yo4hgx Posted July 3, 2018 Share Posted July 3, 2018 Nu inca, nu o mai misc pana nu schimb uleiul. Sunt convins ca o sa se cunoasca dar inainte era prea turbata, pana intr-a IV-a pur si simplu ma luptam sa tin fata pe asfalt, si asta fara blipuri sau alte artificii. Dar vedem, daca e prea lenesa imi ia doua ore sa schimb foile din nou... Cu ocazia asta m-am tot uitat dupa servo si nu e de gasit, pare ca a fost demontat fizic... dar nu stiu cum a fost facut bypass-ul, cu modul sau din soft... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted July 3, 2018 Share Posted July 3, 2018 urmareste cablurile electrice care ar fi plecat la motorasul de servo., exista si o mufa electrica mare care intra in motoras. Daca e complet libera, ECU este resoftat(te ai scos). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yo4hgx Posted July 4, 2018 Share Posted July 4, 2018 Asta am si urmarit, dar nu am gasit mufa sau cablul pentru servo. Cel putin nu fara sa demontez carenele. In ECU totul e cuplat dar presupun ca servo nu are port dedicat ci se ramifica undeva pe traseu, o sa trebuiasca sa iau un pic instalatia electrica la mana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suraj-suraj Posted July 5, 2018 Share Posted July 5, 2018 Salutare grup. Am un R1 din 2005 ... cand este cheia in pozitia off sau deloc turometrul face aceea rotatie de verificare doar ca face in continuu cam la 1 min ... sa inteleg ca este vreo erroare ? Cand rulez functioneaza perfect. Unde pot gasi cartea de service in romana ? Multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted July 5, 2018 Share Posted July 5, 2018 Nu este normal! Ai o problema pe alimentarea bordului.Verifica incepand de la baterie,borne,contact mufe fire etc. Nu exista manual moto in limba romana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suraj-suraj Posted July 5, 2018 Share Posted July 5, 2018 service scrie pe ea ....ms frumos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yo4hgx Posted July 6, 2018 Share Posted July 6, 2018 Asta e mufa de la servo?... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted July 6, 2018 Share Posted July 6, 2018 Da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yo4hgx Posted July 6, 2018 Share Posted July 6, 2018 Oooops, ia uite ce am gasit pe spatele ECU... explica multe! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DENY Posted July 7, 2018 Share Posted July 7, 2018 Las si eu mesajul asta aici poate a mai patit cineva sau poate primesc niste sugestii pana ajung cu ea in service. R1 2006 80.000km revizii la zi, mergea ca noua pana azi dimineata. S a intamplat pe A2 Motorul nu mai vrea sa treaca deloc de 10.500 de ture si are un sunet specific de motor care nu mai trage bine. Dealtfel pana in 10.500 de ture motorul trage cam la 70-80% din capacitatea lui, il simt! Dupa 8000 de ture, turometrul urca din ce in ce mai greu pana in 10.500 si motorul il simt cum trage fortat, cand defapt la acest regim el trebuia sa “fluiere” Daca apas ambreiajul si accelerez, turometrul se duce fara nici un fel de probleme pe rosu! In oras daca nu l urci in 10.000 de ture, un ochi neavizat nu prea si ar da seama ca motorul nu mai trage cum trebuie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted July 7, 2018 Share Posted July 7, 2018 (edited) Daca nu ai coduri de eroare generate atunci cand motorul iti face probleme,poti incepe cu un test presiune si volum pompa de benzina. Edited July 7, 2018 by TNG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manu_vvu Posted July 7, 2018 Share Posted July 7, 2018 Si eu am avut la R1 2005 aceeasi problema, ba mai mult, uneori murea de tot daca nu turam. Rezolvarea a fost simpla, am luat o pompa de benzina. In iarna precedenta sezonului cu pricina am pus stabilizator in benzina de peste iarna, poate asta o fi cauzat la mine problema. Spor la rezolvare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DENY Posted July 7, 2018 Share Posted July 7, 2018 Multumesc Va tin la curent! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted July 8, 2018 Share Posted July 8, 2018 Daca nu ai de unde imprumuta o pompa functionala, desfa pompa veche, vezi codul de pe pompa, 99% sanse sa se potriveasca si pompa de Logan. Pompa de R1 2008 se potriveste pe Megane-ul meu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DENY Posted July 10, 2018 Share Posted July 10, 2018 La o prima verificare am gasit un cablu de la exup rupt si unul sectionat. Am inteles ca rolul lor e sa controleze supapele de evacuare si de aici e buba. Am de gand sa o tin mai mult in service pentru o revizie generala, pt ca urmeaza sa fac un drum mai lung, dupa care revin cu feedback cand este gata! Multumesc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted July 10, 2018 Share Posted July 10, 2018 Nu controleaza supapele de evacuare...controleaza doar o clapeta in evacuare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DENY Posted July 10, 2018 Share Posted July 10, 2018 Asa am citit pe net:) https://www.motomike.ro/ro3/category/10807000000/article/527846/ Vedem cand avem constatarea finala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yo4hgx Posted July 10, 2018 Share Posted July 10, 2018 Nu prea ai ce sa vezi, defectul explica simptomele. P.S. ce ai gasit tu pe net e traducere mecanica din engleza... totusi, clapeta aia pe evacuare face cateva minuni de genul reguleaza doua fenomene: cel de baleiaj si rezonanta acustica. Nu degeaba dupa ce a expirat patentul (14 ani) mai toti producatorii l-au preluat. A nu se confunda cu clapeta de pe evacuarea finala de la motoarele mai mici (gen R6) care are doar rol de atenuare a zgomotului si oarecum sa ajute baleiajul, si mai putin rezonanta acustica. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NightSoul Posted July 10, 2018 Share Posted July 10, 2018 Daca aveti R6 sau R1 va invit pe Facebook pe grupul Yamaha R6/R1 Romania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blue_nightwishX Posted July 11, 2018 Share Posted July 11, 2018 Avem ceva posesori de R1 2015-2018 pe aici ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin Daniel Posted July 12, 2018 Share Posted July 12, 2018 (edited) P®ostul anului. Asta-i marca inregistrata! M am uitat si eu acolo....schimba unul un burgman cu r6 sau r1 Edited July 12, 2018 by Florin -v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gixu. Posted July 12, 2018 Share Posted July 12, 2018 (edited) Probabil s-a saturat sa iasa cu toate grasele si trage sperate de mai bine...) Edited July 12, 2018 by Gixu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petre81. Posted July 12, 2018 Share Posted July 12, 2018 Asa am citit pe net:) https://www.motomike.ro/ro3/category/10807000000/article/527846/ Vedem cand avem constatarea finala. Pe net scrie corect dar exup nu e acelasi lucru cu supapele de evacuare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yo4hgx Posted July 15, 2018 Share Posted July 15, 2018 Acum esti specialist Yamaha?... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petre81. Posted July 15, 2018 Share Posted July 15, 2018 (edited) Acum esti specialist Yamaha?... Ce crezi ca a raspuns un coleg de-al meu cand a primit o intrebare identica? Cu aceeasi incarcatura ironica... Edited July 15, 2018 by petre81. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.