Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Posted 11 August 2011 - 03:46 PM

 

DEZMEMBREZ DUCATI MONSTER 900, AN 97, SS AN 2004, DUCATI 998 AN 2002, DUCATI 848 1098 AN 2010 (INCLUSIV CADRELE CU ACTE)

MONSTER AN 97 AM UN MOTOR COMPLET PE CARE IL VAND PIESE, AM SI UN MONOPOST= 140 LEI

SS 2004, CADRU CU ACTE + MULTE ALTE PIESE

UN DUCATI 998 COMPLET CU TOT CU ACTE

PIESE PT 848 1098

PLUS MULTE ALTE PIESE TEL 0764872999 ALEX

post-66504-0-63599700-1313326159_thumb.jpg

post-66504-0-75044400-1313326169_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cateva produse interesante pentru Ducati-ul vostru.

 

 

Discuri de frana ceramice

http://www.ufixmoto.com/search/index.html?q=&filters=^categories|Braking+Power^cat|Ceramic+Disk+Brake^

 

Scarite, manete, ghidoane, etc.

http://www.ufixmoto.com/search/index.html?q=gilles&filters=^data_source_name|After-Market^brand|ducati^&page=1

 

Radiatoare marite

http://www.ufixmoto.com/search/index.html?q=&filters=^categories|Performance^cat|Oversize+Radiators^

 

Si multe alte produse pe site.

 

Daca aveti nevoie de orice produs aftermaket pentru Ducati, nu ezitati sa ma contactati.

 

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor , ajutor !!! Nu porneste mobra de nici un fel .

 

Model : M904 , 2000 , injectie

 

Se comporta astfel : Pun contactul, se aprind becurile de la neutral si ulei , apas butonul de pe ghidon si nu pleaca pompa de benzina.

 

Am facut urmatoarele : Am pus pompa de benzina pe direct si funcioneaza, am verificat daca trece curent prin sigurante (nu doar daca nu sunt arse) , am verificat daca trece curent de cric (si cu multimetrul si am pus si firele pe direct) am verificat daca trece curent de butonul de pe ghidon, am curatat toate mufele , am schimbat releul de sub rezervor, am verificat toate masele si am incercat cu a 2-a cheie.

 

De stiut : au curent semnalizarile, farul, claxonul si stopurile. De altfel intr-o discutie telefonica Andu mi-a spus ca nu poate fi centralina.

 

Daca nu vreo idee, poate stiti pe cineva care ar fi dispus sa sa deplaseze pana la Ploiesti si care sa arunce un ochi .

 

Merci .

 

 

 

 

Daca intereseaza pe cineva...Problema s-a rezolvat . Am demontat motocicleta pana in momentul in care am avut efectiv instalatia electrica in mana si s-au constatat urmatoarele :

Botunonul de pe ghidon pentru oprit motocicleta si starterul au minusul comnun. Acesta se mai tinea intr-o singura lita a unui fir. La masuratorile cu multimetrul continuitatea exista dar in momentul cand intra in sarcina lita nu mai facea fata.

 

Manualul de reparatie si schema electrica au ajutat foarte mult. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca intereseaza pe cineva...Problema s-a rezolvat . Am demontat motocicleta pana in momentul in care am avut efectiv instalatia electrica in mana si s-au constatat urmatoarele :

Botunonul de pe ghidon pentru oprit motocicleta si starterul au minusul comnun. Acesta se mai tinea intr-o singura lita a unui fir. La masuratorile cu multimetrul continuitatea exista dar in momentul cand intra in sarcina lita nu mai facea fata.

 

Manualul de reparatie si schema electrica au ajutat foarte mult. :)

 

:cheers: Observ ca ti a luat mai mult pana te-ai urnit, decat reparatia in sine.

 

Imi e frica sa nu fiu nevoit sa fac acelasi lucru. La mine simtomul pe care tre sa-l caut, este ca dupa ce o pornesc bordul se stinge de cateva ori dupa care functioneaza normal.

 

Are cineva vreo idee inainte sa desfac partea frontala? (cred ca-n iarna imi trece lenea)

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In dimineata asta s-a tavalit mariusik85 (Monster 620 Dark, nr. inmat. : B 148 HDY) - membru necunoscut al comunitatii noastre in fata la Inter. Se pare ca s-a intamplat din cauza unui conservar care a trecut pe rosu.

 

Daca are cineva detalii despre starea lui, spuneti aici, sau pe topicul de accidente.

 

Ii uram sanatate !

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are prin casa garaj un releu de incarcare de 620.i.e.ars de Monster,Multistrada,SS, dupa 2003?

Repet, ARS.

 

 

Buna.....mie mi-a trimis Dealer acum o luna cred...un releu pt S4 al meu...dar intre timp la mine s-a rezolvat cu o schimbare de siguranta, asa ca nu l-am mai folosit. A ramas aici, in Bucuresti, dar problema este in felul urmator, iti spun ce ne-a spus si noua...nu stie cat e de bun...se pare ca are o "crapatura"( eu atunci i-am spus sa mi-l trimita oricum). Dealer a zis ca....daca merge vrea 100 Ron pe el, daca nu ii trimitem releul inapoi. Acum tu decizi cum vrei sa faci....doar ca daca il vrei sa-mi spui sa te ajut......k duminica plec din Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sconxule...iti dau eu un releu ars...repet ARS.

salut doctore! vezi ca te vizitez pe mieruri sa spal motorul si sa bem niste beri! de data asta nu o sa fie mult de munca la el nu o sa mai fie asa plin de muste:)) prt ca vin pe drumul scurt, o iau pe grecia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

stie cineva de unde cumpar si eu cablurile de acceleratie pt un monster de 600 din '98

e pe carburatoare si tocmai s-a rupt unul dintre cabluri

ah da,si eventual ce trebuie sa fac sa il schimb,de genul ce trebuie sa desfac ca sa ajung sa il schimb

m-ar ajuta enorm orice sfat

multumesc in avans

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

stie cineva de unde cumpar si eu cablurile de acceleratie pt un monster de 600 din '98

e pe carburatoare si tocmai s-a rupt unul dintre cabluri

ah da,si eventual ce trebuie sa fac sa il schimb,de genul ce trebuie sa desfac ca sa ajung sa il schimb

m-ar ajuta enorm orice sfat

multumesc in avans

 

Cabluri probabil ca are dealer. Nu trebuie sa desfaci mult ca sa ajungi la capete:

 

- Pe de-o parte ai actionatorul de clapeta; poti sa ajungi la el fara se desfaci nimic (nu-i usor, dar cu rabdare si o surubelnita, o sa reusesti).

- Pe cealalta parte ai melcul din maneta de acceleratie. Acolo trebuie sa desfaci, n-ai cum altfel. Dar nu e asa greu. Vezi doar sa fii atent sa pui cablul in melc cum trebuie si sa-l gresezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee unde pot sa fac un ITP la moto in zona drumul taberei ?

 

salut,

incerca pe calea Grivitei la RAR,

parca acolo au facut ITP-ul si la mobrele noi cei de la Ducati-Metrotehnica,

bafta si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In dimineata asta s-a tavalit mariusik85 (Monster 620 Dark, nr. inmat. : B 148 HDY) - membru necunoscut al comunitatii noastre in fata la Inter. Se pare ca s-a intamplat din cauza unui conservar care a trecut pe rosu.

 

Daca are cineva detalii despre starea lui, spuneti aici, sau pe topicul de accidente.

 

Ii uram sanatate !

 

multumesc multumesc :D. mi-am facut botezul se pare.

mada....acum ma bucur ca mi-ai pozat motoru atunci sa-mi aduc si eu aminte cum era sa pot sa-l refac :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc multumesc :D. mi-am facut botezul se pare.

mada....acum ma bucur ca mi-ai pozat motoru atunci sa-mi aduc si eu aminte cum era sa pot sa-l refac :bounce:

 

marius....sincer imi pare nespus de rau de incident, dar ma bucur din suflet ca esti TU bine...asta e tot ce conteaza! in ultimele 2 zile am auzit numai lucruri triste.....mi-as dori sa vina ziua in care pe topicul cu accidente sa nu mai fie nici un post....si sa nu mai fim nevoiti sa spunem RIP pt cei dragi ce-i pierdem :(:(

Aveti grija de voi! :hug:

 

Aveti idee unde pot sa fac un ITP la moto in zona drumul taberei ?

 

 

Acum ca ti-ai facut ITP-ul si fix in zona dorita de tine.....ar trebui sa-mi oferi un autograf...nu crezi "The one"???:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cabluri probabil ca are dealer. Nu trebuie sa desfaci mult ca sa ajungi la capete:

 

- Pe de-o parte ai actionatorul de clapeta; poti sa ajungi la el fara se desfaci nimic (nu-i usor, dar cu rabdare si o surubelnita, o sa reusesti).

- Pe cealalta parte ai melcul din maneta de acceleratie. Acolo trebuie sa desfaci, n-ai cum altfel. Dar nu e asa greu. Vezi doar sa fii atent sa pui cablul in melc cum trebuie si sa-l gresezi.

ca o completare la ceea ce ai spus tu!scule necesare: surubelnita stea si cheie de 8.operatia este cat se poate de simpla insa: mare grija la traseul cablului. ca sa nu gresesti baga-l exact pe traseul celui vechi. cablul trebuie sa fie liber, nu prins cu coliere, sotch etc. nu uita de jocul la maneta de acceleratie de 4-5mm atunci cand reglezi cablul. repet, mare grija la traseul cablului! :cheers:

Editat de zar916
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...