Jump to content

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Recommended Posts

  • Replies 5.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incearca si pune tija unde ti a zis si colegul. Se schimba pe invers, asa fac toti la curse, e mult mai natural. Am destui amici stradali care au "muscat" momeala si acum nu s ar mai intoarce la sensul de schimbare normala. Nu te costa nimic, doar incearca, ai rabdare 1-2 zile. Referitor la amortizorul de ghidon, nu e cazul sa reglezi non stop la el, pe pozitia 7 cum ti am zis mai sus, se poate merge cu 300km/h dar si cu 20km/h pe stradute. E verificat.Iti faci prea multe griji.Eu am avut tot Hyperpro pe 954, montat deasupra, nicidata nu reglam la el in timpul mersului pe strada. 300 nu am mers, 250 era la ordinea zilei in weekend pe A1, 2.

Senzor de QS ti ar mai trebui, e 135euro, calculatorul il resoftezi si va avea fiunctia pt QS scrisa in el, printre altele.

Link to comment
Share on other sites

De ce nu ti-ai mutat tija schimbatorului mai in fata? (in grupul asta de gauri, inconjurat cu rosu) ?

Si eu am scarite cu schimbator independent si asa am montat.

Ce vremuri, pe cand mobra era a lui @Stau-de-6.

Link to comment
Share on other sites

De ce nu ti-ai mutat tija schimbatorului mai in fata? (in grupul asta de gauri, inconjurat cu rosu) ?

Si eu am scarite cu schimbator independent si asa am montat.

 

Pentru ca nu sunt ... "pe invers"? :nono:

» Post actualizat in 29 Jun 2018 10:16

Incearca si pune tija unde ti a zis si colegul. Se schimba pe invers, asa fac toti la curse, e mult mai natural. Am destui amici stradali care au "muscat" momeala si acum nu s ar mai intoarce la sensul de schimbare normala. Nu te costa nimic, doar incearca, ai rabdare 1-2 zile. Referitor la amortizorul de ghidon, nu e cazul sa reglezi non stop la el, pe pozitia 7 cum ti am zis mai sus, se poate merge cu 300km/h dar si cu 20km/h pe stradute. E verificat.Iti faci prea multe griji.Eu am avut tot Hyperpro pe 954, montat deasupra, nicidata nu reglam la el in timpul mersului pe strada. 300 nu am mers, 250 era la ordinea zilei in weekend pe A1, 2.

Senzor de QS ti ar mai trebui, e 135euro, calculatorul il resoftezi si va avea fiunctia pt QS scrisa in el, printre altele.

 

Nu stiu cat de "natural" ar fi dupa 30 ani... dar la ce schimbari s-au produs in viata mea in ultimul timp nu mai m-ar mira nimic. As incerca schimbatorul pe invers, problema e ca parghia ar lovi in capacul pinionului, ar trebui ori scos de tot (cum vad ca e in poza lui sanyes) ori decupat... proiect mai de iarna.

 

Nu e vorba de viteza, nu imi place sa merg constant cu viteze mari si nici eu nu ma joc prea mult cu setarile amortizorului insa m-am invatat ca in oras sa-l desfac de tot, pe autostrada undeva la mijloc iar pe drum virajat aproape de limita maxima. Asta insa pentru ca FZR e destul de porcusor pe curbe si cam trebuie sa trag de el. Sper sa ies weekendul asta cu R1 si functie de cum se comporta cu amortizorul standard ma orientez mai departe.

 

Ce senzor QS recomanzi? Resoftare o sa trebuiasca oricum, sa scap de detonatiile pe evacuare dar sa vedem, dar sa vedem cand si cum, deocamdata nu vreau sa stau fara ECU... vremea buna tine atat de putin aici!!!

Link to comment
Share on other sites

 

Ce poza mi-o dat google-ul :))

Hahaaaa! Tare. Si ca sa fie meniul complet,masina din spatele motorului e acum a lui cumnatu-mio. :)))))

Edited by george05
Link to comment
Share on other sites

Hahaaaa! Tare. Si ca sa fie meniul complet,masina din spatele motorului e acum a lui cumnatu-mio. :)))))

Si motorul e iar la mine de 2 ani jumate ;)

Link to comment
Share on other sites

Lant DID 530 ZVMX + kit de pinion/foaie noi (raport standard), ocazie cu care am descoperit si de ce nu vroia sa stea fata pe asfalt in 2-3-4... avea kit -1/+2.

post-11356-0-62398800-1530567980_thumb.jpg

post-11356-0-96657000-1530567997_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu inca, nu o mai misc pana nu schimb uleiul.

 

Sunt convins ca o sa se cunoasca dar inainte era prea turbata, pana intr-a IV-a pur si simplu ma luptam sa tin fata pe asfalt, si asta fara blipuri sau alte artificii. Dar vedem, daca e prea lenesa imi ia doua ore sa schimb foile din nou...

 

Cu ocazia asta m-am tot uitat dupa servo si nu e de gasit, pare ca a fost demontat fizic... dar nu stiu cum a fost facut bypass-ul, cu modul sau din soft...

Link to comment
Share on other sites

urmareste cablurile electrice care ar fi plecat la motorasul de servo., exista si o mufa electrica mare care intra in motoras. Daca e complet libera, ECU este resoftat(te ai scos).

Link to comment
Share on other sites

Asta am si urmarit, dar nu am gasit mufa sau cablul pentru servo. Cel putin nu fara sa demontez carenele. In ECU totul e cuplat dar presupun ca servo nu are port dedicat ci se ramifica undeva pe traseu, o sa trebuiasca sa iau un pic instalatia electrica la mana.

Link to comment
Share on other sites

Salutare grup. Am un R1 din 2005 ... cand este cheia in pozitia off sau deloc turometrul face aceea rotatie de verificare doar ca face in continuu cam la 1 min ... sa inteleg ca este vreo erroare ? Cand rulez functioneaza perfect. Unde pot gasi cartea de service in romana ? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Las si eu mesajul asta aici poate a mai patit cineva sau poate primesc niste sugestii pana ajung cu ea in service.

R1 2006 80.000km revizii la zi, mergea ca noua pana azi dimineata.

S a intamplat pe A2

Motorul nu mai vrea sa treaca deloc de 10.500 de ture si are un sunet specific de motor care nu mai trage bine.

Dealtfel pana in 10.500 de ture motorul trage cam la 70-80% din capacitatea lui, il simt!

Dupa 8000 de ture, turometrul urca din ce in ce mai greu pana in 10.500 si motorul il simt cum trage fortat, cand defapt la acest regim el trebuia sa “fluiere”

Daca apas ambreiajul si accelerez, turometrul se duce fara nici un fel de probleme pe rosu!

In oras daca nu l urci in 10.000 de ture, un ochi neavizat nu prea si ar da seama ca motorul nu mai trage cum trebuie!

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai coduri de eroare generate atunci cand motorul iti face probleme,poti incepe cu un test presiune si volum pompa de benzina.

Edited by TNG
Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut la R1 2005 aceeasi problema, ba mai mult, uneori murea de tot daca nu turam.

Rezolvarea a fost simpla, am luat o pompa de benzina.

In iarna precedenta sezonului cu pricina am pus stabilizator in benzina de peste iarna, poate asta o fi cauzat la mine problema.

Spor la rezolvare!

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai de unde imprumuta o pompa functionala, desfa pompa veche, vezi codul de pe pompa, 99% sanse sa se potriveasca si pompa de Logan. Pompa de R1 2008 se potriveste pe Megane-ul meu.

Link to comment
Share on other sites

La o prima verificare am gasit un cablu de la exup rupt si unul sectionat. Am inteles ca rolul lor e sa controleze supapele de evacuare si de aici e buba.

Am de gand sa o tin mai mult in service pentru o revizie generala, pt ca urmeaza sa fac un drum mai lung, dupa care revin cu feedback cand este gata!

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...