Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

2 defecte intilnite de mine la R1 07 08, nu la a mea: antena de pe butucul cheii maninca curent, cam 16mA cind e scoasa cheia din contact, descarca bateria, la alt R1 a aparut in chiulasa o mica fisura pe unde scapa gaze in inst la racire ( garnitura pare intacta). Defectul cu cititorul de cheie mi-a mai pomenit-o cineva .

 

ca defecte minore , in parte din spate -jos a prinderii cerenelor se afla 2 suporti pe care se prind carenele de cadru, suportii au piulite ambutisate, la mine s-au "desfacut" piulitele, ambele. Un cablu de la ex-up a inceput sa se rupa la 11 000km, deocamdata are doar o "mustata".


» Post actualizat in 12 May 2015 15:38

Vesti proaste despre R1 2015, puterea e cam la fel cu BMW si ZX10, numai ca la fel, e cam putina la ture joase.

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1060502380645214&set=p.1060502380645214&type=1&theater

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

M14x1.25 thread-lenght incl. seeling ring and magnet: 14,2 mm
M12x1.5 thread-lenght incl. seeling ring and magnet:14,2 mm
M16x1.5 thread-lenght incl. seeling ring and magnet: 15,3

m14 M14x1.5 thread-lenght incl. seeling ring and magnet: 15,3 mm
M18x1.5 thread-lenght incl. seeling ring and magnet: 9 mm

 

dupa cum vezi difera de la an la an.cean este a ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2009 - FZ1S ... teoretic e motorul de R1 2004-2006

 

aparea pe undeva ca is cam aceleasi suruburi cu ceva modele de R1, si de-aia mi-am permis sa intreb aici.

 

Nu prea ma intereseaza pasul, ci diametrul, pt a comanda niste saibe de cupru pt surubul de la baia de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2009 - FZ1S ... teoretic e motorul de R1 2004-2006

 

aparea pe undeva ca is cam aceleasi suruburi cu ceva modele de R1, si de-aia mi-am permis sa intreb aici.

 

Nu prea ma intereseaza pasul, ci diametrul, pt a comanda niste saibe de cupru pt surubul de la baia de ulei.

saibe de cupru cred ca gasesti la Centrul Hidraulic de langa institutul minier, cum cobori taietura turcului

ce cheie folosesti la acel surub? atunci putem afla diametrul, dupa marimea hexagonului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cheie de 17 parca

deschiderea, S=17 ____d=10

» Post actualizat in 15 May 2015 09:28

asta in ipoteza ca este un produs standardizat, conform DIN

la produsele ''dupa desen'' , bineinteles pot fi abateri....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, asta mi-e surubul si asta e lista cu modelele de motoare la care e prezent.

 

Stie cineva ce surub este?

 

post-70685-0-87623200-1431691756_thumb.gif

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2009 - FZ1S ... teoretic e motorul de R1 2004-2006

 

aparea pe undeva ca is cam aceleasi suruburi cu ceva modele de R1, si de-aia mi-am permis sa intreb aici.

 

Nu prea ma intereseaza pasul, ci diametrul, pt a comanda niste saibe de cupru pt surubul de la baia de ulei.

MAGNETIC OIL DRAIN PLUG

M 14 X 1,5

asta este la r1 2004-2005

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1 2015 in Alpe Adria.

 

https://www.facebook.com/AlpeAdriaRoadRacing/photos/a.132203603493269.15592.131416796905283/902913803088908/?type=1&theater


» Post actualizat in 22 May 2015 15:55

Vad ca Yamaha Romania a inchiriat circuituo Motorpark pe 27 mai. Oare ce-or testa?


» Post actualizat in 24 May 2015 07:12

Un R1 care se poate tine dupa BMW. http://www.ebay.co.uk/itm/YAMAHA-YZF-R1-08-4C8-Road-legal-Ex-Superstock-TT-race-bike-track-bike-/171791612517?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item27ff93fa65

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut,

 

cumpar plasticul de la rezervor stanga pt r1 2004 2005 2006 . astept oferte aici sau la telefon 0721 255 286 . multumesc

 

$_12.JPG

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Tocmai ce m-am intors azi de la Adancata. Yamaha Romania, Motodynamic si Dualtour au organizat azi zi de drive test cu 3 moto Yamaha: R1, R1M si R3, toate 2015. Inca sint sub impresia ca eu am un moped , comparativ cu ce am condus 7 ture azi. Un sfat: 2-3-4-5 ani, stringeti bani si luati-va noul R1. Power-ul e fenomenal, ciclistica e ca la un 600 , supermanevrabila, are frine de SBK, . Se ridica pe-o roata in treapta a 2-a doar deschizind full gaz, usor, nu brusc. Eu sint destul de greu, m-am lasat cit am putut pe rezervor, si tot se ridica, noroc ca are anti wheelie electronic. Exact cum vedeti la TV, la iesire din curbe, dai gaz si roata fata tinde sa se ridice, dar se ridica putin din cauza electronicii. Totul stoc, insa gindita sa poate fi folosita si la circuit, trebuie sa schimbi doar carenele, in rest, nimic.

Curba de putere ca la vechiul R1 2007, e slaba la ture joase. Se poate resofta, la la precedentele modele.

 

 

Nici nu vreau sa ma gindesc cum ar trage cu o calcatura la lant modificata la -1 +2!!

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Tocmai ce m-am intors azi de la Adancata. Yamaha Romania, Motodynamic si Dualtour au organizat azi zi de drive test cu 3 moto Yamaha: R1, R1M si R3, toate 2015. Inca sint sub impresia ca eu am un moped , comparativ cu ce am condus 7 ture azi. Un sfat: 2-3-4-5 ani, stringeti bani si luati-va noul R1. Power-ul e fenomenal, ciclistica e ca la un 600 , supermanevrabila, are frine de SBK, . Se ridica pe-o roata in treapta a 2-a doar deschizind full gaz, usor, nu brusc. Eu sint destul de greu, m-am lasat cit am putut pe rezervor, si tot se ridica, noroc ca are anti wheelie electronic. Exact cum vedeti la TV, la iesire din curbe, dai gaz si roata fata tinde sa se ridice, dar se ridica putin din cauza electronicii. Totul stoc, insa gindita sa poate fi folosita si la circuit, trebuie sa schimbi doar carenele, in rest, nimic.

Curba de putere ca la vechiul R1 2007, e slaba la ture joase. Se poate resofta, la la precedentele modele.

 

 

Nici nu vreau sa ma gindesc cum ar trage cu o calcatura la lant modificata la -1 +2!!

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1 M e barca pe valuri, toti care s-au dat azi a concluzionat ca modelul normal e mai bun la suspensie ca cel cu suspensie electronica. Eu am anticipat asta, stiam de la modelul HP4. E aiurea de tot sa spui ca modelul R1 M e pt pista si suspensiile sa fie mult prea moi. Din reglajul de pe bord se puteau modifica compresia si rebound-ul, insa preload nu avea. Suspensiile fata spate se duceau la fund. Poarte un copil de 60 kile s-ar fi simtit ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma mir ca nu l-a tavalit noul R1 la cat a pupat in **** S1000RR-ul. :D S-a intors la vechea dragoste. Pana la urma ce ai alege Jagi, noul R1 sau s1000rr?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, sa fim realisti pina la capat. Ziceam ca cel mai mult imi place BMW pt ca din 2009 pina in 2015 Yamaha nu a avut moto SBK, R1 2009-2014 era o gluma proasta.

 

Pt Mentalist: E o moto de 600, super agila cu motor de 173cai/roata in varianta stoc, nu stiu citi Nm are , dar are un cuplu demential dupa 8000ture, iti intinde miinile. Unde te uiti, acolo se duce. De o moto performanta iti dai seama de la prima tura. Am mai trait senzatia asta cind am calarit prima data fostul R6 2007 a lui Pascota, cind inca avea 130cai/roata, am scos 1.09 pe Amckart la primul test cu acel R6, in 6-7ture, abia am pus genunchiul pe jos.


» Post actualizat in 28 May 2015 16:13


Din pacate pt marea majoritate a motociclistilor iubitoari de SBK-uri, acest model nou aparut este atit de scump incit pina va aparea la vinzare second, sub 10 000euro, va trece prea mult timp.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...