yo4hgx Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 Mai precis 2008, 14.8K mile (23.6K Km) si da, vine cu cateva extra, leviere Pazzo, scarite Gilles si evacuare Mivv... cea din urma constituind o mica surpriza deoarece eu tot timpul am crezut ca e vorba numai de finale si cand colo la fata locului am realizat ca e full, cap-coada! Sincer, cam galagioase dupa gustul meu... Am vazut/testat mai multe din 2004/2005, cu probleme mai mari sau mai mici insa intre timp cineva de aici de pe forum mi-a deschis mintea si mi-a "dezvaluit" avantajele modelului 07-08 asa ca am hotarat sa sparg pusculita. Motocicleta arata impecabil si pare si tehnic la fel, la testele inainte de cumparare i-am dat cateva reprize lungi in limitare in treptele inferioare dupa care a urmat un drum de vreo 500km cu viteze cuprinse intre 100-150mile/ora, din pacate doar pe autostrada, in care s-a comportat excelent. Am facut si un consum relativ, la primul tanc mi-a iesit cam 7.4L/100Km, ceea ce pare in regula avand in vedere viteza. Ii trebuie urgent lant care e cam gata, am dat deja comanda de un ZMV pe care sper sa-l montez pana weekendul viitor si are gumele desperecheate, un Avon parca pe fata si un SuperCorsa pe spate dar in stare buna ambele asa ca probabil o sa le las o perioada, pana ne imprietenim ca lumea oricum nu trag la limita. Nu stiu ce placute are dar vizual au ceva grosime si tin bine de tot asa ca o sa le las in pace si pe alea deocamdata. Cam asta e, diferenta enorma fata de FZR, ma refer in special la suspensii si ciclistica, pare un pic supra-viratoare la viteze mici dar asta cel mai probabil din cauza gumei spate 180/60 si lipsei unui amortizor de directie reglabil... care e pe lista de prioritati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 Frumoasa foc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 Ce s-a intamplat cu amortizorul de ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 Nimic, doar ca e stock, nereglabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 si pretul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 £4500 plus £150 cheltuieli de transport. M-am uitat prin istoricul service si am gasit chitanta originala de anul trecut in iunie, cand a fost cumparat de la un dealer Yamaha cu... £6700!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 Da-i jos padurile de la prinderile propulsorului. La prima cazatura spargi carterul. Cumpara-i crash paduri care se monteaza in axul ce prinde bascula de cadru. Alea salveaza cam tot, mai ales capacele motorului. Marian, da-mi nr de telefon al scotianului, sa-l sun si sa-i cer comision pt ca i-am trimis client la R1. Macar scaritele Gilles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 (editat) Nu Maestre, cel caruia trebuie sa-i ceri comision sunt eu, scotlandezu' habar n-avea ce vinde! Sa-l fi vazut ce moaca speriata a facut dupa ce m-am bagat sub motor si i-am zis ca nu e cum ne-am inteles, lipsesc catalizatorul si valva exup!!! O clipa chiar mi-a trecut prin cap sa mai ciupesc o suta doua din pret pe chestia asta, sunt sigur ca ar fi acceptat... dar mi s-a facut rusine de mine insumi. Multumesc inca odata (public) pentru consiliere, am luat-o cu cel putin £1000 sub adevarata ei valoare, si nu ma refer la cea a pietei din UK... ca sa nu mai zic de preturile dealer-ilor! Despre ce crash-pad-uri vorbesti, pune si tu o poza sau un link ceva. Despre restul vorbim la telefon, am mai multe "detalii" de cumparat dar sa mai se stranga ceva cascaval ca m-a cam stors de lichiditati, am cheltuit cam dublu decat imi propusesem initial. Nu ca-mi pare rau! Editat Iunie 25, 2018 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 26, 2018 Share Postat Iunie 26, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 26, 2018 Share Postat Iunie 26, 2018 (editat) Astea-s padurile care salveaza in realitate. Cele de pe motoreta ta doar vor distruge propulsorul. https://www.ebay.com/itm/YAMAHA-R1-2007-2014-LOWER-FRAMRE-CRASH-MUSHROOMS-PROTECTORS-SLIDERS-BUNG-BOBBINS/331875807459?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649 https://www.ebay.com/itm/YAMAHA-YZF-R1-LOWER-CRASH-PROTECTORS-2007-to-2014-MODELS-ONLY/370458006298?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649 » Post actualizat in 26 Jun 2018 10:56Sau daca ai bani mai multi, https://www.ebay.com/itm/Yamaha-YZF-R1-YZFR1-2007-2013-R-G-racing-aero-lower-crash-protectors-bobbins/271223870930?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l26 Editat Iunie 26, 2018 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 26, 2018 Share Postat Iunie 26, 2018 Aha! Chiar ma miram cum naibii se prind in locasurile lagarului... pana am vazut tija filetata! Dam comanda si de un set de de-astea... dar cu alea deja montate in motor ce fac? Le dau jos sau le las pe pozitie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 27, 2018 Share Postat Iunie 27, 2018 Le dai jos, cauti suruburile originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 28, 2018 Share Postat Iunie 28, 2018 OK, am primit noile crash-pad-uri, astept sa apara si lantul si cu putin noroc azi sau maine cel tarziu le si montez, sa fie gata pentru weekend. Ce marime sunt suruburile originale ? In alta ordine de idei, ce amortizoare de directie foloseste lumea? Ohlins vad ca are SD027 dar se monteaza in locul celui original, cam greu, daca nu chiar imposibil de accesat in timpul mersului. HyperPro vad ca se monteaza desupra rezervorului si vine cu fitingaria aferenta la un pret decent... Si nu in ultimul rand, ceva setari de referinta ale suspensiilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Iunie 28, 2018 Share Postat Iunie 28, 2018 Eu folosesc amortizorul de ghidon original.Pentru setari standard,cauta in manualul de service al motocicletei. Explica si cum sa faci setarile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 28, 2018 Share Postat Iunie 28, 2018 Hyperpro se monteaza in locul celui original cu ajutorul unei bucsi care se comanda tot la Hyperpro. Se merge cam pe pozitia 7 cu acea prindere. Nu ti lua cu prindere deasupra jugului, e o prostie care costa foarte scump si care risca sa deterioreze damperul la o cazatura. plus ca reglajul va fi pe la 11-12 din cauza modificarii lungimii bratului fortei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 28, 2018 Share Postat Iunie 28, 2018 Astea-s padurile care salveaza in realitate. Cele de pe motoreta ta doar vor distruge propulsorul. Sau daca ai bani mai multi, https://www.ebay.com/itm/Yamaha-YZF-R1-YZFR1-2007-2013-R-G-racing-aero-lower-crash-protectors-bobbins/271223870930?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l26 Tu chiar ai pus gand rau scaritelor astea... parghia schimbatorului trece prea aproape de axul basculei, dar nu-i bai, noroc ca s-a inventat fierastraul!!! Inainte Dupa » Post actualizat in 28 Jun 2018 23:00 Hyperpro se monteaza in locul celui original cu ajutorul unei bucsi care se comanda tot la Hyperpro. Se merge cam pe pozitia 7 cu acea prindere. Nu ti lua cu prindere deasupra jugului, e o prostie care costa foarte scump si care risca sa deterioreze damperul la o cazatura. plus ca reglajul va fi pe la 11-12 din cauza modificarii lungimii bratului fortei. Si Ohlins SD027 se monteaza tot in locul celui original, problema e ca nu poti ajunge la reglaje in timpul mersului. Eu nu ma dau pe pista, cel putin deocamdata, pe strada ai nevoie sa jonglezi destul de mult cu reglajele amortizorului, in special cand iesi de pe autostrada si intri pe cate un drum de munte... si invers. Ar mai fi varianta celor rotative, gen SCOTTS... dar mult mai scumpe. » Post actualizat in 28 Jun 2018 23:05 Pentru setari standard,cauta in manualul de service al motocicletei. Explica si cum sa faci setarile Mda... credeam ca nu trebuie sa desenez, nu la setarile "standard", din manual ma refeream ci la unele "de referinta", de genul pentru 1.80m/80Kg, atata preload, atata compresie hard, soft, rebound, fata, spate... etc. In fine, am facut setarile standard din manual, ca punct de plecare, ocazie cu care am inteles de ce avea si comportament supra-viratoriul, dintr-un motiv sau altul fata era cam fleasca iar spatele extrem de tare... Ah, si am schimbat si lantul... ocazie cu care am observat si oarece uzura la pinionul de atac, foaia spate pare in regula dar probabil o sa le schimb pe amandoua saptamana viitoare, e pacat de lantul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Iunie 29, 2018 Share Postat Iunie 29, 2018 De ce nu ti-ai mutat tija schimbatorului mai in fata? (in grupul asta de gauri, inconjurat cu rosu) ?Si eu am scarite cu schimbator independent si asa am montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 29, 2018 Share Postat Iunie 29, 2018 Incearca si pune tija unde ti a zis si colegul. Se schimba pe invers, asa fac toti la curse, e mult mai natural. Am destui amici stradali care au "muscat" momeala si acum nu s ar mai intoarce la sensul de schimbare normala. Nu te costa nimic, doar incearca, ai rabdare 1-2 zile. Referitor la amortizorul de ghidon, nu e cazul sa reglezi non stop la el, pe pozitia 7 cum ti am zis mai sus, se poate merge cu 300km/h dar si cu 20km/h pe stradute. E verificat.Iti faci prea multe griji.Eu am avut tot Hyperpro pe 954, montat deasupra, nicidata nu reglam la el in timpul mersului pe strada. 300 nu am mers, 250 era la ordinea zilei in weekend pe A1, 2. Senzor de QS ti ar mai trebui, e 135euro, calculatorul il resoftezi si va avea fiunctia pt QS scrisa in el, printre altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 29, 2018 Share Postat Iunie 29, 2018 De ce nu ti-ai mutat tija schimbatorului mai in fata? (in grupul asta de gauri, inconjurat cu rosu) ? Si eu am scarite cu schimbator independent si asa am montat. Ce vremuri, pe cand mobra era a lui @Stau-de-6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Iunie 29, 2018 Share Postat Iunie 29, 2018 Ce vremuri, pe cand mobra era a lui @Stau-de-6. Ce poza mi-o dat google-ul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 29, 2018 Share Postat Iunie 29, 2018 De ce nu ti-ai mutat tija schimbatorului mai in fata? (in grupul asta de gauri, inconjurat cu rosu) ? Si eu am scarite cu schimbator independent si asa am montat. Pentru ca nu sunt ... "pe invers"? » Post actualizat in 29 Jun 2018 10:16 Incearca si pune tija unde ti a zis si colegul. Se schimba pe invers, asa fac toti la curse, e mult mai natural. Am destui amici stradali care au "muscat" momeala si acum nu s ar mai intoarce la sensul de schimbare normala. Nu te costa nimic, doar incearca, ai rabdare 1-2 zile. Referitor la amortizorul de ghidon, nu e cazul sa reglezi non stop la el, pe pozitia 7 cum ti am zis mai sus, se poate merge cu 300km/h dar si cu 20km/h pe stradute. E verificat.Iti faci prea multe griji.Eu am avut tot Hyperpro pe 954, montat deasupra, nicidata nu reglam la el in timpul mersului pe strada. 300 nu am mers, 250 era la ordinea zilei in weekend pe A1, 2. Senzor de QS ti ar mai trebui, e 135euro, calculatorul il resoftezi si va avea fiunctia pt QS scrisa in el, printre altele. Nu stiu cat de "natural" ar fi dupa 30 ani... dar la ce schimbari s-au produs in viata mea in ultimul timp nu mai m-ar mira nimic. As incerca schimbatorul pe invers, problema e ca parghia ar lovi in capacul pinionului, ar trebui ori scos de tot (cum vad ca e in poza lui sanyes) ori decupat... proiect mai de iarna. Nu e vorba de viteza, nu imi place sa merg constant cu viteze mari si nici eu nu ma joc prea mult cu setarile amortizorului insa m-am invatat ca in oras sa-l desfac de tot, pe autostrada undeva la mijloc iar pe drum virajat aproape de limita maxima. Asta insa pentru ca FZR e destul de porcusor pe curbe si cam trebuie sa trag de el. Sper sa ies weekendul asta cu R1 si functie de cum se comporta cu amortizorul standard ma orientez mai departe. Ce senzor QS recomanzi? Resoftare o sa trebuiasca oricum, sa scap de detonatiile pe evacuare dar sa vedem, dar sa vedem cand si cum, deocamdata nu vreau sa stau fara ECU... vremea buna tine atat de putin aici!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 29, 2018 Share Postat Iunie 29, 2018 (editat) Ce poza mi-o dat google-ul ) Hahaaaa! Tare. Si ca sa fie meniul complet,masina din spatele motorului e acum a lui cumnatu-mio. )))) Editat Iunie 29, 2018 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat Iunie 30, 2018 Share Postat Iunie 30, 2018 Are dreptate Jagi legat de schimbat vitezelor invers, nu vei mai putea reveni la cel normal. Eu si AfricaTwin de-mi iau tot asa am sa vreau schimbatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Iulie 2, 2018 Share Postat Iulie 2, 2018 Hahaaaa! Tare. Si ca sa fie meniul complet,masina din spatele motorului e acum a lui cumnatu-mio. )))) Si motorul e iar la mine de 2 ani jumate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 2, 2018 Share Postat Iulie 2, 2018 Lant DID 530 ZVMX + kit de pinion/foaie noi (raport standard), ocazie cu care am descoperit si de ce nu vroia sa stea fata pe asfalt in 2-3-4... avea kit -1/+2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.