Jump to content

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Recommended Posts

Nenea cu R1 se mai si da cu motorul sau face doar exercitii matematice?

 

Atata “tunat“ si cand se intalneste omul cu voi pe strada va depaseste loganul cand incep virajele :) Evident , nu ma refer la CMD & Jagi.

Edited by Gixu.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tocmai am descoperit un defect destul de nasol la modelul 2007 2008. e vorba de tija (axul care intra in motor pe partea stinga a propulsorului) care actioneaza harta cutiei de viteze. Piesa #10 din link, https://www.partsfish.com/oemparts/a/yam/5004696df8700209bc7965b7/shift-shaft . Se rupe o ureche din capatul axului. Nimeni nu a gasit explicatia, eu mi am dat seama ieri seara cind riderul ce a inchiriat motocicleta mea a ramas in imposibilitatea de a mai schimba treptele. Acelasi defect a aparut si la motocicleta lui in urma cu o luna. Deci, acelasi rider "strica" 2 cutii de viteza. Unde ar fi explicatia? Ambele moto au sistemul de schimbator de viteze in ca la R1 2009+. Daca asupra footpeg-ului se exercita si o miscare din lateral, nu numai sus-jos, apare o tensiune in acele urechi ale axului mai sus amintit. Motoreta mea a mers 10 000km pe pista cu acelasi sistem de schimbator de viteze numai ca footpeg-ul era foarte scurt, am taiat jumate din lungimea lui pt a nu se agata de asfalt in cazul unei cazaturi. In momentul in care s a stricat axul, schimbatorul avea footpeg normal, nescurtat. Asupra lui se exercita o forta mult mai mare din lateral in timpul curselor pe circuit. Solutia este scurtarea footpeg ului sau pastrarea sistemului de schimbator original sau altul ce are aceeasi actionare ca cel original, ce nu poate strasa axul schimbatorului din lateral.

Link to comment
Share on other sites

cu o sesiune inainte da ceda, nu s-a anuntat nimic dubios. In maxim 10 ture cedeaza definitiv, intii da semne de eroare la schimbarea treptelor, dupa 2-3 ture nu mai intra deloc.


» Post actualizat in 04 Sep 2018 04:41


E preferabil sa ai pe stoc acea piesa, se schimba repede cu conditia sa stii sa dai jos ambreiajul. costa 51$ pe partsfish.com, eu o s-o comand saptamina asta.

Edited by JAGI
Link to comment
Share on other sites

+ 2 clar. Acelasi model si aceeasi problema am avut. Am fost nevoit sa schimb kitul de lant pentru ca a aparut alungirea inegala intre zale si aveam -1 pe fata. Daca intri pe gearingcommander o sa vezi ca la -1 ai uzura marita a kitului, pe cand la +2 ai uzura chiar mai mica decat rapoartele stock. Pentru pret super la kitul de lant, incearca la bepa group. Alin este un super baiat.

Link to comment
Share on other sites

-1 inseamna cam 3 dinti in plus pe spate. Lantul trebuie lungit.Problema maririi diametrului foii spate este ca afecteaza in mai mare masura suspensia spate, R1 e campioana la marimea foii spate. Cu cit lantul se departeaza de axa geometrica a basculei, cu atit mai mult forteaza miscarea ei in sus-jos.Initial am folosit si eu 16-48, pe urma am mai micsorat lantul si pinioanele au 15-45. Pe mine ma intereseaza mai putin uzura lantului, insa chiar si asa, RK-ul 520 GXW , uns numai cu ulei de lant pt drujba, a depasit 5000km numai pe pista. Stiu colegi cu RK GXW520 care in conditii de mers pe strada au atins 10 000km, La 450 ron lantul, parca merita.

Link to comment
Share on other sites

e 520, nu 530.Si nu a ajuns la limita nici pe departe. Totusi, 2kg mai usor, avind in vedere ca este masa in rotatie, asta inseamna mai usoara cu 20kg cind vine vorba de a vira la viteze mari, e mult.

Link to comment
Share on other sites

e 520, nu 530.Si nu a ajuns la limita nici pe departe. Totusi, 2kg mai usor, avind in vedere ca este masa in rotatie, asta inseamna mai usoara cu 20kg cind vine vorba de a vira la viteze mari, e mult.

Din ce am citit la specificatii acest rk are 1,81 kg. Did zvmx 520 are 1,63 kg si 530 are 2,2 kg (toate la 100 de zale). Fata de ce lant are rk cu 2 kg mai putin? Cel stock de 530 este atat de greu?

Link to comment
Share on other sites

2kg max , cu tot cu foaia spate de otel trecuta pe AL, pinion atac 520. Nu sint 2kg, dar 1.8 sint.

eu nu am intins lantul nici acum ;)))) si am 10.000 si eu facuti ;))))lantul montat anul trecut

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

+ 2 clar. Acelasi model si aceeasi problema am avut. Am fost nevoit sa schimb kitul de lant pentru ca a aparut alungirea inegala intre zale si aveam -1 pe fata. Daca intri pe gearingcommander o sa vezi ca la -1 ai uzura marita a kitului, pe cand la +2 ai uzura chiar mai mica decat rapoartele stock. Pentru pret super la kitul de lant, incearca la bepa group. Alin este un super baiat.

La rapoartele schimbate fata de cele stock nu iti afecteaza kilometrajul , adica sa arate mai mult sau mai putini km/H , sau folosesti un Speedohealer ?

Link to comment
Share on other sites

Iti afecteaza kilometrajul, dar nu ma deranjeaza. poti folosi un speedohealer dar costa in jur de 100 de euro. Eu nu cred ca merita.

Legat de foaia de aluminiu, pe mine nu ma incanta ideea pe moto de strada...pur si simplu nu ii vad rostul.

Link to comment
Share on other sites

Exista foi "hibride", interiorul din aluminiu si dintii din otel...

Da...singurul producator care are patentata solutia asta este supersprox din cate stiu. Si are un pret de 3 ori mai mare fata de una din otel. iar castigul in greuatate cred ca este nesemnificativ pe strada

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...