Buggy Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Monster 687 nu există; Nici un Monster cu motor Desmodue, ambreiaj în baie de ulei și basculă normală nu e scump la întreținere; Dacă vrei ceva simplist, cu linii epurate și cât mai puțină electrică, ia-ți carburație (înainte de 2001) - deși va fi destul de greu să găsești un carburat în stare bună, mai ales la noi; Am mers atât pe Monster 600 cât și pe Hornet 600: atât timp cât nu mergi pe autostradă, nu te interesează viteza maximă și nu te deranjează o șa demnă de un supermoto, vei fi plăcut surprins de Monster din toate punctele de vedere; Un 900 cu raport schimbat (pinion mai mic, foaie mai mare) e cam overkill: bate orice pe accelerație (până și un mono)... și se plafonează pe la 160km/h; Monster-ul oricum nu e pentru drumuri lungi: Desmodue (2 supape, răcire pe aer) e o motocicletă de oraș prin excelentă; Desmoquattro/Testastretta e un pic altceva, dar nici alea nu sunt de autostradă. hmm nu stiu ce sa zic nu stiu daca un monster de 900 si un s2r 1000 chiar si 800 sunt chiar de oras mai degraba drumuri virajate si medii si apoi oras as zice eu...restul dap ptr oras sunt ce trebuie...in schimb nu stiu de ce zici de cele racite pe lichid ca nu de autoostrada eu de 2 luni ma plimb cu ST prin europa si pe autostrazi si drumuri nationale si nu am de ce sa ma plang... Ma gandeam la 680.. Da la modelul cu carburatie ma gandeam si eu.. Oricum eu nu folosesc Hornetul la maxim.. adica.. ii dau in izda pe drum drept .. dar la 180 nu e o placere prin romania. Normal intre localitati cam cu 150 merg croaziera. Da, vreau racire aer si maxim pe ulei. Este frumoasa rau chiar daca eu nu prea am incredere in italieni.. Sa vad poate o comit in primavara... Multumesc. din proprie experienta iti recomand monster 900 racit pe aer si ulei daca treci de la hornet...daca iti vei lua 600 sau 750 sar putea sa fii un pic dezamagit asa cu 900 le te vei bucura din plin de un motor ducati in adevaratul sens cuplul ala o sa te faca sa uiti de multe lucruri si sa realizezi altele frumoase ar fi si varianta s2r 800 insa ala e mai scump tu stii bugetul...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mocanupetre Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 ma am eu, am vreo 3 de toate cred. cu 2 si 3 faze. trebuie doar sa vb cu ai mei sa le caute, pozeze......te pot ajuta de ceva eu am nevoie de releul cu doua faze. am urcat o poza cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 eu am nevoie de releul cu doua faze. am urcat o poza cu el. da, asta e modelul. am sa ii pun pe ai mei sa faca o poza si o sa ti-o trimit. lasa-mi pe PM o adresa de mail unde sa pun pozele. daca stiam, ieri dimineata am fost la bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 (editat) @Pzkpf, ce legatura are bascula cu intretinerea motorului? Daca e monobrat are si alte cheltuieli? Cam tot ce e legat de monobraț e mai scump. În primul rând kit-ul de lanț. Apoi, ca să cureți acel lanț, să-l întinzi și să ai acces la etrierul spate ai nevoie de stander de monobraț - care este și el mai scump. Scoaterea roții spate (deși, paradoxal, mai ușor accesibilă față de o basculă normală) este mai complicată și nu se poate face la orice service (cu atât mai puțin la tine în garaj). Ca să nu mai spun că modelele până în 2010 veneau fără aripă spate - necesară dacă mergi des cu mobra. Aftermarket nu este decât de carbon: 150€. Dacă faci deci un calcul la sfârșit de sezon, bascula monobraț este mai scumpă, da. Editat August 23, 2012 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Nu stiam ca exista un kit de lant dedicat pentru monobrat. da si pe mine ma mira desi creca motivul principal este foaia...pfzkw ne poti da un pret orientativ ca si eu ma gandeam la o bascula monobrat ptr ST...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Tin sa va anunt ca monsterul meu 620 si-a gasit noul proprietar, Radu ("pettas" pe forum), e incepator, dar un om f ok care sunt convins ca o sa se bucure de el cel putin cat m-am bucurat si eu si va aprecia ce are de oferit Ducati in comparatie cu alte motoare. Cu alte cuvinte e pe maini bune si pt mine personal asta conteaza. Cel mai probabil va intra si in grup, asa ca bun venit Radu, cati mai multi km fara incidente si traditionalul asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Cam tot ce e legat de monobraț e mai scump. În primul rând kit-ul de lanț. Apoi, ca să cureți acel lanț, să-l întinzi și să ai acces la etrierul spate ai nevoie de stander de monobraț - care este și el mai scump. Scoaterea roții spate (deși, paradoxal, mai ușor accesibilă față de o basculă normală) este mai complicată și nu se poate face la orice service (cu atât mai puțin la tine în garaj). Ca să nu mai spun că modelele până în 2010 veneau fără aripă spate - necesară dacă mergi des cu mobra. Aftermarket nu este decât de carbon: 150€. Dacă faci deci un calcul la sfârșit de sezon, bascula monobraț este mai scumpă, da. Sunt mai scumpe piesele pentru motocicletele care au bascula monobrat .... Dar lant "dedicat" pentru monobrat nu exista. Sunt mai scumpe daca le cauti dupa model, e adevarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Sunt mai scumpe piesele pentru motocicletele care au bascula monobrat .... Dar lant "dedicat" pentru monobrat nu exista. Sunt mai scumpe daca le cauti dupa model, e adevarat. pai dap si eu am fost mirat dar mam gandit ca poate din cauza pinionului de la roata ca e un pic altfel daca nu gresesc in rest ce sa fie ...oricum sunt curios de pret si dif intre ele...bafta Tin sa va anunt ca monsterul meu 620 si-a gasit noul proprietar, Radu ("pettas" pe forum), e incepator, dar un om f ok care sunt convins ca o sa se bucure de el cel putin cat m-am bucurat si eu si va aprecia ce are de oferit Ducati in comparatie cu alte motoare. Cu alte cuvinte e pe maini bune si pt mine personal asta conteaza. Cel mai probabil va intra si in grup, asa ca bun venit Radu, cati mai multi km fara incidente si traditionalul asfalt uscat ! haha bv doruuu inca un monsterist ce bine...creca in ultima luna sa format o mare mare armata de monsteristi care o sa ne inghita pe noi restul de ducatisti ))...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pettas Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 (editat) Tin sa va anunt ca monsterul meu 620 si-a gasit noul proprietar, Radu ("pettas" pe forum), e incepator, dar un om f ok care sunt convins ca o sa se bucure de el cel putin cat m-am bucurat si eu si va aprecia ce are de oferit Ducati in comparatie cu alte motoare. Cu alte cuvinte e pe maini bune si pt mine personal asta conteaza. Cel mai probabil va intra si in grup, asa ca bun venit Radu, cati mai multi km fara incidente si traditionalul asfalt uscat ! Mulțumesc, Doru, salutare tuturor, e primul meu post pe forum (că n-am îndrăznit să grăiesc fără picamăr) dar promit să-mi fac temele pe măsura Monstrului. Am uitat să te întreb, are un nume sau îl botezăm acum? Editat August 25, 2012 de pettas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 Am uitat să te întreb, are un nume sau îl botezăm acum? Are un nume, Monster 620 i.e. In primul rand nu mi-a dat niciodata prin cap sa-l botez, in al doilea, sincer, nu ma pot gandi la alt nume mai potrivit decat cel pe care l-a primit de la Ducati In concluzie .. feel free sa-l batezi cum vrei, doar e al tau acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 (editat) Se referea la un nickname ... sau un alint pentru Monstrulet. Bafta cu Monstrul si sa ai grija de el. Editat August 25, 2012 de DAFWAY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 Se referea la un nickname ... sau un alint pentru Monstrulet. Stiu .. glumeam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pettas Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Bafta cu Monstrul si sa ai grija de el. ms, ms! Stiu .. glumeam Eu de fapt ma refeream la botez si cautam un pretext Dar daca-i gasim un nick il pun pe numar si dau o bere. Gata, am deschis competitia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Eu de fapt ma refeream la botez si cautam un pretext Dar daca-i gasim un nick il pun pe numar si dau o bere. Gata, am deschis competitia! Pentru bere nu e niciodata nevoie de pretext ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 rau te mananca,Kat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 S4 e diferit de M 900. S4 are acelasi motor ca Ducati 916, racit pe lichid iat M 900 e racit pe aer. Motorul il gasesti si pe 900 ss si are vreo 30 de cai in minus fata de S4. S4 are 106 cai (parca) iar M 900 vreo 75. S4 e mai scump la intretinere. Nu cauta Monster ieftin, cauta monster bun, intretinut. Musai pe injectie(sfatul lui Andu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Mulțumesc, Doru, salutare tuturor, e primul meu post pe forum (că n-am îndrăznit să grăiesc fără picamăr) dar promit să-mi fac temele pe măsura Monstrului. Am uitat să te întreb, are un nume sau îl botezăm acum? Buna si bine ai venit printre noi! ma bucur din suflet pt Doru ca a lasat monstruletul pe maini bune si ca in acest fel este linistit sufleteste si ma bucur si pt tine....ai facut o alegere buna si sper sa iti aduca cel putin tot atea bucurii si satisfactii cate i-a adus lui Doru. Sa te bucuri de el, sa aveti parte de drumuri frumoase si "safe" impreuna si sa nu uitam de clasicul salut "ASFALT USCAT"! ...ca si nick name....."Blacky" sau " Black Desmo"(doar o sugestie...pt ca tot ai lansat concursul) Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 ) de ce bre? E o chestie de viitor, si nu foarte apropiat...mai mananc o paine astea sunt doar curiozitati de ale mele legate de moto, vreau sa stiu cat mai multe. Mie mi s-a parut ca monsterurile (cel putin astea mici) nu au nici un reglaj la amortizoare. esti prea inalt pentru monster din pacate !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Sa-mi trag palme, de asta chiar ca uitasem... Ms Gixule, in nici un caz Monster pe carb, de asta intrebasem de 620 i.e. Dar cum a spus si John mai sus, nu am luat in calcul dimensiunile mele, si pe Monster nu m-am urcat pana acum...ca idee, am 1.90/1.91 da mititel mai esti motane. varianta ar fi sa stai in genunchi ) sau sa incerci un ST sau Multistrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 (editat) Sa-mi trag palme, de asta chiar ca uitasem... ..nu am luat in calcul dimensiunile mele, si pe Monster nu m-am urcat pana acum...ca idee, am 1.90/1.91 Atunci poti sta linistit ca nu te vei bucura de niciun monster. Ia-ti un SS si monteaza-i farul de pe monster Editat August 27, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Una bucata meltean, din ciclul "Japonezele sunt cele mai tari, iti iei una si ramai fara bani de adidasi", vi-l prezentam pe gigel din imagine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Pe asta nici slapar nu-l poti numi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=bnVEH3IenAM http://www.youtube.com/watch?v=0eGa10ma5ZQ http://www.youtube.com/watch?v=QlzU_jz-NBg To be continued .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Una bucata meltean, din ciclul "Japonezele sunt cele mai tari, iti iei una si ramai fara bani de adidasi", vi-l prezentam pe gigel din imagine.... Era macar la mare sau in Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 si daca va uitati bine, se ducea sau venea si de la victima nevinovata. cum pot astia sa mearga asa frate? eu am incercat in slapi, si nu am reusit nici sa bag in viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.