Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

te ajut eu cu sportsmart sau cu GP racer. Le poti avea in cel mai scurt timp.

Recomand Gp racer pt pista daca nu vrei sa dai banii pt GP sau slick-uri. Sportsmartu e mai mult de strada, nu-i facut sa functioneze foarte incins si pe slovakia se incing foarte tare gumele. In consecinta se va toci mult mai repede decat te astepti.

 

 

Stai relax, de 2 ani etapa de etapa are motive tehnice sa nu vina, nu cauciucul e problema. Stie el destule date tehnice despre cauciucuri. Problema mare e ca fiind prima iesire pe pista, Slovakia ar trebui eliminata din start, vitezele sint fantastice, e un shoc emotional sa te duci de pe Amckart direct la Slova.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stai relax, de 2 ani etapa de etapa are motive tehnice sa nu vina, nu cauciucul e problema. Stie el destule date tehnice despre cauciucuri. Problema mare e ca fiind prima iesire pe pista, Slovakia ar trebui eliminata din start, vitezele sint fantastice, e un shoc emotional sa te duci de pe Amckart direct la Slova.

 

Ba pardon, anul trecut nici macar n-am incercat sa ajung pe pista. Femeile sunt de vina :D

In rest ai dreptate, o sa-mi misc posteriorul la urmatorul Hungaroring. Realitatea e ca pe Amckart nu am mai intrat de ~2 ani iar anul trecut am facut 1000km cu R1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fastest recorded motorcycle lap of the Nurburgring : 7.10.89

Motocicleta? R1 .Care model o fi? : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2012/June/jun2012-new-nurburgring-lap-record/

 

What's your bike and why is it so fast?

 

"It's only fast because I don't slow down. It's not a highly modified cheque-book special, it's not an ex-factory race bike. It's just a carefully developed 2005 Yamaha YZF-R1. Bought crash damaged for £4000 back in 2007, because the faithful, mercilessly thrashed ZX-6R was just too slow."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba pardon, anul trecut nici macar n-am incercat sa ajung pe pista. Femeile sunt de vina :D

In rest ai dreptate, o sa-mi misc posteriorul la urmatorul Hungaroring. Realitatea e ca pe Amckart nu am mai intrat de ~2 ani iar anul trecut am facut 1000km cu R1.

 

Cind o vinzi, a mea e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi au sosit sitele race :cheers: ...le montez in weekend sper...asa ar trebui sa arate produsul finit

 

 

stock suna ca un motor electric :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da?Vi se par ok?Se aud frumos?Pt ca si eu ma gandeam la asa ceva.Stock nu se aude nimic,ceea ce e de-a dreptul periculos,iar fara site se aude urat rau,deranjant.Ma uitam pe la Yoshimura,dar au niste scoruri de te doare capul,chiar daca sunt doar slip-on.

 

@ Shobo :

La ce pret au fost A&R? Am gasit la 75$ + vreo 40$ transportul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi au sosit sitele race :cheers: ...le montez in weekend sper...asa ar trebui sa arate produsul finit

 

 

stock suna ca un motor electric :laugh:

Ba esti nebun ce bine se aud !!

Asteptam sunetul tau :cheers:

 

Cind o vinzi, a mea e.

Iar tu imi dai pm cu pretul pe mobra ta :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreti sa va luati site, eu vi le pot aduce cu 35$ transportul, nu exista taxe vamale, TVA. Daca vi le aduceti singuri, riscati sa platiti 24% TVA la val totala a facturii, care include si pretul transportului. Ca sunet, aceste site dau cel mai bun rezultat, tobele stock sint din Ti si e o prostie sa dati sute de euro pe aftermarketuri care nu sint cu nimic mai bune ca cele stock race. A mea are 163 cai la roata, fara ram air, cu tobe OEM race , Y Akrapovic si ECU resoftat, in toate treptele de viteza. Cu computerul stock, full Akrapovic exhaust, harta pt Akra, au fost 162cai numai in treptele 5 si 6, in treapta a 3-a au fost cu 10 cai mai putin dar si cuplul era destul de prost, turometrul urca greu in ture.

 

Limitarea in treptele 1-4 e facuta din hartile de ignition, R1 are 4 harti de aprindere: Neutral, 1-2, 3-4, 5-6. La modelul americann mai e o limitare importanta, la 12 000ture, clapetele de acceleratie sint inchise de computer la 86%, practic, intre 12-13750tr, trebuie schimbata treapta de viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai relax, de 2 ani etapa de etapa are motive tehnice sa nu vina, nu cauciucul e problema. Stie el destule date tehnice despre cauciucuri. Problema mare e ca fiind prima iesire pe pista, Slovakia ar trebui eliminata din start, vitezele sint fantastice, e un shoc emotional sa te duci de pe Amckart direct la Slova.

 

Hai Bogdane, nu fi rau :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Shobo2020 :

 

Mersi de lamuriri,nush pe care sa-l iau,race sau track,totusi nu cred sa fie mare diferenta intre ele...

As veni eu cu mare placere s-o ascult,problema e ca tu stai in Teleorman si eu in Hunedoara :D

Daca suna ceva in genul asta,i'm sold :

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un discount consistent pentru placutele de frana de R1 pana in 2006 si R6 toti anii, pentru cei care merg la etapa la ROSBK sau la orice fel de track days pe circuit. Detalii pe PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care nu suportati bubuiturile pe revenire, astupati furtunul ce iese din cutia filtrului de aer si duce la electrovalva ce baga aer curat in porturile de evacuare. Eu le-am astupat.Gaura ce ramine in cutia de aer o astupati cu silicon.

 

Daca vreti sa faceti curatzenie la capacul de distribuie, puteti scoate electrovalva cu cele 2 furtunuri de cauciuc, orificiile pe unde intra furtunurile le-am sudat profesional la Sirius pt numai 20ron. Nu apare eroare in bord daca se deconecteaza electrovalva.

 

Sitele mai zgomotoase nu se fac pt modelul 2007 2008, ele au mai putine gauri/cm patrat fatza de cele race, mai perforate. Interesant ar fi de dat un email la fabricant si intrebat daca poate sa le faca cu 5-10cm mai scurte, s-ar auzi mai tare.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care nu suportati bubuiturile pe revenire, astupati furtunul ce iese din cutia filtrului de aer si duce la electrovalva ce baga aer curat in porturile de evacuare. Eu le-am astupat.Gaura ce ramine in cutia de aer o astupati cu silicon.

 

Daca vreti sa faceti curatzenie la capacul de distribuie, puteti scoate electrovalva cu cele 2 furtunuri de cauciuc, orificiile pe unde intra furtunurile le-am sudat profesional la Sirius pt numai 20ron. Nu apare eroare in bord daca se deconecteaza electrovalva.

 

Sitele mai zgomotoase nu se fac pt modelul 2007 2008, ele au mai putine gauri/cm patrat fatza de cele race, mai perforate. Interesant ar fi de dat un email la fabricant si intrebat daca poate sa le faca cu 5-10cm mai scurte, s-ar auzi mai tare.

 

:crack:

 

sa vezi acum cati o sa-si prinda urechile sa dea capacele si supapa jos!

cand o sa se vada cu un sfert de motocicleta demontata si spatiu cat sa dai o flegma printre cadru si chiulasa ca sa ajungi la suruburile de la block-off plates...

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

 

sa vezi acum cati o sa-si prinda urechile sa dea capacele si supapa jos!

cand o sa se vada cu un sfert de motocicleta demontata si spatiu cat sa dai o flegma printre cadru si chiulasa ca sa ajungi la suruburile de la block-off plates...

 

:crack:

 

Deaia am si specificat ca cel mai simplu e sa infunde furtunul ce duce la electrovalva. Ca sa dai capacele jos, in care intra furtunurile din capul capacului de distributie nu e nevoie decit de un inbus in forme de L, 5mm. Nu e deloc greu de umblat in zona aia, mie de exemplu mi-a luat 30 min sa schimb bujiile, nu se da rezervorul jos. Chiar i-mi place modelul 2007 la servisare, e loc mare sa bagi mina, in comparatie cu alte modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

 

sa vezi acum cati o sa-si prinda urechile sa dea capacele si supapa jos!

cand o sa se vada cu un sfert de motocicleta demontata si spatiu cat sa dai o flegma printre cadru si chiulasa ca sa ajungi la suruburile de la block-off plates...

 

:crack:

 

Nea,pe mine personal nu ma deranjeaza bubuiturile alea,asa ca nici nu umblu acolo.Problem solved :P

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care nu suportati bubuiturile pe revenire, astupati furtunul ce iese din cutia filtrului de aer si duce la electrovalva ce baga aer curat in porturile de evacuare. Eu le-am astupat.Gaura ce ramine in cutia de aer o astupati cu silicon.

 

Daca vreti sa faceti curatzenie la capacul de distribuie, puteti scoate electrovalva cu cele 2 furtunuri de cauciuc, orificiile pe unde intra furtunurile le-am sudat profesional la Sirius pt numai 20ron. Nu apare eroare in bord daca se deconecteaza electrovalva.

 

Sitele mai zgomotoase nu se fac pt modelul 2007 2008, ele au mai putine gauri/cm patrat fatza de cele race, mai perforate. Interesant ar fi de dat un email la fabricant si intrebat daca poate sa le faca cu 5-10cm mai scurte, s-ar auzi mai tare.

 

In loc de sudura, care e "cam" definitiva, gasiti pe ebay AIS/Smog Blockoff Plates. In orice caz, ce spune JAGI este absolut necesar daca vreti sa puneti motorul pe Dyno.

 

La modelul meu, pentru a face asta se urmaresc aproape toate etapele de schimbare a bujiilor, deci rezervor si air filter case jos. Singura diferenta e ca nu trebuie date jos ram air intakes ... care inseamna carenele laterale si inca patru dracii, cca 22 suruburi + 7 pushpins. Oricum, 1-2 ore tot ia :)

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In loc de sudura, care e "cam" definitiva, gasiti pe ebay AIS/Smog Blockoff Plates. In orice caz, ce spune JAGI este absolut necesar daca vreti sa puneti motorul pe Dyno.

 

La modelul meu, pentru a face asta se urmaresc aproape toate etapele de schimbare a bujiilor, deci rezervor si air filter case jos. Singura diferenta e ca nu trebuie date jos ram air intakes ... care inseamna carenele laterale si inca patru dracii, cca 22 suruburi + 7 pushpins. Oricum, 1-2 ore tot ia :)

 

 

Crezi ca mai scoate cineva vreodata smog off plates, odata puse, asa moare moocicleta, dati 25-35$ degeaba. Asta a fost motivul pt care am pastrat capacele originale, sudate doar.Scoaterea aerului proaspat din esapament nu modifica cu nici o sutime de cal puterea motorului, nu modifica absolut deloc functionarea lui, nici macar la ralanti. Aerul proaspat se introduce pe sist de evacuare dupa ce gazele au parasit chiulasa motorului, supapele de evacuare sint deja inchise. A un computer de R1 2004 remapat, l-am testat pe motocicleta lui George Negrea la Hungaroring, e diferentza mare intre cel stock si acesta remapat, putere mai liniara si mai mare. 200euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deaia am si specificat ca cel mai simplu e sa infunde furtunul ce duce la electrovalva. Ca sa dai capacele jos, in care intra furtunurile din capul capacului de distributie nu e nevoie decit de un inbus in forme de L, 5mm. Nu e deloc greu de umblat in zona aia, mie de exemplu mi-a luat 30 min sa schimb bujiile, nu se da rezervorul jos. Chiar i-mi place modelul 2007 la servisare, e loc mare sa bagi mina, in comparatie cu alte modele.

 

 

Mai sa fie....sigur ai facut tu lucrarea in 30 de min si doar cu un imbus normal si fara sa dai carenele laterale, seaua, rezervorul, airbox-ul, regulatorul de tensiune, capacul de sub regulator, eletrovalva, furtunele de la capace, capacele si respectiv remontat tot inapoi?

ca sa nu mai zic ca daca ai doar un imbus in forma de L iti blestemi toata ziua. trebuie o cheie foarte plata cu clicket si un cap imbus de 5....

 

Poate nu vorbim de acelasi model de R1 daca zici ca e usor de umblat la chiulasa :blink:

 

Block off plates-uri am vazut ca mai toti de pe r1-forum.com pun, si merita toti banii, momentan mi-am facut comanda si de ele, astept sa ajunga, lucru de mentionat, consumul nu mi-a crescut, dar relantiul nu mai sta cum trebuie in sensul ca fluctueaza... in rest nu am vazut schimbari masive, parca nu mai e asa brutala explozia de putere de la 5-6000, oricum toti cu care am vorbit mi-au sugerat un remap, mai ales cu filtrul de aer si tobele.

 

 

remapul la 2006 se face doar prin schimbarea ECU-lui si nu mai poti interveni doar din soft pe el. fizic nu suporta update doar din soft cu modificarea parametrilor. rescrierea se face mult mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brembo, mai citeste o data ce am scris, am zis ca mi-a luat 30min SA SCHIMB BUJIILE. Nu am specificat cit timp mi-a luat sa dau jos tot sist de smog off plates. Si da, pt bujii nu se da rezervorul jos, si atunci cind le-am schimbat, nu aveam toata instalatia de furtune din capul chiulasei, eliminata.

Capacele sudate de la smog off le-am montat cu un inbus de 5mm. Cu 1 zi inainte de montare, scosesem electrovalva, furtunele, tot. Montasem rezervorul la loc. Am fost la Sirius, am sudat capacele, intors inapoi am montat capacele cu un inbus de 5mm, intradevar, am injurat de citeva ori, dar mai mult de 15 minute nu mi-a luat sa insurubez 4 suruburi. Carenele se monteaza la mine in 5 minute, complet, nu uita ca-s race, doar ai vazut motocicleta..

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare iubitori de R1,

 

nu de mult am vazut de prima data un R1 in viatza mea, si cred k pot spune k a fost iubire la prima vedere :D. Momentan am un xv 535, coonduc de 2 ani si acuma as vrea sa schimb la R1. Astept parerile voastre, daca merita achizitionat sau nu, cum e la drum lung, la condus (am auzit k vibreaza pre tare), cum e la consum, intretinere etc etc. Am de ales intre R1, R6 si CBR 600, dar cel mai mult imi place R1 :).

 

Astept parerile voastre. Imi puteti trimite si un mail la diuliu03@yahoo.com

 

Asfalt uscat & have fun ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crash Pad bascula R1 2004 - 2006

post-38619-0-99429200-1340821671_thumb.jpg

post-38619-0-40265300-1340821694_thumb.jpg

post-38619-0-20546400-1340821739_thumb.jpg

post-38619-0-74429800-1340821768_thumb.jpg

post-38619-0-91566700-1340821790_thumb.jpg

post-38619-0-58470500-1340821840_thumb.jpg

post-38619-0-54947100-1340821882_thumb.jpg

post-38619-0-32269300-1340821896_thumb.jpg

post-38619-0-11724200-1340822000_thumb.jpg

post-38619-0-05499600-1340822026_thumb.jpg

post-38619-0-22860700-1340822065_thumb.jpg

 

Acu doua zile a trebuit sa demontez asa ceva de pe o 750 K4, ca sa ii schimb lantul. Nu exista loc de bagat tubulara, tija aia de Hornbach ruginita si deformata. E caz de demontare la flex. In plus sunt foarte lungi si la mers pe curbe cand apleci motoreta, dai cu buloanele alea de asfalt. Cazatura iminenta!

Nerecomandat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ca mai scoate cineva vreodata smog off plates, odata puse, asa moare moocicleta, dati 25-35$ degeaba. Asta a fost motivul pt care am pastrat capacele originale, sudate doar.Scoaterea aerului proaspat din esapament nu modifica cu nici o sutime de cal puterea motorului, nu modifica absolut deloc functionarea lui, nici macar la ralanti. Aerul proaspat se introduce pe sist de evacuare dupa ce gazele au parasit chiulasa motorului, supapele de evacuare sint deja inchise. A un computer de R1 2004 remapat, l-am testat pe motocicleta lui George Negrea la Hungaroring, e diferentza mare intre cel stock si acesta remapat, putere mai liniara si mai mare. 200euro.

 

Evident ca nu castigi nimic, eventual eviti sa-ti busesti motorul de la prea multe explozii in galerii/tobe. Ma gandesc insa ca daca se apuca bizonii de la UE sa fugareasca motocicletele pe motive de modificari/poluare, e bine sa existe o solutie de backup.

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...