seboman Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Ms de raspunsuri. 1,83 ~ 95 kg acum . SS sau sbk as vrea de la inceput. Diferenta de pret intre un ss si monster la sh pe piata este infima. Doar ca monster e mai bun pentru oras / naveta. SS poate pt circuit / inafara orasului. De mentionat ca as vrea sa folosesc mobra cand vremea va permite pentru un zilnic militari-pipera retur, in ore de varf plus alte deviatii poate As fi vrut sa stiu: 1. Ce modele de monster recomandati 2. Carb vs ie 3. Tips and tricks on buying a monster asa mai pe scurt. Ca sa nu mai rup net-ul in 2, din ce an s-au facut monstere cu ie ? Alte optionale remarcabile ? Furci reglabile, samd. As vrea sa tin bugetul pentru monster undeva la 1000-1200, ca sa mai bag un 300-500 in revizie pt sezonul urmator. Altfel ies peste pretul de ss care ma atrage mai mult dpdv vizual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Ms de raspunsuri. 1,83 ~ 95 kg acum . SS sau sbk as vrea de la inceput. Cea mai buna varianta pentru inaltimea pe care o ai este aceasta. Verifica mobra sa fie cum sustine propietarul in anunt, pentru ca pretul e bun. As fi vrut sa stiu: 1. Ce modele de monster recomandati 2. Carb vs ie 3. Tips and tricks on buying a monster asa mai pe scurt. Propietarul si recomandarile celor ce cunosc motoreta. .As vrea sa tin bugetul pentru monster undeva la 1000-1200, ca sa mai bag un 300-500 in revizie pt sezonul urmator. Altfel ies peste pretul de ss care ma atrage mai mult dpdv vizual. La banii aceea trebuie sa astepti o pomana ca sa nu bagi inca odata pe cat ai dat. Iar daca o cumperi neinmatriculata in Romania, asteapta-te sa bagi acei bani din start. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seboman Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Cea mai buna varianta pentru inaltimea pe care o ai este aceasta. Verifica mobra sa fie cum sustine propietarul in anunt, pentru ca pretul e bun. Cred ca mai bune ca variante ar fi astea : http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ducati-750monster-din-2000-499363.html - 750 ss http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=499999&selpic=6&zoom=1#foto - monster Downsize, ambele sunt @ cluj P.S. Moto din romania vs una adusa din italia, ceva pareri pe chestia asta ? P.S.1 Din ce an e ie pe monster ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) Cred ca mai bune ca variante ar fi astea : http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ducati-750monster-din-2000-499363.html - 750 ss http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=499999&selpic=6&zoom=1#foto - monster Downsize, ambele sunt @ cluj P.S. Moto din romania vs una adusa din italia, ceva pareri pe chestia asta ? P.S.1 Din ce an e ie pe monster ? Eu am preferat sa imi iau motorul din Italia. Si asta pentru ca in Romania nu prea se gasea modelul pe care il vroiam si fix cum il vroiam (696 rosu, cu putini km). Poti sa cauti pe moto.it / subito.it / ebay.it modelul pe care il doresti si sa compari cu ce gasesti in Romania. De exemplu, 750 SS gasesti cam la aceiasi bani la mai putin de jumatate din nr. de km pe care ii are motorul din anuntul de pe bikeshop. http://www.moto.it/moto-usate/ducati/750-ss-desmo/750-ss-desmo/index.html?msg=4318758 Diferenta o reprezinta insa costurile suplimentare cu transportul, taxele si comisioanele pe acolo (intre 300 si 500 de euro in total). La o cautare pe google a reiesit ca din 2000 a aparut injectia pe Monster. Editat Februarie 28, 2013 de PetiteLutin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seboman Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Dap din 2000 pe modelul 1000 sau 1100. Mi se pare ca 620 a devenit ie din 2002-2003. Dar intradevar pentru un 696 se merita intradevar italia. In 1-2 saptamani sper sa umplu cu poze thread-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Dap din 2000 pe modelul 1000 sau 1100. Mi se pare ca 620 a devenit ie din 2002-2003. Dar intradevar pentru un 696 se merita intradevar italia. In 1-2 saptamani sper sa umplu cu poze thread-ul mai precis pe m900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) Cred ca mai bune ca variante ar fi astea : http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ducati-750monster-din-2000-499363.html - 750 ss http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=499999&selpic=6&zoom=1#foto - monster Downsize, ambele sunt @ cluj P.S. Moto din romania vs una adusa din italia, ceva pareri pe chestia asta ? P.S.1 Din ce an e ie pe monster ? SS-ul de 750 are 5 trepte, ambreiaj umed si 65CP, iar in comparatie cu 900SS care are 6 trepte, ambreiaj uscat si 81CP.. este o mare diferenta (le-am avut pe ambele). Monsterul nu are injectie. Calculeaza ca la ambele te va costa 400E inmatricularea. Diferenta o reprezinta insa costurile suplimentare cu transportul, taxele si comisioanele pe acolo (intre 300 si 500 de euro in total). Dafway mi a spus ca doar inmatricularea in Romania a costat 400E, daca mai pui drumul si alte comisioane nu mai renteaza sa cumperi din Italia. Editat Februarie 28, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 De ce e 400E inmatricularea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Dar e pistonul ala bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Ms de raspunsuri. 1,83 ~ 95 kg acum . SS sau sbk as vrea de la inceput. Diferenta de pret intre un ss si monster la sh pe piata este infima. Doar ca monster e mai bun pentru oras / naveta. SS poate pt circuit / inafara orasului. De mentionat ca as vrea sa folosesc mobra cand vremea va permite pentru un zilnic militari-pipera retur, in ore de varf plus alte deviatii poate la 1,83 incapi pe oricare din ele. fie monster fie SS sau SBK cand zici SS sau SBK nu e una si aceiasi. SS e o motocicleta turing SBK e vitezana dedicata circuitului. nimic nu e asemanator intre ele. doar numele si cateva componente. diferente la pret intre SS si monster nu e mare. sunt cam pe acolo. diferenta de pret e la starea fiecareia. si intradevar monsterul e ideal pt oras si plimbari lejere SS pe circuit e doar asa ca sa zici ca ai fost acolo si te-ai dat si tu pe pista. daca vrei sa faci ceva mai mult, te orientezi la SBK...iar in functie de buget poti sa alegi seria veche (748/916/996/998) pretul creste la fiecare, sau din seria 749/999 ori SBK mai noi 848/1098/1198 sau 1199 Panigale. asta tine de bugetul tau. in afara orasului te poti da cu oricare din ele. asta tine de tine pentru ce o vrei. daca vrei plimbari lungi, ai de ales din gama SS, vrei nebuneala de weekend si pista, ai SBK sau vrei naveta si mers in oras, ai gama monster. dar uitandu-ma la ce o vrei tu, Monsterul e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Dafway mi a spus ca doar inmatricularea in Romania a costat 400E, daca mai pui drumul si alte comisioane nu mai renteaza sa cumperi din Italia. da, daca te duci tu cu scopul unic sa iti cumperi moto din it, de, etc, nu prea renteaza. Tocmai asta e chestia, sunt firme care le aduc cu tirul, platforme, si isi scot costurile si cu un mic adaos ti-o vand tie dupa. Si sunt unele care iti dau si garantie, deci eu zic ca e mai buna varianta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Pont: pana diseara are Remus promo la uleiul Motul. Preturile sunt cam asa:- 4L de 5100 la 110 ron - 4L de 7100 la 170 ron- 4L de 300V la 210 ronIn rest hai sa facem treaba aia cu bautul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Salutare, Scot la vanzare tobele de pe S4. Sunt Ducati Performance, carbon. Dau tot kit-ul - tobe, filtru de aer sport, centrala ( nu a fost niciodata montata ) Le-am luat de pe ebay din Italia. Starea este foarte buna - fara nici o zgarietura. Din cate stiu se potrivesc si pe ST4, Monster 1000 Pretul este de 650 euro ( eu le-am luat, cu tot cu transport , din cate tin minte aprox 780 euro ) In momentul de fata sunt montate pe S4, cine doreste sa le vada, sa ma sune. Hai ca mai e un pic si iesim la plimbare. Va salut, Andrei IMG_2271.JPG IMG_2275.JPG IMG_2280.JPG Immagine 342.jpg Immagine 375.jpg Si mai e treaba asta cu tobele Valabile sunt. La cum se prezinta vremea , presimt o iesire in weekend. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) Pont: pana diseara are Remus promo la uleiul Motul. Preturile sunt cam asa: - 4L de 5100 la 110 ron - 4L de 7100 la 170 ron - 4L de 300V la 210 ron In rest hai sa facem treaba aia cu bautul. Ce ulei imi recomandati pentru monster din 2000? Are vreo 20 0000km, cam pe zero cu nivelul de ulei...Inmatriculat de curand si abia astept sa ies cu el, dar vreau sa ii fac schimbul de ulei inainte sa îl aduc pentru revizie. Editat Februarie 28, 2013 de iulianserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) Calculeaza ca la ambele te va costa 400E inmatricularea. Dafway mi a spus ca doar inmatricularea in Romania a costat 400E, daca mai pui drumul si alte comisioane nu mai renteaza sa cumperi din Italia. Nu stiu ce comisioane si-a luat Dafway pe chestia asta si cum a procedat, dar pe mine m-a costat inmatricularea cu totul sub 150 Euro. Nu am vrut sa apelez transportatul motorului la RAR pe platforma si nici sa astept atata vreme ca sa obtin actele finale, asa ca am inmatriculat motorul provizoriu (RCA pe o luna + taxele pt. inmatriculare provizorie m-au costat sub 100 RON). In octombrie, cand am facut inmatricularea permanenta, costurile au fost urmatoarele: Taxa autentificare RAR + ITP - 342 RON Taxa de inmatriculare - 52 RON Taxa certificat inmatriuclare - 37 RON Timbru fiscal - 2 RON Traducere documente - 40 RON Placa numar - 17 RON Numar preferential - 45 RON RCA (pe o luna) - 23 RON Total - 558 RON Pana la 400 de euro e cale lunga.... Eu in postarea anterioara ma refeream strict la taxele si comisioanele date inainte de inmatriculare, mai precis taxa de radiere in Italia, transportul pana in Romania (Bucuresti), comisionul firmei care se ocupa de cautare, negociere, achizitie si transport si alte cheltuieli aferente (carburant, telefoane la vanzatori etc.). Editat Februarie 28, 2013 de PetiteLutin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seboman Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 la 1,83 incapi pe oricare din ele. fie monster fie SS sau SBK cand zici SS sau SBK nu e una si aceiasi. SS e o motocicleta turing SBK e vitezana dedicata circuitului. nimic nu e asemanator intre ele. doar numele si cateva componente.diferente la pret intre SS si monster nu e mare. sunt cam pe acolo. diferenta de pret e la starea fiecareia. si intradevar monsterul e ideal pt oras si plimbari lejere SS pe circuit e doar asa ca sa zici ca ai fost acolo si te-ai dat si tu pe pista. daca vrei sa faci ceva mai mult, te orientezi la SBK...iar in functie de buget poti sa alegi seria veche (748/916/996/998) pretul creste la fiecare, sau din seria 749/999 ori SBK mai noi 848/1098/1198 sau 1199 Panigale. asta tine de bugetul tau. in afara orasului te poti da cu oricare din ele. asta tine de tine pentru ce o vrei. daca vrei plimbari lungi, ai de ales din gama SS, vrei nebuneala de weekend si pista, ai SBK sau vrei naveta si mers in oras, ai gama monster. dar uitandu-ma la ce o vrei tu, Monsterul e ok. Da nu este aceiasi. . Dupa 2005 oricum ss-uri nu prea mai sunt, deci ramane doar varianta skb As vrea sa treaca cateva sezoane ca sa pot sa imi dau seama cum este mai bine. As vrea sa incep cu un ss pana la urma sezonul asta, si sezonul/sezoanele urmator sa imi iau pofta mare cu un 749 sau poate chiar direct 848. Dar si in cazul acela, tot ar fi bun un monster pentru oras Oricum o dai, e bun un monster la casa omului Petite : Tradus acte pentru ? Ai predat placutele cu care a venit motorul de afara ? A fost adus pe platforma ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) Nu stiu ce comisioane si-a luat Dafway pe chestia asta si cum a procedat, dar pe mine m-a costat inmatricularea cu totul sub 150 Euro. Nu am vrut sa apelez transportatul motorului la RAR pe platforma si nici sa astept atata vreme ca sa obtin actele finale, asa ca am inmatriculat motorul provizoriu (RCA pe o luna + taxele pt. inmatriculare provizorie m-au costat sub 100 RON). In octombrie, cand am facut inmatricularea permanenta, costurile au fost urmatoarele: Taxa autentificare RAR + ITP - 342 RON Taxa de inmatriculare - 52 RON Taxa certificat inmatriuclare - 37 RON Timbru fiscal - 2 RON Traducere documente - 40 RON Placa numar - 17 RON Numar preferential - 45 RON RCA (pe o luna) - 23 RON Total - 558 RON Pana la 400 de euro e cale lunga.... Dafway nu perceput niciun comision, el a cumparat o motocicleta din Italia pe care a inmatriculat-o. La intrebarea in privinta altei achizii din afara tarii el mi-a spus clar ca nu va mai face acest lucru. Suma de 400e a platit-o catre alte persoane care s-au ocupat de motoreta in speta, si din cate am inteles de la el, nu a vrut sa aiba vreun castig la aceasta afacere. Mai multe s-o spuna chiar el, daca el m-a mintit.. va mint si eu pe voi. Editat Februarie 28, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Petite : Tradus acte pentru ? Ai predat placutele cu care a venit motorul de afara ? A fost adus pe platforma ? Motorul a venit neinmatriculat (a fost radiat in Italia), deci fara placute. A fost adus in Romania cu TIR-ul. Traducerile sunt pentru ANAF, de unde trebuie sa iei un certificat care sa ateste ca nu ai de platit TVA pentru motor. Actele care trebuiesc traduse sunt actul de vanzare-cumparare si talonul (din care rezulta prima inmatriculare, cea in Italia). Dafway nu perceput niciun comision, el a cumparat o motocicleta din Italia pe care a inmatriculat-o. La intrebarea in privinta altei achizii din afara tarii el mi-a spus clar ca nu va mai face acest lucru. Suma de 400e a platit-o catre alte persoane care s-au ocupat de motoreta in speta, si din cate am inteles de la el, nu a vrut sa aiba vreun castig la aceasta afacere. Mai multe s-o spuna chiar el, daca el m-a mintit.. va mint si eu pe voi. Nu ai precizat asta anterior (ca motorul a fost adus in Romania tot de Dafway). Ai spus, de 2 ori chiar, ca numai inmatricularea costa 400 E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) Am zis imatricularea.PUNCT!! Si vezi ca mai era un tip la Botosani care si-a inmatriculat motoreta cumparata din Anglia, iar pretul a fost acelasi. Nu te certa cu mine, uite numarul lui Alex Dafway : 0764/872.999, 0741/530.698 si vezi ce spune. Editat Februarie 28, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seboman Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 TVA la persoane fizice ? Sau ai inmatriculat-o pe firma ? De la ANAF pt masini de ex, este taxa de poluare / inmatriculare / timbru mediu, pt moto stiam ca nu se plateste / solicita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) . Editat Februarie 28, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 TVA la persoane fizice ? Sau ai inmatriculat-o pe firma ? De la ANAF pt masini de ex, este taxa de poluare / inmatriculare / timbru mediu, pt moto stiam ca nu se plateste / solicita. Nu, am inmatriculat-o pe persoana fizica. Asa e, pentru motor (SH) nu se plateste taxa de poluare, dar tot ai nevoie de certificatul ala de la ANAF care sa ateste asta. Multa birocratie, ce sa zic?! Am zis imatricularea.PUNCT!! Si vezi ca mai era un tip la Botosani care si-a inmatriculat motoreta cumparata din Anglia, iar pretul a fost acelasi. Nu te certa cu mine, uite numarul lui Alex Dafway : 0764/872.999, 0741/530.698 si vezi ce spune. Eu nu ma cert cu tine, Zaire. Am tinut totusi sa nu induci lumea in eroare. Inmatricularea in Romania este una. Transportul si taxele in afara sunt altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) Am tinut totusi sa nu induci lumea in eroare. Inmatricularea in Romania este una. Transportul si taxele in afara sunt altceva. Esti prea incapatanata sa accepti ca poate intre timp s-au schimbat sumele platite catre asigurari sau taxele statului roman. Addrianii, te astept cu interes sa mi spui cat ai platit inmatricularea motoretei ca sa nu induc lumea in eroare. Editat Februarie 28, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Taxele catre statul roman nu s-au majorat atat de mult din octombrie si pana acum. Daca nu ma crezi, verifica! De exemplu, pe site-ul DRCPIV. Da, sunt incapatanata. Dar mai ales atunci cand stiu despre ce vorbesc, asa ca nu accept bullshit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Am zis imatricularea.PUNCT!! Si vezi ca mai era un tip la Botosani care si-a inmatriculat motoreta cumparata din Anglia, iar pretul a fost acelasi.. ai are ghidonul pe dreapta. trebuie omologata la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.