Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Salutare colegii.

O intrebare,poate stie careva; Discurile de frana (fata-spate) sunt la fel de la generatia 98-99 la generatia 2002-2003 .Nu am gasit nimic pe net.

 

Multumesc !

Salut!

Spatele sigur difera...unul este de 240mm (98-01) iar celalalt de 220mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Salut.

 

La o yamaha R1 2003(injectie) am facut urmatoarele modificari fata de cum era stoc:

 

-airbox-intake marit+ filtru aer K&N;

-toba sport micuta de tot sub scarita;

-bujii iridium

 

Inrebarea mea este:

...recomandati eliminarea valvei exup din galerie?(motorasul lasat conectat cu cablurile de actionare)

Am citit pe net una-alta..dar nu am ajuns la o concluzie CLARA

 

Ms !

Editat de marga_iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, crestere de putere o sa fie doar in zona de cuplu si turatii ridicate,in zone de deschidere peste 50% TPS.

In schimb o sa pierzi la turatii joase cuplu si power,iar zona de cuplu max o sa se mute mai sus.

Sper ca ai inteles..😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, crestere de putere o sa fie doar in zona de cuplu si turatii ridicate,in zone de deschidere peste 50% TPS.

In schimb o sa pierzi la turatii joase cuplu si power,iar zona de cuplu max o sa se mute mai sus.

Sper ca ai inteles..

 

Practic o sa-mi foloseasca doar pe 'pista'

Se poate face o modificare-ceva la soft?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai simplificat:

Daca folosesti moto cu precadere in zina peste 50% tps mers sportiv/curse etc..o sa fie ok. Daca in schimb o folosesti si la mers oras,plimbare...nu prea este indicat sa scoti exap-ul.

» Post actualizat in 07 Dec 2016 16:27

2003 nu se poate resofta momentan de cat cu costuri mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai pe scurt. Fara EX-UP, buna pe autostrazi, pe pista (dar trebuie sa mergi tare deja pe circuit).Eu nici acum nu am scos valva la R1-ul meu. Si am incercat toate variantele, si am si cablu de resoftare. Concluzia este sa lasi valva la locul ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator george05

@marga:nu-ti bate capul cu EX-ul,o sa-ti fie lesinata rau in ture mici si medii.been there,done that,nu merita!cum spune si @cesar si @jagi,doar pe pista renteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Verifica suspensiile, fata si spate, mai precis, stringe la maxim reglajele de rebound si vezi daca suspensiile revin foarte greu dupa ce le compresezi. Daca revin relativ usor, ia in calcul 4-500euro investitie in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05

Salut baieti! Mă tentează un R1 din 2003, e ceva la care ar trebui sa fiu atent in mod special când ma duc sa-l vad? Nu stiu nimic despre ele in afara de problemele legate de cutia de viteze. Multam!

ce probleme la cutia de viteze stii tu ca are acest model/an?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceiasi prob ca la R6, din ce am mai gasit pe net, doar ca aparent, mult mai putin comuna. Mersi Jagi, o sa le verific. Nu ma astept sa mai fie suspensia absolut in mintile ei oricum, are 13-14 ani Mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05

@adyfikus:detaliaza problemele de la oala.sunt curios daca am avut eu noroc cu al meu 2003(cu 60k km in bord).il detin de 5 ani si aproximativ 40k km si n-am avut nici cea mai mica problema nici cu cutia,nici cu oala,nici cu internele furcii(verificate si la etapa la rosbk de alti mecanici decat cei de la mine din oras).tind sa cred ca "problemele specificie" modelului se datoreaza doar lipsei totale de intretinere pe cele mai multe R-uri din perioada '98-'03,care stim prea bine ca au fost cele mai trase de par motoare din perioada respectiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05

Nu e vorba de "intreaba orice mecanic".credeam ca stii tu ceva anume.deci e "aproximativ" ce spui.miar,nemiar stii prea bine carei motorete ii huruie oala de o iau dracii(Hornet).eu n-am auzit ca oala de ambreiaj la 2003 sa fie o problema specifica.ce spui tu e valabil la 2004 din cunostintele mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ca nu sunt probleme tipice pt modelul asta. In afara de rebound-ul suspensiei, îmi mai recomandati altceva pt verificat? Plăcute, discuri, lant, ulei - astea sunt mai evidente, dar daca mai aveți sugestii, sunt binevenite. Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05

"Tiganii si lipituri" am si eu pe Gremlin.stiam toata istoria ei de la primul proprietar pana la al 4-lea(da,eu am fost al 5-lea) si sincer n-am dat doi lei pe carenaj.cine vrea carene intregi sau lipite profi sa caute mai nou. :)) hai mai,pe bune?la babaciunile astea(in special "ier-oan") sa zici mersi daca o iei 50% buna mecanic.

» Post actualizat in 11 Jan 2017 09:48

@mistrekul:vezi amortizorul spate sa mai aiba ceva viata.tinand cont ca mobrele astea stateau mai mult pe-o roata decat pe doua,toate sansele ca amortizorul sa fie decedat.si vezi cum sta cu instalatia electrica pe sub saua pilot(au o "pricepere" unii sa cofetareasca de-ti vine rau).si acum punctual:1)furca verificata.2)dat un ochi pe la motor,radiator,tuburi(majoritatea sunt coapte si te trezesti ca-ti transpira/picuri/crapa).3)electric.4)amortizor spate.5)suduri/cadru.deci nu e mai special cu nimic acest model decat altele,doar ca in 90% din cazuri e mai rupt in dinti fata de alte consoarte din aceeasi perioada.bafta la cautari si nu te arunca pe "ieftin si bun".iti garantez ca asa ceva nu gasesti.si acum,ca nota personala,eu daca ar fi sa-l vand as cere o caruta de bani(evident nu l-ar lua nimeni) doar pt ca mecanic e impecabil.ma mir la fiecare km facut cat de bine poa'sa mearga,si in aprox. 40K facuti nu mi-a facut nici macar o surpriza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...