Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

Din ce am citit pana acum despre ungatoare cei care le fabrica spun ca au doua roluri. Primul de ungere, evident, si al doilea de spalare a lantului, cu excesul de ulei, care antreneaza mizeria si o evacuiaza pe bascula, janta sau in aer. Faptul ca se murdareste motorul, la spate, putin nu este neaparat rau, totul este ca uleiul sa nu se piarda in exces. Oricum cand se spala motorul mizeria cu ulei se spala fara efort. Si la mine mai curg uneori cateva picaturi de ulei dupa ce opresc motorul, dar cred ca de vina este robinetul vacuumatic care nu este pt ulei si care cred ca nu inchide mereu perfect. Cam asa arata varianta mea de ungator.

post-8769-1248715167_thumb.jpg

post-8769-1248715191_thumb.jpg

post-8769-1248715208_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fain! Cel mai probabil isi face treaba la fel de bine ca un Scottoil, care costa 100 de euroi. Tind sa-ti dau dreptate cu spalatul lantului. Un lant care primeste mai mult ulei are toate sansele sa-si spele si "pacatele" in acelasi timp. Eu unul folosesc (pana o sa mi pun chainlube-ul) foloseam un spray de la Motorex, destul de laudat de altfel. Cu toate ca se lauda ca retine praful mai putin, pe langa pinionul mic se strange tot timpul mizerie imbibata in ulei. Ba chiar si pe lant se aduna mizerie multa, cu toate ca-l curat cu un spray de la Louis odat la dooua saptamâni.

 

Azi am testat branula-loob-ul meu si is destul de multumit. Picaturile is destul de fine, astfel ca nu cred ca o să lase bălți pe jantă sau pe cauciuc. In plus, pozitia de pe foaie-mi permite sa l pun chiar cu acul de cauciuc pe lant, acolo unde se afla o-ring-urile. In acest fel o sa impac si capra si varza, adica o sa fie un fel de corcitura intre Scottoil si Loobman. Adica o sa aduca uleiul la inelele de cauciuc prin niste tuburi, nu prin niste coarne. La fel ca in cazul Loobman, aceste ace de cauciuc se vor freca de lant. Sper insa sa nu se roada prea repede.

 

O alta idee mai ciudata este folosirea unei siringi in loc de rezervor. Siringa are doua mari avantaje: poti sa dozezi cat vrei, in functie de viteza de croaziera - in primul rand, iar in al doilea rand poti sa extragi uleiul atunci cand nu ai nevoie de el. O seringa medie plina cu ulei e mai mult decat suficienta pentru un drum lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum am mai spus, una dintre problemele la instalatia mea este ca nu totdeauna se opreste imediat curgerea uleiului cand opresc motorul si uneori mai curg 10-20 picaturi pe jos. Nu-mi dau seama de ce uneori se opreste la fix si alteori nu. Eu dau vina totusi pe robinet. Dezvolta ideia cu siringa ca nu am inteles cum vrei s-o folosesti. Interesanta ar fi o mini instalatie de uns, compacta, dar cu un rezervor de 150ml de ulei, care sa aiba toate componetele grupate si pe care s-o poti prinde direct de bascula in apropierea pinionului spate. Interesante si tevile foarte sibtiri ale branulelor. Nu stiam ca exista asa ceva! Cu cat tevile finale sant mai subtiri cu atat mai usor poti face dozarea si nu se mai golesc de ulei prin curgere directa. La varianta actuala, a mea ,folosesc teava de pix pe care am luat-o la metru, printr-un prieten de la Flaro-Sibiu. Este mult mai buna decat furtunul de acvarii, dar daca ar fi si mai subtire cred ca ar fi mai buna. In primavara am inceput cu ulei de transmisie W90, dar dupa ce am vazut la un prieten cat de gros este uleiul original Schotoiler, am trecut pe ulei de motor W20 si merge mai bine. Dozarea se poate face mai fin si se spala lantul mai bine de mizerie. Cu ulei de transmisie ramaneau pe exteriorul lantului pinaturi cu praf si lantul avea un aspect mizer. Lantul din poza nu l-am spalat cu spray sau alt solvent de asta primavara si ma apropii de 19000 km facuti anul asta. Singura spalare este cu furtunul cu apa, cand spal, odata sau de doua ori pe luna motorul. Alti utilizatori de ungatoare mai vechi, care au testat in timp si km, spun ca cel mai bun ulei ar fi un ulei semisintetic de la lanturile de drujba Sthil. Mai bun chiar decat cel original Schotoiler. Din pacate la distribuitori nu exista decat cel Bio+, care cica nu este bun. Ai nostri folosesc la fierastraie ulei ieftin romanesc si neexistand cerere, nu se aduce. Uleiul semisintetic Sthil are vascozitatea constanta cu temperatura, nu-l spala ploaia asa usor si nu adera praful la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai ca siringa rezolva problema picurarii dupa ce robinetul a fost inchis. Atunci cand pleci la drum apesi (ca si cand ai face o injectie) si, in functie de forța apăsării, se dozează Âşi picăturile. Teoretic poti să-l faci sa picure Âşi cu o picătură pe secundă, si cu una la 10 secunde. Revenind la problema picurării după ce motorul este oprit: siringa se trage (ca si cum scoți o substanță dintr-un flacon). Vidul creat „trage” uleiul înapoi pe furtunaÂş Âşi -l opreÂşte să picure. Când pleci la drum apeÂşi pe siringă din nou. Simplu! Practic, nici nu ar mai fi nevoie de robinet.

 

Acu m-am gândit Âşi la ideea ta de a face o instalație cât mai simplă, cu siringa montată pe basculă. Cred că ar funcțina destul de bine. Eu unul, ținând cont că bătrânica mea e un motor clasic, o sa incerc să ascund toate „măruntaiele” instalației, să nu fie observabile.

 

Acu folosesc Âşi eu tot 20W40, dacă la uleiul ăsta asta te refereai. Am spălat lanțul Âşi l-am uns cu generozitate cu ulei de ăsta, apoi l-am lăsat peste noapte să se aÂşeze. N-am făcut decât un drum Âşi îs mulțumit, căci nu a sărit pe jantă. Tot 20w40 o să folosesc Âşi la „branula-lube”. Dacă e bun pentru motor, o mere Âşi pe lanț. Cât despre uleiul de drujbă, probabil că dacă s-ar găsi, ar fi scump. Cel vândut de Scottoil Âştiu că nu era tocmai moca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei scump pentru ungerea lantului? Fara suparare, dar eu o sa folosesc cel mai ieftin ulei romanesc. Marele avantaj al ungatorului e nu numai comoditatea, ci si scaderea cheluielolir.

Cit despre spalarea lantului prin ungere, pentru mine e irelevant, o sa dau din cind in cind cu niste apa pe el, are taica-meu acuma un turbo-jet. Ma gindesc la cum arata un lant uns cu spray sau cu pensula dupa citeva sute de km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi numai pe vreme frumoasa intradevar uleiul romanesc este cel mai convenabil, dar pe ploaie se spala foarte repede de pe lant. Practic dupa o jumatate de ora lantul este uns cu apa, iar cand trece ploaia si se usuca merge fier pe fier. Chiar si asa, daca te opresti mai des sa reglezi debitul de ulei, este OK. Totusi este destul de enervant sa te opresti si sa tot mesteresti la ungator. Un ulei bun, potrivit pt lant, ar elimina multe dintre neajunsuri. Esentiale sant vascozitatea constanta indiferent de temperatura de afara, rezistenta pe ploaie si aderenta mica la praf. Avand in vedere ca 1 L de ulei ajunge pt cca 15000-20000 km, pretul nu este relevant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei scump pentru ungerea lantului? Fara suparare, dar eu o sa folosesc cel mai ieftin ulei romanesc. Marele avantaj al ungatorului e nu numai comoditatea, ci si scaderea cheluielolir.

Cit despre spalarea lantului prin ungere, pentru mine e irelevant, o sa dau din cind in cind cu niste apa pe el, are taica-meu acuma un turbo-jet. Ma gindesc la cum arata un lant uns cu spray sau cu pensula dupa citeva sute de km...

 

 

Nici eu nu aÂş da mulți bani pe un ulei de lanț. Cred că e suficient „ungătorul” ăsta de lanț, căci într-adevăr ăsta e scopul lui: să nu mai dai bani pe sopray-uri Âşi să prelungeÂşti durata de viață a lanțului.

 

Nush dacă pe vreme ploioasă chiar se duce tot uleiul ăla de pe lanț, mai ales că prin dispozitivul ăsta e lubrifiat în mod constant. Dar dacă o să constat că aÂşa este, proabil că o să dau cu spray, că tot îl laudă producătorul că rezistă la apă, nu aderă la praf, face cartofi prăjiți...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update despre functionarea ungatorului meu: cum spuneam, o picatura la cca. 5 secunde, atit cit picura cu virful de pix pe care-l folosesc acum pentru dozaj, e cam mult. De scurs, uleiul se scurge frumos pe cele doua panglici, fara sa picure pe parcurs - tot uleiul ajunge pe pinion. Janta e naclaita toata de ulei, dar pe cauciuc nu ajunge mult, ajungea mai mult cind ungeam lantul cu pensula. O sa schimb pe ulei mai viscos (80W90), sa vad rezultatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La debitul asta foarte mare functioneza usor. Dificultatea este sa functioneze la debitul de 1pic/min sau chiar 1pic/2min. Asta este debitul normal pt vreme frumoasa recomandat de Scottoiler si verificat de mine ca fiind cel corect. Pe vreme ploioasa sau pe drum de tara cu foarte mult praf debitul poate ajunge la 1pic /30sec, dar in nici un caz mai mult. Altfel pierzi repede tot uleiul si naclaiesti motorul. Pt mine asta este lucrul cel mai dificil de realizat,sa poti avea repetabilitate in reglaj la debite foarte mici. Cea mai mica variatie ( temperatura, bule de aer pe traseu, praf la capatul furtunaselor) da reglajul peste cap, in sensul ca, curgerea se opreste si ramai fara ungere. Apoi trebuie sa iei totul de la cap cu aeririrea instalatiei pt eliminarea bulelor, curatirea capetelor de ungere, etc si tocmai aspectul asta este frustant. :angry:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La debitul asta foarte mare functioneza usor. Dificultatea este sa functioneze la debitul de 1pic/min sau chiar 1pic/2min. Asta este debitul normal pt vreme frumoasa recomandat de Scottoiler si verificat de mine ca fiind cel corect. Pe vreme ploioasa sau pe drum de tara cu foarte mult praf debitul poate ajunge la 1pic /30sec, dar in nici un caz mai mult. Altfel pierzi repede tot uleiul si naclaiesti motorul. Pt mine asta este lucrul cel mai dificil de realizat,sa poti avea repetabilitate in reglaj la debite foarte mici. Cea mai mica variatie ( temperatura, bule de aer pe traseu, praf la capatul furtunaselor) da reglajul peste cap, in sensul ca, curgerea se opreste si ramai fara ungere. Apoi trebuie sa iei totul de la cap cu aeririrea instalatiei pt eliminarea bulelor, curatirea capetelor de ungere, etc si tocmai aspectul asta este frustant. :angry:

La mine infundarea capului de ungere e cumva rezolvata implicit (ramine de vazut daca va functiona in timp): cum spuneam, capatul cu nit al spitei de bicicleta e introdus intre cele 2 urechi pentru a limita rotirea lor. In acelasi timp are si rolul secundar de a nu lasa mizeria sa se duca spre gaura dintre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

„Dificultatea este sa functioneze la debitul de 1pic/min sau chiar 1pic/2min. Asta este debitul normal pt vreme frumoasa recomandat de Scottoiler si verificat de mine ca fiind cel corect. Pe vreme ploioasa sau pe drum de tara cu foarte mult praf debitul poate ajunge la 1pic /30sec, dar in nici un caz mai mult.”

 

 

E bine de stiut. Cea mai mare frică este ca uleiul să ajungă pe cauciuc Âşi să mă împrăÂştii când mă las într-o curbă...

 

A pățit cineva una ca asta (de la ulei)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine de stiut. Cea mai mare frică este ca uleiul să ajungă pe cauciuc Âşi să mă împrăÂştii când mă las într-o curbă...

 

A pățit cineva una ca asta (de la ulei)?

Asta e chestie de mythbusters, zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu limitezi debitul de ulei la max 1pic /30sec si mergi asa mai mult timp( 2-3h) cantitatea de ulei insirata pe roata va fi mare si poate ajunge si pe cauciuc pe calea de rulare. Secretul este sa ungi bine lantul, dar cu o cantitate minima de ulei. Eu ma uit la lant sa aiba ulei pe el si daca pe geanta si bascula am doar cativa stropi de ulei dupa 100km parcursi consider reglajul bun. :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit si eu o perioada ulei de cutie (85W95) pentru ungerea lantului, "autonomia" era cam 100-150Km iar rezultatele mai mult decat satisfacatoare. Totusi, am renuntat deoarece dupa un timp se formau depozite mari de "mizerie" pe carena, aparatoarea lantului, bascula si janta... iar cand am desfacut capacul de la pinionul de atac m'am speriat, abia se mai vedea din "noroi".

 

In prezent folosesc spray de lant MOTUL (teflon) la cca 200-300km si spalare cu petrosin dupa fiecare drum mai lung (1000-1500km). Tot se depune putina mizeria insa incomparabil mai putina decat in cazul uleiului. Personal recurg la aceasta metoda doar in situatii de urgenta.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

„Dificultatea este sa functioneze la debitul de 1pic/min sau chiar 1pic/2min. Asta este debitul normal pt vreme frumoasa recomandat de Scottoiler si verificat de mine ca fiind cel corect. Pe vreme ploioasa sau pe drum de tara cu foarte mult praf debitul poate ajunge la 1pic /30sec, dar in nici un caz mai mult.”

 

 

E bine de stiut. Cea mai mare frică este ca uleiul să ajungă pe cauciuc Âşi să mă împrăÂştii când mă las într-o curbă...

 

A pățit cineva una ca asta (de la ulei)?

Nu cred ca e posibil.

 

Chiar daca ajunge pe janta si apoi pe cauciuc, uleiul e aruncat de forta centrifuga pana sa ajunga pe calea de rulare... E chiar imposibil sa ungi cauciucul... e la mintea cocosului. Si chiar cu ulei pe cauciuc, tot nu cazi. Doar sa mergi pe.... sticla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit si eu o perioada ulei de cutie (85W95) pentru ungerea lantului, "autonomia" era cam 100-150Km iar rezultatele mai mult decat satisfacatoare. Totusi, am renuntat deoarece dupa un timp se formau depozite mari de "mizerie" pe carena, aparatoarea lantului, bascula si janta... iar cand am desfacut capacul de la pinionul de atac m'am speriat, abia se mai vedea din "noroi".

 

In prezent folosesc spray de lant MOTUL (teflon) la cca 200-300km si spalare cu petrosin dupa fiecare drum mai lung (1000-1500km). Tot se depune putina mizeria insa incomparabil mai putina decat in cazul uleiului. Personal recurg la aceasta metoda doar in situatii de urgenta.

 

Ride Safe!

Eu foloseam Spray motul si tot se cladeste mizerie in capacul pinionului. Chiar destul de multa.

 

Nu cred ca e posibil.

 

Chiar daca ajunge pe janta si apoi pe cauciuc, uleiul e aruncat de forta centrifuga pana sa ajunga pe calea de rulare... E chiar imposibil sa ungi cauciucul... e la mintea cocosului. Si chiar cu ulei pe cauciuc, tot nu cazi. Doar sa mergi pe.... sticla.

Daca cazi sau nu din cauza uleiului e discutabil dar la mine ajunge pe calea de rulare. E drept, doar pe ultimul centimetru la care oricum nu ajung, dar de ajuns ajunge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit si eu o perioada ulei de cutie (85W95) pentru ungerea lantului, "autonomia" era cam 100-150Km iar rezultatele mai mult decat satisfacatoare. Totusi, am renuntat deoarece dupa un timp se formau depozite mari de "mizerie" pe carena, aparatoarea lantului, bascula si janta... iar cand am desfacut capacul de la pinionul de atac m'am speriat, abia se mai vedea din "noroi".

 

Ride Safe!

Asa se intampla cu uleiul de transmisie. Este gros, retine praf si pleaca greu de pe lant. Uleiul de motor W20 este mai fluid si merge mai bine. Spala foarte bine lantul si nu creiaza depuneri. In 18000km nu am spalat niciodata lantul cu produse petroliere, numai cu apa si sampon, superficial, fara sa insist si am lantul foarte curat.

Mesaj completat

Acest topic e nemuritor....

Treci pe cardan si ai scapat de griji.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am urmarit topicul asta de o bucata buna de vreme si am vazut cum va chinuiti cu ungatoarele improvizate, am ajuns la urmatoarea concluzie: ori raman pe obisnuitele spray-uri, ori cumpar un Scottoiler.

La cardan nu poci sa trec, din pacate, in viitorul apropiat. :unsure:

 

PS: Intreb pentru a treia oara: exista vreun detinator de Scottoiler, care sa-mi impartaseasca impresiile sale despre acest gadget, pe acest forum?

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa se intampla cu uleiul de transmisie. Este gros, retine praf si pleaca greu de pe lant. Uleiul de motor W20 este mai fluid si merge mai bine. Spala foarte bine lantul si nu creiaza depuneri. In 18000km nu am spalat niciodata lantul cu produse petroliere, numai cu apa si sampon, superficial, fara sa insist si am lantul foarte curat.

Mesaj completat

 

Treci pe cardan si ai scapat de griji.

 

Eu nu am nici o grija, tocmai, ma amuza aceasta constanta preocupare pentru maderfaker lant...

 

(cardan cand o sa-mi iau tractor, meibi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am urmarit topicul asta de o bucata buna de vreme si am vazut cum va chinuiti cu ungatoarele improvizate, am ajuns la urmatoarea concluzie: ori raman pe obisnuitele spray-uri, ori cumpar un Scottoiler.

La cardan nu poci sa trec, din pacate, in viitorul apropiat. :unsure:

Da' tu cam ce crezi ca face Scottoilerul mai mult decit un Loobman (care e de vreo 10 ori mai ieftin)?

 

PS: Intreb pentru a treia oara: exista vreun detinator de Scottoiler, care sa-mi impartaseasca impresiile sale despre acest gadget, pe acest forum?

Locatia: Romania

Pretul produsului inculpat: vreo 200 de euro.

 

Tu cam ce concluzie tragi de aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' tu cam ce crezi ca face Scottoilerul mai mult decit un Loobman (care e de vreo 10 ori mai ieftin)?

 

 

Locatia: Romania

Pretul produsului inculpat: vreo 200 de euro.

 

Tu cam ce concluzie tragi de aici?

 

 

- Macar nu trebuie sa ma aplec si sa il scurg la semafor, ca la Loobman, sau sa improvizez tot soiul de dracii care ba stropesc roata, ba se infunda, cum vad pe-aici.

- Pretul e de vreo 100 de euro pentru un MK7 sau 130 pentru un vSystem. :unsure: 260 de euro costa varianta noua eSystem, care nu mai functioneaza pe vacuum ci e electronica. Nu pot sa cred ca in Romania, chiar in perioada asta de recesiune, nu exista macar UN MOTOCICLIST care sa-si permita un Scottoiler de 100 de euro.

 

Deci... are cineva? Ca vad ca tu n-ai. :polite:

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am urmarit topicul asta de o bucata buna de vreme si am vazut cum va chinuiti cu ungatoarele improvizate, am ajuns la urmatoarea concluzie: ori raman pe obisnuitele spray-uri, ori cumpar un Scottoiler.

La cardan nu poci sa trec, din pacate, in viitorul apropiat. :unsure:

 

PS: Intreb pentru a treia oara: exista vreun detinator de Scottoiler, care sa-mi impartaseasca impresiile sale despre acest gadget, pe acest forum?

Am sa-ti raspund eu. Am doi prieteni care si-au cumparat Scottoiler, varianta clasica, cu cap de ungere dublu (pe care incercam noi sa-l bricolam), dar care nu intra la rubrica asta, satui de bagatori de seama si habarnisti. S-au confruntat intr-un an de utilizare cu aceleasi probleme cu care ne confruntam si noi. S-au infundat de la praf furtunasele finale, mai curge din cand in cand ulei pe jos dupa ce opresti motorul si cel mai rau aceleasi probleme de reglaj optim in conditii de ploaie si praf. Si Scottoiler a cam renuntat la varianta clasica, mecanica, cu curgere gravitationala in favoarea unei variante mai sofisticate, electronice cu un microprocesor si pompa de ulei miniaturala si afisaj digital, la peste 250 euro. Eu raman la modelul meu in care am investit putini bani si multe incercari, care merge binisor, dar pe care incerc sa-l perfectionez. Banii investiti in ungator i-am scutit din consumul de spray-uri de uns si curatat, iar timpul alocat consructiei din timpul pe care l-as fi pierdut spaland saptamanal lantul. Cu lantul asta am deja 19000 km arata bine si nu l-am intins niciodata. Bilantul nu este in nici un caz negativ. :polite:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa-ti raspund eu. Am doi prieteni care si-au cumparat Scottoiler, varianta clasica, cu cap de ungere dublu (pe care incercam noi sa-l bricolam), dar care nu intra la rubrica asta, satui de bagatori de seama si habarnisti. S-au confruntat intr-un an de utilizare cu aceleasi probleme cu care ne confruntam si noi. S-au infundat de la praf furtunasele finale, mai curge din cand in cand ulei pe jos dupa ce opresti motorul si cel mai rau aceleasi probleme de reglaj optim in conditii de ploaie si praf. Si Scottoiler a cam renuntat la varianta clasica, mecanica, cu curgere gravitationala in favoarea unei variante mai sofisticate, electronice cu un microprocesor si pompa de ulei miniaturala si afisaj digital, la peste 250 euro. Eu raman la modelul meu in care am investit putini bani si multe incercari, care merge binisor, dar pe care incerc sa-l perfectionez. Banii investiti in ungator i-am scutit din consumul de spray-uri de uns si curatat, iar timpul alocat consructiei din timpul pe care l-as fi pierdut spaland saptamanal lantul. Cu lantul asta am deja 19000 km arata bine si nu l-am intins niciodata. Bilantul nu este in nici un caz negativ. :crack:

Ei, un asemenea raspuns asteptam. Multam! :unsure:

Din cate stiu eu, Scottoiler are inca in productie variantele pe vacuum amintite in postul meu anterior, recte MK7 si vSystem (care se potrivesc la vaca mea), la un pret nu prea piperat, dar daca zici ca apar probleme dupa un an se pare ca nu prea isi merita nici cei 100-130 de euro, plus ulei. Voi face un calcul pentru a compara consumul de solutii obisnuite de curatare/ungere a lantului intr-un an (apreciez cam 10000 pana la 15000 km parcursi) cu costul unui Scottoiler de-asta mecanic si voi lua o decizie, ca parca n-as da 260 de euro pe cel electronic... Si asta e si prea nou pe piata pentru a gasi ceva pareri obiective despre functionare si durabilitate.

 

Inca o data multumesc. :polite:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...