fesu' Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 nu doar din TPS e soft de race, e gandit sa nu-ti smulga aderenta pe frana de motor si d-aia mai "scuipa" niste benzina pe admisie cand lasi gazul in jos. interesant proiect faci tu acolo cu v2-ul tau insa cred ca sunt bani bagati pentru..."incercarea moarte-n-are". Un v2 turbo se comporta cam ciudat. pe partea cu portingul si cu slefuirea galeriilor ai dreptate insa. pe admisie se cere mai rugoasa suprafata la motoarele aspirate. ai inteles(sau m-am exprimat eu) gresit. am vrut sa spun ca atunci cand TPS-ul citeste acceleratia inchisa atunci scuipa benzina in loc inchida injectia ca in mod normal. chip-ul meu facut la comanda este de asmenea programabil si ma bate un gand. l-am facut la comanda numai pentru a scuti timp, altfel trebuia s-o iau oarecum de la 0 . cat despre v2... am un cadru excelent, nu mai vorbesc de suspensii. manevrabilitatea este peste r1 <2004 cu siguranta. mai noi n-am condus decat un 2007 dar ala l-am condus vreo 7-8 km, adica nu indeajuns ca sa-mi fac o opinie despre ciclistica lui. in schimb pot spune cu mana pe inima ca este superior rr-ului 2008. l-am condus vreo 250 de km si da, chiar "am idee" despre setarile suspnsiilor. iar de v2 turbo sa se comporte ciudat... la 4-8 psi cat vreau eu sa-l folosesc sunt sigur ca nu va fi nimic ciudat. m-am si dat pe un monster 900 turbo (6psi) acum 3 ani in state si era foarte... "zen" ca sa spun asa. putere cat cuprinde dar livrata controlabil. nu chiar liniar dar controlabil. plus ca eu am traction control pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 ~4 ore sa schimb bujiile. Bleah Chiar ai simtit vreo diferentza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) Aveau 16k km, probabil mai mergeau cateva mii. N-am apucat sa ies dupa ce le-am montat, mai am de schimbat uleiul si filtrul de ulei, lichidul de frana, placutele si cauciucurile. Filtrul de aer arata infect dar n-am altul si nici timp sa-mi vina pana in Slovakiaring, a trebuit sa-l curat. Diferenta ... da, am facut experienta Editat Iunie 25, 2012 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) Ce ?doar 16 k ?ce bujii sunt aleaa ?nu stiu de ce am avut impresia ca bujiile "duc" cel putin 30 mii? Editat Iunie 25, 2012 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Aveau 16k km, probabil mai mergeau cateva mii. N-am apucat sa ies dupa ce le-am montat, mai am de schimbat uleiul si filtrul de ulei, lichidul de frana, placutele si cauciucurile. Filtrul de aer arata infect dar n-am altul si nici timp sa-mi vina pana in Slovakiaring, a trebuit sa-l curat. Diferenta ... da, am facut experienta Slovakia, tu acolo? Stai relax cu lichidul, da-i o aerisire. Placutze, daca meri la Slova, ia-ti ceva race, dual carbon SBS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 A picat Slovacia. Ma *** pe incompetentii de la MyMoto. Deoarece nu am vrut GP Racer, am comandat un set de Dunlop Sportsmart, urmand, eventual, sa pun un GP Racer medium pe fata. Anyway, chiar aveam nevoie de spate. Ei bine, aia au reusit performanta sa me informeze azi ca vor livra pe 4 iulie, ziua in care motorul trebuia sa plece din tara. In conditiile in care, in momentul in care le-am dat avansul, acum doua saptamani, le-am spus cand am nevoie de motor functional. Mai bine comandam direct din Germania, chiar daca imi plimbau gumele doua saptamani (cum au facut cu cele de masina) si tot ajungeau in timp util. Ramane pentru Hungaroring, in august. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 pe ce pret le-ai comandat Zircon ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) A picat Slovacia. Ma *** pe incompetentii de la MyMoto. Deoarece nu am vrut GP Racer, am comandat un set de Dunlop Sportsmart, urmand, eventual, sa pun un GP Racer medium pe fata. Anyway, chiar aveam nevoie de spate. Ei bine, aia au reusit performanta sa me informeze azi ca vor livra pe 4 iulie, ziua in care motorul trebuia sa plece din tara. In conditiile in care, in momentul in care le-am dat avansul, acum doua saptamani, le-am spus cand am nevoie de motor functional. Mai bine comandam direct din Germania, chiar daca imi plimbau gumele doua saptamani (cum au facut cu cele de masina) si tot ajungeau in timp util. Ramane pentru Hungaroring, in august. te ajut eu cu sportsmart sau cu GP racer. Le poti avea in cel mai scurt timp. Recomand Gp racer pt pista daca nu vrei sa dai banii pt GP sau slick-uri. Sportsmartu e mai mult de strada, nu-i facut sa functioneze foarte incins si pe slovakia se incing foarte tare gumele. In consecinta se va toci mult mai repede decat te astepti. Editat Iunie 25, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 cmd, pretul de pe site-ul lor. Cesar, thx dar e tardiv. Am dat 700 RON avans. Anyway, intre timp mi-au dat mail ca a fost o confuzie si maine dupa 14:00 le au in magazin. Sper sa fie asa, partea proasta e ca intre timp am vb. cu Mistode si i-am zis ca nu pot sa vin Btw, problema cu Sportsmart-ul comandat era ca in RO nu exista stoc pe 190/55, doar 190/50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 te ajut eu cu sportsmart sau cu GP racer. Le poti avea in cel mai scurt timp. Recomand Gp racer pt pista daca nu vrei sa dai banii pt GP sau slick-uri. Sportsmartu e mai mult de strada, nu-i facut sa functioneze foarte incins si pe slovakia se incing foarte tare gumele. In consecinta se va toci mult mai repede decat te astepti. Stai relax, de 2 ani etapa de etapa are motive tehnice sa nu vina, nu cauciucul e problema. Stie el destule date tehnice despre cauciucuri. Problema mare e ca fiind prima iesire pe pista, Slovakia ar trebui eliminata din start, vitezele sint fantastice, e un shoc emotional sa te duci de pe Amckart direct la Slova. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Stai relax, de 2 ani etapa de etapa are motive tehnice sa nu vina, nu cauciucul e problema. Stie el destule date tehnice despre cauciucuri. Problema mare e ca fiind prima iesire pe pista, Slovakia ar trebui eliminata din start, vitezele sint fantastice, e un shoc emotional sa te duci de pe Amckart direct la Slova. Ba pardon, anul trecut nici macar n-am incercat sa ajung pe pista. Femeile sunt de vina In rest ai dreptate, o sa-mi misc posteriorul la urmatorul Hungaroring. Realitatea e ca pe Amckart nu am mai intrat de ~2 ani iar anul trecut am facut 1000km cu R1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Fastest recorded motorcycle lap of the Nurburgring : 7.10.89 Motocicleta? R1 .Care model o fi? : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2012/June/jun2012-new-nurburgring-lap-record/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Fastest recorded motorcycle lap of the Nurburgring : 7.10.89 Motocicleta? R1 .Care model o fi? : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2012/June/jun2012-new-nurburgring-lap-record/ What's your bike and why is it so fast? "It's only fast because I don't slow down. It's not a highly modified cheque-book special, it's not an ex-factory race bike. It's just a carefully developed 2005 Yamaha YZF-R1. Bought crash damaged for £4000 back in 2007, because the faithful, mercilessly thrashed ZX-6R was just too slow." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Ba pardon, anul trecut nici macar n-am incercat sa ajung pe pista. Femeile sunt de vina In rest ai dreptate, o sa-mi misc posteriorul la urmatorul Hungaroring. Realitatea e ca pe Amckart nu am mai intrat de ~2 ani iar anul trecut am facut 1000km cu R1. Cind o vinzi, a mea e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Jagi au sosit sitele race ...le montez in weekend sper...asa ar trebui sa arate produsul finit stock suna ca un motor electric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Am luat si eu site de la A&R, sunt absolut fantastice, daca scoti si catalizatorul, lucru care il recomand, chiar daca n-o sa iti mai stea bine la relanti, se aude mult mai tare si parca se liniarizeaza un pic motoreta, oricum nota 10 pt baietii de la A&R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Da?Vi se par ok?Se aud frumos?Pt ca si eu ma gandeam la asa ceva.Stock nu se aude nimic,ceea ce e de-a dreptul periculos,iar fara site se aude urat rau,deranjant.Ma uitam pe la Yoshimura,dar au niste scoruri de te doare capul,chiar daca sunt doar slip-on. @ Shobo : La ce pret au fost A&R? Am gasit la 75$ + vreo 40$ transportul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Jagi au sosit sitele race ...le montez in weekend sper...asa ar trebui sa arate produsul finit stock suna ca un motor electric Ba esti nebun ce bine se aud !! Asteptam sunetul tau Cind o vinzi, a mea e. Iar tu imi dai pm cu pretul pe mobra ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Deci se aud superb, sunet foarte gros, dar sa stii ca la drum lung devin foarte enervante, mai ales ca pe la 4-5000 incep sa urle rau de tot, bubuituri in frana de motor sunt o gramada, dar poate fi de la lipsa catalizatorului, daca vrei poti veni pe la mine si auzi si urechile tale tobele(da-mi un telefon si rezolvam cumva 0720546237), pretul a fost de 550 ron pentru tobe, au fost aduse de un baiat aici de pe forum intr-o saptamana lucratoare. P.S. Vezi ca sunt doua tipuri de site pt 04 race si track, eu le am pe alea mai galacioase adica track Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Daca vreti sa va luati site, eu vi le pot aduce cu 35$ transportul, nu exista taxe vamale, TVA. Daca vi le aduceti singuri, riscati sa platiti 24% TVA la val totala a facturii, care include si pretul transportului. Ca sunet, aceste site dau cel mai bun rezultat, tobele stock sint din Ti si e o prostie sa dati sute de euro pe aftermarketuri care nu sint cu nimic mai bune ca cele stock race. A mea are 163 cai la roata, fara ram air, cu tobe OEM race , Y Akrapovic si ECU resoftat, in toate treptele de viteza. Cu computerul stock, full Akrapovic exhaust, harta pt Akra, au fost 162cai numai in treptele 5 si 6, in treapta a 3-a au fost cu 10 cai mai putin dar si cuplul era destul de prost, turometrul urca greu in ture. Limitarea in treptele 1-4 e facuta din hartile de ignition, R1 are 4 harti de aprindere: Neutral, 1-2, 3-4, 5-6. La modelul americann mai e o limitare importanta, la 12 000ture, clapetele de acceleratie sint inchise de computer la 86%, practic, intre 12-13750tr, trebuie schimbata treapta de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Stai relax, de 2 ani etapa de etapa are motive tehnice sa nu vina, nu cauciucul e problema. Stie el destule date tehnice despre cauciucuri. Problema mare e ca fiind prima iesire pe pista, Slovakia ar trebui eliminata din start, vitezele sint fantastice, e un shoc emotional sa te duci de pe Amckart direct la Slova. Hai Bogdane, nu fi rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 (editat) @ Shobo2020 : Mersi de lamuriri,nush pe care sa-l iau,race sau track,totusi nu cred sa fie mare diferenta intre ele... As veni eu cu mare placere s-o ascult,problema e ca tu stai in Teleorman si eu in Hunedoara Daca suna ceva in genul asta,i'm sold : Editat Iunie 26, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Am un discount consistent pentru placutele de frana de R1 pana in 2006 si R6 toti anii, pentru cei care merg la etapa la ROSBK sau la orice fel de track days pe circuit. Detalii pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Sunt in Bucuresti pe timpul saptamanii si cateodata in timpul weekendului, sitele care le-am luat eu scria pe ele track sunt cele un pic mai galagioase, vezi ca e un film la ei pe site cu diferentele dar calitatea lasa de dorit, dar asculta-ma merita fiecare banut sitele astea iar ca sunet iti spun cu mana pe inima face orice slip-on-uri, akra, yoshi, tb ce vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 (editat) Cei care nu suportati bubuiturile pe revenire, astupati furtunul ce iese din cutia filtrului de aer si duce la electrovalva ce baga aer curat in porturile de evacuare. Eu le-am astupat.Gaura ce ramine in cutia de aer o astupati cu silicon. Daca vreti sa faceti curatzenie la capacul de distribuie, puteti scoate electrovalva cu cele 2 furtunuri de cauciuc, orificiile pe unde intra furtunurile le-am sudat profesional la Sirius pt numai 20ron. Nu apare eroare in bord daca se deconecteaza electrovalva. Sitele mai zgomotoase nu se fac pt modelul 2007 2008, ele au mai putine gauri/cm patrat fatza de cele race, mai perforate. Interesant ar fi de dat un email la fabricant si intrebat daca poate sa le faca cu 5-10cm mai scurte, s-ar auzi mai tare. Editat Iunie 26, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.