Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Este pentru el, dar din cand in cand ar mai vrea si ceva plimbari in afara orasului pe distante mai lungi, lucru ptr care nu prea se preteaza R1, mai ales cu prietena in spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este pentru el, dar din cand in cand ar mai vrea si ceva plimbari in afara orasului pe distante mai lungi, lucru ptr care nu prea se preteaza R1, mai ales cu prietena in spate.

Intreaba-mi iubitele foxule de cum se simt pe R1 :))) nici una n-a carait inca... Inca :))

» Post actualizat in 27 Jun 2015 05:14

Are cineva aceasta bucatica de plastic care-mi lipseste mine la R1 2001? http://postimg.org/image/5hsv3llih/full/ (nu stiu cum sa pun poza direct in post)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten care a mers din Alpii italieni pina la Bucuresti intr-o singura zi, si asta in conditiile in care a gresit drumul si in loc de Portile de Fier a ajuns la miezul noptii la Sofia, si de la Sofia la Buc la 4dim. R1 2007, stoc-stoc.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daar n-o avea pitzi cu el.

 

Eu nu cred never scuzele astea. De obicei ascund defecte descoperite recent,defecte ce "obliga" pilotul sa-si caute "o mobra mai comodă"...

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sint de aceeasi parere, e o placa care prinde la "public" destul de usor.

 

Totusi, in cazul asta stiu motocicleta, nu avea nici o trinta, sistemele functionale. Daca motorul nu se "aude" cutia schimba lin, moto e chiar perfecta dpdv mecani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg unde vrei Foxule, oricare ar fi destinatia, dupa maxim 40 km ma opresc ca sunt nevoit sa fumez :)))) Nu mai simti asa rau drumul, nu stiu maimuta din spate dar cum ti-am zis, nu s-a plans nici una. Ori erau proaste, ori nu stiau ce simt :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Eu nu cred never scuzele astea. De obicei ascund defecte descoperite recent,defecte ce "obliga" pilotul sa-si caute "o mobra mai comodă"...

Si in marea majoritate a cazurilor, ai avea dreptate, asta nu inseamna totusi ca de fiecare data este asa, inseamna doar ca ne-am saturat noi sa mai punem botul la vrajeala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daar n-o avea pitzi cu el.

 

Eu nu cred never scuzele astea. De obicei ascund defecte descoperite recent,defecte ce "obliga" pilotul sa-si caute "o mobra mai comodă"...

La fel cred si eu!motivele astea gen "vreau mai comoda,nu am timp de moto si nu vreu sa tin bani blocati(dupa 2-3 luni de la achizitie),urmeaza bebe,etc" sunt de fapt vrajeala maxima.

Se poate merge cu R1 si la ture lungi,cu pasager,bagaje fara sa crapi.DAAAAR e drept ca majoritatea "motociclistilor adevarati" cedeaza dupa primul drum cu SS mai lung de 200km pe zi.:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut eu peste 600km/zi cu CBR600RR, care era superobositoare, dar nu mi-a trecut prin cap dupaia s-o schimb cu un tourer, mai ales va avusesem XJ600 cu citeva luni in urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel cred si eu!motivele astea gen "vreau mai comoda,nu am timp de moto si nu vreu sa tin bani blocati(dupa 2-3 luni de la achizitie),urmeaza bebe,etc" sunt de fapt vrajeala maxima.

Se poate merge cu R1 si la ture lungi,cu pasager,bagaje fara sa crapi.DAAAAR e drept ca majoritatea "motociclistilor adevarati" cedeaza dupa primul drum cu SS mai lung de 200km pe zi. :))

Te contrazic, nu poti merge cu un ss drumuri lungi,numai in cazul in care esti masochist, am mers cu un r1 vreo 200 km si am avut dureri de incheieturi si de spate vreo 2zile.Nici macar cu un sport tourer nu poti spune ca este miere, am facut cu f3 un drum de 700km pana la mare, la plecare am vrut sa vin cu trenu.Nu degeaba le spune la unele motoare " tourere"

Majoritatea pun mai mult pret pe look si firma nu comoditate/manevrabilitate.Iar r1 nu face parte nici macar din categoria st.

Editat de kawazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut pe gixxerica mai multe drumuri de 250-300 km si nu e chiar asa de rau. Cu pauze e chiar ok. Bineinteles, trebuie exersata si pozitia pe motocicleta deoarece ea afecteaza destul de mult lucururi de genul durere la incheieturi sau spate.

Cu F4i-ul am facut intr-o zi un drum de 500-600km (parca) si desi eram destul de obosit, nu pot sa zic ca aveam dureri mult mai puternice decat cele pe care le am dupa o ora de mers prin oras. Cu gixxerica cred ca cel mai mult am facut 400km intr-o zi si cateva ture de 200-300km si atata timp cat am o pozitie spre optima, nu e sfarsitul lumii. Nu va fi niciodata la fel de comod ca la un 1200GS, dar consider ca se poate face ;D De asemenea, un drum de genul celui pana la mare cred ca e mai rau decat unul virajat unde mai de misti nitel pe motor, deoarece nu mergi aproape incontinuu in aceeasi pozitie (presupunand ca ai mers pe autostrada sau ceva de genul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se face o mare confuzie vis a vis de abilitatile fiecarui motociclist de a merge pe un SBK(SSP). Nu ma refer la skill, ci la capacitatea de a "indura" disconfortul si durerile. Ca sa intelegeti ce vreau sa spun, cei care frecventati sala de fitness, ati vazut ca sint unii care fac indreptari cu 100kg fara a fi mari fortosi, altii nu sint in stare sa faca indreptari nici cu propriul corp acuzind dureri de spate. Nu toti sintem la fel. Pe unii ii dor spatele pe altii mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te contrazic, nu poti merge cu un ss drumuri lungi,numai in cazul in care esti masochist, am mers cu un r1 vreo 200 km si am avut dureri de incheieturi si de spate vreo 2zile.Nici macar cu un sport tourer nu poti spune ca este miere, am facut cu f3 un drum de 700km pana la mare, la plecare am vrut sa vin cu trenu.Nu degeaba le spune la unele motoare " tourere"

Majoritatea pun mai mult pret pe look si firma nu comoditate/manevrabilitate.Iar r1 nu face parte nici macar din categoria st.

Ma poti contrazice dar o faci degeaba.cum spune @JAGI,suntem diferiti.eu de 3 ani plini si inca jumate de sezon pe R1(inainte Hornet cu peste 50k facuti) am facut concedii cu zile de peste 500km(in total peste 2300km in 5 zile) cu pasager si bagaje,am facut constant iesiri cu peste 300km pe zi si ghici?nici eu nici pasagera nu am avut dureri.fac miscare in rest la greu(deh,jobul) prietena la fel si pt noi in afara de oboseala fizica nu e o problema.de la om la om e suportabilitatea.si iti zic sigur din experienta:nu ma dor nici incheieturile nici spatele deloooc dupa o zi de R1 touring.:)ca tu consideri ca tre sa fii masochist,eu consider ca trebuie sa ai antrenament.;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe moto nu trebuie sa ai antrenament, pana la urma este un hobby, o relaxare,o placere de a te plimba.Nu zic ca nu exista cazuri in care moto se impaca cu bikerul dar sa fim seriosi sunt putine cazurile de genul.Ai avut si hornet inainte, trecerea cum a fost?, garantat nu ti-a placut.Am observat ca moto de genul sunt confortabile pt persoanele mici pana in 1.70 , cu cat esti mai inalt (lung) disconfortul creste datorita pozitiei.Am avut un gixu in trecut, nu m-am inteles deloc cu pozitia pe el si l-am vandut dupa cateva luni de la cumparare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se face o mare confuzie vis a vis de abilitatile fiecarui motociclist de a merge pe un SBK(SSP). Nu ma refer la skill, ci la capacitatea de a "indura" disconfortul si durerile. Ca sa intelegeti ce vreau sa spun, cei care frecventati sala de fitness, ati vazut ca sint unii care fac indreptari cu 100kg fara a fi mari fortosi, altii nu sint in stare sa faca indreptari nici cu propriul corp acuzind dureri de spate. Nu toti sintem la fel. Pe unii ii dor spatele pe altii mai putin.

V-a explicat JAGI cum sta treaba, nu mai fiti gica contra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe moto nu trebuie sa ai antrenament, pana la urma este un hobby, o relaxare,o placere de a te plimba.Nu zic ca nu exista cazuri in care moto se impaca cu bikerul dar sa fim seriosi sunt putine cazurile de genul.Ai avut si hornet inainte, trecerea cum a fost?, garantat nu ti-a placut.Am observat ca moto de genul sunt confortabile pt persoanele mici pana in 1.70 , cu cat esti mai inalt (lung) disconfortul creste datorita pozitiei.Am avut un gixu in trecut, nu m-am inteles deloc cu pozitia pe el si l-am vandut dupa cateva luni de la cumparare.

 

 

Poate asa vrei sa te convingi pe tine, eu nu cred asa ceva.

Probabil motivul vanzarii a fost altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate asa vrei sa te convingi pe tine, eu nu cred asa ceva.

Probabil motivul vanzarii a fost altul.

Nu a fost alt motiv in afara de pozitie si codita care nu imi placeau, Am schimbat multe motoare in decursul anilor , sa le incerc pe toate :).Si cel de 600 e cam mort, am cautat de 750 dar nu prea se gaseau atunci si erau si foarte scumpe.

» Post actualizat in 02 Jul 2015 08:51

Acum 2 ani cand am luat 9r am avut de ales intre gsxr 600 (model corona 00) si 9r(99) amandoua erau a unor prieteni.Gsxr era spectacol cum arata dar 9r este peste el la tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe moto nu trebuie sa ai antrenament, pana la urma este un hobby, o relaxare,o placere de a te plimba.Nu zic ca nu exista cazuri in care moto se impaca cu bikerul dar sa fim seriosi sunt putine cazurile de genul.Ai avut si hornet inainte, trecerea cum a fost?, garantat nu ti-a placut.Am observat ca moto de genul sunt confortabile pt persoanele mici pana in 1.70 , cu cat esti mai inalt (lung) disconfortul creste datorita pozitiei.Am avut un gixu in trecut, nu m-am inteles deloc cu pozitia pe el si l-am vandut dupa cateva luni de la cumparare.

Hornetul imi rupea fundul dupa 4-500km pe zi din cauza seii inguste-problema cea mai mare la asemenea naked.trecerea a fost incredibil de facila,sincer.eu am 1,80 si destul de osos,si pe R1 atat de bine stau de nu-mi vine sa cred.dupa ce am luat R-ul al doilea drum a fost unul de aprox 400km intr-o zi,si seara eram absolut ok fara nici o durere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am avut placerea sa alerg intr-o cursa prieteneasca desfasurata pe Adancata. La un moment dat am avut in fata un R1


» Post actualizat in 05 Jul 2015 19:07

Azi am avut placerea sa alerg intr-o cursa prieteneasca desfasurata pe Adancata. La un moment dat am avut in fata un R1 2009+, negru, cu tobele date jos de sub shea si inlocuite de o toba montata jos. Pe linia dreapta se intra din ultima curba cu max 55km/h, sub 5000ture, treapta a 2-a. R1-le 2009+ a intrat primul , eu lipit de el la cc 1.5m, am deschiz gazul inaintea lui, l-am ajuns, i-am dat o roata in fata, nu am reusit sa ma distantez, nici el sa treaca, la frinare am frinat mai devreme eu. La cuplul superior pe care R1 2009 il are la 4-6000tr, ma asteptam sa-mi dea vreo 10m. Suzuki K7-8 , K5-6 fac asta, m-am duelat cu multe. R1 2009+ nu, e mai slab ca K7 la plecare cu turatie mica. M-am mai duelat la Serres cu alt R1 2009 si la fel ca si acesta, nu m-a impresionat deloc. Motocicleta mea, aceeasi R1 2007.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1 acela este al unui prieten, Bebe Becheru. Poate este mai manevrabil dar nu trage mai tare ca un k6 (din spusele unui prieten, Grig, care a avut R1 2009 si K6 1000 in acelasi timp)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca era Becheru, la antrenamente mergea mai tare ca mine. Cind si-a luat Grig R1 2009 pt curse i-am spus ca e greseala, mai ales ca el mergea bine pe K6, mi-a confirmat mai tirziu.

 

Daca motocicleta mea ar fi avut calculatorul neresoftat, ci doar un Powercommander si IgnitionModule, mai mult ca sigur ca R1 2009-le mi-a fi dat minim 10m la plecare. Curba de acceleratie creste in partea de 4-8000ture in urma rescrierii hartilor de deschidere a clapetelor de acceleratie, YCC-T. Am avut la mine in bagaje un calculator de R1 2007, i l-am imprumutat unui baiat, Dorin, din Iasi. Omul a ramas masca cind a vazut diferenta la deschiderea gazului.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...