Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Pt Stau de 6: ti-am mai zis de la inceput, ai sa fii disperat sa scapi de autobuzul 1000RR. Tie-ti plac curbele, CLAR!!! Nu are nici o asemanare 1000rr 2006 cu R1 2005 in sus.Ce ai tu e pt touringeala , mers la economie de carburant and stuff. Sa vezi ce ti-o iei la Hungaro daca vii pe 1 May. Sper ca esti baiat de gasca si iei acest post ca o incurajare.

Mesaj completat

Tocmai m-am intors de la Serres, am utilizat o harta optimizata special pt R1 2007, nu se gaseste pe Dynojet. Senzatia e ca aceasta harta liniarizeaza puterea, nu mai e explozia necontrolata sus in ture, se poate deschide gazul fara probleme cind inca esti cu genunchiul pe jos. Asa, ca sa ma laud, in cursa am depasit pe linia dreapta BMW, GSXR K7, chiar si un amarit de 1000RR 2008 stock. Toamna trecuta in octombrie nu se punea problema sa pot face asa ceva, era imposibil, mai ales ca K7 are cuplu mai bun jos in ture si mereu are 5-10m avantaj.

Mesaj completat

Ca astpect tehnic, la o temperatura ambianta de 16 18 grdC la iesirea de pe pista temperatura apei e de 75grd, exceptional pt protectia propulsorului. Nu am avut radiator adiacent dar am sa-i montez luna asta, vin caldurile.

 

Daca vreti sa va protejati motoarele, nu mergeti cu ele peste 85grd, uleiul devine prea subtzire si apar jocuri prea mari la cuzineti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jagi, in niciun caz n-o sa fiu "disperat sa scap" de 1000RR. Nu regret nicio secunda ca am ales "autobuzul". :)

Nu mi-am luat motocicleta uitandu-ma dupa puterile maxime si nici s-o dau doar pe circuit. Daca duc pe strada 60% din ceea ce poate oferi 1000RR-ul, ma declar multumit.

Sa vezi ce rusinos o sa fie in Ungaria, cand o sa las in spate ceva R1-uri - evident, din aceeasi clasa de incepatori (sau first entry, ca mine). :(

Cat despre data exacta, astept un raspuns de la mac.

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avand in vedere ca honda are 3 motociclete in campionat ar fi rusine sa nu i-a campionatu pe echipe...dar eu cred ca tot lorenzo o sa i-a titlu de campion mondial :laugh:

 

puncteaza extremele in campionatul pe echipe in cazul honda, 2 din 3 : prima si ultima clasata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt Stau de 6: ti-am mai zis de la inceput, ai sa fii disperat sa scapi de autobuzul 1000RR. Tie-ti plac curbele, CLAR!!! Nu are nici o asemanare 1000rr 2006 cu R1 2005 in sus.Ce ai tu e pt touringeala , mers la economie de carburant and stuff. Sa vezi ce ti-o iei la Hungaro daca vii pe 1 May. Sper ca esti baiat de gasca si iei acest post ca o incurajare.

Mesaj completat

Tocmai m-am intors de la Serres, am utilizat o harta optimizata special pt R1 2007, nu se gaseste pe Dynojet. Senzatia e ca aceasta harta liniarizeaza puterea, nu mai e explozia necontrolata sus in ture, se poate deschide gazul fara probleme cind inca esti cu genunchiul pe jos. Asa, ca sa ma laud, in cursa am depasit pe linia dreapta BMW, GSXR K7, chiar si un amarit de 1000RR 2008 stock. Toamna trecuta in octombrie nu se punea problema sa pot face asa ceva, era imposibil, mai ales ca K7 are cuplu mai bun jos in ture si mereu are 5-10m avantaj.

Mesaj completat

Ca astpect tehnic, la o temperatura ambianta de 16 18 grdC la iesirea de pe pista temperatura apei e de 75grd, exceptional pt protectia propulsorului. Nu am avut radiator adiacent dar am sa-i montez luna asta, vin caldurile.

 

Daca vreti sa va protejati motoarele, nu mergeti cu ele peste 85grd, uleiul devine prea subtzire si apar jocuri prea mari la cuzineti.

 

Felicitari, Bogdan! Am vazut clasamentul si am fost placut surprins; incerc sa inteleg ceva si nu prea imi iese, daca tu vrei sa scapi de explozia de putere,cauti sa fie lineara si dupa multe teste ai gasit o solutie buna, atunci de ce nu optezi pt 1000rr? :( pana la urma 1000rr-ul trage bine si linear... daca ai aplica aceste imbunatatiri la acel 1000rr '08 stock, poate ai lasa R1-ul tau in urma... zic si io.

In orice caz, abia astept sa vand motoru' si sa fac o achizitie, cu care o sa vreau sa vin cat de des pot la circuit. Pana atunci, bafta la Hungaro! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei calule ovaz? De unde acum 9 000euro pt un 1000rr/2009 in sus? Mai trebuie alti bani(mii de euro) pt jante de rezerva, carene, cadru bord, ghidoane race (la 1000rr sint mai scumpe decit la R1), scaritze, evacuare, PWCommander.

Daca aveam de la inceput 12 000euro i-mi luam 1000RR, INSA NU 2008, se stie ca-i crapa motorul. Asa, am gasit R1 2007 cu absolut toate acareturile pe el la doar 7 000euro. Deci, decit sa stau acum sa cheltui citeva mii de euro in plus fatza de ce as obtine pe motoreta mea, mai bine alerg in continuare pe Yamaha, diff de bani o dau in rate la circuit si capat experientza. Daca as sta acasa sa fac economie asteptind motocicleta visurilor as regresa nemergind si, degeaba as mai avea alta motocicleta. In plus, la mine dureaza cam 1 an pina ma obisnuiesc 100% pe un nou model de moto, pot spune acum ca abia am inceput s-o simt. Deci, R1 ramane sigur.

Mesaj completat

Jagi, in niciun caz n-o sa fiu "disperat sa scap" de 1000RR. Nu regret nicio secunda ca am ales "autobuzul". :)

Nu mi-am luat motocicleta uitandu-ma dupa puterile maxime si nici s-o dau doar pe circuit. Daca duc pe strada 60% din ceea ce poate oferi 1000RR-ul, ma declar multumit.

Sa vezi ce rusinos o sa fie in Ungaria, cand o sa las in spate ceva R1-uri - evident, din aceeasi clasa de incepatori (sau first entry, ca mine). :(

Cat despre data exacta, astept un raspuns de la mac.

:laugh:

 

E o vorba a psihologilor: Inca esti in faza de negare(puternica).

 

 

Mesaj completat

Pt Roberte: A plouat simbata toata ziua si nu am iesit deloc la sesiunea de calificari. Din aceasta cauza am plecat ultimul de pe grila de start. Daca plecam macar cu 2 linii mai in fatza alta era situatia, am pierdut multe secunde cu diferiti piloti mai lenti.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai capritzelor...

 

Degeaba are R1 coarne mai lungi si CBR ul fortza mai mare in gat ca nu asta conteaza!

 

Depinde de pilot, pe ce se simte el mai bine cu aia va sta pe pozitie de varf.

 

Eu sincer recomand Yamaha celor cu siluete ce nu depasesc 80kg iar Honda celor ce au nevoie de cuplu.

 

Yamaha ia curbe la viteze foarte mari si trece prin sicane ca naluca pe langa Honda care iese tare dupa curba si ia curbe de viteza mica mult mai bine.

 

Pascota si Rossi nu se simt bine decat pe Yamaha. Cu asta au avut cele mai bune rezultate si cea mai buna pozitie longeviva. Acum ca unu merge pe BMW si altul pe Ducati s-au dus la mijlocul clasamentului.

 

Dupa Honda cand te urci pe Yamaha eu zic ca scoti timpi mai buni, intri mai bine in viraj si stai mai bine acolo, ai 1000rpm in plus pe linie dreapta la fiecare treapta si se aseaza mai bine pe asfalt la viteze foarte mari.

 

Vorbind de moto de serie (nu GP) eu recomand celor la inceput Honda ca dupa ce trec pe Yamaha sa de cronometrul peste cap.

 

Yamaha mea are peste 2 octave fata de Honda dar isi are si ea nasul ei ca oricare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata...gata...cred ca a inteles toata lumea ca ier1 e miez...

problema e ca vin copii care nu au mai avut moto si trec direct pe r1 sperand ca recupereaza nestiinta

 

Pentru cei de genul asta tineti minte ca daca vine unu' cu un 600rr care stie sa mearga cum trebuie va face zdrente.

In concluzie 80% e driver-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne face zdrentze si cu CBRF3. Problema mare e ca nu vin, mai toti se duc spre terase, locuri de intilnire. Problema lor e ce bizbizuri pt look sa-si mai cumpere.

Sabin a punctat destul de bine, nu stiu daca el a mers efectiv pe pista cu CBR1000RR 2008. E de pe alta planeta ca ciclistica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam toata lumea stie ca cbr-ul 1000 08-11 ca si ciclistica e secund doar dupa rsv4

caii lipsesc ..si cu toate astea inca face f bine in mondialul STK 1000

va zic in cateva saptamani daca-s incantat de el sau nu

sunt tare curios

 

e usor de mutat de ici colo ca un r6 aproape

cand mut r1 amicului meu .parca misc un buldozer ..diferenta e imensa inca de pe loc

oricum ..dati de gaz!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In concluzie 80% e driver-ul.

Corect.Chiar 90%.

 

cand mut r1 amicului meu .parca misc un buldozer ..diferenta e imensa inca de pe loc

 

Nu am mers deloc cu a mea pe circuit (R1 RN12) nici nu cred ca voi merge in viitorul apropiat (:laugh: pt ca imi dau seama ca sunt cam paralel),dar si mie mi se pare ca tre sa tragi cu forta de ea ca sa o ia pe unde vrei tu.Un prieten care s-a dat cu ea imi zicea ca lui asa ii plac,mai grele,mie mi-ar placea sa fie mai "flickable".Sta bine de tot pe curba,dar ca sa o muti rapid de pe o trasa pe alta,tre sa ai putere de convingere.

Dar tot o iubesc. :(

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Circuit nu am probat clasa 1000 de la honda dar am probat in 2004-2005 toata clasa 600cc. Yamaha 2004 m-a incantat enorm si mi-a dat cel mai bun timp.

 

Nu credeam ca ajungem sa discutam cat de bine si frumos sta motoreta pe cric dar daca yamaha nu sta bine e doar pentru ca a fost asezata gresit...

 

Am chiar si astazi HRC ul de la 1000rr 2008 la garaj si ies cu toate moto client in probe prin Bucuresti, mi-am facut eu un circuit in jurul Servicelui de 3 km. E foarte tare CBR ul dar imi place mai mult R1.

 

Pilotul-Proprietarul poate ajusta diferentele ce-l dor la o moto. Poti schimba rapoarte lant ptr mai multa fortza dar si asa mi se pare ca R1 e perfect de serie.

 

O sa va dau o poza ce R1 meu ca sa vedeti cat de mult o iubesc si cati bani si tehnologie am pe ea.

 

Ptr mine Personal R1 e cea mai sexoasa si senzuala capra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre r1 2007 (a mea) si un 1000rr 2008, ambele stock la momentul respectiv, pe autostrada, la demaraj din a 2-a erau fix.....la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha a tinut pas cu tehnologia si a intrat in sezonul 2011 cu un avantaj fata de Ducati, nu ma intereseaza ce face Honda ci ma intereseaza sa bata Yamaha pe Ducati.

 

 

 

 

 

Mesaj completat

Yamaha a tinut pas cu tehnologia si a intrat in sezonul 2011 cu un avantaj fata de Ducati, nu ma intereseaza ce face Honda ci ma intereseaza sa bata Yamaha pe Ducati.

 

Mesaj completat

nu te stresa colegule o sa bata ducati, da i putin timp lui rossi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre r1 2007 (a mea) si un 1000rr 2008, ambele stock la momentul respectiv, pe autostrada, la demaraj din a 2-a erau fix.....la fel.

Mda,despre circuit era vorba,toata lumea lauda CBR-ul '08 cum ca ar fi foarte 600'ish ca si manevrabilitate.Pe autostrada e normal sa fie f apropiate.

 

Ptr mine Personal R1 e cea mai sexoasa si senzuala capra.

 

Si pt mine la fel,sunt intru totul de acord cu tine :laugh:

Nu exista motor cu forme mai unduitoare ca R1.E amenintatoare si in acelasi timp foarte sexy.

Ziceai ceva de o poza? Hai cu poza ca mor de curiozitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tras la liniutza cu cbr repsol si cbr HRC ambele din 2008 vs R1 meu 2007.

 

Le-am rupt carena de fatza la ambele. Daca e vreun CBR de 1000 sau 5000 care vrea sa imi demonstreze ca e mai tare atunci astept un telefon si vin imediat.

 

A mea are tobe de world sbk si atat fatza de serie. Nu filtre nu homosecsualitati de Power Commander etc. Serie pe motor.

 

dela 250km/h CBR uldevine istorie si de la a 3 a in sus lafel...

 

Repet! Respect CBR ul ca si motocicleta dar sa nu incerce sa sara Calul(YZF R1)...

 

N-am facut poze cu R1 meu dar va fac azi si vi le postez. Pana atunci admirati mi MV ul:

 

/index.php?showtopic=643731

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

post-11347-1301118177_thumb.jpg

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci ai intre 158 si un maxim optimist de 165 cai la roata

honda are undeva pe la 158-162 de serie in fctie de cat de bine s-a nascut motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tras la liniutza cu cbr repsol si cbr HRC ambele din 2008 vs R1 meu 2007.

 

Le-am rupt carena de fatza la ambele. Daca e vreun CBR de 1000 sau 5000 care vrea sa imi demonstreze ca e mai tare atunci astept un telefon si vin imediat.

 

A mea are tobe de world sbk si atat fatza de serie. Nu filtre nu homosecsualitati de Power Commander etc. Serie pe motor.

 

dela 250km/h CBR uldevine istorie si de la a 3 a in sus lafel...

 

Repet! Respect CBR ul ca si motocicleta dar sa nu incerce sa sara Calul(YZF R1)...

 

N-am facut poze cu R1 meu dar va fac azi si vi le postez. Pana atunci admirati mi MV ul:

 

/index.php?showtopic=643731

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

 

asa ieftin o vinzi?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer Da!

 

Asta este pretul de criza al acestei moto si tot sincer iti spun ca daca imi ies banutii din altele atunci voi fi si mai fericit.

 

Aia e... O dau si merg cu (scuteru) R1...

 

P.S. E o poveste lunga de ce imi vand eu Agusta dar daca apare Printisorul pentru ea atunci Servicele meu poate fi mutat pe plantatia mea. Aia e. Fara sacrificii nu se face nimic pe lumea mea.

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare in legatura cu r1`le meu 2002

de la un timp nu mai sta la relanti ca inainte(1100-1200)

dupa ce cade socu sta undeva la 900-1000 si se aude foarte urat

filtru e curatat, benzina are

ce ar putea fi ?:|

 

la inceput m`am uracat cu frica pe ea, acum o iubesc :)

si ma doare cand o aud la relanti :|

astept si eu niste raspunsuri daca se poate de la "ăi" mai vechi cu experienta

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare in legatura cu r1`le meu 2002

de la un timp nu mai sta la relanti ca inainte(1100-1200)

dupa ce cade socu sta undeva la 900-1000 si se aude foarte urat

filtru e curatat, benzina are

ce ar putea fi ?:|

 

la inceput m`am uracat cu frica pe ea, acum o iubesc :)

si ma doare cand o aud la relanti :|

astept si eu niste raspunsuri daca se poate de la "ăi" mai vechi cu experienta

 

bafta

 

Cand motorul are peste 80 de grade atunci reglezi relantiul la 1250rpm. Nu stiu cand ai facut ultimul reglaj injectie si schimb bujii dar asta se face la fiecare 9000km.

 

Atentie! Sunt 99% din casele moto care folosesc sisteme de vacum de 45euro care mai rau iti zapacesc motorul. Ca sa le deosebesti sunt montate pe o tabla rosie si daca faci vacum pe toate vei vedea ca bat aiurea.

 

Vin-o la noi si iti garantam lucrarea 9000km daca rezervorul tau nu are rugina.

 

Pret 90euro injectie-bujii totul inclus garantat 9000km.

 

Sau schimba bujiile si apoi la 80 grade da relantiul in 1250rpm.

 

Bafta.

Mesaj completat

Uite motocicletele cu care ne dam noi real. Sunt preparate dar sunt exact modelelenoastre...

http://www.fim-tv.com/page/RoadRacing/0,,1...ml#in-p1-c17389

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de vinzare un radiator aditional pt R1 2004 2006. 200euro. Vine kit complet cu racorduri, cleme. Scade temperatura motorului cu 15grd.

 

Da ne o poza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...