JAGI Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 (editat) 2 defecte intilnite de mine la R1 07 08, nu la a mea: antena de pe butucul cheii maninca curent, cam 16mA cind e scoasa cheia din contact, descarca bateria, la alt R1 a aparut in chiulasa o mica fisura pe unde scapa gaze in inst la racire ( garnitura pare intacta). Defectul cu cititorul de cheie mi-a mai pomenit-o cineva . ca defecte minore , in parte din spate -jos a prinderii cerenelor se afla 2 suporti pe care se prind carenele de cadru, suportii au piulite ambutisate, la mine s-au "desfacut" piulitele, ambele. Un cablu de la ex-up a inceput sa se rupa la 11 000km, deocamdata are doar o "mustata". » Post actualizat in 12 May 2015 15:38Vesti proaste despre R1 2015, puterea e cam la fel cu BMW si ZX10, numai ca la fel, e cam putina la ture joase. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1060502380645214&set=p.1060502380645214&type=1&theater Editat Mai 5, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adipopescu88 Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Cumpar parbriz double bubble(touring) fumuriu pentru Yamaha R1 2002-2003 /index.php?/topic/726609-parbriz-fumuriu-yamaha-r1-2002-2003-doublebubbletouring/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 colegilor, ce surub aveti la baia de ulei? M14 cu 1.5? Suma respectelor pozitive! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 M14x1.25 thread-lenght incl. seeling ring and magnet: 14,2 mmM12x1.5 thread-lenght incl. seeling ring and magnet:14,2 mmM16x1.5 thread-lenght incl. seeling ring and magnet: 15,3 m14 M14x1.5 thread-lenght incl. seeling ring and magnet: 15,3 mmM18x1.5 thread-lenght incl. seeling ring and magnet: 9 mm dupa cum vezi difera de la an la an.cean este a ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 2009 - FZ1S ... teoretic e motorul de R1 2004-2006 aparea pe undeva ca is cam aceleasi suruburi cu ceva modele de R1, si de-aia mi-am permis sa intreb aici. Nu prea ma intereseaza pasul, ci diametrul, pt a comanda niste saibe de cupru pt surubul de la baia de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 2009 - FZ1S ... teoretic e motorul de R1 2004-2006 aparea pe undeva ca is cam aceleasi suruburi cu ceva modele de R1, si de-aia mi-am permis sa intreb aici. Nu prea ma intereseaza pasul, ci diametrul, pt a comanda niste saibe de cupru pt surubul de la baia de ulei. saibe de cupru cred ca gasesti la Centrul Hidraulic de langa institutul minier, cum cobori taietura turcului ce cheie folosesti la acel surub? atunci putem afla diametrul, dupa marimea hexagonului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 cheie de 17 parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 cheie de 17 parca deschiderea, S=17 ____d=10 » Post actualizat in 15 May 2015 09:28 asta in ipoteza ca este un produs standardizat, conform DIN la produsele ''dupa desen'' , bineinteles pot fi abateri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Ok, asta mi-e surubul si asta e lista cu modelele de motoare la care e prezent. Stie cineva ce surub este? 2006 FZ-1 - FZS10V CRANKCASE 2006 FZ-1 CA - FZS10VC CRANKCASE 2006 R1 - YZFR1V CRANKCASE 2006 R1 - YZFR1VC CRANKCASE 2006 R1 50th Anniversary - YZFR1SPV CRANKCASE 2006 R1 50th Anniversary - YZFR1SPVC CRANKCASE 2006 R1 Limited Edition - YZFR1LEV CRANKCASE 2006 R1 Limited Edition - YZFR1LEVC CRANKCASE 2007 FZ1 - FZS10W CRANKCASE 2007 FZ1 - FZS10WC CRANKCASE 2007 R1 - YZFR1W CRANKCASE 2007 R1 - YZFR1WC CRANKCASE 2008 FZ1 (DARK RED METALLIC X) (CA ED.) - FZS10XRC CRANKCASE 2008 FZ1 (GRANITE GRAY) (CA ED.) - FZS10XGYC CRANKCASE 2008 FZ1 - FZS10X CRANKCASE 2008 FZ1 - FZS10XC CRANKCASE 2008 FZ1 - FZS10XCGY CRANKCASE 2008 FZ1 - FZS10XCR CRANKCASE 2008 FZ1 - FZS10XGY CRANKCASE 2008 FZ1 - FZS10XR CRANKCASE 2008 R1 (CA ED.) - YZFR1XC CRANKCASE 2008 R1 - YZFR1XCB CRANKCASE 2008 R1 - YZFR1XCL CRANKCASE 2008 R1 - YZFR1XCR CRANKCASE 2008 YZF-R1 - YZFR1XB CRANKCASE 2008 YZF-R1 - YZFR1XL CRANKCASE 2008 YZF-R1 - YZFR1XR CRANKCASE 2009 FZ1 - FZS10YCG CRANKCASE 2009 FZ1 - FZS10YCL CRANKCASE 2009 FZ1 - FZS10YG CRANKCASE 2009 FZ1 - FZS10YL CRANKCASE 2009 YZFR1 - YZFR1YB CRANKCASE 2009 YZFR1 - YZFR1YCB CRANKCASE 2009 YZFR1 - YZFR1YCL CRANKCASE 2009 YZFR1 - YZFR1YCW CRANKCASE 2009 YZFR1 - YZFR1YCY CRANKCASE 2009 YZFR1 - YZFR1YL CRANKCASE 2009 YZFR1 - YZFR1YW CRANKCASE 2009 YZFR1 - YZFR1YY CRANKCASE 2010 FZ1 - FZS10ZB CRANKCASE 2010 FZ1 - FZS10ZCB CRANKCASE 2010 FZ1 - FZS10ZCR CRANKCASE 2010 FZ1 - FZS10ZR CRANKCASE 2010 YZFR1 - YZFR1ZB CRANKCASE 2010 YZFR1 - YZFR1ZCB CRANKCASE 2010 YZFR1 - YZFR1ZCL CRANKCASE 2010 YZFR1 - YZFR1ZCW CRANKCASE 2010 YZFR1 - YZFR1ZL CRANKCASE 2010 YZFR1 - YZFR1ZW CRANKCASE 2010 YZFR1 LE - YZFR1LEZ CRANKCASE 2010 YZFR1 LE - YZFR1LEZC CRANKCASE 2011 FZ1 - FZS10ACS CRANKCASE 2011 FZ1 - FZS10AS CRANKCASE 2011 FZ8 - FZ8NAB CRANKCASE 2011 FZ8 - FZ8NACB CRANKCASE 2011 YZFR1 - YZFR1AB CRANKCASE 2011 YZFR1 - YZFR1ACB CRANKCASE 2011 YZFR1 - YZFR1ACL CRANKCASE 2011 YZFR1 - YZFR1ACR CRANKCASE 2011 YZFR1 - YZFR1AL CRANKCASE 2011 YZFR1 - YZFR1AR CRANKCASE 2012 FZ1 - FZS10BCW CRANKCASE 2012 FZ8 - FZ8NBCG CRANKCASE 2012 FZ8 - FZ8NBG CRANKCASE 2012 FZS10BW_BCW CRANKCASE 2012 YZF-R1 - YZFR1BCW CRANKCASE 2012 YZF-R1 - YZFR1BW CRANKCASE 2012 YZFR1 - YZFR1BCB CRANKCASE 2012 YZFR1 - YZFR1BCL CRANKCASE 2012 YZFR1 - YZFR1BL CRANKCASE 2012 YZFR1 WORLD GP 50TH ANNIVERSARY ED - YZFR1BCGP CRANKCASE 2012 YZFR1 WORLD GP 50TH ANNIVERSARY ED - YZFR1BGP CRANKCASE 2013 FZ1 - FZS10D CRANKCASE 2013 FZ1 - FZS10DC CRANKCASE 2013 FZ8 - FZ8ND CRANKCASE 2013 FZ8 - FZ8NDC CRANKCASE 2013 YZF-R1 - YZFR1DCG CRANKCASE 2013 YZF-R1 - YZFR1DCL CRANKCASE 2013 YZF-R1 - YZFR1DCR CRANKCASE 2013 YZF-R1 - YZFR1DG CRANKCASE 2013 YZF-R1 - YZFR1DL CRANKCASE 2013 YZF-R1 - YZFR1DR CRANKCASE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 2009 - FZ1S ... teoretic e motorul de R1 2004-2006 aparea pe undeva ca is cam aceleasi suruburi cu ceva modele de R1, si de-aia mi-am permis sa intreb aici. Nu prea ma intereseaza pasul, ci diametrul, pt a comanda niste saibe de cupru pt surubul de la baia de ulei. MAGNETIC OIL DRAIN PLUG M 14 X 1,5 asta este la r1 2004-2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 (editat) nu-l gasesc in lista de mai sus, r1 de dupa 2006 Editat Mai 15, 2015 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 (editat) MAGNETIC OIL DRAIN PLUG M 14 X 1,5 YAMAHA YZF-R1 (RN19 Editat Mai 15, 2015 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 super, merci! MAGNETIC OIL DRAIN PLUG M 14 X 1,5 YAMAHA YZF-R1 (RN19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) R1 2015 in Alpe Adria. https://www.facebook.com/AlpeAdriaRoadRacing/photos/a.132203603493269.15592.131416796905283/902913803088908/?type=1&theater » Post actualizat in 22 May 2015 15:55Vad ca Yamaha Romania a inchiriat circuituo Motorpark pe 27 mai. Oare ce-or testa? » Post actualizat in 24 May 2015 07:12Un R1 care se poate tine dupa BMW. http://www.ebay.co.uk/itm/YAMAHA-YZF-R1-08-4C8-Road-legal-Ex-Superstock-TT-race-bike-track-bike-/171791612517?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item27ff93fa65 Editat Mai 18, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 (editat) salut, cumpar plasticul de la rezervor stanga pt r1 2004 2005 2006 . astept oferte aici sau la telefon 0721 255 286 . multumesc Editat Mai 27, 2015 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 (editat) Salutare. Tocmai ce m-am intors azi de la Adancata. Yamaha Romania, Motodynamic si Dualtour au organizat azi zi de drive test cu 3 moto Yamaha: R1, R1M si R3, toate 2015. Inca sint sub impresia ca eu am un moped , comparativ cu ce am condus 7 ture azi. Un sfat: 2-3-4-5 ani, stringeti bani si luati-va noul R1. Power-ul e fenomenal, ciclistica e ca la un 600 , supermanevrabila, are frine de SBK, . Se ridica pe-o roata in treapta a 2-a doar deschizind full gaz, usor, nu brusc. Eu sint destul de greu, m-am lasat cit am putut pe rezervor, si tot se ridica, noroc ca are anti wheelie electronic. Exact cum vedeti la TV, la iesire din curbe, dai gaz si roata fata tinde sa se ridice, dar se ridica putin din cauza electronicii. Totul stoc, insa gindita sa poate fi folosita si la circuit, trebuie sa schimbi doar carenele, in rest, nimic. Curba de putere ca la vechiul R1 2007, e slaba la ture joase. Se poate resofta, la la precedentele modele. Nici nu vreau sa ma gindesc cum ar trage cu o calcatura la lant modificata la -1 +2!! Editat Mai 27, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Salutare. Tocmai ce m-am intors azi de la Adancata. Yamaha Romania, Motodynamic si Dualtour au organizat azi zi de drive test cu 3 moto Yamaha: R1, R1M si R3, toate 2015. Inca sint sub impresia ca eu am un moped , comparativ cu ce am condus 7 ture azi. Un sfat: 2-3-4-5 ani, stringeti bani si luati-va noul R1. Power-ul e fenomenal, ciclistica e ca la un 600 , supermanevrabila, are frine de SBK, . Se ridica pe-o roata in treapta a 2-a doar deschizind full gaz, usor, nu brusc. Eu sint destul de greu, m-am lasat cit am putut pe rezervor, si tot se ridica, noroc ca are anti wheelie electronic. Exact cum vedeti la TV, la iesire din curbe, dai gaz si roata fata tinde sa se ridice, dar se ridica putin din cauza electronicii. Totul stoc, insa gindita sa poate fi folosita si la circuit, trebuie sa schimbi doar carenele, in rest, nimic. Curba de putere ca la vechiul R1 2007, e slaba la ture joase. Se poate resofta, la la precedentele modele. Nici nu vreau sa ma gindesc cum ar trage cu o calcatura la lant modificata la -1 +2!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 R1 M e barca pe valuri, toti care s-au dat azi a concluzionat ca modelul normal e mai bun la suspensie ca cel cu suspensie electronica. Eu am anticipat asta, stiam de la modelul HP4. E aiurea de tot sa spui ca modelul R1 M e pt pista si suspensiile sa fie mult prea moi. Din reglajul de pe bord se puteau modifica compresia si rebound-ul, insa preload nu avea. Suspensiile fata spate se duceau la fund. Poarte un copil de 60 kile s-ar fi simtit ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 (editat) Ia uite ce fericire pe el! Deci zici ca e miez,ai? Aveai loc pe ea, cum e ca geometrie? Editat Mai 28, 2015 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Hah, ce feedback a dat omul, asta sigur nu e Bogdan ma ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Eu ma mir ca nu l-a tavalit noul R1 la cat a pupat in **** S1000RR-ul. S-a intors la vechea dragoste. Pana la urma ce ai alege Jagi, noul R1 sau s1000rr? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 (editat) Baieti, sa fim realisti pina la capat. Ziceam ca cel mai mult imi place BMW pt ca din 2009 pina in 2015 Yamaha nu a avut moto SBK, R1 2009-2014 era o gluma proasta. Pt Mentalist: E o moto de 600, super agila cu motor de 173cai/roata in varianta stoc, nu stiu citi Nm are , dar are un cuplu demential dupa 8000ture, iti intinde miinile. Unde te uiti, acolo se duce. De o moto performanta iti dai seama de la prima tura. Am mai trait senzatia asta cind am calarit prima data fostul R6 2007 a lui Pascota, cind inca avea 130cai/roata, am scos 1.09 pe Amckart la primul test cu acel R6, in 6-7ture, abia am pus genunchiul pe jos. » Post actualizat in 28 May 2015 16:13 Din pacate pt marea majoritate a motociclistilor iubitoari de SBK-uri, acest model nou aparut este atit de scump incit pina va aparea la vinzare second, sub 10 000euro, va trece prea mult timp. Editat Mai 28, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 https://www.facebook.com/155927831742/videos/10153215867501743/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 (editat) https://motousa.uberflip.com/i/525234-motousa-2015-06-issue-06 Vedeti comparativul Superbike Smackdown, in interiorul revistei au integrat si filmuletele youtube, nice touch! Editat Iunie 11, 2015 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 Fratioare...BMW-ul asta e din alta lume cu puterea aia la roata, fata de restu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.