Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Sabine eu ti-am reprosat fao pe pista . Bafta

 

1.RoSBK este foarte scump si nu ofera descount nici macar la schimbul de gume...

2.Serres a fost prima mea cursa dupa 8 ani de pauza.

3.Merg la EstEuropene unde merge si Pascota, Mistode si Varcolici.

4.Timpi mei de revenire ii poti lua la inceputul viitorului sezon si oricum nu ma mai intereseaza podiumul ci sa termin toate cursele si sa fac o motocicleta competitiva vs cele facute afara.

 

Pana acum sunt multumit de timpi si evolutia mea de la cursa la cursa.

 

Am incheiat discutiile despre RoSBK si tot ceea ce se mananca in jurul acestei Competitii...

 

Sunt aici ptr a da sau cere un sfat-ajutor, nu mai am probleme(soft,QS) cu R1 meu si sper k la acest final de saptamana (Istambul Parc) sa ma multumeasca softul cerut lui Jagi.

 

Nu ma intereseaza cine esti daca tu ascunzi sau nu te mandresti cu numele tau. Sa fi iubit si scuze daca ceea ce-am spus v-a deranjat dar asa am vazut eu lucrurile dupa 2 participari in respectiva zona. Daca ai fost acolo atunci sti mai multe (care nu le-am spus aici ) din extavagantza-teribilism etc...

 

Deci. Inchid discutia despre altii si ma concentrez doar pe mine. Daca ai intrebari...

 

Am schimbat bateria,

Merci!

 

Man.

 

Intai masori cu motorul oprit dar cu statorul la locul sau tensiunea dintre cele 3 fire de aceeasi culoare ce ies din stator. Daca toate 3 iti dau aceeasi valoare atunci ai probleme pe instalatie-fire noi cositorite si bine izolate.

 

Daca ai ars statorul atunci 99% s-a ars si releul de incaracre. Am eu unul de R1 2005 cel mai strong la 75e, dar nu ofer garantie decat daca faci toata electrica la mine, altfel risc sa mi-l arzi.

 

Daca unul din ai tensiune lafel intre cele 3 fire atunci ar fi bine sa rogi pe cineva sa te lase sa probezi un releu bun. Te pot ajuta cu asta.

 

Eu plec maine si ma intorc peste 2 saptamani. Daca nu rezolvi pana atunci sau poti veni astazi sa arunc un ochio si n3 masuratori nu te costa nimic.

 

Salut,

 

Se pare ca ma lasa ambreaju la R1.Pe la 8000 ture se simte cum patineaza(creste turatia imediat).Va rog sa ma ajutati cu un sfat in alegerea unui ambreaj nou.Motoru este yamaha r1 din 2001.

 

Multumesc,

 

392 ron placile ambreaj lukas

166 ron discurile metalice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Sabin -Multumesc de raspuns, problema mare pentru mine e statorul deoarece nu-l pot schimba eu in fata blocului, de aici si faptul ca l-as vrea nou, ca nu am chef sa tot fac drumuri la service. Daca o fi busit si releul de incarcare, e mult mai simplu, se schimba usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sabin : Merci pentru raspuns beer.gif

 

Am citit pe diferite topicuri ca daca se umbla la ambreaj ar trebui schimbate si arcurile .Eu in seara asta demontez si o sa vad exact cum sta treaba acolo.

 

Asfalt uscat thumb.gif

 

Sincer iti recomand sa iei doar discurile fara metal si arcuri daca o folosesti pe strada. Si bineinteles daca discurile nu sunt albastrite.

 

Plec maine seara si ma intorc peste 10 zile. Daca nu gasesti oferta mai buna atunci ma poti contacta pe 0726 974 121 si te ajut cu discurile.

 

@Sabin -Multumesc de raspuns, problema mare pentru mine e statorul deoarece nu-l pot schimba eu in fata blocului, de aici si faptul ca l-as vrea nou, ca nu am chef sa tot fac drumuri la service. Daca o fi busit si releul de incarcare, e mult mai simplu, se schimba usor.

 

Man. Service care nu da garantzie pe lucrare nu e Service e Ghetou...

 

Eu iti pot rezolva problema cu garantie pe lucrarea respectiva de minim 2 ani, cu piese SH fara nici o problema pe R1 la pretzuri mici dar ma intorc in 10 zile si ...

 

http://www.ebay.com/itm/1999-2001-YAMAHA-YZF-R1-NEW-HEAVY-DUTY-STATOR-GENERATOR-/320921693462?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4ab86c6d16&vxp=mtr#ht_1870wt_1396

 

http://www.ebay.com/itm/A-00-01-2001-YAMAHA-R1-1000-OEM-STATOR-ALTERNATOR-CHARGING-WITH-BOLTS-/120901296313?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1c264760b9&vxp=mtr#ht_500wt_1413

 

http://www.ebay.com/itm/Stator-Yamaha-R1-YZFR1-YZF-R1-1999-2000-2001-New-Generator-Magneto-/290695188777?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item43aec89129&vxp=mtr#ht_983wt_1396

 

Oricare varianta e fara probleme.

 

Daca iti plac pretzurile +10% ptr deranj... 0726 974 121

 

Amortizor directie R1 200Euro...

post-11347-0-19543900-1340222187_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa desfac in seara asta si spre norocul meu placile de metal sunt ok.(nu sunt albastrite).Am gasit pe un site discuri ambreaj ebc si discuri ambreaj kevlar ebc.Acum daca tot am moto desfacuta ar merita sa ii pun discurile din kevlar?Nu ma dau pe circuit dar daca tot o am desfacuta as prefera sa ii pun ceva mai bun in limita unui pret decent.Astept si parerile voastre inainte sa comand.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa desfac in seara asta si spre norocul meu placile de metal sunt ok.(nu sunt albastrite).Am gasit pe un site discuri ambreaj ebc si discuri ambreaj kevlar ebc.Acum daca tot am moto desfacuta ar merita sa ii pun discurile din kevlar?Nu ma dau pe circuit dar daca tot o am desfacuta as prefera sa ii pun ceva mai bun in limita unui pret decent.Astept si parerile voastre inainte sa comand.

 

 

A doua varianta m-a surprins k si pretz stiind ca EBC este o firma buna mai ales la curse. Nu sunt cei mai buni dar calitate pretz e chiar ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Sabin, deja am cumparat ceva pe la 110E,adus aici in Bucuresti, putin mai mult doar ca sa-mi ajunga mai repede si anume marti/miercuri.

Oricum am de gand sa duc la rebobinat tampenia aia.... nu pune probleme mari deoarece nu e in miscare, nu necesita echilibrare, etc...doar bataia de cap cu schimbatul ce e mai mare..

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum chiar ca numai stiu ce placi pentru ambreaj sa aleg:(

am de ales intre :

placi LUCAS

placi EBC(normale)

placi EBC KEVLAR

 

Bugetul pentru ambreaj din pacate ar fi maxim 700ron.Daca aveti alte propuneri beer.gif

 

 

E 200$ kitul original Yamaha, vine cu arcuri, garnitura, placi. E pacat sa dai banii doar pe placile de kevlar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. sper sa nu supar pe cineva daca postez si aici. poate sunt persoane care cauta asa ceva si nu urmaresc ''bursele''. vand un echipament de protectii gen plasa (numai bune pt vara) pt moto. detalii in link. multumesc :)

 

/index.php?/topic/209570-protectii-armura-corp-hard-si-soft-plasa-pantaloni-cu-protectii/page__st__40__p__3159194#entry3159194

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. sper sa nu supar pe cineva daca postez si aici. poate sunt persoane care cauta asa ceva si nu urmaresc ''bursele''. vand un echipament de protectii gen plasa (numai bune pt vara) pt moto. detalii in link. multumesc :)

 

/index.php?/topic/209570-protectii-armura-corp-hard-si-soft-plasa-pantaloni-cu-protectii/page__st__40__p__3159194#entry3159194

 

Bune la viteze pina la 60km/h. La 100+ i-ti lasi protectiile pe asfalt, plasa care le tine nu rezista la asemenea slide pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man am deranjat lumea pt ca in in ultima vreme am vazut N rideri de vitezane care merg in tricou si pantaloni scurti. intradevar este super cald...dar tot se merge tare insa. cam asta era ideea. impartaseste-le si lor observatia ta. in rest, incerc sa fac ceva bun pt un semen fara sa-l jecmanesc. the end bigstar.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man am deranjat lumea pt ca in in ultima vreme am vazut N rideri de vitezane care merg in tricou si pantaloni scurti. intradevar este super cald...dar tot se merge tare insa. cam asta era ideea. impartaseste-le si lor observatia ta. in rest, incerc sa fac ceva bun pt un semen fara sa-l jecmanesc. the end bigstar.gif

Nu faci bine nimanui daca incurajezi astfel de echipament.

Dupa parerea mea nici nu trebuia incadrat ca echipament pentru motociclisti, ci pentru scutere si folosit ca echipament pentru scoala moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tricoul si cu pantalonii scurti ofera ceva mai multa protectie daca te gandesti bine. :burnout:

 

Cind esti in tricou, pantaloni scurti, stii sigur ca nu ai nici o protectie. Altii i-si cumpara plase cu armuri fiind incredintzatzi ca sint protejati, incepatori fiind. Nu merita acest post ironic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu faci bine nimanui daca incurajezi astfel de echipament.

Dupa parerea mea nici nu trebuia incadrat ca echipament pentru motociclisti, ci pentru scutere si folosit ca echipament pentru scoala moto.

 

Dupa parerea ta...

Trage un ochi la toate echipamentele de pe piata ...Icon de exemplu. Alea din mesha...Inspecteaza-le bine si ai sa vezi ca majotitatea au acelasi tip de ''armuri'' pe interior. Am spus Icon pt ca sunt mai familiarizat... Majoritatea gamei nu este certificata...de ce crezi ??! Axo la fel si sunt sigur ca mai toti sunt asa. Tot acelasi tip de armuri pun, doar n-o sa-ti puna stele verzi. Uitat-te pe ebay...same shit. Alt nume aceleasi materiale. Pretul difera, normal...d'oh. Nu vorbim de echipamentele de 1000$ ci entry level. Probabil ai o problema ca nu e brand sau ceva de genu.. Altfel ti-ai schimba parerea, nu stiu; nu ma intereseaza. Demult am avut prima mea cazatura serioasa....geaca de imitatie s-a facut muci, eu n-am avut nimic. Aveam o armura de genul pe mine.

Tricoul si cu pantalonii scurti ofera ceva mai multa protectie daca te gandesti bine. :burnout:

 

+1. esti si cool. si asta e tot ce conteaza 99smoke.gif

 

JAGI, pe principiul asta baietii trebuie sa renunte si la casca, pentru ca se simt prea protejati cu ea ...

 

Suna bine ! sa te mangaie briza frumos pe chelie... la un impact sa spunem cu...asfaltul... capu sa-ti plezneasca ca harbuzu ...

 

... Cu toate astea daca ...

 

Ma bucur ca n-ai iesit prea sifonat din toata faza. se circula efectiv haotic in bucuresti si tocmai de aia am zis hai sa...

Oricum, celui care am sa-i dau kitul am sa incerc sa-i bag in cap ca daca-si pune astea pe el sa nu se creada Superman.

 

Imi cer scuze ca s-a extins treaba mai mult decat ar trebui...peace out ! 67.gif

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea ta...

Trage un ochi la toate echipamentele de pe piata ...Icon de exemplu. Alea din mesha...Inspecteaza-le bine si ai sa vezi ca majotitatea au acelasi tip de ''armuri'' pe interior. Am spus Icon pt ca sunt mai familiarizat... Majoritatea gamei nu este certificata...de ce crezi ??! Axo la fel si sunt sigur ca mai toti sunt asa. Tot acelasi tip de armuri pun, doar n-o sa-ti puna stele verzi. Uitat-te pe ebay...same shit. Alt nume aceleasi materiale. Pretul difera, normal...d'oh. Nu vorbim de echipamentele de 1000$ ci entry level. Probabil ai o problema ca nu e brand sau ceva de genu.. Altfel ti-ai schimba parerea, nu stiu; nu ma intereseaza. Demult am avut prima mea cazatura serioasa....geaca de imitatie s-a facut muci, eu n-am avut nimic. Aveam o armura de genul pe mine.

Eu nu imi schimb nici o parere.

Ia pune pe tine o armura d-aia cu plasa si cazi la viteza de 60+ Vei incerca sa pui mana jos si sa te sprijini in cot, la care armura aia are protectie in cot, in maxim 3 secunde plasa aia ori se rupe ori se intinde si vei incepe sa tarsaii asfaltul cu oasele nicidecum cu sliderul de la armura.

Lasand de o parte certitudinea, hai sa te intreb, cand pleci de acasa cu motocicleta, te simti mai in siguranta cu armura sau cu o geaca de piele cu protectii, ai mai multa incredere in tine cu armura sau cu geaca de piele cu protectii ?

wtf :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

wtf ?

 

tu vorbesti din perspectiva reisarului din pauza de masa se pare, in fine. sa nu-mi spui ca la 50 de grade la nivelul solului (cand asfaltul deja face valuri sub camion/autobuz etc.) tu mergi cu geaca de piele pe tine headscratch.gif ...sa nu mai vb de aerul fierbinte (de la aerul conditionat) ce-l arunca masinile pe langa care stai la stop sau de aerul deja inrespirabil de la amiaza. conditii de riding in bucuresti acum . end of story. insa cred ca amandoi putem cadea de acord ca viteza redusa scapa primejdia rea beer.gif

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu merg cu geaca ..non stop!!!...

 

si la 100 de grade tot asa o sa fac!!...

 

n-am nimic cu armura ta....e evident superioara echiparii slapi, bermude si maieu!!!

atat!!

 

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

insa cred ca amandoi putem cadea de acord ca viteza redusa scapa primejdia rea beer.gif

Sunt total de acord cu asta !

Cand am inceput asta, mergeam imbracat full in piele, inclusiv cizme in picioare, vara la +45/50 grade !

Si da, curgeau apele pe mine siroaie, prin pantaloni si geaca, iar "lumea" de Victoriei cu nasul pe sus radea de mine, ca hahaha ma "coc" cu echipamentul pe mine, dar cand au cazut punand frana pe linia de tranvai, imbracati in pantaloni scurti si s-au belit pe oase, nu li s-a mai parut asa amuzant faptul ca transpiram in combinezon.

In continuare tot full merg.

Sa ai un weekend placut colegule ! :cheers:

 

On topic:

Aud uneori in grupuri oameni plangadu-se de R1 ca ar avea probleme cu cutia de viteze, ca sare dintr-a 2 parca, e adevarat? La ce modele ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Umbla vorba ca la modelul original rn04 (98-01).Dar parerea mea in 90% din cazuri sar din a 2-a din cauza ca au fost date pe o roata/abuzate.Si in ce viteza abuzezi un miar?In a doua,ca 1-a e prea dura si risti s-o dai instant peste cap.

Dupa parerea mea proprie si personala,aceste barfe s-au nascut de la baietii care iau motoare la a 13-a mana,vechi de 10-12 ani, coxate si tavalite pe toate partile si se asteapta sa mearga ca si cand ar fi proaspat iesite din fabrica.Si cand nu se intampla acest lucru rezulta ca "Yamaha e firava,tot Honda e Honda".

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yamaha are ce-a mai misto bicicleta dar sta prost la capitolul power si greutate , honda e easy to ride dasta toti trag spre honda ...

Editat de OveR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Defecte de fabricatie au toti. Poate Bugati si Rols sa n-aibe. Oameni lucreaza fara garnituri. Adica n-am cuvinte...

 

 

portingu' la romani. degetu' si smirghelu'. macar daca lustruiai si tu evacuarile alea cum trebuie... sa nu mai spun ca portingu' nu se face cu supapele la locul lor. acum probabil o sa spui ca ai vrut doar sa le cureti. chiar si numai la curatare se dau jos supapele ca sa poti curata toata zona. si tot se polisheaza chiar daca nu ai schimbat mai nimic la forma lor. pe admisie e alta treaba, se prefera o suprafata relativ rugoasa pentru a se pastra (sau in unele cazuri extreme pentru a ajuta) atomizarea benzinei in amestec.

 

sabine, uitandu-ma la filmuletul asta,

si gandindu-ma la ce ai zis mai sus........e naspa.

 

spre exemplu daca ai fi lucrat pt mine, in momentul in care te vedeam cu tigara in timp ce lucrezi..... trebuia sa pleci inainte sa iti zic eu. nu mi se pare normal ca cineva sa lucreze cu piese fine, si sa aiba tigara in mana. il inteleg pe om daca primeste un telefon, l-as lasa sa raspunda si sa vorbeasca, dar nu sa se puna jos si sa vorbeasca cu gagica ce au mai facut, ce au mancat, unde ies in weekend. in schimb i-as atrage prima data atentia asupra faptului ca nu-mi place sa il vad fumand cand lucreaza, ca nu e vasile care invarte beton la lopata. aaaa vrei sa fumezi? termini treaba ce o ai, si ia pauza 5 minute de tigara.

 

n-are treaba tigara cu ce facea el acolo...

 

Salutare, bine v-am regasit. Intors de la Hungaroring. Ca sa nu ma intrebati de timpi, clasamente, etc, va zic ca nu am abia am revenit la timpii din 2010, 2.09. Anul acesta m-am urcat pe motor doar 2 zile la Selena, vreo 50km, si etapa de la Hungaro. Am avut un accident grav in 2011 si pina acum genunchiul drept (operatie de ligamente la genunchi) nu mi-a permis sa merg la circuit.

 

Legat de R1 2007-2008, am testat eu si prietenul meu, Zaharia Marian care merge la Hungaroring 2.02, functionarea noului soft. Quick shifterul functioneaza impecabil, l-am setat la 90ms pt treapta intiia, 80ms pt treptele 2,3,4, si 65ms pt treapta a 5-a. Frina de motor merge fantastic, la 12 000tr/min, in treapta a 6-a, la capatul liniei drepte am dat rapid rapid 3 trepte inferioare, motocicleta nu a schitzat nici o dezechilibrare a rotii spate, doar un slide lent, perfect controlabil. Ralantiul l-am lasat doar la 1500tr/min.

Legat de putere, Zaharia a venit cu 1000RR 2008, in prima zi i s-a rupt lantul, care i-a spart pompa de apa si a ramas fara motoreta. Am impartit motocicleta mea, eram la clase de antrenament diferite si nu se punea problema sa pierd din minutele de antrenamente. Dupa 1 zi intreaga de dat cu R1-ul meu, Zaharia a concluzionat ca R1 i-i place mai mult, putere mult mai multa decit 1000RR, manevrabilitatea aproximativ aceeasi. A mai fost un baiat din Galati cu 1000rr 2008 care a confirmat ce zice Zaharia. Acesta s-a aflat mai multe ture in spatele meu si de fiecare data cind indreptam motocicleta luam 20-30m avans. Anii trecuti, cu computerul stock, nu era nici o diferentza intre R1-ul meu si mai toate 1000rr-urile 2008 stock(propulsor stock), se pastra aceeasi viteza pe liniile drepte lungi.

 

Puterea livrata de motor e incredibil de liniara. nu mai are deloc ruperea de aderentza la 8000ture, poti sa tragi de gaz cu incredere intre 3000 si 14 000 ture.

 

stai sa inteleg... ai facut un "kinda-sorta" slipper-clutch din soft? adica sa scada intr-un anumit interval de turatii mai greu acceleratia? abnuiesc ca atunci cand tps-ul citeste clapeta ca inchisa, nu? daca da, fain! mi-ai dat o idee! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

portingu' la romani. degetu' si smirghelu'. macar daca lustruiai si tu evacuarile alea cum trebuie... sa nu mai spun ca portingu' nu se face cu supapele la locul lor. acum probabil o sa spui ca ai vrut doar sa le cureti. chiar si numai la curatare se dau jos supapele ca sa poti curata toata zona. si tot se polisheaza chiar daca nu ai schimbat mai nimic la forma lor. pe admisie e alta treaba, se prefera o suprafata relativ rugoasa pentru a se pastra (sau in unele cazuri extreme pentru a ajuta) atomizarea benzinei in amestec.

 

 

 

n-are treaba tigara cu ce facea el acolo...

 

 

 

stai sa inteleg... ai facut un "kinda-sorta" slipper-clutch din soft? adica sa scada intr-un anumit interval de turatii mai greu acceleratia? abnuiesc ca atunci cand tps-ul citeste clapeta ca inchisa, nu? daca da, fain! mi-ai dat o idee! :)

 

nu doar din TPS

e soft de race, e gandit sa nu-ti smulga aderenta pe frana de motor si d-aia mai "scuipa" niste benzina pe admisie cand lasi gazul in jos.

interesant proiect faci tu acolo cu v2-ul tau insa cred ca sunt bani bagati pentru..."incercarea moarte-n-are". Un v2 turbo se comporta cam ciudat.

 

pe partea cu portingul si cu slefuirea galeriilor ai dreptate insa. pe admisie se cere mai rugoasa suprafata la motoarele aspirate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...