Sari la conținut

Informatii Despre "turbo Suflanta"


83CAG
 Share

Postări Recomandate

Un tip care se ocupa cu reparatii si vanzari piese moto vrea sa imi vanda o turbo suflanta ptr un cbr de 125, Nu am mai auzit de asa ceva la un motor, din cunostinta mea generala asta se gaseste la motoarele diesel si mai nou la mitsubishi evo 9. stie cineva mai exact despre ce e vorba????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gazele de esapament evacuate invart turbina, turbina actioneaza un compresor, care are rolul de-a comprima aerul tras din exterior inainte de-a intra in galeria de admisie a motorului. Rezultatul: intra mai mult aer in cilindru, si obtii putere mai mare din acelasi motor.

 

Daca tu vrei sa pui asa ceva pe motocicleta ... multa bafta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un tip care se ocupa cu reparatii si vanzari piese moto vrea sa imi vanda o turbo suflanta ptr un cbr de 125, Nu am mai auzit de asa ceva la un motor, din cunostinta mea generala asta se gaseste la motoarele diesel si mai nou la mitsubishi evo 9. stie cineva mai exact despre ce e vorba????

 

Dacă e de Rabă merge!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un tip care se ocupa cu reparatii si vanzari piese moto vrea sa imi vanda o turbo suflanta ptr un cbr de 125, Nu am mai auzit de asa ceva la un motor, din cunostinta mea generala asta se gaseste la motoarele diesel si mai nou la mitsubishi evo 9. stie cineva mai exact despre ce e vorba????

se foloseste si la motoarele pe benzina de aprox 100 ani

 

 

la cbr 125 e complet inutila si nu stiu sa se fabrice pt motoare asa mici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gazele de esapament evacuate invart turbina, turbina actioneaza un compresor, care are rolul de-a comprima aerul tras din exterior inainte de-a intra in galeria de admisie a motorului. Rezultatul: intra mai mult aer in cilindru, si obtii putere mai mare din acelasi motor.

 

Daca tu vrei sa pui asa ceva pe motocicleta ... multa bafta :)

 

 

 

ce sa inteleg din ironia ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa inteleg din ironia ta?

Omul ti-a spus ca nu merita pentru un motor de cilindree mica ,nu ca este ironic!

Daca te gindesti ca un kit turbo costa aproape 5000 de E unde mai este ironia?

Daca intram in detalii tehnice o sa intelegi ca, chiar, nu ai cum sa montezi turbo,o singura intrebare iti pun si anume :crezi ca amarita de biela de la un 125 ar rezista fortelor unui motor dotat cu turbo?in plus nu cred ca o sa gasesti o turbina dimesionata pentru o cilindree asa de mica!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in plus nu cred ca o sa gasesti o turbina dimesionata pentru o cilindree asa de mica!

Ba da!! am io pe acasa un cooler de 486, merge la 12V si il montezi pe admisia de aer. Castigi 10CP garantat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da!! am io pe acasa un cooler de 486, merge la 12V si il montezi pe admisia de aer. Castigi 10CP garantat!

 

 

pe ce motor o ai pusa??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma e pus pe CBR, dar doar pe una din cele doua admisii. Daca mai fac rost de unul sa'l pun si pe cealalta admisie o sa RUPA!

 

 

pe care cbr?? de 600?? unde se gasesc astea???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresesti, alea de la emag sunt prea mari, sunt pentru procesoarele astea noi si nu incap in ram air ducts. Culere de 486 gasesti pe la servisurilii de calculatuare. :rusinica:

Unde cistigi cei 10 cai, sunt tare curios? :rolleyes:

Apropo ,la debitul de aer care iti intra in ram-air la o viteza de 100/150 de Km/h o sa-ti invirte culere de o sa ti le rupa,ba mai mult in loc sa treaca direct in air box o sa se mai chinuie sa invirta si moristele tale! :blbl:

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, de ce strici aiciÂşa vrajeala? La 150/h culerele or sa produca curent deja, iti incarca super bine bateria => avantajul de a lumina farul si mai bine. Sau setul de neioane de supt carena. :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare merge si la mine?

Ma duc acuma la un service de computatoare sa le cer turbina pentru drujba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista o metoda secreta folosita numai de NASA (deja risc foarte mult spunindu-va): se toarna magiun in benzina, crestere de putere de 300% garantata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista o metoda secreta folosita numai de NASA (deja risc foarte mult spunindu-va): se toarna magiun in benzina, crestere de putere de 300% garantata.

Merge si la astea pe injectie? :rusinica:

App daca imi imbrac carenele in costum de innotator dezvoltat de NASA merge mai tare?:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca intram in detalii tehnice o sa intelegi ca, chiar, nu ai cum sa montezi turbo,o singura intrebare iti pun si anume :crezi ca amarita de biela de la un 125 ar rezista fortelor unui motor dotat cu turbo?in plus nu cred ca o sa gasesti o turbina dimesionata pentru o cilindree asa de mica!
Eu zic ca rezista, la o presiune decenta si se gasesc si turbine micute, chiar si pentru scutere. Ca nu merita efortul, mai ales cel financiar, sunt total de acord, insa tehnic, e perfect posibil.

 

CBR 125 e monocilindru si nu asigura un flux de gaze constant.
Domnii acestia au avut alta parere :rusinica:

 

DR-Z 400 turbo

 

Xr 650 R turbo

 

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...