SabinRace Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Yamaha sta in varful clasamentului chiar si fara Rossi insa Rossi nu sta fara Yamaha... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Yamaha sta in varful clasamentului chiar si fara Rossi insa Rossi nu sta fara Yamaha... Cum poti spune ca Yamaha e in varful clasamentului dupa ce a castigat Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Eu cred ca posesorii de Yamaha s-au uitat la alta cursa, la fel cum a alergat si George Lorenzo. El s-a bucurat ca l-a batut Stoner. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Cum poti spune ca Yamaha e in varful clasamentului dupa ce a castigat Honda. Details, details... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Honda e honda, sunt deacord cu voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Honda e honda, sunt deacord cu voi Salutari si tie, Cristi! Si daca tot am scris pe aici, hai sa impartasesc si eu prima impresie dupa ce m-am dat cu un R1. Saptamana trecuta am urcat pt prima data pe unul, model 2005. M-am mai dat pe R1, dar era ceva model mai vechi, pe carburatie. Ma asteptam sa fie o pozitie foarte agresiva, dar m-am simtit mai bine pe ea decat pe un K4 1000 al unui alt amic. La fel, ma asteptam la o forta extraordinara, de necontrolat. Se simte forta, dar e controlabila. Mi-a placut si cum se intinde, in treapta I ajungand pana la 160 km/h iar in a II-a trece de 200km/h. Mi-au placut si franele (pompele frana Brembo). Credeam ca pozitia pe el sa fie "in cap" si sa traga ca "o proasta", cu o linie de cuplu haotica. Nu ca ar fi o motocicleta recomandata incepatorilor, dar nu e asa negru dracul. Sunt tare curios care-i sentimentul pe care ti-l da dupa ce te dai pe curbe. Momentan, m-am distrat cu el doar in linie dreapta. Asteptam sa vina caldura, sa ne scoatem noile achizitii pe Tihuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Rossi e Rossi si o sa ramana Il Dottore nu conteaza la ce echipa se duce.Mai are inca multe de spus Jorge Lorenzo insa este fff bun,are si stil si performanta,tot respectul.Era f fericit pt ca nu se astepta sa bata Honda lui Pedrosa. Stoner mi se pare gen Schumacher,foarte rapid,eficace si precis,ii dai o motocicleta buna si nu il bate nimeni...in afara de Rossi Campionatul 2011,la cum merg Hondele,e 90% al lui Stoner. Yamaha sta in varful clasamentului chiar si fara Rossi insa Rossi nu sta fara Yamaha... Mai vorbim pe la jumatea sezonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) Ietete ce CBReala s-a adunat pe la noi:))) Buna si berea intre preteni... Ce-am vrut sa spun: Toti se asteptau ca Yamaha dupa ce pleaca Rossalindo sa se duca la gara, cand Rossi a venit la Yamaha, cand Biagi a venit la Yamaha si multi altii au fost direct pe podium. Eu sincer credeam ca Rossi si Ducati se vor duce mult departe de restul direct de la start, Honda se stie de 50 ani ca tine pasul si sta pe podium oricum la orice cursa dar Yamaha nu are un grafic constant... Yamaha a tinut pas cu tehnologia si a intrat in sezonul 2011 cu un avantaj fata de Ducati, nu ma intereseaza ce face Honda ci ma intereseaza sa bata Yamaha pe Ducati. P.S. Daca eu personal nu ma simt bine cu Honda asta nu inseamna ca nu ii port respect si ca am vreun dubiu vis a vis de performantele ei. Adica din toate k cota de pariuri ar fi: 1 honda 2 yamaha 3 ducati 4 suzuki 5 kawa iar pe strada la 1000cc ce-am tras la linie cu minore preparari: 1 MV Agusta 2 Yamaha 3 suzuki 4 honda Deci si pe strada Honda tine pasul cu Yamaha pana la 90% insa yamaha rezista fiabil fata de honda pana la 80%. Si uite asa Honda detine suprematia mondiala atat la moto vandute cat si la fiabilitate. Honda refuza sa se strice. Cu toate astea eu prefer R1. P.S.S. Am si eu o masina de joaca Honda CRX si o Supermoto Honda CRF450R. Yamaha am 2 clape si un diapazon:))) Editat Martie 22, 2011 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) Salutari si tie, Cristi! Si daca tot am scris pe aici, hai sa impartasesc si eu prima impresie dupa ce m-am dat cu un R1. Saptamana trecuta am urcat pt prima data pe unul, model 2005. M-am mai dat pe R1, dar era ceva model mai vechi, pe carburatie. Ma asteptam sa fie o pozitie foarte agresiva, dar m-am simtit mai bine pe ea decat pe un K4 1000 al unui alt amic. La fel, ma asteptam la o forta extraordinara, de necontrolat. Se simte forta, dar e controlabila. Mi-a placut si cum se intinde, in treapta I ajungand pana la 160 km/h iar in a II-a trece de 200km/h. Mi-au placut si franele (pompele frana Brembo). Credeam ca pozitia pe el sa fie "in cap" si sa traga ca "o proasta", cu o linie de cuplu haotica. Nu ca ar fi o motocicleta recomandata incepatorilor, dar nu e asa negru dracul. Sunt tare curios care-i sentimentul pe care ti-l da dupa ce te dai pe curbe. Momentan, m-am distrat cu el doar in linie dreapta. Asteptam sa vina caldura, sa ne scoatem noile achizitii pe Tihuta. Ahaaa... Exact asta am simtit si eu cand am fost prima data in ture cu r1...tinand in minte toate miturille forumiste, eu venind la momentul respectiv de pe 1000rr Culmea e ca si acum exista persoane care o tin in prostia lor ca r1 e un monstru incontrolabil. prostii! Daca ai cat de cat judecata si respectiv ai mai mers pe moto de 1000cc sunt mai mult ca sigur ca oricine va avea aceasi reactie dupa o tura cu ier1 Apropo de curbe...vezi ca o sa ai inca o surpriza mare! Editat Martie 22, 2011 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 @ Stau-De-6 : Pe ce te-ai dat tu (RN12) e modelul mai politically corect,mai strunit,dar fara indoiala tot R1.Este,cum zicea un prieten de-al meu "un nebun stilat " Pe curbe tre sa tragi putin mai tare de ea,dar daca stii cum sa lucrezi cu ea o sa te lase masca.Grija totusi la aderenta pe spate mai ales pe curbe dupa 8000 rpm. Sa incerci neaparat R1 original,model '98-2000.Cand te urci pe el o sa pricepi instantaneu de unde isi are reputatia R1,modelul ala are ceva aparte,e naravasa si furioasa,dar in acelasi timp fascinanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 @brembo: Exact! M-am urcat pe el avand in cap miturile forumiste (negative), dar cand m-am dat jos erau toate dărâmate. Revin cu impresii dupa ce vine caldura si o sa ma dau putin pe curbele Pasului Tihuta. @Method: Daca o sa am ocazia, o sa ma urc si pe modelul '98-'00. Pana atunci, raman la parerea ca nu-i asa negru dracul. M-ati facut curios de felul in care se misca pe curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 avand in vedere ca honda are 3 motociclete in campionat ar fi rusine sa nu i-a campionatu pe echipe...dar eu cred ca tot lorenzo o sa i-a titlu de campion mondial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Ietete ce CBReala s-a adunat pe la noi:))) Buna si berea intre preteni... Glumeam doar. Era sa nu mai cumpar motoreta curenta din cauza zicalei pe forum ca Honda e Honda Ce nu stiti voi este ca de fapt s-au facut niste studii stiintifice si s-a dmeonstrat clar ca Honda e de fapt Honda! Este pe net, sunt sigur de asta! Nu imi place insa nici ce cred multi posesori de alte marci despre supersportivele Honda ca sunt plictisitoare si slabe ca asa sunt toate Honda Japonezele sunt motoare foarte similare dpdv al performantelor. 2 secunde diferenta pe un circuit nu prea conteaza pe soselele din Romania. Eu cel putin tare as vrea sa incerc cate un miar de la fiecare producator asa macar o saptaman fiecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Pt Stau de 6: ti-am mai zis de la inceput, ai sa fii disperat sa scapi de autobuzul 1000RR. Tie-ti plac curbele, CLAR!!! Nu are nici o asemanare 1000rr 2006 cu R1 2005 in sus.Ce ai tu e pt touringeala , mers la economie de carburant and stuff. Sa vezi ce ti-o iei la Hungaro daca vii pe 1 May. Sper ca esti baiat de gasca si iei acest post ca o incurajare. Mesaj completat Tocmai m-am intors de la Serres, am utilizat o harta optimizata special pt R1 2007, nu se gaseste pe Dynojet. Senzatia e ca aceasta harta liniarizeaza puterea, nu mai e explozia necontrolata sus in ture, se poate deschide gazul fara probleme cind inca esti cu genunchiul pe jos. Asa, ca sa ma laud, in cursa am depasit pe linia dreapta BMW, GSXR K7, chiar si un amarit de 1000RR 2008 stock. Toamna trecuta in octombrie nu se punea problema sa pot face asa ceva, era imposibil, mai ales ca K7 are cuplu mai bun jos in ture si mereu are 5-10m avantaj. Mesaj completat Ca astpect tehnic, la o temperatura ambianta de 16 18 grdC la iesirea de pe pista temperatura apei e de 75grd, exceptional pt protectia propulsorului. Nu am avut radiator adiacent dar am sa-i montez luna asta, vin caldurile. Daca vreti sa va protejati motoarele, nu mergeti cu ele peste 85grd, uleiul devine prea subtzire si apar jocuri prea mari la cuzineti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Jagi, in niciun caz n-o sa fiu "disperat sa scap" de 1000RR. Nu regret nicio secunda ca am ales "autobuzul". Nu mi-am luat motocicleta uitandu-ma dupa puterile maxime si nici s-o dau doar pe circuit. Daca duc pe strada 60% din ceea ce poate oferi 1000RR-ul, ma declar multumit. Sa vezi ce rusinos o sa fie in Ungaria, cand o sa las in spate ceva R1-uri - evident, din aceeasi clasa de incepatori (sau first entry, ca mine). Cat despre data exacta, astept un raspuns de la mac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 avand in vedere ca honda are 3 motociclete in campionat ar fi rusine sa nu i-a campionatu pe echipe...dar eu cred ca tot lorenzo o sa i-a titlu de campion mondial puncteaza extremele in campionatul pe echipe in cazul honda, 2 din 3 : prima si ultima clasata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Pt Stau de 6: ti-am mai zis de la inceput, ai sa fii disperat sa scapi de autobuzul 1000RR. Tie-ti plac curbele, CLAR!!! Nu are nici o asemanare 1000rr 2006 cu R1 2005 in sus.Ce ai tu e pt touringeala , mers la economie de carburant and stuff. Sa vezi ce ti-o iei la Hungaro daca vii pe 1 May. Sper ca esti baiat de gasca si iei acest post ca o incurajare.Mesaj completat Tocmai m-am intors de la Serres, am utilizat o harta optimizata special pt R1 2007, nu se gaseste pe Dynojet. Senzatia e ca aceasta harta liniarizeaza puterea, nu mai e explozia necontrolata sus in ture, se poate deschide gazul fara probleme cind inca esti cu genunchiul pe jos. Asa, ca sa ma laud, in cursa am depasit pe linia dreapta BMW, GSXR K7, chiar si un amarit de 1000RR 2008 stock. Toamna trecuta in octombrie nu se punea problema sa pot face asa ceva, era imposibil, mai ales ca K7 are cuplu mai bun jos in ture si mereu are 5-10m avantaj. Mesaj completat Ca astpect tehnic, la o temperatura ambianta de 16 18 grdC la iesirea de pe pista temperatura apei e de 75grd, exceptional pt protectia propulsorului. Nu am avut radiator adiacent dar am sa-i montez luna asta, vin caldurile. Daca vreti sa va protejati motoarele, nu mergeti cu ele peste 85grd, uleiul devine prea subtzire si apar jocuri prea mari la cuzineti. Felicitari, Bogdan! Am vazut clasamentul si am fost placut surprins; incerc sa inteleg ceva si nu prea imi iese, daca tu vrei sa scapi de explozia de putere,cauti sa fie lineara si dupa multe teste ai gasit o solutie buna, atunci de ce nu optezi pt 1000rr? pana la urma 1000rr-ul trage bine si linear... daca ai aplica aceste imbunatatiri la acel 1000rr '08 stock, poate ai lasa R1-ul tau in urma... zic si io. In orice caz, abia astept sa vand motoru' si sa fac o achizitie, cu care o sa vreau sa vin cat de des pot la circuit. Pana atunci, bafta la Hungaro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 (editat) Vrei calule ovaz? De unde acum 9 000euro pt un 1000rr/2009 in sus? Mai trebuie alti bani(mii de euro) pt jante de rezerva, carene, cadru bord, ghidoane race (la 1000rr sint mai scumpe decit la R1), scaritze, evacuare, PWCommander. Daca aveam de la inceput 12 000euro i-mi luam 1000RR, INSA NU 2008, se stie ca-i crapa motorul. Asa, am gasit R1 2007 cu absolut toate acareturile pe el la doar 7 000euro. Deci, decit sa stau acum sa cheltui citeva mii de euro in plus fatza de ce as obtine pe motoreta mea, mai bine alerg in continuare pe Yamaha, diff de bani o dau in rate la circuit si capat experientza. Daca as sta acasa sa fac economie asteptind motocicleta visurilor as regresa nemergind si, degeaba as mai avea alta motocicleta. In plus, la mine dureaza cam 1 an pina ma obisnuiesc 100% pe un nou model de moto, pot spune acum ca abia am inceput s-o simt. Deci, R1 ramane sigur. Mesaj completat Jagi, in niciun caz n-o sa fiu "disperat sa scap" de 1000RR. Nu regret nicio secunda ca am ales "autobuzul". Nu mi-am luat motocicleta uitandu-ma dupa puterile maxime si nici s-o dau doar pe circuit. Daca duc pe strada 60% din ceea ce poate oferi 1000RR-ul, ma declar multumit. Sa vezi ce rusinos o sa fie in Ungaria, cand o sa las in spate ceva R1-uri - evident, din aceeasi clasa de incepatori (sau first entry, ca mine). Cat despre data exacta, astept un raspuns de la mac. E o vorba a psihologilor: Inca esti in faza de negare(puternica). Mesaj completat Pt Roberte: A plouat simbata toata ziua si nu am iesit deloc la sesiunea de calificari. Din aceasta cauza am plecat ultimul de pe grila de start. Daca plecam macar cu 2 linii mai in fatza alta era situatia, am pierdut multe secunde cu diferiti piloti mai lenti. Editat Martie 23, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Mda, stiu ca a plouat ca m-am informat pe parcursul weekend-ulu... nu aveai cauciucuri sau nu ai vrut sa risti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Mai capritzelor... Degeaba are R1 coarne mai lungi si CBR ul fortza mai mare in gat ca nu asta conteaza! Depinde de pilot, pe ce se simte el mai bine cu aia va sta pe pozitie de varf. Eu sincer recomand Yamaha celor cu siluete ce nu depasesc 80kg iar Honda celor ce au nevoie de cuplu. Yamaha ia curbe la viteze foarte mari si trece prin sicane ca naluca pe langa Honda care iese tare dupa curba si ia curbe de viteza mica mult mai bine. Pascota si Rossi nu se simt bine decat pe Yamaha. Cu asta au avut cele mai bune rezultate si cea mai buna pozitie longeviva. Acum ca unu merge pe BMW si altul pe Ducati s-au dus la mijlocul clasamentului. Dupa Honda cand te urci pe Yamaha eu zic ca scoti timpi mai buni, intri mai bine in viraj si stai mai bine acolo, ai 1000rpm in plus pe linie dreapta la fiecare treapta si se aseaza mai bine pe asfalt la viteze foarte mari. Vorbind de moto de serie (nu GP) eu recomand celor la inceput Honda ca dupa ce trec pe Yamaha sa de cronometrul peste cap. Yamaha mea are peste 2 octave fata de Honda dar isi are si ea nasul ei ca oricare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Gata...gata...cred ca a inteles toata lumea ca ier1 e miez... problema e ca vin copii care nu au mai avut moto si trec direct pe r1 sperand ca recupereaza nestiinta Pentru cei de genul asta tineti minte ca daca vine unu' cu un 600rr care stie sa mearga cum trebuie va face zdrente. In concluzie 80% e driver-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 ne face zdrentze si cu CBRF3. Problema mare e ca nu vin, mai toti se duc spre terase, locuri de intilnire. Problema lor e ce bizbizuri pt look sa-si mai cumpere. Sabin a punctat destul de bine, nu stiu daca el a mers efectiv pe pista cu CBR1000RR 2008. E de pe alta planeta ca ciclistica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 cam toata lumea stie ca cbr-ul 1000 08-11 ca si ciclistica e secund doar dupa rsv4 caii lipsesc ..si cu toate astea inca face f bine in mondialul STK 1000 va zic in cateva saptamani daca-s incantat de el sau nu sunt tare curios e usor de mutat de ici colo ca un r6 aproape cand mut r1 amicului meu .parca misc un buldozer ..diferenta e imensa inca de pe loc oricum ..dati de gaz!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 (editat) In concluzie 80% e driver-ul. Corect.Chiar 90%. cand mut r1 amicului meu .parca misc un buldozer ..diferenta e imensa inca de pe loc Nu am mers deloc cu a mea pe circuit (R1 RN12) nici nu cred ca voi merge in viitorul apropiat ( pt ca imi dau seama ca sunt cam paralel),dar si mie mi se pare ca tre sa tragi cu forta de ea ca sa o ia pe unde vrei tu.Un prieten care s-a dat cu ea imi zicea ca lui asa ii plac,mai grele,mie mi-ar placea sa fie mai "flickable".Sta bine de tot pe curba,dar ca sa o muti rapid de pe o trasa pe alta,tre sa ai putere de convingere. Dar tot o iubesc. Editat Martie 24, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Pe Circuit nu am probat clasa 1000 de la honda dar am probat in 2004-2005 toata clasa 600cc. Yamaha 2004 m-a incantat enorm si mi-a dat cel mai bun timp. Nu credeam ca ajungem sa discutam cat de bine si frumos sta motoreta pe cric dar daca yamaha nu sta bine e doar pentru ca a fost asezata gresit... Am chiar si astazi HRC ul de la 1000rr 2008 la garaj si ies cu toate moto client in probe prin Bucuresti, mi-am facut eu un circuit in jurul Servicelui de 3 km. E foarte tare CBR ul dar imi place mai mult R1. Pilotul-Proprietarul poate ajusta diferentele ce-l dor la o moto. Poti schimba rapoarte lant ptr mai multa fortza dar si asa mi se pare ca R1 e perfect de serie. O sa va dau o poza ce R1 meu ca sa vedeti cat de mult o iubesc si cati bani si tehnologie am pe ea. Ptr mine Personal R1 e cea mai sexoasa si senzuala capra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.