Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

Asa se intampla cu uleiul de transmisie. Este gros, retine praf si pleaca greu de pe lant. Uleiul de motor W20 este mai fluid si merge mai bine. Spala foarte bine lantul si nu creiaza depuneri. In 18000km nu am spalat niciodata lantul cu produse petroliere, numai cu apa si sampon, superficial, fara sa insist si am lantul foarte curat.

Mesaj completat

 

Treci pe cardan si ai scapat de griji.

 

Eu nu am nici o grija, tocmai, ma amuza aceasta constanta preocupare pentru maderfaker lant...

 

(cardan cand o sa-mi iau tractor, meibi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa ce am urmarit topicul asta de o bucata buna de vreme si am vazut cum va chinuiti cu ungatoarele improvizate, am ajuns la urmatoarea concluzie: ori raman pe obisnuitele spray-uri, ori cumpar un Scottoiler.

La cardan nu poci sa trec, din pacate, in viitorul apropiat. :unsure:

Da' tu cam ce crezi ca face Scottoilerul mai mult decit un Loobman (care e de vreo 10 ori mai ieftin)?

 

PS: Intreb pentru a treia oara: exista vreun detinator de Scottoiler, care sa-mi impartaseasca impresiile sale despre acest gadget, pe acest forum?

Locatia: Romania

Pretul produsului inculpat: vreo 200 de euro.

 

Tu cam ce concluzie tragi de aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' tu cam ce crezi ca face Scottoilerul mai mult decit un Loobman (care e de vreo 10 ori mai ieftin)?

 

 

Locatia: Romania

Pretul produsului inculpat: vreo 200 de euro.

 

Tu cam ce concluzie tragi de aici?

 

 

- Macar nu trebuie sa ma aplec si sa il scurg la semafor, ca la Loobman, sau sa improvizez tot soiul de dracii care ba stropesc roata, ba se infunda, cum vad pe-aici.

- Pretul e de vreo 100 de euro pentru un MK7 sau 130 pentru un vSystem. :unsure: 260 de euro costa varianta noua eSystem, care nu mai functioneaza pe vacuum ci e electronica. Nu pot sa cred ca in Romania, chiar in perioada asta de recesiune, nu exista macar UN MOTOCICLIST care sa-si permita un Scottoiler de 100 de euro.

 

Deci... are cineva? Ca vad ca tu n-ai. :polite:

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am urmarit topicul asta de o bucata buna de vreme si am vazut cum va chinuiti cu ungatoarele improvizate, am ajuns la urmatoarea concluzie: ori raman pe obisnuitele spray-uri, ori cumpar un Scottoiler.

La cardan nu poci sa trec, din pacate, in viitorul apropiat. :unsure:

 

PS: Intreb pentru a treia oara: exista vreun detinator de Scottoiler, care sa-mi impartaseasca impresiile sale despre acest gadget, pe acest forum?

Am sa-ti raspund eu. Am doi prieteni care si-au cumparat Scottoiler, varianta clasica, cu cap de ungere dublu (pe care incercam noi sa-l bricolam), dar care nu intra la rubrica asta, satui de bagatori de seama si habarnisti. S-au confruntat intr-un an de utilizare cu aceleasi probleme cu care ne confruntam si noi. S-au infundat de la praf furtunasele finale, mai curge din cand in cand ulei pe jos dupa ce opresti motorul si cel mai rau aceleasi probleme de reglaj optim in conditii de ploaie si praf. Si Scottoiler a cam renuntat la varianta clasica, mecanica, cu curgere gravitationala in favoarea unei variante mai sofisticate, electronice cu un microprocesor si pompa de ulei miniaturala si afisaj digital, la peste 250 euro. Eu raman la modelul meu in care am investit putini bani si multe incercari, care merge binisor, dar pe care incerc sa-l perfectionez. Banii investiti in ungator i-am scutit din consumul de spray-uri de uns si curatat, iar timpul alocat consructiei din timpul pe care l-as fi pierdut spaland saptamanal lantul. Cu lantul asta am deja 19000 km arata bine si nu l-am intins niciodata. Bilantul nu este in nici un caz negativ. :polite:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa-ti raspund eu. Am doi prieteni care si-au cumparat Scottoiler, varianta clasica, cu cap de ungere dublu (pe care incercam noi sa-l bricolam), dar care nu intra la rubrica asta, satui de bagatori de seama si habarnisti. S-au confruntat intr-un an de utilizare cu aceleasi probleme cu care ne confruntam si noi. S-au infundat de la praf furtunasele finale, mai curge din cand in cand ulei pe jos dupa ce opresti motorul si cel mai rau aceleasi probleme de reglaj optim in conditii de ploaie si praf. Si Scottoiler a cam renuntat la varianta clasica, mecanica, cu curgere gravitationala in favoarea unei variante mai sofisticate, electronice cu un microprocesor si pompa de ulei miniaturala si afisaj digital, la peste 250 euro. Eu raman la modelul meu in care am investit putini bani si multe incercari, care merge binisor, dar pe care incerc sa-l perfectionez. Banii investiti in ungator i-am scutit din consumul de spray-uri de uns si curatat, iar timpul alocat consructiei din timpul pe care l-as fi pierdut spaland saptamanal lantul. Cu lantul asta am deja 19000 km arata bine si nu l-am intins niciodata. Bilantul nu este in nici un caz negativ. :crack:

Ei, un asemenea raspuns asteptam. Multam! :unsure:

Din cate stiu eu, Scottoiler are inca in productie variantele pe vacuum amintite in postul meu anterior, recte MK7 si vSystem (care se potrivesc la vaca mea), la un pret nu prea piperat, dar daca zici ca apar probleme dupa un an se pare ca nu prea isi merita nici cei 100-130 de euro, plus ulei. Voi face un calcul pentru a compara consumul de solutii obisnuite de curatare/ungere a lantului intr-un an (apreciez cam 10000 pana la 15000 km parcursi) cu costul unui Scottoiler de-asta mecanic si voi lua o decizie, ca parca n-as da 260 de euro pe cel electronic... Si asta e si prea nou pe piata pentru a gasi ceva pareri obiective despre functionare si durabilitate.

 

Inca o data multumesc. :polite:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fac o precizare, problemele apar si la Scottoiler nu dupa un an, ci din prima zi de utilizare si sant generate de simplitatea constructiei si de necesitatea invatarii in timp a modului de reglare, functie de conditiile calatoriei. Dupa ce inveti si te deprinzi cu micile metehne ale sistemului, nu mai sant probleme. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noah... ce să-i faci. Partea buna e ca ai unde sa mai faci un post dupa ce-ti termini de impartasit vastele cunostințe pe la celelate topicuri :unsure:

 

sa stii ca sunt tare vaaaaaaaaaaassste in comparatie cu multi analfabeti atehnici de pe motohabarnist.ro...

 

ti-e ciuda?

 

si-uite asa am facut 4200 de posturi. repet: ti-e ciuda?

 

Mai zic odata: 83 de pagini de bullshit despre un rahat de lant pe care poti sa-l ungi cu ulei de floarea soarelui si sa-l speli cu pur universal si tot rahatul ala e... capisci...?

 

dar pe mine ma amuza discutiile savante despre lucruri de 2 lei

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa stii ca sunt tare vaaaaaaaaaaassste in comparatie cu multi analfabeti atehnici de pe motohabarnist.ro...

 

ti-e ciuda?

 

si-uite asa am facut 4200 de posturi. repet: ti-e ciuda?

 

Mai zic odata: 83 de pagini de bullshit despre un rahat de lant pe care poti sa-l ungi cu ulei de floarea soarelui si sa-l speli cu pur universal si tot rahatul ala e... capisci...?

 

dar pe mine ma amuza discutiile savante despre lucruri de 2 lei

Lasati fratilor copilul sa posteze, ca vrea sa-l prinda din urma pe nenea Bikeshop. Numai aici s-a amuzat de 92 de ori spunand nimic si mai are mii de interventii in forum la fel de interesante. Am fost rau, ma duc la colt. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Macar nu trebuie sa ma aplec si sa il scurg la semafor, ca la Loobman, sau sa improvizez tot soiul de dracii care ba stropesc roata, ba se infunda, cum vad pe-aici.

- Pretul e de vreo 100 de euro pentru un MK7 sau 130 pentru un vSystem. :crack: 260 de euro costa varianta noua eSystem, care nu mai functioneaza pe vacuum ci e electronica. Nu pot sa cred ca in Romania, chiar in perioada asta de recesiune, nu exista macar UN MOTOCICLIST care sa-si permita un Scottoiler de 100 de euro.

 

Deci... are cineva? Ca vad ca tu n-ai. :D

Bogdan ti-a raspuns mai jos cu exemple concrete, dar inainte de-a vedea replica lui am vrut sa spun si eu ca nu stiu de ce Scottoiler-ul ar fi scutit de problemele enumerate de tine.

Ungatorul meu costa cam 10 lei. Astazi am mers cca 20 de km cu ulei 80W90 si deocamdata e greu sa dau un verdict. La urmatoarea varianta voi aduce trei imbunatatiri:

- spatiu mai mare intre marginea foii si imbinarea dintre cele doua urechi, pentru a nu risca atingerea capului de foaie

- o lungime mai mica a spitei de bicicleta care tine ansamblul in pozitie

- un cap de pix cu gaura mai mica, pentru picurare mai rara

 

Avind in vedere cit am dat pe imporovizatia asta (multe din piese le aveam deja in casa, si oricum se gasesc pe toate drumurile) consider ca am rezolvat problema. Urmaream sa nu mai dau atitia bani pe spray-uri speciale si sa nu-mi mai bat capul cu ungere propriu-zisa care e un calvar.

 

Am sa-ti raspund eu. Am doi prieteni care si-au cumparat Scottoiler, varianta clasica, cu cap de ungere dublu (pe care incercam noi sa-l bricolam), dar care nu intra la rubrica asta, satui de bagatori de seama si habarnisti. S-au confruntat intr-un an de utilizare cu aceleasi probleme cu care ne confruntam si noi. S-au infundat de la praf furtunasele finale, mai curge din cand in cand ulei pe jos dupa ce opresti motorul si cel mai rau aceleasi probleme de reglaj optim in conditii de ploaie si praf. Si Scottoiler a cam renuntat la varianta clasica, mecanica, cu curgere gravitationala in favoarea unei variante mai sofisticate, electronice cu un microprocesor si pompa de ulei miniaturala si afisaj digital, la peste 250 euro. Eu raman la modelul meu in care am investit putini bani si multe incercari, care merge binisor, dar pe care incerc sa-l perfectionez. Banii investiti in ungator i-am scutit din consumul de spray-uri de uns si curatat, iar timpul alocat consructiei din timpul pe care l-as fi pierdut spaland saptamanal lantul. Cu lantul asta am deja 19000 km arata bine si nu l-am intins niciodata. Bilantul nu este in nici un caz negativ. ;)

Cu riscul de-a intra in categoria "grammar nazi", o sa pun ca "a investi" nu inseamna "a cheltui". N-as fi zis nimic daca n-as fi vazut c-ai folosit in doua rinduri cuvintul si daca nu l-ar folosi gresit foasrte multa lume. Pretiozitate inutila. De ce sa nu spui "am cheltuit"?

Plasare de capitaluri în întreprinderi industriale, agricole, comerciale etc., cu scopul obținerii de profituri

Ca si cum as zice eu ca am investit intr-o bere. Singurul "profit" e un pishat.

http://dexonline.ro/search.php?cuv=investitie

 

Ei, un asemenea raspuns asteptam. Multam! :unsure:

Din cate stiu eu, Scottoiler are inca in productie variantele pe vacuum amintite in postul meu anterior, recte MK7 si vSystem (care se potrivesc la vaca mea), la un pret nu prea piperat, dar daca zici ca apar probleme dupa un an se pare ca nu prea isi merita nici cei 100-130 de euro, plus ulei. Voi face un calcul pentru a compara consumul de solutii obisnuite de curatare/ungere a lantului intr-un an (apreciez cam 10000 pana la 15000 km parcursi) cu costul unui Scottoiler de-asta mecanic si voi lua o decizie, ca parca n-as da 260 de euro pe cel electronic... Si asta e si prea nou pe piata pentru a gasi ceva pareri obiective despre functionare si durabilitate.

 

Inca o data multumesc. :polite:

Mai bine "te" risti si dai banii pe un Loobman.

 

Daca o sa cauti in posturile mele anterioare, o sa vezi ca initial si eu am fost impotriva improvizatiilor, dar am aflat de ungatorul asta pompos numit "dual sided delivery system" si am zis let's give it a go (cu un notabil impuls din partea colegului de forum - si de prinz - March, care a furnizat un considerabil procent de know-how). Deocamdata consiuder ca am atins telul. Si crede-ma, domnule mult-prea-comod, ce m-a determinat sa incerc asta a fost privelistea lantului meu dupa un drum de 300 si ceva de kilometri prin ploaie. Iar la asa o situatie un ungator automat e mana cereasca.

 

 

In alta ordine de idei, Tsubaki au revenit din proprie initiativa cu un mail, dupa raspunsul initial. O bila alba pentru customer service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu riscul de-a intra in categoria "grammar nazi", o sa pun ca "a investi" nu inseamna "a cheltui". N-as fi zis nimic daca n-as fi vazut c-ai folosit in doua rinduri cuvintul si daca nu l-ar folosi gresit foasrte multa lume. Pretiozitate inutila. De ce sa nu spui "am cheltuit"?

Cred totusi ca limba romana este mai bogata si permisiva decat poate cuprinde orice dictionar. Fara a fi un pasionat al exprimarilor exacte am auzit des: a investi bani, timp, sentimente,etc, fara a fi vorba despre intreprinderi sau profit. Daca gresesc scuze, am facut scoala la seral si destul de mult a trecut de atunci. Revenind la subiectul amuzant, unul dintre primele modele pe care le-am analizat a fost cel descris de tine. Ce nu m-a convins la el a fost tocmai curgerea exterioara a uleiului pe cele doua firicele care in condiile prafului de la noi si a ploi nu cred ca sant eficiente. Curgerea prin furtunase duce uleiul la cativa mm de lant si astfel ajunge sigur unde trebuie. Evident numai probele pot confirma sau nu teoria. Cel putin la capitolul cap de ungere dublu al meu merge fara cusur de 8000 km, cand am facut ultimile modificari minore, dar esentiale. Ce ma freaca in continuare este inchiderea completa a uleiului cand opresc motorul si reglajul fin si repetabil al picurarii. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa stii ca sunt tare vaaaaaaaaaaassste in comparatie cu multi analfabeti atehnici de pe motohabarnist.ro...

 

ti-e ciuda?

 

si-uite asa am facut 4200 de posturi. repet: ti-e ciuda?

 

Mai zic odata: 83 de pagini de bullshit despre un rahat de lant pe care poti sa-l ungi cu ulei de floarea soarelui si sa-l speli cu pur universal si tot rahatul ala e... capisci...?

 

dar pe mine ma amuza discutiile savante despre lucruri de 2 lei

 

Pai nah, ruginesc de ciuda ca lantul fara scottoil. Nici n as fi observat ca ai facut mii de posturi, dar acu ca mi ai spus... Uite, mai sus scrie ca esti super membru... wow... Pana azi ma intrebam cati ani tre sa treaca pana primesti o bulina de motociclist acolo, la avatar. Ma gandeam ca tre sa faci multi km, sa ai motor cat mai mare, sa masori forta cu care strangi un surub doar cu bicepsu, ca sa nu-l rupi. Acu am inteles. Tu cum faci? AI mai avut timp sa te dai si cu mobra? Sau cum faci> mai bagi un post, mai faci o tura in juru' blocului. Te mai uiti sa vezi daca exista vre-un topic in care n ai postat.

 

Nu vor cehii sa vorbeasca si cu tine? Asta tre sa fie... S-au prins ca le stii pe toate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nah, ruginesc de ciuda ca lantul fara scottoil. Nici n as fi observat ca ai facut mii de posturi, dar acu ca mi ai spus... Uite, mai sus scrie ca esti super membru... wow... Pana azi ma intrebam cati ani tre sa treaca pana primesti o bulina de motociclist acolo, la avatar. Ma gandeam ca tre sa faci multi km, sa ai motor cat mai mare, sa masori forta cu care strangi un surub doar cu bicepsu, ca sa nu-l rupi. Acu am inteles. Tu cum faci? AI mai avut timp sa te dai si cu mobra? Sau cum faci> mai bagi un post, mai faci o tura in juru' blocului. Te mai uiti sa vezi daca exista vre-un topic in care n ai postat.

 

Nu vor cehii sa vorbeasca si cu tine? Asta tre sa fie... S-au prins ca le stii pe toate

 

Dragul meu Liviu.

 

Imi pare rau sa te dezamagesc dar afla ca am motocicleta, merg cu ea de cate ori am ocazia, fac anual in jur de 10000 - 12000km din care 90% drumuri peste 200km, repar motocicleta mea de cate ori am ocazia SINGUR, cer sfaturi cand nu stiu, dau sfaturi cand am ocazia si stiu.

 

Din pacate serviciul ma tine tintuit in fata calculatorului cam 8ore pe zi, 5 zile pe saptamana. Daca tot faci statistici despre mine, verifica si IP-urile de pe care postez... si vezi ca 95% sunt de la serviciu. Nu toata lumea lucreaza la sapa... in afara tarii.

 

Daca nu ai fi rau ai cauta pe acest forum:

 

- de cate ori am ajutat pe cineva cu sfaturi pertinente.

- de cate ori am cautat pentru altii manuale, fotografii din manuale, traduceri si alte alea

- de cate ori m-am intalnit cu motociclisti romani veniti in Cehia, ajutandu-i cu sfaturi si chiar cazare fara sa-i cunosc decat de pe forum...

- de cate ori am postat fotografii din locuri unde multi nu au ajuns si cum am sfatuit ca se poate vizita Europa cu bani putini.

- etc etc etc

 

Bine ca vezi numai cand fac misto ---- in cazul de fata de un obosit de lant.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred totusi ca limba romana este mai bogata si permisiva decat poate cuprinde orice dictionar. Fara a fi un pasionat al exprimarilor exacte am auzit des: a investi bani, timp, sentimente,etc, fara a fi vorba despre intreprinderi sau profit. Daca gresesc scuze, am facut scoala la seral si destul de mult a trecut de atunci. Revenind la subiectul amuzant, unul dintre primele modele pe care le-am analizat a fost cel descris de tine. Ce nu m-a convins la el a fost tocmai curgerea exterioara a uleiului pe cele doua firicele care in condiile prafului de la noi si a ploi nu cred ca sant eficiente. Curgerea prin furtunase duce uleiul la cativa mm de lant si astfel ajunge sigur unde trebuie. Evident numai probele pot confirma sau nu teoria. Cel putin la capitolul cap de ungere dublu al meu merge fara cusur de 8000 km, cand am facut ultimile modificari minore, dar esentiale. Ce ma freaca in continuare este inchiderea completa a uleiului cand opresc motorul si reglajul fin si repetabil al picurarii. :unsure:

Pai ai auzit la altii a investi pentru ca si eu au auzit la altii, care vorbesc gresit. Singurul care are dreptate e DEX-ul. Cuvintul poate fi folosit metaforic doar acolo unde poate fi vorba de obtinerea vreunui profit de orice fel. Punct.

 

Ca sa revin si eu, nu pricep de ce crezi ca uleiul curge pe exterior. Te asigur ca nu se intimpla asa, nici nu are cum, devreme ce uleiul "izvoraste" dintre cele doua urechi. Din pacate inca nu am aparat foto ca sa fac poze dar o sa fac rost cit de curind. Cred ca zimtii de pe interorul panglicilor au un rol in ghidarea uleiului. Chiar am examinat curgerea uleiului indeaproape si nu ajunge deloc pe exterior.

 

Ieri mi-a picat o fisa: ungatorul nu e musai sa stea pornit tot timpul, oricum daca e lasat sa mearga citeva minute, chiar la debit de o picatura la 20 de secunde, e practic echivalent cu o ungere completa cu pensula. Adica oricum sare ulei pe roata si la ungerea cu pensula iar efortul de deschidere/inchidere a robinetului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca-s curios cum o sa iasa.

 

 

 

Intrebare: cu ce o fi mai destept uleiul asta de la Scottoiler?

http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_...tnr_gr=10003133 ca tot ulei e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai robinet am, recipient am, un fel de duza am, furtunas am, coliere de plastic am, bormasina am... trebuie doar sa le pun cap la cap...

multumesc de idee ante-proiectantilor.... :crack:

 

Am si abtibild galben cu "Scotoiler"..... :unsure: :polite:

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am montat versiunea imbunatatita de ungator si miine ii bag test pe distanta mai lunga. Un rezumat al concluziilor de pina acum:

 

- e recomandat de folosit un cap de pix cu bila mica (am observat ca deobicei pixurile care scriu mai subtire au virful metalic al minei argintiu, nu auriu); chiar si cu ulei 80W90, folosind un astfel de cap de mina debitul e OK, poate chiar prea mare;

- nu curge nici o picatura de ulei pe exteriorul panglicilor; chiar am examinat cu atentie sa vad daca e asa, si e; cred ca Bogdan a crezut asta pentru ca probabil nu a inteles exact cum am confectionat capul de ungere, deci repet: cele doua panglici puse fata in fata (cu partea zimtata inspre interior) sint introduse FORTAT intr-un furtunas de plastic pentru acvarii, de asta trebuie data gaura dintre ele, nu curge deloc ulei prin exteriorul lor; am folosit cele mai late panglici pe care le-am vazut pina acum, cred ca au 4-5 mm latime;

- e recomandat un unghi cit mai mare fata de orizontala al capului de ungere, pentru ca uleiul sa se scurga pe panglici, nu sa picure din virful tubului; la un unghi de 45 de grade pare sa fie ok, devreme ce s-a format o pelicula continua de ulei pina la capatul panglicilor acesta se scurge fara probleme;

- e bine de lasat o distanta de macar 5 mm, poate chiar 1 cm si ceva intre imbinarea panglicilor, unde sint fortate in tub, si pina la dintii pinionului spate; spita cu care sint prinse de bascula (in cazul meu) se mai poate misca/deforma in timp si risti astfel sa fie prins capul de ungere intre pinion si lant; chiar si asa, ansablul fiind format din plastic (cu exceptia spitei) tot e relativ safe (in lupta dintre plastic si fier, fierul invinge);

- recomand ca capetele panglicilor sa intre in contact cu pinionul suficient de departe de dintii acestuia, pentru ca panglicile sa nu fie agatate; iar daca sint curbate de asa maniera incit sa apese suficient de tare pe pinion, chiar daca se rod in timp, vor ramine in contact cu acesta;

- lungimea spitei (sau sirmei) care tine capul de ungere trebuie sa fie cit mai mica si e recomandat material de rigiditate maxima (de asta am folosit o spita de bicicleta si nu altceva) pentru ca spita sa nu vibreze sau chiar sa se indoaie in timp de la vibratii sau mai stiu eu ce;

 

Sint constient ca din cauza ca nu am postat fotografii treaba pare complicata, dar credeti-ma ca e banal de confectionat minunatia, si singura dificultate, daca poate fi numita asa, e sa indoi spita/sirma in asa fel incit capul sa stea cum trebuie, centrat pe pinion si la distanta si unghiul care trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai na, sa bagi si poze pana la urma.

 

In final cam cat ulei ajunge pe bascula si janta? Ca ai pus o poza de pe flickr cu niste pagini in urma si in setul de poze am gasit astea:

Tipul si-a instalat Loobman, da' sa mor de inteleg ce dracu a facut de i-a iesit asa...

142666772_bb43ef448f_o.jpg

 

142666794_4dfbd31e6f_o.jpg

 

142666804_d3864bc281_o.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OMFG, da' ala chiar mai merge cu motorul in halul ala? Cred ca a folosit un ulei foarte subtire, probabil 10W.

Am facut azi vreo 20 de km pentru a testa minunatia in varianta imbunatatita. Chiar si cu ulei 80W90 si cu cap de mina de pix cu gaura mica curge destul de mult ulei, cam o picatura la 20 si ceva de secunde. Ma asteptam ca schimbarea capului de pix cu unul cu gaura mai mica sa micsoreze debitul, dar se pare ca n-o face in masura in care m-am asteptat.

Insa janta, bascula si pneul nu arata in nici un caz in halul ala. E drept ca sare ceva ulei, mai ales daca mergi mai mult, dar sare tot cam cit sare si la ungerea cu pensula. Insa, asa cum am zis si mai sus, mi-am dat seama ca nu e nevoie sa-l lasi deschis tot timpul. Daca mergi cu el deschis 10-15 de minute deja e echivalent cu o ungere cu pensula sau cu sprayuri speciale, pe care oricum o faceai la 300 de km. Il lasi deschis odata la citeva zile, sau chiar mai rar, cite 15 minute si gata, lantul arata ca nou. Cit despre mizerie, eu nu am enduro sau cross, deci merg doar prin oras. N-am vazut sa se prinda mizerie de lant, chiar arata mult mai curat ca niciodata.

Nu sint un perfectionist si consider ca ungatorul meu a ajuns intr-o faza definitiva. Am urmarit sa scap de statul in genunchi linga lant si de cheltuit banii pe produse de curatat si uns -> solved.

Saptamina viitoare o sa rezolv problema cu aparatul foto si o sa vedeti exact despre ce vorbesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai na, sa bagi si poze pana la urma.

 

In final cam cat ulei ajunge pe bascula si janta? Ca ai pus o poza de pe flickr cu niste pagini in urma si in setul de poze am gasit astea:

Tipul si-a instalat Loobman, da' sa mor de inteleg ce dracu a facut de i-a iesit asa...

142666772_bb43ef448f_o.jpg

 

142666794_4dfbd31e6f_o.jpg

 

142666804_d3864bc281_o.jpg

 

Noroc ca ai janta neagra , eu am galbena si pana acum il spalam cu gazolina si pe urma ii dadeam cu spray de lant , nu-l mai lasam sa se usuce , si imi colora janta f tare, astazi am curatat lantul cu spray de lant, l-am lasat sa se usuce, si pe urma i-am dat cu spray de ungere,

Sunt sigur ca o sa mai sara insa nu ca inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Ecko72t:

1. nu mai da quote la mesaje care contin poze

2. nu e vorba de janta lui Mr. Watt, se referea la o poza de pe net pe care am postat-o eu,

 

Mesaj completat

PS: mie sprayul de lant nu mi-a sarit niciodata pe janta sau roata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tipul si-a instalat Loobman, da' sa mor de inteleg ce dracu a facut de i-a iesit asa...

 

A gresit instalarea, "furca" prin care curge lubrifiantul e prea sus si prea departe de foaia lantului. Distanta prea mare pana la lantz sau foaie permite curentilor de aer (la viteza) sa imprastie uleiul (ma intreb daca in mers mai ajunge ceva pe lant) ... pozele sunt mai degraba un exemplu concret de "ASA NU !!!"

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A gresit instalarea, "furca" prin care curge lubrifiantul e prea sus si prea departe de foaia lantului. Distanta prea mare pana la lantz sau foaie permite curentilor de aer (la viteza) sa imprastie uleiul (ma intreb daca in mers mai ajunge ceva pe lant) ... pozele sunt mai degraba un exemplu concret de "ASA NU !!!"

 

Ride Safe!

Sincer nu cred sa fie asta. Cit de tare trebuie sa bata vintul ca sa zboare atit ulei? Si oricum uleiul nu ajunge pe exterior, cum am mai zis de citeva ori. As paria pe ulei prea subtire sau lipsa unui limitatort de debit (ma gindesc ca si Loobman-ul are asa ceva). Mw. Watt, te asigur ca folosind virful de mina de pix si ulei 80W90 nici vorba sa sara atit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...