Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Mi s.a spart casa special pentru motocicleta...nu imi vine sa cred unde poate sa se ajunga pentru maxim 1000 euro(cred ca mai mult nu face fara acte)...

 

Se sparg case si pt citeva zeci de roni.

In alta ordine de idei, ai dusmani prin zona?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am chiar foarte multi dusmani(orasul in care locuiesc e plin de tigani)..suspectii deja i.am gasit dar nu sunt probe..dovezi..nimic si nu ramane decat sa ma cobor la nivelu lor si sa ies la vânat..

 

 

bafta la recuperat fieru'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o mica nelamurire,daca stie careva raspunsul...becul de benzina de la un R1 2002,zice cartea ca se aprinde cand mai sunt 3,7l.dar mie imi palpaie cate 5 secunde,apoi se stinge...apoi iar palpaie..iar se stinge.desi cand s-a aprins am bagat 4litri tot palpaie.stie careva care e ideea?ca in cartea tehnica nu am gasit asa ceva.multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica firele de la pompa si sonda de nivel. De la 2004 in sus asta e eroare de legaturi la sorbul de benzina de la rezervor. Poate si la tine e la fel...Daca palpaie e o eroare, ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal baieti ! De ieri, posesor de R1 RN 19 2007

 

Voi ce distanta parcurgeti ca sa atingeti 300kmh ? (intrebare cat se poate de serioasa )

Am impresia ca motorul nu este in parametrii ,mi-au trebuit N incercari si o lungime de aprox 5 kilometri sa ating cu chiu cu vai 300 (e adevarat am intalnit ceva vant lateral) In plus ,la ralanti imi cam balbaie motorul...sper ca totul se trage de la un filtru imbacsit .....

 

De azi ,la rece ,se aude si un zgomot ciudat din partea dreapta a motorului cand trag ambreajul...ce poate fi si cat ma duc costurile la o eventuala reparatie ?deocamdata nu am timp de motor ,nu am timp de surubarit...

 

NOT A HAPPY GUY :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

De azi ,la rece ,se aude si un zgomot ciudat din partea dreapta a motorului cand trag ambreajul...ce poate fi si cat ma duc costurile la o eventuala reparatie ?deocamdata nu am timp de motor ,nu am timp de surubarit...

 

 

Cred ca zgomotul e de la rulemntul de la oala de ambreiaj, il poti ignora. Verifica filtru de aer si bujiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal baieti ! De ieri, posesor de R1 RN 19 2007

 

Voi ce distanta parcurgeti ca sa atingeti 300kmh ? (intrebare cat se poate de serioasa )

Am impresia ca motorul nu este in parametrii ,mi-au trebuit N incercari si o lungime de aprox 5 kilometri sa ating cu chiu cu vai 300 (e adevarat am intalnit ceva vant lateral) In plus ,la ralanti imi cam balbaie motorul...sper ca totul se trage de la un filtru imbacsit .....

 

De azi ,la rece ,se aude si un zgomot ciudat din partea dreapta a motorului cand trag ambreajul...ce poate fi si cat ma duc costurile la o eventuala reparatie ?deocamdata nu am timp de motor ,nu am timp de surubarit...

 

NOT A HAPPY GUY :disappointed:

 

Am eu timp de surubarit mai ales la un R1 ...

 

Ai nr mai jos.

 

Ti-l fac sa prinda aia 334km/h (daca ti-ar indica ceasul) in MAXIM 2km sau 25secunde.

 

P.S. 0-299+++ in max 2km.

 

Uite si diferentza de 600 ture-(35km/h) intre 299 si si 334Km/h: http://www.youtube.com/watch?v=NpHI_FlgOYU&feature=related

 

P.S. Si daca tot e martzoaga atunci scoatem cu Inginerul Jagi, limitarile si mai umblam putin si-n evacuari-filtre etc...

 

R1 e cea mai tare si nu tre lasata de izbeliste cu astfel de probleme!!!

 

Service, ca aia de-au avut-o inainte au facut ceva probleme de trage k Intruderul :hurt:

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu timp de surubarit mai ales la un R1 ...

 

Nu ma pasioneaza Vmax ,i-am dat 300 ca sa iau "temperatura" motorulului daca intelegi ce vreau sa zic...sper sa se amelioreze lucrurile dupa ce:

 

-curat /ung lantul

-schimb filtrul a. cu unul sport

-schimb uleiul

-scap de gumele alea grele si urate :disappointed:

 

Consumabilele arata jalnic ,pierd multi caluti ....

 

prin Mai il contactam si pe maestrul Jagi pentru urmatoarele : :bounce:

 

Eliminare limitator cuplu putere (din soft)

Eliminare vmax (soft)

Eliminare catalizator (fizic si soft)

Cresterea RPM in rosu...

Raport modificat ,pinion/ foaie -1+3

 

Cam asta am in vedere in urmatoarea perioada ,nu renunt la R1...l-am luat pt cel putin doua sezoane :grinbandit: De altfel ciclistica ma incanta.franele nu.e de lucru si acolo ..

 

aaaaa poze

post-19031-0-33126200-1335298604_thumb.jpg

post-19031-0-89652500-1335298766_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-o fac sa mearga atza, da-mi un telefon, am de 3 ani un R1 2007, nu am de gind sa-l schimb, merge prea bine. Problemele enumerate de tine mai sus, sint comune, mai toate dispar din resoftarea calculatorului, in plus, cea mai mare limitare e la viteza a 6-, e din calculator, limitare electronica sa nu sara de 300km/h .

 

0763 681 602 .

 

Scapa de gumele alea, daca vrei sa apuci luna mai fara evenimente.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba bujiile...

 

Daca r1 prinde 300 in 5km... nu cu softul vei reveni in parametri.

tot ce ai enumerat mai sus nu iti va aduce moto inparametri ci poate va imbunatati un pic situatia.

cieva a umblat la ea si a montat ceva aiurea sau are 30000 si n a fost dusa la service ci la daia stiutori...

ia i compresia daca tot zici ca treaba cu diagnosticarea tine de surubaraie...

succes ca de restul nu prea cred.

p.s. la softare te duci cand totul e ceas si ai vrea mai mult pe anume sectoare. nu te duci la soft sa schimbi bujii sa reglezi supape sa iei compresia sau sa reglezi testezi injectia.

pacat de r1 tau ca e chiar misto.

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus ordinea :gume ,ulei ,bujii ,lichid frana ,filtru aer(ce tine de surubarit) ... nu stiu ce filtru are presupun ca originalul.nici fostul propietar na putut sa spuna ,desi o avea din (!!) 2009...pfff ...

Cand imi revin dpdv financiar ,fac si o resoftare clar!!

pe ce gume mergeti /?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Punem pariu ca nu e de la bujii? Am schimbat si eu bujiile in 2009, bani dati degeaba. Mai am si acuma bujiile cu care s-a nascut motoreta, doar 4 000km folosite, le tin sa le dau de pomana unui nevoias. Motoreta mea are doar 9 000km, nu cred ca o sa mai fie nevoie sa schimb bujiile la ea vreo 2-3 ani deacu incolo. In manual spune ca tre schimbate multe din 2 in 2 ani, inclusiv bujiile, e MARKETING doar.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu pariu ca nu e nici o consumabila schimbata in motor, daca fostul proprietar nu stie ce ulei si cand a fost schimbat sau poate stie prea bine si mai bine tace din gura...

Nu cunosc motorul, dar cumva scria in anuntul de vanzare textul clasic "in stare impecabila"?

Lucrurile pe care le-ai scris aici ma fac sa cred ca e nevoie de o verificare sanatoasa pe la diversele componente. Franele de r1 2007 fie ele si stock sunt foarte smechere. Tu s-ar putea sa ai o problema...mai ai placute de frana? Si respectiv ce marca sunt?

 

Zgomotul de la oala de ambreiaj nu e chiar ceva comun la R1 decat daca cineva a demontat capacul pentru vari motive si nu a montat cum trebuie parghia-rulmentul si mai ales inelul arc din spatele discurilor de ambreiaj.

 

Eliminarea catalizatorului din soft nu exista, decat la masini. Eliminarea erorii din bord este altceva si este destul de scumpa cu ECU stock. La resoft e mai usor.

 

-1 cu +3 pe spate la pinioane o sa te faca sa vezi mai mult cerul cand pleci de pe loc si respectiv sa accelerezi mai vanjos.

 

Gumele proaste cu siguranta o sa te faca sa pupi asfaltul, iar franele proaste cu siguranta.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal baieti ! De ieri, posesor de R1 RN 19 2007

 

Voi ce distanta parcurgeti ca sa atingeti 300kmh ? (intrebare cat se poate de serioasa )

Am impresia ca motorul nu este in parametrii ,mi-au trebuit N incercari si o lungime de aprox 5 kilometri sa ating cu chiu cu vai 300 (e adevarat am intalnit ceva vant lateral) In plus ,la ralanti imi cam balbaie motorul...sper ca totul se trage de la un filtru imbacsit .....

 

De azi ,la rece ,se aude si un zgomot ciudat din partea dreapta a motorului cand trag ambreajul...ce poate fi si cat ma duc costurile la o eventuala reparatie ?deocamdata nu am timp de motor ,nu am timp de surubarit...

 

NOT A HAPPY GUY :disappointed:

 

Levi, sa o stapanesti sanatos! Ma mir ca tu ai luat un motor in starea asta (nu ca nu s-ar putea remedia aceste aspecte), din cate stiu tu ai intretinut gixeru foarte atent si serios, de acolo am tras concluzia ca si pretentiile la un eventual motor nou sunt foarte mari.

 

Distractie faina cu noua jucarie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal ,Robert !Nu e rea noua achizitie doar ca are consumabilele duse...motorul nu prea a fost folosit (13 000 km) si nici nu a fost pus la vaznare pe situri de profil... in plus are si cateva bunatati :amortizor gh .Ohlins ,2 x akrapovic ,capac monopost etc ...imi faceam grij pt zgomotul ala aparut peste noapte..maine sosec gumele ,qualifier 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot sustin sa desfaci bujiile si sa te uiti la culoarea lor.

 

Daca moto a tot fost pornita iarna si oprita imediat, bujiile sunt ancrasate si ai putea sa le inrosesti pe aragaz (fara perie sarma) si cand s-au albit sa incerci din nou.

 

Daca exupul a fost deschis si montat aiurea, iarasi moto nu va trage bine.

 

Daca un vacum din injectie-aier nu e la locul lui sau e montat pe alt canal...

 

Nu stiam ca esti un mare iubitor de moto si ca vrei si lupti sa ti-o ti in perfecta stare.

 

RecomandȘ

 

Bujii, filtre, ulei,doth5 silicon,si sa mergi la unu de stie bine R1 ptr a asculta oala ambreaj.

 

Stiu cateva R1 vandute de (nu dau nume) care sunt montate cu piese distruse de el pe R1 sau... Sa speram ca nu si asta.

 

Oala ambreaj incepe sa scoata primele semne de tacaneala la 10000km (la driver nervos si nemilos) la 15000 normal si merge fara probleme dar devine din ce in ce mai zgomotoasa garantat la nemilosi 30000km.

 

Poate fi si varianta Brembo cum ca ar fi deschisa si inchisa aiurea 15%, real oala este prinsa in niste nituri de otel care capata joc in timp si devine zgomotoasa dar la cei 16000 ai tai nu-i problem (daca n-a fost schimbata cu una varza) si daia zic ca n-ar fi rau sa ma vizitezi s-o aud eu si sa auzi si tu pe a mea la 10000km dusa mai mult la curse decat pe strada...

 

Oricum, spectacol motocicleta si tobele, sa o stapanesti sanatos si precoce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,se potrivesc discurile frana fata de la R1 2000(RN04) la R1 2002 (RN09)?

Salut! Din cate stiu se potrivesc chiar daca au coduri diferite(5JJ-2581T-11-00 la 2000 si 4SV-2581T-00-00 la 2003) diametrul este de 298 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Softul de rescriere a calculatorului pt R1 2007 2008, R6 2006 2011, s-a updatat de curind, harta YCC-T este identica cu harta de acceleratie de la modelul 2009 plus, mult mai liniara,in plus, a aparut si parametrul ETV, Electronic Throttle Valve care poate fi scris cu valori intre 0%-stock pina la 100%(pt racerii superprofesionisti). In felul asta se poate intra cu turatii mari in curbe inchise, putindu-se controla gazul fara riscul de a merge sacadat si cu ruperea aderentzei. O valoare de 10% e ideal pt street.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, de la mine a luat Levi noua lui achizitie, R1 2007, motorul are o poveste mai ciudata, cum a ajuns in posesia mea.

Prima mea mobra acum 6 ani a fost un R1 din 2001 luat de la Adi Motori Codlea, provenienta Italia, dupa 2 ani am renuntat la supersport si mi-am luat din Germania un Yamaha Royal Star de 1300cm3, cruiser-ul pe care ma vedeti in avatar, si pe asta l-am vandut dupa 2 ani, un an am stat pe bara, eram in cautare de ceva si mai mare, si din plesneala am gasit pe net anuntul cu R1 2007. Avea 6000km si un pret f ok, am mers l-am vazut si am aflat si povestea motorului. Pe scurt motorul a apartinut doctorului neurochirurg Paul Sandu Mircea de la Spitalul Militar Bucuresti, care dumnezeu sa-l ierte, murise cu parapanta in Turcia,

http://www.realitatea.net/un-medic-roman-a-murit-dupa-o-saritura-cu-parapanta-in-turcia_367621.html

Doctorul asa l-a achizitionat, cum se vede in poze, de la reprezentanta, cu acrapovic, ohlins, carbon pe rezervor, monopost, etc,

si l-a folosit numa un an, 6000km. Eu l-am cumparat de la copiii lui, motorul arata impecabil si era pacat sa nu-l iau, am revenit iar la R1.

Motorul nu a fost dat la vanzare pe net, ci pur si simplu am dat de un anunt a lui Levi in care cauta R1 2007, i-am dat un PM si se pare ca a fost cu noroc pt el. Apropo de discutiile tehnice pe care le dezbateti, pe mine nu m-a interesat o secunda ce filtru are, nu m-am dat niciodata cu el race, pt. mine motorul mergea brici, culmea nici macar nu am incercat vreodata sa-l plafonez la viteza.

Bafta si asfalt uscat.

 

Motorul are toate suruburile neatinse, mai ales la motor, cauciucurile ce le vedeti in foto sunt cele originale cu care a fost vanduta de noua mobra, la mine in cei 2 ani am folosit ulei Yamalube si filtru Yamaha, burn si dat pe o roata nici atat, pe timpul iernii bateria am tinut-o in casa, de pornit nu am pornit-o niciodata pt. 5 minute, stiu ce inseamna asta pt bujii, garantez ca bujiile sunt caramizii, impecabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...