Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

my 2 cents:

 

este la louis un spray de curatat lantul (mare de 1l) face toti banii, absolut toti banii. am dat cu ala sanatos, am lasat sa actioneze, frecat cu peria si dat iara. Tot jegul a iesit toata grasimea aia amestecata cu praf si intarita fara mare efort. Adevarat ca am consumat tot spray-ul da o data pe sezon macar chiar merita asa o operatiune si nici nu e scump spray-ul ala. O sa incerc sa il caut pe Louis sa pun linku aici.

Dat cu spray de lantz dupa si gata.... la drum

 

el singur: http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_...tnr_gr=10004978

 

sau set (iese mai ieftin): http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_...tnr_gr=10004887

Editat de Infinity
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Atunci macar nu va promovati lenea aici. Pastati-o pt voi. Sant cativa pseudo mecanici foarte activi in aceasta sectiune care ne indeamna sa nu facem nimic cu lantul. Daca este uns din fabrica si-l mai ungi de 2 ori pe an, dupa ei, este arhisuficient. Vai de lanturile voaste!!! :cheers:

Da, lenea este pacat capital, pe deasupra o sa mai si ardem la cazanel. Spuneti NU lenei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta te referi.

E bun, problema este ca se usuca foarte repede, practic aproape ca nu curge mizeria aia..

Eu cand imi curatam singur lantul (acuma mi'e lene) il dadeam cu periuta cu motorina, il lasam asa sa actioneze, mai dadeam de 2-3 ori cu motorina cu periuta si apoi cu spray d'asta si curgea totul si ramanea cristal. Insa atunci aveam cric central, acuma nu si nici stander. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta te referi.

E bun, problema este ca se usuca foarte repede, practic aproape ca nu curge mizeria aia..

Eu cand imi curatam singur lantul (acuma mi'e lene) il dadeam cu periuta cu motorina, il lasam asa sa actioneze, mai dadeam de 2-3 ori cu motorina cu periuta si apoi cu spray d'asta si curgea totul si ramanea cristal. Insa atunci aveam cric central, acuma nu si nici stander. :banana:

Esti un pacatos ordinar si vei arde in Iad alaturi de curve, drogati, evrei si homosexuali.

Am zis.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce, fiindca mi'e lene sau fiindca mobra nu are cric central si n'am chef de stander? :lol:

Lantul tot il curat, dar nu eu. :banana:

Din ambele motive. Lenea e pacat grav si be) nu pricep cum poti sa nu ai stander, e vorba de nepasare care e inrudita cu lenea. Daca mai asculti si muzica ROCK ai un loc rezervat la cazanel. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta te referi.

E bun, problema este ca se usuca foarte repede, practic aproape ca nu curge mizeria aia..

Eu cand imi curatam singur lantul (acuma mi'e lene) il dadeam cu periuta cu motorina, il lasam asa sa actioneze, mai dadeam de 2-3 ori cu motorina cu periuta si apoi cu spray d'asta si curgea totul si ramanea cristal. Insa atunci aveam cric central, acuma nu si nici stander. :lol:

cu stander bineinteles, am renuntat la metoda cu impinsu mobrei inainte si napoi :banana: am imbatrinit nu mai sunt asa old school :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba de nepasare care e inrudita cu lenea. Daca mai asculti si muzica ROCK ai un loc rezervat la cazanel. :cheers:

Nu e nepasare, e doar lene. Sunt foarte preocupat de curatenia lantului dar mi'e foarte lene sa ma mozolesc cu el.

Cat despre muzichie, ascult haos (tutzi-tutzi) / minimal (piu-piu).. :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nepasare, e doar lene. Sunt foarte preocupat de curatenia lantului dar mi'e foarte lene sa ma mozolesc cu el.

Cat despre muzichie, ascult haos (tutzi-tutzi) / minimal (piu-piu).. :cheers:

Arhiepiscopia analizeaza in acest moment daca muzica hause va fi afurisita sau nu, nu s-a ajuns inca la un consens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum, ar trebui sa le atraga careva atentia astora ca au lanturile neunse si stralucesc.

si sa le spuna ca e un model vechi, acuma exista si cu tz-ringuri. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare astia cu ce si le curata de stralucesc asa? Si al meu de la motor e tot aurit (DID), dar tot nu straluceste asa....mi-e ciuda :rolleyes:

asa e cu lanturile de caine... sticlesc mai tare ca se freaca de blana :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la subiectul ungatorului automat de lant. Voi astia care le aveti, cum se comporta? Rezista la praf si la spalare? Stiu pe cineva care are inginerie din asta si a inceput sa picure la greu dupa o tura la spalatorie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mi se par o solutie buna sprayurile de curatat lantul , pentru ca se evapora foarte repede si ultima data am consumat un spray de 750 ml ca sa curat un lant si tot nu am terminat de curatat asa cum trebuie

 

Eu folosesc PETROSIN ... fara sa atace o-ring-urile dar totusi suficient de volatil ca sa dizolve spray'ul de lantz murdar si sa se evapore intr'o tura mica prin cartier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la subiectul ungatorului automat de lant. Voi astia care le aveti, cum se comporta? Rezista la praf si la spalare? Stiu pe cineva care are inginerie din asta si a inceput sa picure la greu dupa o tura la spalatorie...

Eu am, facut de mine. Merge perfect. Daca-l tii cu furtunele capului dublu in contact cu foaia, pe ploaie si mazga, se infunda cu praf fin si ulei. Se desfunda usor cu o sarmulita sau mai bine rasucesti cele doua capete in jos si uleiul curge direct pe zalele interioare ale lantului. Pe ploaie mi-a consumat 15 ml/%, iar pe vreme frumoasa 5 ml/%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la subiectul ungatorului automat de lant. Voi astia care le aveti, cum se comporta? Rezista la praf si la spalare? Stiu pe cineva care are inginerie din asta si a inceput sa picure la greu dupa o tura la spalatorie...

face toti banii (60 lei) si chiar mai mult. Nu te doare capul... putina mizerie, insa rolele sclipesc vesnic. Adevarat ca pe praf este nevoie de marirea debitului, dar oricum sub oring este ce trebuie. La 2500-3000 km am consumat ulei cam cat incape pe 80 cm de furtun de 1/2 (cam un litru/un kit de lant).

Cam o picatura/ 50 secunde

Picuratorul (pasta de pix cu gel) nu se astupa si ajunge cam langa varful celui de al-3-a dinte inainte de contactul cu lantul

Lantul are 29 mii (3mii cu ungator si inainte gresat abundent) dar nu o sa il schimb (am schimbat numai pinionul mic)... am o grafa de lant sub sa... daca se rupe

Poze:

http://www.tenereclub.ro/images/site/146118DSCN3591.JPG

www.tenereclub.ro/images/site/173955DSCN3589.JPG

www.tenereclub.ro/images/site/573846DSCN3588.JPG - electrovalva - piesa principala 50 lei la dezmembrari

www.tenereclub.ro/images/site/768328DSCN3279.JPG - furtune 6 lei

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, hai sa incerc sa-mi fac si eu. Daca imi iese, mai pun un tutorial aici, pe langa ce avem deja.

 

Din ce inteleg, trebuie un robinet de dozaj, ceva valva vacuumatica sau electrica, tuburi subtiri (bascula) si groase (cadru/rezervor), un picurator subtire si conectica.

 

Intrebari de baraj: ce se poate folosi pe post de valva si de unde se poate procura? Asta cred ca e cel mai mare impediment pe care il intrevad...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, hai sa incerc sa-mi fac si eu. Daca imi iese, mai pun un tutorial aici, pe langa ce avem deja.

 

Din ce inteleg, trebuie un robinet de dozaj, ceva valva vacuumatica sau electrica, tuburi subtiri (bascula) si groase (cadru/rezervor), un picurator subtire si conectica.

 

Intrebari de baraj: ce se poate folosi pe post de valva si de unde se poate procura? Asta cred ca e cel mai mare impediment pe care il intrevad...

Electrovalva o gasesti la dezmembrari auto, pe semiaripa, in apropierea canistrei de carbon (reciclare vapori de benzina- Euro2...) ... unele sunt incorporate in canistra - nu sunt bune ... recomand Audi b3 b4 Passat 1990-1994 1,8-2,8

Luati in 50 lei cat mai multe furtunele(calitate), mufa electrica+conductori, coliere...

Proba - sa nu poti sufla in ambele sensuri, iar prin conectare la 12V sa deschida(se aude si un tacanit)

"Dracia" chiar functoneaza... daca mergi la SB se poate vedea... NXR are nr. meu

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit valve vacuumatice de scuter, noi, pt benzina. Desi unii spun ca merg direct la ulei, eu nu am avut noroc. Le-am facut sa functioneze numai desfacandu-le si facand mici modificari in interior. Am intarit arcul, sau i-am adaugat un arc de pix pe langa cel existent si i-am micsorat gaura prin care curge uleiul in zona de inchidere cu membrana. Mi-ar place sa gasesc unele care sa nu necesite modificari, pt ca operatia asta este migaloasa si se pierde timp. In rest, ar mai fi bun si un robinet de reglaj mai solid, dar negasind, am apelat la cele de acvariu, verzi, care costa 0,7 lei si daca se strica, se inlocuieste cu nou. Cum arata se vede in pozele pe care le-am postat mai sus. Aceea este varianta actuala care functioneaza la mine. Dupa ce ma intorc din concediu mai vad daca-mi vine vre-o idee de perfectionare a dispozitivului.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc PETROSIN ... fara sa atace o-ring-urile dar totusi suficient de volatil ca sa dizolve spray'ul de lantz murdar si sa se evapore intr'o tura mica prin cartier.

 

Unde se gaseste de cumparat?

 

nu mi se par o solutie buna sprayurile de curatat lantul , pentru ca se evapora foarte repede si ultima data am consumat un spray de 750 ml ca sa curat un lant si tot nu am terminat de curatat asa cum trebuie

 

Sprayurile de curatat lantul sunt solutia ideala.Din pacate, aceasta nu este si cea mai economica varianta.Taman din motivul invocat de tine! :)

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...