Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ciorapul de la lichidul frana iti va distrage atentia involuntar din cauza culorilor si se foloseste la curse ptr a mentine lichidul racit in boxa... La noi doar Muresan detine tehnologia respectiva...

Ba las-o dracu! :))))

 

Carpa aia e pusa acolo doar din motive de etansare imperfecta. La motoretele de GP sse lucreaza extrem de des la frane si se mai intampla scurgeri de lichid din rezervor. Oamenii pur si simplu nu vor sa aiba picaturi de lichid de frana imprastiate peste tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca daca se putea obtine o putere considerabila/motor mai rece/consum scazut o faceau demult constructorii(nu contau atat de mult 500-1000 de grame. Caii astia nu ies asa usor...

Dar.....eu nu prepar motoare din 1998 asa ca poti sa nu iei in considerare ideea mea

Asfalt uscat....defapt este f uscat si cred ca o sa dau o tura astazi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau sa te dezamagesc dar:

1.Brembo nu sunt placute bune de curse decat la discuri cu compozitie mare de fonta.

2. Radiatorul suplimentar ar fi fost mai bine sa il legi la pata calda de ulei si sa raceasca uleiul in primul rand si abia dupaia sa scada si temperatura apei...

 

Din 1998 montez linii suplimentare de racire si fac motoare comprimate, nu ma contraziceti ci pur si simplu daca nu sunteti deacord, ignorati-ma, va etc.

 

P.S. Mansoanele Rizoma sunt doar ptr expozitie nu si ptr grip si Sportivitate-control-siguranta.

Ciorapul de la lichidul frana iti va distrage atentia involuntar din cauza culorilor si se foloseste la curse ptr a mentine lichidul racit in boxa... La noi doar Muresan detine tehnologia respectiva...

 

Daca tot ai filtrul aier deschis atunci (cu silikon de geamuri-industrial-constructii) etanseaza toate plasticele ce pierd din volumul si presiunea airboxului.

Daca ai azbest metalic (patura de azbest) izoleaza atat injectia fata de quloasa cat si airboxul fata de injectie. Aerul rece iti va creste puterea considerabil si iti va scade atat consumul cat si temperatura.

 

 

O sa vedem cat de eficient o sa fie radiatorul la vara, daca scade temp medie cu 5* atunci sunt multumit.

 

Ciorapul ala colorat e pus sa le atraga atentia altora sa cada cand vor sa ma depaseasca :))))))

 

Rizomele alea imi plac mie, am si mansoanele originale :)

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce inseamna considerabil?

----------------------------------------------------------------------------

Ba kicva !!!@#$%^&* fi mai atent !! !@#$%^ citeste cu atentie !!! @!#$%^&

" nu ma contraziceti" !! @#$% ce nu intelegi !! !@#$%

 

:D :D :D :D

Editat de abalamuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

----------------------------------------------------------------------------

Ba avansayt !!!@#$%^&* fi mai atent !! !@#$%^ citeste cu atentie !!! @!#$%^&

" nu ma contraziceti" !! @#$% ce nu intelegi !! !@#$%

 

:D :D :D :D

 

185 de cai la roata ca bmw'ul :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 2 nelamuriri :

1 placutele Brembo sint de un singur fel ca asa inteleg sau sint de multe feluri (modele) = pt. diferite intrebuintari ?

2 radiatorul suplimentar de A P A :D tine presiunea de minim 1.1 bari (asa scriepe busonul de apa) :D

pina la nu stiu dar apreciez ca undeva pe la 2 .. 3 ... dar 100 % mai mult nu este nevoie pt. ca motorul a explodat de mult !!!

corect ? (intrebare retorica = nu este nevoie sa raspunda nimeni pt. ca este la mintea cocosului) :D

 

Asa si ... acum U L E I U L :D are 100 % peste 2-3 Bari presiunea ... intelegi nedumerirea mea ? :D usor abstracta de altfel :D

 

Cum satana :D vine treaba asta ?? !! :D nu crezi ca pt. ulei este un radiator ranfortat ? asa am vazut eu ...

poate m-am inselat :D

Editat de abalamuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai relax Cristi, minim 7 grade scade temperatura, ceea ce-i suficient. Problema incalzirii motorului la 104 grade (temperatura citita de senzorul de caldura a antigelului ce circula si care nu-i aceeasi temperatura cu temperatura propulsorului) este ca uleiul se face prea lichid, apar jocuri nedorite la vibrochen si implicit uzura lui. Sabin are dreptate cu racitor de ulei separat, problema e ca devine prea complicat sistemul, nicidecum ca nu face bine . Montat pe circuitul apei, coboara minim 7 grade, in medie 10 grade, ceea ce inseamna ca si temp uleiului scade. Ca idee, daca tot ai desfacut mobra si daca nu te descurci singur, pot sa-ti montez un intrerupator pe releul de deschidere a ventilatoarelor, sa le poti porni si manual. In felul acesta, vara, Bucuresti, semafoare, temp nu mai sare de 92-93grd, in stationare.Scade imediat la 85-87 grd cind ai plecat de la semafor.

 

Sa nu-ti treaca prin cap sa scoti afara termostatul din circuitul antigelului.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

cit despre distrasul atentiei ... ce sa zic sint deacord ...daca poate sati distraga atentia ciorapul de pe bidonas

iti dai seama ce poate sa faca un brecoc cu diavolul tasmaniam :D :D

 

acum serios ... eu daia am scos si bordul !!! (chear nu am bord , motivul a fost economic sa nul ologesc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu sti domna cezar.!!lasi deschise usile la boxe sa se faca curent.vezi că trebuie sa speli vasele,lasa motociclismul ca nu e de tine.

----------------------------------------

 

Nu esti atent la discutie ? sau nu tu ai scris asta ?

 

tu lai terminat pe fraier ( pe cezar) :D

acum intelegi ? am fost clar , capisi , farstain . comprende ? :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe cine ??

 

de obicei pe cine intreaba :))))))))))))

 

----------------------------------------

 

Nu esti atent la discutie ? sau nu tu ai scris asta ?

 

tu lai terminat pe fraier ( pe cezar) :D

acum intelegi ? am fost clar , capisi , farstain . comprende ? :D :D

 

e prajit 58 asta, baga legale si scrie pe forum :))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ gabriel58 :

 

Eu tot n-am inteles pt ce te certi tu cu toata lumea pe aci fara nici un motiv,numa asa pt bagarea-n seama?Chiar asa plictisitoare e viata ta?

Ce vrei tu de fapt,ce reprezinti aici,ce cauti pe forumul asta de r1?

Bine,ne-ai explicat cum se depasesc tirurile cu 300 la ora,foarte frumos,te-am aplaudat,ok.

Mai du-te frate de pe aici,mai lasa-ne ca m-am plictisit sa vad cum la fiecare 2 posturi te bagi in seama cautand un motiv de scandal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti dreptate!!!

 

Sunt chiar idiot k va spun secretele unor motoare competitive.

 

Va unii din voi, i intereseaza doar cum sa spele lantul si cum sa o coloreze...

 

Scuze k am intervenit.

 

A... In 1988 am schimbat si eu un lant la Jawa cu 2 pietroaie si un cui...

 

Scuze dar aveti dreptate. S-a rupt din nou k nu l-am spalat :))))))))))))))))

 

Ce hal de distrusi...



Mai Balamuk.

 

Am fost si eu la 2 curse din RoSBK. La prima Serres, n-ai reusit sa intri in calificari si ai luat startul ultimul din motive tehnice iar la Slovakia, am vazut motocicleta ta demontata cu o mare baltoaca de ulei nu doar pe jos cat si pe pereti...

 

Despre ce fel de motosare si mekanika vorbesti tu cu mine???

 

Daca scri lafel cum citesti... E clar k nici macar o carte de mekanica n-ai citit si asta e chiar grav atata timp cat faci maimutzareala asta aici.

 

Mergi in lumea ta k esti apreciat de spalatorul de lantzuri si faceti echipa buna: tu arunci uleiurile din motoare si el le spala... Nu pe ale tale k ala cred ca are jeg de acum 2 secole...



Hai da ne o poza cu motoreta ta k sa apreciem :
)



..

v

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...