->Bullet<- Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 salut. sper sa nu supar pe cineva daca postez si aici. poate sunt persoane care cauta asa ceva si nu urmaresc ''bursele''. vand un echipament de protectii gen plasa (numai bune pt vara) pt moto. detalii in link. multumesc /index.php?/topic/209570-protectii-armura-corp-hard-si-soft-plasa-pantaloni-cu-protectii/page__st__40__p__3159194#entry3159194 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 salut. sper sa nu supar pe cineva daca postez si aici. poate sunt persoane care cauta asa ceva si nu urmaresc ''bursele''. vand un echipament de protectii gen plasa (numai bune pt vara) pt moto. detalii in link. multumesc /index.php?/topic/209570-protectii-armura-corp-hard-si-soft-plasa-pantaloni-cu-protectii/page__st__40__p__3159194#entry3159194 Bune la viteze pina la 60km/h. La 100+ i-ti lasi protectiile pe asfalt, plasa care le tine nu rezista la asemenea slide pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 man am deranjat lumea pt ca in in ultima vreme am vazut N rideri de vitezane care merg in tricou si pantaloni scurti. intradevar este super cald...dar tot se merge tare insa. cam asta era ideea. impartaseste-le si lor observatia ta. in rest, incerc sa fac ceva bun pt un semen fara sa-l jecmanesc. the end Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 man am deranjat lumea pt ca in in ultima vreme am vazut N rideri de vitezane care merg in tricou si pantaloni scurti. intradevar este super cald...dar tot se merge tare insa. cam asta era ideea. impartaseste-le si lor observatia ta. in rest, incerc sa fac ceva bun pt un semen fara sa-l jecmanesc. the end Nu faci bine nimanui daca incurajezi astfel de echipament. Dupa parerea mea nici nu trebuia incadrat ca echipament pentru motociclisti, ci pentru scutere si folosit ca echipament pentru scoala moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Tricoul si cu pantalonii scurti ofera ceva mai multa protectie daca te gandesti bine. Cind esti in tricou, pantaloni scurti, stii sigur ca nu ai nici o protectie. Altii i-si cumpara plase cu armuri fiind incredintzatzi ca sint protejati, incepatori fiind. Nu merita acest post ironic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 JAGI, pe principiul asta baietii trebuie sa renunte si la casca, pentru ca se simt prea protejati cu ea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Nu faci bine nimanui daca incurajezi astfel de echipament. Dupa parerea mea nici nu trebuia incadrat ca echipament pentru motociclisti, ci pentru scutere si folosit ca echipament pentru scoala moto. Dupa parerea ta... Trage un ochi la toate echipamentele de pe piata ...Icon de exemplu. Alea din mesha...Inspecteaza-le bine si ai sa vezi ca majotitatea au acelasi tip de ''armuri'' pe interior. Am spus Icon pt ca sunt mai familiarizat... Majoritatea gamei nu este certificata...de ce crezi ??! Axo la fel si sunt sigur ca mai toti sunt asa. Tot acelasi tip de armuri pun, doar n-o sa-ti puna stele verzi. Uitat-te pe ebay...same shit. Alt nume aceleasi materiale. Pretul difera, normal...d'oh. Nu vorbim de echipamentele de 1000$ ci entry level. Probabil ai o problema ca nu e brand sau ceva de genu.. Altfel ti-ai schimba parerea, nu stiu; nu ma intereseaza. Demult am avut prima mea cazatura serioasa....geaca de imitatie s-a facut muci, eu n-am avut nimic. Aveam o armura de genul pe mine. Tricoul si cu pantalonii scurti ofera ceva mai multa protectie daca te gandesti bine. +1. esti si cool. si asta e tot ce conteaza JAGI, pe principiul asta baietii trebuie sa renunte si la casca, pentru ca se simt prea protejati cu ea ... Suna bine ! sa te mangaie briza frumos pe chelie... la un impact sa spunem cu...asfaltul... capu sa-ti plezneasca ca harbuzu ... ... Cu toate astea daca ... Ma bucur ca n-ai iesit prea sifonat din toata faza. se circula efectiv haotic in bucuresti si tocmai de aia am zis hai sa... Oricum, celui care am sa-i dau kitul am sa incerc sa-i bag in cap ca daca-si pune astea pe el sa nu se creada Superman. Imi cer scuze ca s-a extins treaba mai mult decat ar trebui...peace out ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Dupa parerea ta... Trage un ochi la toate echipamentele de pe piata ...Icon de exemplu. Alea din mesha...Inspecteaza-le bine si ai sa vezi ca majotitatea au acelasi tip de ''armuri'' pe interior. Am spus Icon pt ca sunt mai familiarizat... Majoritatea gamei nu este certificata...de ce crezi ??! Axo la fel si sunt sigur ca mai toti sunt asa. Tot acelasi tip de armuri pun, doar n-o sa-ti puna stele verzi. Uitat-te pe ebay...same shit. Alt nume aceleasi materiale. Pretul difera, normal...d'oh. Nu vorbim de echipamentele de 1000$ ci entry level. Probabil ai o problema ca nu e brand sau ceva de genu.. Altfel ti-ai schimba parerea, nu stiu; nu ma intereseaza. Demult am avut prima mea cazatura serioasa....geaca de imitatie s-a facut muci, eu n-am avut nimic. Aveam o armura de genul pe mine. Eu nu imi schimb nici o parere. Ia pune pe tine o armura d-aia cu plasa si cazi la viteza de 60+ Vei incerca sa pui mana jos si sa te sprijini in cot, la care armura aia are protectie in cot, in maxim 3 secunde plasa aia ori se rupe ori se intinde si vei incepe sa tarsaii asfaltul cu oasele nicidecum cu sliderul de la armura. Lasand de o parte certitudinea, hai sa te intreb, cand pleci de acasa cu motocicleta, te simti mai in siguranta cu armura sau cu o geaca de piele cu protectii, ai mai multa incredere in tine cu armura sau cu geaca de piele cu protectii ? wtf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 ... wtf ? tu vorbesti din perspectiva reisarului din pauza de masa se pare, in fine. sa nu-mi spui ca la 50 de grade la nivelul solului (cand asfaltul deja face valuri sub camion/autobuz etc.) tu mergi cu geaca de piele pe tine ...sa nu mai vb de aerul fierbinte (de la aerul conditionat) ce-l arunca masinile pe langa care stai la stop sau de aerul deja inrespirabil de la amiaza. conditii de riding in bucuresti acum . end of story. insa cred ca amandoi putem cadea de acord ca viteza redusa scapa primejdia rea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 eu merg cu geaca ..non stop!!!... si la 100 de grade tot asa o sa fac!!... n-am nimic cu armura ta....e evident superioara echiparii slapi, bermude si maieu!!! atat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 insa cred ca amandoi putem cadea de acord ca viteza redusa scapa primejdia rea Sunt total de acord cu asta ! Cand am inceput asta, mergeam imbracat full in piele, inclusiv cizme in picioare, vara la +45/50 grade ! Si da, curgeau apele pe mine siroaie, prin pantaloni si geaca, iar "lumea" de Victoriei cu nasul pe sus radea de mine, ca hahaha ma "coc" cu echipamentul pe mine, dar cand au cazut punand frana pe linia de tranvai, imbracati in pantaloni scurti si s-au belit pe oase, nu li s-a mai parut asa amuzant faptul ca transpiram in combinezon. In continuare tot full merg. Sa ai un weekend placut colegule ! On topic: Aud uneori in grupuri oameni plangadu-se de R1 ca ar avea probleme cu cutia de viteze, ca sare dintr-a 2 parca, e adevarat? La ce modele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 (editat) Umbla vorba ca la modelul original rn04 (98-01).Dar parerea mea in 90% din cazuri sar din a 2-a din cauza ca au fost date pe o roata/abuzate.Si in ce viteza abuzezi un miar?In a doua,ca 1-a e prea dura si risti s-o dai instant peste cap. Dupa parerea mea proprie si personala,aceste barfe s-au nascut de la baietii care iau motoare la a 13-a mana,vechi de 10-12 ani, coxate si tavalite pe toate partile si se asteapta sa mearga ca si cand ar fi proaspat iesite din fabrica.Si cand nu se intampla acest lucru rezulta ca "Yamaha e firava,tot Honda e Honda". Editat Iunie 22, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 (editat) yamaha are ce-a mai misto bicicleta dar sta prost la capitolul power si greutate , honda e easy to ride dasta toti trag spre honda ... Editat Iunie 23, 2012 de OveR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Defecte de fabricatie au toti. Poate Bugati si Rols sa n-aibe. Oameni lucreaza fara garnituri. Adica n-am cuvinte... portingu' la romani. degetu' si smirghelu'. macar daca lustruiai si tu evacuarile alea cum trebuie... sa nu mai spun ca portingu' nu se face cu supapele la locul lor. acum probabil o sa spui ca ai vrut doar sa le cureti. chiar si numai la curatare se dau jos supapele ca sa poti curata toata zona. si tot se polisheaza chiar daca nu ai schimbat mai nimic la forma lor. pe admisie e alta treaba, se prefera o suprafata relativ rugoasa pentru a se pastra (sau in unele cazuri extreme pentru a ajuta) atomizarea benzinei in amestec. sabine, uitandu-ma la filmuletul asta, si gandindu-ma la ce ai zis mai sus........e naspa. spre exemplu daca ai fi lucrat pt mine, in momentul in care te vedeam cu tigara in timp ce lucrezi..... trebuia sa pleci inainte sa iti zic eu. nu mi se pare normal ca cineva sa lucreze cu piese fine, si sa aiba tigara in mana. il inteleg pe om daca primeste un telefon, l-as lasa sa raspunda si sa vorbeasca, dar nu sa se puna jos si sa vorbeasca cu gagica ce au mai facut, ce au mancat, unde ies in weekend. in schimb i-as atrage prima data atentia asupra faptului ca nu-mi place sa il vad fumand cand lucreaza, ca nu e vasile care invarte beton la lopata. aaaa vrei sa fumezi? termini treaba ce o ai, si ia pauza 5 minute de tigara. n-are treaba tigara cu ce facea el acolo... Salutare, bine v-am regasit. Intors de la Hungaroring. Ca sa nu ma intrebati de timpi, clasamente, etc, va zic ca nu am abia am revenit la timpii din 2010, 2.09. Anul acesta m-am urcat pe motor doar 2 zile la Selena, vreo 50km, si etapa de la Hungaro. Am avut un accident grav in 2011 si pina acum genunchiul drept (operatie de ligamente la genunchi) nu mi-a permis sa merg la circuit. Legat de R1 2007-2008, am testat eu si prietenul meu, Zaharia Marian care merge la Hungaroring 2.02, functionarea noului soft. Quick shifterul functioneaza impecabil, l-am setat la 90ms pt treapta intiia, 80ms pt treptele 2,3,4, si 65ms pt treapta a 5-a. Frina de motor merge fantastic, la 12 000tr/min, in treapta a 6-a, la capatul liniei drepte am dat rapid rapid 3 trepte inferioare, motocicleta nu a schitzat nici o dezechilibrare a rotii spate, doar un slide lent, perfect controlabil. Ralantiul l-am lasat doar la 1500tr/min. Legat de putere, Zaharia a venit cu 1000RR 2008, in prima zi i s-a rupt lantul, care i-a spart pompa de apa si a ramas fara motoreta. Am impartit motocicleta mea, eram la clase de antrenament diferite si nu se punea problema sa pierd din minutele de antrenamente. Dupa 1 zi intreaga de dat cu R1-ul meu, Zaharia a concluzionat ca R1 i-i place mai mult, putere mult mai multa decit 1000RR, manevrabilitatea aproximativ aceeasi. A mai fost un baiat din Galati cu 1000rr 2008 care a confirmat ce zice Zaharia. Acesta s-a aflat mai multe ture in spatele meu si de fiecare data cind indreptam motocicleta luam 20-30m avans. Anii trecuti, cu computerul stock, nu era nici o diferentza intre R1-ul meu si mai toate 1000rr-urile 2008 stock(propulsor stock), se pastra aceeasi viteza pe liniile drepte lungi. Puterea livrata de motor e incredibil de liniara. nu mai are deloc ruperea de aderentza la 8000ture, poti sa tragi de gaz cu incredere intre 3000 si 14 000 ture. stai sa inteleg... ai facut un "kinda-sorta" slipper-clutch din soft? adica sa scada intr-un anumit interval de turatii mai greu acceleratia? abnuiesc ca atunci cand tps-ul citeste clapeta ca inchisa, nu? daca da, fain! mi-ai dat o idee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 ~4 ore sa schimb bujiile. Bleah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 portingu' la romani. degetu' si smirghelu'. macar daca lustruiai si tu evacuarile alea cum trebuie... sa nu mai spun ca portingu' nu se face cu supapele la locul lor. acum probabil o sa spui ca ai vrut doar sa le cureti. chiar si numai la curatare se dau jos supapele ca sa poti curata toata zona. si tot se polisheaza chiar daca nu ai schimbat mai nimic la forma lor. pe admisie e alta treaba, se prefera o suprafata relativ rugoasa pentru a se pastra (sau in unele cazuri extreme pentru a ajuta) atomizarea benzinei in amestec. n-are treaba tigara cu ce facea el acolo... stai sa inteleg... ai facut un "kinda-sorta" slipper-clutch din soft? adica sa scada intr-un anumit interval de turatii mai greu acceleratia? abnuiesc ca atunci cand tps-ul citeste clapeta ca inchisa, nu? daca da, fain! mi-ai dat o idee! nu doar din TPS e soft de race, e gandit sa nu-ti smulga aderenta pe frana de motor si d-aia mai "scuipa" niste benzina pe admisie cand lasi gazul in jos. interesant proiect faci tu acolo cu v2-ul tau insa cred ca sunt bani bagati pentru..."incercarea moarte-n-are". Un v2 turbo se comporta cam ciudat. pe partea cu portingul si cu slefuirea galeriilor ai dreptate insa. pe admisie se cere mai rugoasa suprafata la motoarele aspirate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 nu doar din TPS e soft de race, e gandit sa nu-ti smulga aderenta pe frana de motor si d-aia mai "scuipa" niste benzina pe admisie cand lasi gazul in jos. interesant proiect faci tu acolo cu v2-ul tau insa cred ca sunt bani bagati pentru..."incercarea moarte-n-are". Un v2 turbo se comporta cam ciudat. pe partea cu portingul si cu slefuirea galeriilor ai dreptate insa. pe admisie se cere mai rugoasa suprafata la motoarele aspirate. ai inteles(sau m-am exprimat eu) gresit. am vrut sa spun ca atunci cand TPS-ul citeste acceleratia inchisa atunci scuipa benzina in loc inchida injectia ca in mod normal. chip-ul meu facut la comanda este de asmenea programabil si ma bate un gand. l-am facut la comanda numai pentru a scuti timp, altfel trebuia s-o iau oarecum de la 0 . cat despre v2... am un cadru excelent, nu mai vorbesc de suspensii. manevrabilitatea este peste r1 <2004 cu siguranta. mai noi n-am condus decat un 2007 dar ala l-am condus vreo 7-8 km, adica nu indeajuns ca sa-mi fac o opinie despre ciclistica lui. in schimb pot spune cu mana pe inima ca este superior rr-ului 2008. l-am condus vreo 250 de km si da, chiar "am idee" despre setarile suspnsiilor. iar de v2 turbo sa se comporte ciudat... la 4-8 psi cat vreau eu sa-l folosesc sunt sigur ca nu va fi nimic ciudat. m-am si dat pe un monster 900 turbo (6psi) acum 3 ani in state si era foarte... "zen" ca sa spun asa. putere cat cuprinde dar livrata controlabil. nu chiar liniar dar controlabil. plus ca eu am traction control pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 ~4 ore sa schimb bujiile. Bleah Chiar ai simtit vreo diferentza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) Aveau 16k km, probabil mai mergeau cateva mii. N-am apucat sa ies dupa ce le-am montat, mai am de schimbat uleiul si filtrul de ulei, lichidul de frana, placutele si cauciucurile. Filtrul de aer arata infect dar n-am altul si nici timp sa-mi vina pana in Slovakiaring, a trebuit sa-l curat. Diferenta ... da, am facut experienta Editat Iunie 25, 2012 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) Ce ?doar 16 k ?ce bujii sunt aleaa ?nu stiu de ce am avut impresia ca bujiile "duc" cel putin 30 mii? Editat Iunie 25, 2012 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Aveau 16k km, probabil mai mergeau cateva mii. N-am apucat sa ies dupa ce le-am montat, mai am de schimbat uleiul si filtrul de ulei, lichidul de frana, placutele si cauciucurile. Filtrul de aer arata infect dar n-am altul si nici timp sa-mi vina pana in Slovakiaring, a trebuit sa-l curat. Diferenta ... da, am facut experienta Slovakia, tu acolo? Stai relax cu lichidul, da-i o aerisire. Placutze, daca meri la Slova, ia-ti ceva race, dual carbon SBS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 A picat Slovacia. Ma *** pe incompetentii de la MyMoto. Deoarece nu am vrut GP Racer, am comandat un set de Dunlop Sportsmart, urmand, eventual, sa pun un GP Racer medium pe fata. Anyway, chiar aveam nevoie de spate. Ei bine, aia au reusit performanta sa me informeze azi ca vor livra pe 4 iulie, ziua in care motorul trebuia sa plece din tara. In conditiile in care, in momentul in care le-am dat avansul, acum doua saptamani, le-am spus cand am nevoie de motor functional. Mai bine comandam direct din Germania, chiar daca imi plimbau gumele doua saptamani (cum au facut cu cele de masina) si tot ajungeau in timp util. Ramane pentru Hungaroring, in august. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 pe ce pret le-ai comandat Zircon ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) A picat Slovacia. Ma *** pe incompetentii de la MyMoto. Deoarece nu am vrut GP Racer, am comandat un set de Dunlop Sportsmart, urmand, eventual, sa pun un GP Racer medium pe fata. Anyway, chiar aveam nevoie de spate. Ei bine, aia au reusit performanta sa me informeze azi ca vor livra pe 4 iulie, ziua in care motorul trebuia sa plece din tara. In conditiile in care, in momentul in care le-am dat avansul, acum doua saptamani, le-am spus cand am nevoie de motor functional. Mai bine comandam direct din Germania, chiar daca imi plimbau gumele doua saptamani (cum au facut cu cele de masina) si tot ajungeau in timp util. Ramane pentru Hungaroring, in august. te ajut eu cu sportsmart sau cu GP racer. Le poti avea in cel mai scurt timp. Recomand Gp racer pt pista daca nu vrei sa dai banii pt GP sau slick-uri. Sportsmartu e mai mult de strada, nu-i facut sa functioneze foarte incins si pe slovakia se incing foarte tare gumele. In consecinta se va toci mult mai repede decat te astepti. Editat Iunie 25, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 cmd, pretul de pe site-ul lor. Cesar, thx dar e tardiv. Am dat 700 RON avans. Anyway, intre timp mi-au dat mail ca a fost o confuzie si maine dupa 14:00 le au in magazin. Sper sa fie asa, partea proasta e ca intre timp am vb. cu Mistode si i-am zis ca nu pot sa vin Btw, problema cu Sportsmart-ul comandat era ca in RO nu exista stoc pe 190/55, doar 190/50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.