Gixu. Posted September 1, 2018 Share Posted September 1, 2018 (edited) Nenea cu R1 se mai si da cu motorul sau face doar exercitii matematice? Atata “tunat“ si cand se intalneste omul cu voi pe strada va depaseste loganul cand incep virajele Evident , nu ma refer la CMD & Jagi. Edited September 1, 2018 by Gixu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted September 2, 2018 Share Posted September 2, 2018 Mi-ai luat vorbele din gura @Gixule. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted September 2, 2018 Share Posted September 2, 2018 Tocmai am descoperit un defect destul de nasol la modelul 2007 2008. e vorba de tija (axul care intra in motor pe partea stinga a propulsorului) care actioneaza harta cutiei de viteze. Piesa #10 din link, https://www.partsfish.com/oemparts/a/yam/5004696df8700209bc7965b7/shift-shaft . Se rupe o ureche din capatul axului. Nimeni nu a gasit explicatia, eu mi am dat seama ieri seara cind riderul ce a inchiriat motocicleta mea a ramas in imposibilitatea de a mai schimba treptele. Acelasi defect a aparut si la motocicleta lui in urma cu o luna. Deci, acelasi rider "strica" 2 cutii de viteza. Unde ar fi explicatia? Ambele moto au sistemul de schimbator de viteze in ca la R1 2009+. Daca asupra footpeg-ului se exercita si o miscare din lateral, nu numai sus-jos, apare o tensiune in acele urechi ale axului mai sus amintit. Motoreta mea a mers 10 000km pe pista cu acelasi sistem de schimbator de viteze numai ca footpeg-ul era foarte scurt, am taiat jumate din lungimea lui pt a nu se agata de asfalt in cazul unei cazaturi. In momentul in care s a stricat axul, schimbatorul avea footpeg normal, nescurtat. Asupra lui se exercita o forta mult mai mare din lateral in timpul curselor pe circuit. Solutia este scurtarea footpeg ului sau pastrarea sistemului de schimbator original sau altul ce are aceeasi actionare ca cel original, ce nu poate strasa axul schimbatorului din lateral. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted September 2, 2018 Share Posted September 2, 2018 Iti mai dau destul poze cu acea piesa rupta cu schimbator oem pe strada,si la R1 si la R6. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted September 2, 2018 Share Posted September 2, 2018 Inca nu s-a desfacut motorul. Harta se strica si ea? Ca sa stiu ce ma asteapta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted September 3, 2018 Share Posted September 3, 2018 Teoretic nu,aia este alta piesa implicata,dar "putin mai departe" de cea care se rupe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sanyes Posted September 3, 2018 Share Posted September 3, 2018 Exista vreun simptom sau semne cand urmeaza sa cedeze aceea piesa ? (#10 din linkul pus de Jagi)Sau pur si simplu se rupe fara nicio avertizare inainte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted September 4, 2018 Share Posted September 4, 2018 (edited) cu o sesiune inainte da ceda, nu s-a anuntat nimic dubios. In maxim 10 ture cedeaza definitiv, intii da semne de eroare la schimbarea treptelor, dupa 2-3 ture nu mai intra deloc. » Post actualizat in 04 Sep 2018 04:41 E preferabil sa ai pe stoc acea piesa, se schimba repede cu conditia sa stii sa dai jos ambreiajul. costa 51$ pe partsfish.com, eu o s-o comand saptamina asta. Edited September 4, 2018 by JAGI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yo4hgx Posted September 5, 2018 Share Posted September 5, 2018 Mi-ai luat vorbele din gura @Gixule. Cred ca altceva ti-a luat din gura... dar nu dispera, tine la indemana hartia igienica, substanta abunda pe aici pe forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 Wow, cata imaginatie ai. Pune mana de regleaza nanosecundele necesare sa mergi pana la aprozar,lasa jignirile de clasa a 4a. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yo4hgx Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 Nu eu am inceput, nu te cunosc, nu ma cunosti, propun insa sa ne oprim aici cu comentariile. Iar eu promit sa nu mai intervin, am cam obtinut toate informatiile pe care le doream. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calimero2003 Posted September 7, 2018 Share Posted September 7, 2018 Ce sa aleg ? -1 sau +2 ? ... Yamaha R1 2006. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad.alin Posted September 7, 2018 Share Posted September 7, 2018 + 2 clar. Acelasi model si aceeasi problema am avut. Am fost nevoit sa schimb kitul de lant pentru ca a aparut alungirea inegala intre zale si aveam -1 pe fata. Daca intri pe gearingcommander o sa vezi ca la -1 ai uzura marita a kitului, pe cand la +2 ai uzura chiar mai mica decat rapoartele stock. Pentru pret super la kitul de lant, incearca la bepa group. Alin este un super baiat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted September 7, 2018 Share Posted September 7, 2018 -1 inseamna cam 3 dinti in plus pe spate. Lantul trebuie lungit.Problema maririi diametrului foii spate este ca afecteaza in mai mare masura suspensia spate, R1 e campioana la marimea foii spate. Cu cit lantul se departeaza de axa geometrica a basculei, cu atit mai mult forteaza miscarea ei in sus-jos.Initial am folosit si eu 16-48, pe urma am mai micsorat lantul si pinioanele au 15-45. Pe mine ma intereseaza mai putin uzura lantului, insa chiar si asa, RK-ul 520 GXW , uns numai cu ulei de lant pt drujba, a depasit 5000km numai pe pista. Stiu colegi cu RK GXW520 care in conditii de mers pe strada au atins 10 000km, La 450 ron lantul, parca merita. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted September 8, 2018 Share Posted September 8, 2018 RK GXW520 care in conditii de mers pe strada au atins 10 000km, La 450 ron lantul, parca merita. Nu sunt cam putini km? Sau asa e normal la modelul acela de R1? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted September 8, 2018 Share Posted September 8, 2018 e 520, nu 530.Si nu a ajuns la limita nici pe departe. Totusi, 2kg mai usor, avind in vedere ca este masa in rotatie, asta inseamna mai usoara cu 20kg cind vine vorba de a vira la viteze mari, e mult. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad.alin Posted September 8, 2018 Share Posted September 8, 2018 e 520, nu 530.Si nu a ajuns la limita nici pe departe. Totusi, 2kg mai usor, avind in vedere ca este masa in rotatie, asta inseamna mai usoara cu 20kg cind vine vorba de a vira la viteze mari, e mult. Din ce am citit la specificatii acest rk are 1,81 kg. Did zvmx 520 are 1,63 kg si 530 are 2,2 kg (toate la 100 de zale). Fata de ce lant are rk cu 2 kg mai putin? Cel stock de 530 este atat de greu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted September 8, 2018 Share Posted September 8, 2018 2kg max , cu tot cu foaia spate de otel trecuta pe AL, pinion atac 520. Nu sint 2kg, dar 1.8 sint. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
omgs Posted September 16, 2018 Share Posted September 16, 2018 2kg max , cu tot cu foaia spate de otel trecuta pe AL, pinion atac 520. Nu sint 2kg, dar 1.8 sint. eu nu am intins lantul nici acum ))) si am 10.000 si eu facuti )))lantul montat anul trecut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted September 16, 2018 Share Posted September 16, 2018 Inca un plus pt alegerea kitului de 520 in locul celui OEM de 530, foarte greu si scump, si greu de curatat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mlatcu Posted September 28, 2018 Share Posted September 28, 2018 + 2 clar. Acelasi model si aceeasi problema am avut. Am fost nevoit sa schimb kitul de lant pentru ca a aparut alungirea inegala intre zale si aveam -1 pe fata. Daca intri pe gearingcommander o sa vezi ca la -1 ai uzura marita a kitului, pe cand la +2 ai uzura chiar mai mica decat rapoartele stock. Pentru pret super la kitul de lant, incearca la bepa group. Alin este un super baiat. La rapoartele schimbate fata de cele stock nu iti afecteaza kilometrajul , adica sa arate mai mult sau mai putini km/H , sau folosesti un Speedohealer ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad.alin Posted September 28, 2018 Share Posted September 28, 2018 Iti afecteaza kilometrajul, dar nu ma deranjeaza. poti folosi un speedohealer dar costa in jur de 100 de euro. Eu nu cred ca merita. Legat de foaia de aluminiu, pe mine nu ma incanta ideea pe moto de strada...pur si simplu nu ii vad rostul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yo4hgx Posted September 29, 2018 Share Posted September 29, 2018 Exista foi "hibride", interiorul din aluminiu si dintii din otel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad.alin Posted September 30, 2018 Share Posted September 30, 2018 Exista foi "hibride", interiorul din aluminiu si dintii din otel... Da...singurul producator care are patentata solutia asta este supersprox din cate stiu. Si are un pret de 3 ori mai mare fata de una din otel. iar castigul in greuatate cred ca este nesemnificativ pe strada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.