Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hai salu ,

 

Dupa cum prea bine stiti eu am trecut la alta clasa, adica am lasat SS pentru Naked din N motive care ma privesc doar pe mine, asta putin interesant pentru voi!

Ok ... am dar R1 si am mai ramas cu ceva extra pe acolo prin garaj am sa le dau la preturi mici cat sa nu le dau de pomana pentru ca nici eu la randul meu nu le-am primit de pomana !

Pun in acest moment ce imi amintesc ca am si cred ca pe seara am sa pun si poze si ce o mai fi . Preturile le aflati la telefon cat si poze reale tot pe telefon ( viber , whatsup facebook...)

 

Deci dupa cum urmeaza !

 

MODEL YAMAHA R1 RN12

 

Rezervor - 2 buc

Parbriz stoc -1 buc

Internale furca - 1 set

Carene pista - 1 set

Rulmenti jug conici - 1 set

Suport Scarita pasager - 2 buc ( nu imi amintesc partea stanga sau dreapta)

Plastice rezervor - 2 buc ( stanga dreapta )

Levier frana si levier ambreiaj ( originale ... poate putin indoiate)

Suruburi de carena originale ( 4 buc)

 

 

Ma gasiti in felul urmator

 

Pe FB Stef Leca Dragan ( lasati mesaj si va caut)

Whatsup si viber 0040741920148

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am desfacut sa verific ambreiajul la R1 2007. Vreau sa modific ambreiajul ca acesta sa cupleze mai tirziu cind debraiez, sa-l fac si mai race decit este. Insa am descoperit o problema destul de grava, oala mica de ambreiaj are joc mare, 2 din 3 nituri ale ei se misca mult, al 3-lea nit se poate invirti cu degetul. 178$ fara transport costa pe ronayers.com. Pina acum, am intilnit la 4 amici cu R1 2007 08 aceeasi problema. E grava, daca cedeaza oala mica prin ruperea niturilor, face muci totul. Concluzia este ca ar trebui sa dati jos capacul de ambreiaj, dupaia oala de presiune jos, scoateti placile afara si verificati daca oala mica are joc. Dureaza maxim 1 ora toata munca.

Am cercetat pe ronayers si am constatat ca Yamaha a modificat codul la acea oala, deci clar ca a fost o eroare de fabricatie. Motoreta are 13 000km, e drept ca 8 000km ii are pe piste mari, 1000 pe Selena, Tg Secuiesc. La ceilalti amici oala a cedat intre 15-25 000km, depinde si cum s-a mers cu ea. Cea mai longeviva a fost a unui tip; care nu a facut deloc wheelie cu moto, doar forja pe A1.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e alt model, oala mica e cea cu slippery clutch, alta constructie. La toti ceilalti amici, a aparut brusc un mare zgomot, la mine zgomotul nu era prezent, deaia si dormeam linistit, speram sa ma mai tina 2-3 sezoane. Am lansat informatia pt ca baietii sa-si verifice din timp oala mica a ambreiajului. Daca te lasa in plin sezon, la Yamaha RO costa 330euro, second n-o gasesti in mintile ei la pret bun. Mie mi-au spus 2 mecanici sa mi-o cumpar din timp, ca e un defect foarte frecvent. Au avut dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e alt model, oala mica e cea cu slippery clutch, alta constructie. La toti ceilalti amici, a aparut brusc un mare zgomot, la mine zgomotul nu era prezent, deaia si dormeam linistit, speram sa ma mai tina 2-3 sezoane. Am lansat informatia pt ca baietii sa-si verifice din timp oala mica a ambreiajului. Daca te lasa in plin sezon, la Yamaha RO costa 330euro, second n-o gasesti in mintile ei la pret bun. Mie mi-au spus 2 mecanici sa mi-o cumpar din timp, ca e un defect foarte frecvent. Au avut dreptate.

cat un stator :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

seara.

 

nu sunt posesor de r1, dar postez ptr un amic. nu-i pornesc deloc electroventilatoarele. daca facem strap in releu, pornesc.

ne-am uitat la cablurile care vin de la si spre electroventilatoare. curatat mufele, strans cleme,papuci. cineva ne-a spus sa facem fost de un alt calculator de la aceeasi mobra, sa vedem daca face la fel, ptr ca semnalul ptr electroventilatoare ar veni de la computer, neexistand o termocupla. pana acuma noi am pus un buton. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa va ajut eu pt a verifica cu un alt calculator daca se rezolva problema. Problema e ca trebuie sa ne intilnim la Bucuresti, sau Adancata in weekendul in care are loc etapa a 4-a FRM (nu e 100% sigur ca ajung acolo). Daca calculatorul e de vina, ramine sa stabileasca propietarul daca schimba calculatorul sau ramine cu intrerupatorul montat. Nu costa nimic verificarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce am incercat cu un alt calculaotr de la o mobra identica si nu vrea.sa porneasca motoru. Nici macar nu recunoaste cheia. :(

Pot sa va ajut eu pt a verifica cu un alt calculator daca se rezolva problema. Problema e ca trebuie sa ne intilnim la Bucuresti, sau Adancata in weekendul in care are loc etapa a 4-a FRM (nu e 100% sigur ca ajung acolo). Daca calculatorul e de vina, ramine sa stabileasca propietarul daca schimba calculatorul sau ramine cu intrerupatorul montat. Nu costa nimic verificarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SSK, faci o confuzie. Daca schimbi calculatorul , trebuie sa schimbi si piesa din jurul butucului cheii (antena), precum si cheia cu care merge calculatorul cel nou. Eu am un calculator la care am ANULAT functia de imobilizator, porneste cu orice cheie.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu , eu am interfata cu care resoftez R1 si R6.. Stiu ca m-a sunat TNG odata, avea la reparat un R1 2004cu un asemenea emulator, si care se stricase. Dar la 13 lire,... .

 

 

Aviz amatorilor care inca cred ca imobilizatoarele de pe moto sint puse ca sa se impiedice furtul.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu , eu am interfata cu care resoftez R1 si R6.. Stiu ca m-a sunat TNG odata, avea la reparat un R1 2004cu un asemenea emulator, si care se stricase. Dar la 13 lire,... .

 

 

Aviz amatorilor care inca cred ca imobilizatoarele de pe moto sint puse ca sa se impiedice furtul.

 

 

Aha, multam, intrebam deoarece incerc sa ajut pe cineva cu o problema similara si nu stiam daca poti avea baza (cat de cat) in emulatoarele alea.

» Post actualizat in 18 Sep 2015 10:27

si totusi o idee de la ce dracu ar fi ?

e o solutie si asta cu butonul, dar ma gandeam sa mearga asa cum trebuie =))

 

Pana sa inlocuiesti ECU, nu poti pune o termo-cupla clasica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am desfacut sa verific ambreiajul la R1 2007. Vreau sa modific ambreiajul ca acesta sa cupleze mai tirziu cind debraiez, sa-l fac si mai race decit este. Insa am descoperit o problema destul de grava, oala mica de ambreiaj are joc mare, 2 din 3 nituri ale ei se misca mult, al 3-lea nit se poate invirti cu degetul. 178$ fara transport costa pe ronayers.com. Pina acum, am intilnit la 4 amici cu R1 2007 08 aceeasi problema. E grava, daca cedeaza oala mica prin ruperea niturilor, face muci totul. Concluzia este ca ar trebui sa dati jos capacul de ambreiaj, dupaia oala de presiune jos, scoateti placile afara si verificati daca oala mica are joc. Dureaza maxim 1 ora toata munca.

Am cercetat pe ronayers si am constatat ca Yamaha a modificat codul la acea oala, deci clar ca a fost o eroare de fabricatie. Motoreta are 13 000km, e drept ca 8 000km ii are pe piste mari, 1000 pe Selena, Tg Secuiesc. La ceilalti amici oala a cedat intre 15-25 000km, depinde si cum s-a mers cu ea. Cea mai longeviva a fost a unui tip; care nu a facut deloc wheelie cu moto, doar forja pe A1.

Deci, pe 10 septembrie am comandat si platit oala mica de ambreiaj plus garnitura de la capac, azi 23 sept am primit piesele. 110ron platit transport. Plateam sub 100ron daca nu comandam garnitura, au pus o cutie destul de tzapana si grea ca sa nu se deformeze garnitura. Furnizorul este Ronayersmotorsport, foarte operativi.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piesa vine de la pers fizica la pers fizica. nu e trimisa direct de Ronayers. Persoana fizica expeditoare declara o suma mai mica.


» Post actualizat in 30 Sep 2015 18:16

TNG, de pompa de ulei nu ne spui nimic? Olteanu, mecanicul meu mi-a pus in vedere, atunci cind am descoperit pb cu oala de ambreiaj, sa comand si rotorul de la pompa de ulei, schimbase deja 3 rotoare la pompa de ulei de R1 07 08. Mie nu prea imi venea sa cred ca o pompa de ulei se uzeaza, in conditiile in care prin ea circula doar ulei. Am comandat rotorul, azi a desfacut pompa de ulei si pt mine mare surpriza, rotorul are multe zgirieturi, pierde presiune. Rotorul pompei nu e scump, la Doual Tour costa sub 115ron, problema de de manopera e destul de munca la demontare, montare.


» Post actualizat in 30 Sep 2015 18:23

http://www.ronayers.com/oemparts/a/yam/500469c6f8700209bc796671/water-pump, piesa nr.16. Pompa de ulei are corp comun cu pompa de apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...