jur de 5000 in functie de motocicleta, am facut si un topic pe tema asta si sper sa nu fie prea mult ca postez si aici la posesorii de r1. Stima! ? Post actualizat in 13 Jul 2015 17:57 cunoasteti careva motocicleta asta si credeti ca ar merita o tura de 800 km sa il vad? sau e cineva dispus sa dea o tura pana la domn acasa sa isi dea o parere? dua de baut http://olx.ro/oferta/yamaha-r1-ID3WUpC.html#c6de4431af%C2%A0 Fugi de ea!in zalau majoritatea bikerilor cu SS-uri mari le rup gura si le intretin canci!eu sunt din baia mare,cu doua motoare luate din zalau de la acelasi prieten(am avut noroc doar la un motor,ambele R1) si iti pot garanta ca ai 1% sanse sa prinzi ceva bun acolo.tocmai weekendul trecut am fost pe acolo,si pe Meses baietii cum s-au ridicat de la terasa,cheia in contact si wheelie and shit.toate,dar toate motoarele afumau!printre care si un triumph speed triple generatie dupa 2009 zic eu.so...mai cauta! Editat Iulie 13, 2015 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SniperElitte Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 (editat) Salutare colegi . Am intampinat si eu o problema la mobra mea (R1 2005). Cateodata gen odata la 15 porniri reactioneaza ciudat, adica nu primeste suficient curent ca sa porneasca , se aude ca atunci ca nu mai ai baterie. Daca ii iau contactul o las 2-3secunde si incerc dinou porneste. Ea de fel porneste foarte rapid. Prima data am schimbat bateria in ideea ca aia e vinovata dar si cu baterie noua face la fel. Am pus aparatul de masura si rezultatul este aici : cand avea tensiunea 14.3V era faza lunga, apoi cand a sarit la 15 am schimbat la cea scurta. Intr-o masurare anterioara statea constant la 14.2 cu faza scurta si turata nu depasea 14.5. Deci sunt momente cand e in mintiile ei. Sa fie regulator de tensiune sau mufa de la el? Urmeaza sa dau de cineva cu acelasi model sa fac niste masuratori iar daca e sa probez cu alt regulator de tensiune . O seara faina» Post actualizat in 23 Jul 2015 13:34Am dat jos releul, am verificat daca bobinele baga current cum trebuie si baga, am curatat si mufele de la releu si acum vad ca nu mai fluctueaza curentul cand schimb de pe faza scurta pe lunga iar incarcarea la relanti este 14.2 iar turata 14.5.14.6. Sa fi fost de la mufe? Sau este posibil sa fie releul care "e pe duca"? Editat Iulie 21, 2015 de SniperElitte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Ai putea descrie aici pe forum,, sau pe PM, ce ti-au "promis" dealerii. Mi au dat motocicleta ca funcțională. Așa a fost însă doar 5 km după care același problema. Rămas în drum.pe lângă faptul ca îmi atârnă carena ca nu au fixat bulbii de plastic în urechile de prindere mai am și firele de la semnale puse pe lângă carena. Așadar iar sunt în drum cu ea.... » Post actualizat in 24 Jul 2015 17:54 Fuck...Florine,nervii tari si bafta maxima in rezolvarea problemei.bine ca nu s-a intamplat nimic grav. Câți și pentru ce perioadă? ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Mi au dat motocicleta ca func?ională. A?a a fost însă doar 5 km după care acela?i problema. Rămas în drum.pe lângă faptul ca îmi atârnă carena ca nu au fixat bulbii de plastic în urechile de prindere mai am ?i firele de la semnale puse pe lângă carena. A?adar iar sunt în drum cu ea.... ? Post actualizat in 24 Jul 2015 17:54 Câ?i ?i pentru ce perioadă? ))) Fuck again. nervii tari au trecut banuiesc odata cu "reparatia".de acum,doar nervi si stres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.