JAGI Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 te ajut eu cu sportsmart sau cu GP racer. Le poti avea in cel mai scurt timp. Recomand Gp racer pt pista daca nu vrei sa dai banii pt GP sau slick-uri. Sportsmartu e mai mult de strada, nu-i facut sa functioneze foarte incins si pe slovakia se incing foarte tare gumele. In consecinta se va toci mult mai repede decat te astepti. Stai relax, de 2 ani etapa de etapa are motive tehnice sa nu vina, nu cauciucul e problema. Stie el destule date tehnice despre cauciucuri. Problema mare e ca fiind prima iesire pe pista, Slovakia ar trebui eliminata din start, vitezele sint fantastice, e un shoc emotional sa te duci de pe Amckart direct la Slova. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Stai relax, de 2 ani etapa de etapa are motive tehnice sa nu vina, nu cauciucul e problema. Stie el destule date tehnice despre cauciucuri. Problema mare e ca fiind prima iesire pe pista, Slovakia ar trebui eliminata din start, vitezele sint fantastice, e un shoc emotional sa te duci de pe Amckart direct la Slova. Ba pardon, anul trecut nici macar n-am incercat sa ajung pe pista. Femeile sunt de vina In rest ai dreptate, o sa-mi misc posteriorul la urmatorul Hungaroring. Realitatea e ca pe Amckart nu am mai intrat de ~2 ani iar anul trecut am facut 1000km cu R1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Fastest recorded motorcycle lap of the Nurburgring : 7.10.89 Motocicleta? R1 .Care model o fi? : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2012/June/jun2012-new-nurburgring-lap-record/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Fastest recorded motorcycle lap of the Nurburgring : 7.10.89 Motocicleta? R1 .Care model o fi? : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2012/June/jun2012-new-nurburgring-lap-record/ What's your bike and why is it so fast? "It's only fast because I don't slow down. It's not a highly modified cheque-book special, it's not an ex-factory race bike. It's just a carefully developed 2005 Yamaha YZF-R1. Bought crash damaged for £4000 back in 2007, because the faithful, mercilessly thrashed ZX-6R was just too slow." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Ba pardon, anul trecut nici macar n-am incercat sa ajung pe pista. Femeile sunt de vina In rest ai dreptate, o sa-mi misc posteriorul la urmatorul Hungaroring. Realitatea e ca pe Amckart nu am mai intrat de ~2 ani iar anul trecut am facut 1000km cu R1. Cind o vinzi, a mea e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Jagi au sosit sitele race ...le montez in weekend sper...asa ar trebui sa arate produsul finit stock suna ca un motor electric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Da?Vi se par ok?Se aud frumos?Pt ca si eu ma gandeam la asa ceva.Stock nu se aude nimic,ceea ce e de-a dreptul periculos,iar fara site se aude urat rau,deranjant.Ma uitam pe la Yoshimura,dar au niste scoruri de te doare capul,chiar daca sunt doar slip-on. @ Shobo : La ce pret au fost A&R? Am gasit la 75$ + vreo 40$ transportul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Jagi au sosit sitele race ...le montez in weekend sper...asa ar trebui sa arate produsul finit stock suna ca un motor electric Ba esti nebun ce bine se aud !! Asteptam sunetul tau Cind o vinzi, a mea e. Iar tu imi dai pm cu pretul pe mobra ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Daca vreti sa va luati site, eu vi le pot aduce cu 35$ transportul, nu exista taxe vamale, TVA. Daca vi le aduceti singuri, riscati sa platiti 24% TVA la val totala a facturii, care include si pretul transportului. Ca sunet, aceste site dau cel mai bun rezultat, tobele stock sint din Ti si e o prostie sa dati sute de euro pe aftermarketuri care nu sint cu nimic mai bune ca cele stock race. A mea are 163 cai la roata, fara ram air, cu tobe OEM race , Y Akrapovic si ECU resoftat, in toate treptele de viteza. Cu computerul stock, full Akrapovic exhaust, harta pt Akra, au fost 162cai numai in treptele 5 si 6, in treapta a 3-a au fost cu 10 cai mai putin dar si cuplul era destul de prost, turometrul urca greu in ture. Limitarea in treptele 1-4 e facuta din hartile de ignition, R1 are 4 harti de aprindere: Neutral, 1-2, 3-4, 5-6. La modelul americann mai e o limitare importanta, la 12 000ture, clapetele de acceleratie sint inchise de computer la 86%, practic, intre 12-13750tr, trebuie schimbata treapta de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Stai relax, de 2 ani etapa de etapa are motive tehnice sa nu vina, nu cauciucul e problema. Stie el destule date tehnice despre cauciucuri. Problema mare e ca fiind prima iesire pe pista, Slovakia ar trebui eliminata din start, vitezele sint fantastice, e un shoc emotional sa te duci de pe Amckart direct la Slova. Hai Bogdane, nu fi rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 (editat) @ Shobo2020 : Mersi de lamuriri,nush pe care sa-l iau,race sau track,totusi nu cred sa fie mare diferenta intre ele... As veni eu cu mare placere s-o ascult,problema e ca tu stai in Teleorman si eu in Hunedoara Daca suna ceva in genul asta,i'm sold : Editat Iunie 26, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Am un discount consistent pentru placutele de frana de R1 pana in 2006 si R6 toti anii, pentru cei care merg la etapa la ROSBK sau la orice fel de track days pe circuit. Detalii pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 (editat) Cei care nu suportati bubuiturile pe revenire, astupati furtunul ce iese din cutia filtrului de aer si duce la electrovalva ce baga aer curat in porturile de evacuare. Eu le-am astupat.Gaura ce ramine in cutia de aer o astupati cu silicon. Daca vreti sa faceti curatzenie la capacul de distribuie, puteti scoate electrovalva cu cele 2 furtunuri de cauciuc, orificiile pe unde intra furtunurile le-am sudat profesional la Sirius pt numai 20ron. Nu apare eroare in bord daca se deconecteaza electrovalva. Sitele mai zgomotoase nu se fac pt modelul 2007 2008, ele au mai putine gauri/cm patrat fatza de cele race, mai perforate. Interesant ar fi de dat un email la fabricant si intrebat daca poate sa le faca cu 5-10cm mai scurte, s-ar auzi mai tare. Editat Iunie 26, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Cei care nu suportati bubuiturile pe revenire, astupati furtunul ce iese din cutia filtrului de aer si duce la electrovalva ce baga aer curat in porturile de evacuare. Eu le-am astupat.Gaura ce ramine in cutia de aer o astupati cu silicon. Daca vreti sa faceti curatzenie la capacul de distribuie, puteti scoate electrovalva cu cele 2 furtunuri de cauciuc, orificiile pe unde intra furtunurile le-am sudat profesional la Sirius pt numai 20ron. Nu apare eroare in bord daca se deconecteaza electrovalva. Sitele mai zgomotoase nu se fac pt modelul 2007 2008, ele au mai putine gauri/cm patrat fatza de cele race, mai perforate. Interesant ar fi de dat un email la fabricant si intrebat daca poate sa le faca cu 5-10cm mai scurte, s-ar auzi mai tare. sa vezi acum cati o sa-si prinda urechile sa dea capacele si supapa jos! cand o sa se vada cu un sfert de motocicleta demontata si spatiu cat sa dai o flegma printre cadru si chiulasa ca sa ajungi la suruburile de la block-off plates... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 sa vezi acum cati o sa-si prinda urechile sa dea capacele si supapa jos! cand o sa se vada cu un sfert de motocicleta demontata si spatiu cat sa dai o flegma printre cadru si chiulasa ca sa ajungi la suruburile de la block-off plates... Deaia am si specificat ca cel mai simplu e sa infunde furtunul ce duce la electrovalva. Ca sa dai capacele jos, in care intra furtunurile din capul capacului de distributie nu e nevoie decit de un inbus in forme de L, 5mm. Nu e deloc greu de umblat in zona aia, mie de exemplu mi-a luat 30 min sa schimb bujiile, nu se da rezervorul jos. Chiar i-mi place modelul 2007 la servisare, e loc mare sa bagi mina, in comparatie cu alte modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) sa vezi acum cati o sa-si prinda urechile sa dea capacele si supapa jos! cand o sa se vada cu un sfert de motocicleta demontata si spatiu cat sa dai o flegma printre cadru si chiulasa ca sa ajungi la suruburile de la block-off plates... Nea,pe mine personal nu ma deranjeaza bubuiturile alea,asa ca nici nu umblu acolo.Problem solved Editat Iunie 27, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Cei care nu suportati bubuiturile pe revenire, astupati furtunul ce iese din cutia filtrului de aer si duce la electrovalva ce baga aer curat in porturile de evacuare. Eu le-am astupat.Gaura ce ramine in cutia de aer o astupati cu silicon. Daca vreti sa faceti curatzenie la capacul de distribuie, puteti scoate electrovalva cu cele 2 furtunuri de cauciuc, orificiile pe unde intra furtunurile le-am sudat profesional la Sirius pt numai 20ron. Nu apare eroare in bord daca se deconecteaza electrovalva. Sitele mai zgomotoase nu se fac pt modelul 2007 2008, ele au mai putine gauri/cm patrat fatza de cele race, mai perforate. Interesant ar fi de dat un email la fabricant si intrebat daca poate sa le faca cu 5-10cm mai scurte, s-ar auzi mai tare. In loc de sudura, care e "cam" definitiva, gasiti pe ebay AIS/Smog Blockoff Plates. In orice caz, ce spune JAGI este absolut necesar daca vreti sa puneti motorul pe Dyno. La modelul meu, pentru a face asta se urmaresc aproape toate etapele de schimbare a bujiilor, deci rezervor si air filter case jos. Singura diferenta e ca nu trebuie date jos ram air intakes ... care inseamna carenele laterale si inca patru dracii, cca 22 suruburi + 7 pushpins. Oricum, 1-2 ore tot ia Editat Iunie 27, 2012 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 In loc de sudura, care e "cam" definitiva, gasiti pe ebay AIS/Smog Blockoff Plates. In orice caz, ce spune JAGI este absolut necesar daca vreti sa puneti motorul pe Dyno. La modelul meu, pentru a face asta se urmaresc aproape toate etapele de schimbare a bujiilor, deci rezervor si air filter case jos. Singura diferenta e ca nu trebuie date jos ram air intakes ... care inseamna carenele laterale si inca patru dracii, cca 22 suruburi + 7 pushpins. Oricum, 1-2 ore tot ia Crezi ca mai scoate cineva vreodata smog off plates, odata puse, asa moare moocicleta, dati 25-35$ degeaba. Asta a fost motivul pt care am pastrat capacele originale, sudate doar.Scoaterea aerului proaspat din esapament nu modifica cu nici o sutime de cal puterea motorului, nu modifica absolut deloc functionarea lui, nici macar la ralanti. Aerul proaspat se introduce pe sist de evacuare dupa ce gazele au parasit chiulasa motorului, supapele de evacuare sint deja inchise. A un computer de R1 2004 remapat, l-am testat pe motocicleta lui George Negrea la Hungaroring, e diferentza mare intre cel stock si acesta remapat, putere mai liniara si mai mare. 200euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Crash Pad bascula R1 2004 - 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Deaia am si specificat ca cel mai simplu e sa infunde furtunul ce duce la electrovalva. Ca sa dai capacele jos, in care intra furtunurile din capul capacului de distributie nu e nevoie decit de un inbus in forme de L, 5mm. Nu e deloc greu de umblat in zona aia, mie de exemplu mi-a luat 30 min sa schimb bujiile, nu se da rezervorul jos. Chiar i-mi place modelul 2007 la servisare, e loc mare sa bagi mina, in comparatie cu alte modele. Mai sa fie....sigur ai facut tu lucrarea in 30 de min si doar cu un imbus normal si fara sa dai carenele laterale, seaua, rezervorul, airbox-ul, regulatorul de tensiune, capacul de sub regulator, eletrovalva, furtunele de la capace, capacele si respectiv remontat tot inapoi? ca sa nu mai zic ca daca ai doar un imbus in forma de L iti blestemi toata ziua. trebuie o cheie foarte plata cu clicket si un cap imbus de 5.... Poate nu vorbim de acelasi model de R1 daca zici ca e usor de umblat la chiulasa Block off plates-uri am vazut ca mai toti de pe r1-forum.com pun, si merita toti banii, momentan mi-am facut comanda si de ele, astept sa ajunga, lucru de mentionat, consumul nu mi-a crescut, dar relantiul nu mai sta cum trebuie in sensul ca fluctueaza... in rest nu am vazut schimbari masive, parca nu mai e asa brutala explozia de putere de la 5-6000, oricum toti cu care am vorbit mi-au sugerat un remap, mai ales cu filtrul de aer si tobele. remapul la 2006 se face doar prin schimbarea ECU-lui si nu mai poti interveni doar din soft pe el. fizic nu suporta update doar din soft cu modificarea parametrilor. rescrierea se face mult mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 (editat) Brembo, mai citeste o data ce am scris, am zis ca mi-a luat 30min SA SCHIMB BUJIILE. Nu am specificat cit timp mi-a luat sa dau jos tot sist de smog off plates. Si da, pt bujii nu se da rezervorul jos, si atunci cind le-am schimbat, nu aveam toata instalatia de furtune din capul chiulasei, eliminata. Capacele sudate de la smog off le-am montat cu un inbus de 5mm. Cu 1 zi inainte de montare, scosesem electrovalva, furtunele, tot. Montasem rezervorul la loc. Am fost la Sirius, am sudat capacele, intors inapoi am montat capacele cu un inbus de 5mm, intradevar, am injurat de citeva ori, dar mai mult de 15 minute nu mi-a luat sa insurubez 4 suruburi. Carenele se monteaza la mine in 5 minute, complet, nu uita ca-s race, doar ai vazut motocicleta.. Editat Iunie 28, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diuliu03 Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Salutare iubitori de R1, nu de mult am vazut de prima data un R1 in viatza mea, si cred k pot spune k a fost iubire la prima vedere . Momentan am un xv 535, coonduc de 2 ani si acuma as vrea sa schimb la R1. Astept parerile voastre, daca merita achizitionat sau nu, cum e la drum lung, la condus (am auzit k vibreaza pre tare), cum e la consum, intretinere etc etc. Am de ales intre R1, R6 si CBR 600, dar cel mai mult imi place R1 . Astept parerile voastre. Imi puteti trimite si un mail la diuliu03@yahoo.com Asfalt uscat & have fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Crash Pad bascula R1 2004 - 2006 Acu doua zile a trebuit sa demontez asa ceva de pe o 750 K4, ca sa ii schimb lantul. Nu exista loc de bagat tubulara, tija aia de Hornbach ruginita si deformata. E caz de demontare la flex. In plus sunt foarte lungi si la mers pe curbe cand apleci motoreta, dai cu buloanele alea de asfalt. Cazatura iminenta! Nerecomandat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 cum vin montate pe motocicleta wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 (editat) Crezi ca mai scoate cineva vreodata smog off plates, odata puse, asa moare moocicleta, dati 25-35$ degeaba. Asta a fost motivul pt care am pastrat capacele originale, sudate doar.Scoaterea aerului proaspat din esapament nu modifica cu nici o sutime de cal puterea motorului, nu modifica absolut deloc functionarea lui, nici macar la ralanti. Aerul proaspat se introduce pe sist de evacuare dupa ce gazele au parasit chiulasa motorului, supapele de evacuare sint deja inchise. A un computer de R1 2004 remapat, l-am testat pe motocicleta lui George Negrea la Hungaroring, e diferentza mare intre cel stock si acesta remapat, putere mai liniara si mai mare. 200euro. Evident ca nu castigi nimic, eventual eviti sa-ti busesti motorul de la prea multe explozii in galerii/tobe. Ma gandesc insa ca daca se apuca bizonii de la UE sa fugareasca motocicletele pe motive de modificari/poluare, e bine sa existe o solutie de backup. Editat Iunie 28, 2012 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.