Baxxter Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Ultimele piese din ce a fost un Monster 600 din 2000: Etrier fata/spate - 50 lei bucata Galerie evacuare - 50 lei Amortizor spate - 100 lei Bascula spate - 50 lei Pinion spate + prindere - 50 lei Ax roata fata/spate - 50 lei bucata Melc vitezometru - 50 lei Sea - 150 lei Hai, scapati-ma de ele, ar fi pacat sa le dau la kg la fier vechi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 FYI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 Luați și cumpărați, că vin sărbătorile: "Piese Ducati si accesorii originale Sh si noi" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Decembrie 6, 2015 Share Postat Decembrie 6, 2015 Salut colegi.Proaspat posesor de monster, e ok uleiul recomandat de producator SHELL ASVANCE ULTRA 4T 15w50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Decembrie 6, 2015 Share Postat Decembrie 6, 2015 Foarte misto motoretu, sa-l stapanesti sanatos. Nu am Ducati dar am studiat mult subiectul, oamenii erau multumiti de ce recomandau producatorul (Shell). Stiu ca prin Romania nu prea se gasea la un moment dat. Mare grija la cric. multumesc. Cum adik sa am grija? Sa nu cada?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Decembrie 6, 2015 Share Postat Decembrie 6, 2015 (editat) Asta am observat dar nu ma ducea mintea acum catre aia, e nasol intradevar.sper sa nu fiu chiar asa de ghinionist.sper. Se stie vrun remediu? Ceva pentru intarire? Editat Decembrie 6, 2015 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Decembrie 6, 2015 Share Postat Decembrie 6, 2015 (editat) De solutii nu stiu...ma gandeam sa se monteze cumva cricul pe piesa ce tine scaritele, niste piese facute la CNC proiectate ar merge, asta din ce vad in niste poze de pe net cu 696. Cel mai bine vezi live daca ai gasi o alta zona in care sa poti monta cricul cu ajutorul unei piese aditionale. Probabil ar fi un proiect de inginerie frumos. Ideea e ca nu sunt probleme daca nu sunt aplicate tensiuni/socuri asupra cricului. Dar multi care isi iau Ducati, au avut japoneze inainte si au (prostul) obiceiul sa le intoarca pe cric...nu am inteles niciodata care e poanta cu intorsul pe cric...economisesti 10 secunde si te c*ci in el de motor/cadru/cric. incerc sa nu mai stau pe ea cand e pe cric:)) ca dupa o sa imi dau de lucru. Am ajuns in posesia ei fara sa imi doresc ducati, dar nu regret delic. E o pozitie foarte ok chiar si cu pasager. Prietenei mele nu ii placea deloc pozitia la un naked(dureri de spate) la 696 e mai mult aportiva, ca motor ce pot sa zic are 14000km reali, frani brembo, nu am inteles cum functioneaza acel sistem la roata spate in rest e foarte ok si multe functii utile la bord, temperatura ulei, temperatura exterioara, voltaj baterie Editat Decembrie 6, 2015 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 Salut colegi.Proaspat posesor de monster, e ok uleiul recomandat de producator SHELL ASVANCE ULTRA 4T 15w50? Dacă e recomandat de producător cum crezi că e? Nu te concentra pe marca de ulei, folosește ceva cunoscut (Castrol, Motul, Repsol, Motorex, BelRay, ...Shell dacă vrei) și schimbă-l regulat. Atât. Ai grijă de service, întreține-o corespunzător, fă-i schimburile când trebuie și cum trebuie. E plină țara de mobre cu "uleiul schimbat la 5000km" dar cu supapele varză, distribuția care stă să cadă și furci neservisate și fără ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 Am investit prea multi bani in alte mobre ca pe asta sa o las dr izbeliste. Cand ma urc pe ea nu vreau sa raman pe drumuri, e mai ieftin sa intretii decat sa repari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 8, 2015 Share Postat Decembrie 8, 2015 Am investit prea multi bani in alte mobre ca pe asta sa o las dr izbeliste. Cand ma urc pe ea nu vreau sa raman pe drumuri, e mai ieftin sa intretii decat sa repari Unde-i faci distribuția? Sau supapele (când va fi nevoie)? Vii cu ea la București? În Bacău era o reprezentanță dar nu știu dacă mai e, deci capitala e cel mai apropiat loc de tine unde poți să servisezi* corespunzător un Ducati. *nu mă refer aici la schimbat consumabile curente (plăcuțe, ulei, lanț, etc.), ci la operații specifice Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Decembrie 8, 2015 Share Postat Decembrie 8, 2015 Nu cred ca o distributie este neaparat nevoie de o reprezentanta sau de facut jocul la supape. Reprezentanta bacau e inchisa. Este service moto in Bacau sau Iasi si chiar sunt profesionisti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 Nu cred ca o distributie este neaparat nevoie de o reprezentanta sau de facut jocul la supape. Reprezentanta bacau e inchisa. Este service moto in Bacau sau Iasi si chiar sunt profesionisti Dacă zici tu E motoreta ta. In other news, care vrei parbriz double bubble pentru "Ducati 1994-2002" (probabil familia 916-996-998) la 110 lei, luați și cumpărați de aici. » Post actualizat in 15 Dec 2015 14:39 ...Și pentru ducatriștii hipstărași sau oldshoolerași, ia d-aci ofertă bună. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Decembrie 16, 2015 Share Postat Decembrie 16, 2015 Va salut , are cineva diagrama electrica Ducati Monster 821 sau 1200 2014-2015? Am manualul de service pentru ambele, au diagrama sectionata si exact pentru bord nu este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 16, 2015 Share Postat Decembrie 16, 2015 Va salut , are cineva diagrama electrica Ducati Monster 821 sau 1200 2014-2015? Am manualul de service pentru ambele, au diagrama sectionata si exact pentru bord nu este. Ce te interesează mai exact? Ce vrei să faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Decembrie 16, 2015 Share Postat Decembrie 16, 2015 Ce te interesează mai exact? Ce vrei să faci? Am doua borduri de 821 . Desi dealer-ul italian de la care am luat mai multe piese de Ducati m-a asigurat ca sunt noi(virgine) , nu vreau sa le vand pana nu sunt 100% sigur. Asadar, am nevoie de o masa si un plus sa-l aprind. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 17, 2015 Share Postat Decembrie 17, 2015 Am doua borduri de 821 . Desi dealer-ul italian de la care am luat mai multe piese de Ducati m-a asigurat ca sunt noi(virgine) , nu vreau sa le vand pana nu sunt 100% sigur. Asadar, am nevoie de o masa si un plus sa-l aprind. Nu știu cum e la modelele noi, dar la Ducati în general bordul este împerecheat cu centrala. Din acest motiv bordurile SH se vând la set cu ECU, chei și butuci. Odată împerecheat cu o anumită centrală, nu se va mai putea conecta la alta (decât dacă îl reinițializezi, dar sunt puțini în lume car știu și pot să facă asta). Dacă la fel stă treaba și la astea noi, tot ce poți să verifici când aprinzi bordul este dacă are 0 km sau nu. Însă asta nu implică automat faptul că bordul este virgin și nu a fost deja împerecheat cu o centrală. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Decembrie 17, 2015 Share Postat Decembrie 17, 2015 Ok,macar sa am certitudinea ca au 0km. Pentru asta am nevoie de schema electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Decembrie 19, 2015 Share Postat Decembrie 19, 2015 Salutare,de curand am luat un monstru de 600 din 2000, cum sunt cu enduroaiecele,as cere un sfat de la voi,ce ulei sa bag,cat ulei si cam cat ma costa sa fac distributia. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 19, 2015 Share Postat Decembrie 19, 2015 Intră între 3 și 3,5L de ulei în el. Folosește un 10W40, 10W50, sau 15W50 (în funcție de modul în care vrei să mergi cu motocicleta) de la o firmă cunoscută: Repsol, BelRay, Motul, Castrol, etc. Schimbă-l la 5-6000km dacă ții la motoretă. Dacă nu, încearcă să nu depășești 10.000km. Distribuția (curelele) te costă în jur de 100€, fără manoperă. Dar când se schimbă distribuția, în general se verifică și rulmenții de la role și de la întinzătoare. La nevoie, se schimbă. Costul variază în funcție de câți schimbi. Și mai sunt pastilele de la supape: se schimbă la 30-40.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Decembrie 19, 2015 Share Postat Decembrie 19, 2015 Uleiul o sa il bag Motorex 10w40.distributia trebuie sa o fac neaparat,acuma o sa vad ce trebuie schimbat acolo. De asemenea jocul la supape,da astea le fac eu. Numai distributia nu o fac. O baterie de unde sa iau la pret bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 21, 2015 Share Postat Decembrie 21, 2015 Uleiul o sa il bag Motorex 10w40.distributia trebuie sa o fac neaparat,acuma o sa vad ce trebuie schimbat acolo. De asemenea jocul la supape,da astea le fac eu. Numai distributia nu o fac. O baterie de unde sa iau la pret bun? Nu știu dacă sunt prețuri bune sau nu, dar ăsta e modelul de care ai nevoie: YB16AL-A2. Yuasa: 326 lei Toplite: 320 lei Probabil că găsești și de la alte mărci (ex: Varta) puțin mai ieftine. La fel și la curelele de distribuție: când am spus că sunt 100 euro, mă refeream la cele OEM. Sunt și altele mai ieftine (ex: Dayco). Nu știu dacă sunt mai proaste, dar sunt aproape cu 50% mai ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Decembrie 21, 2015 Share Postat Decembrie 21, 2015 Baterie si curele am luat,ramane sa le schimb. Mai am o intrebare,de ce mi se misca finalele,suruburile toate is strânse ,se misca practic de unde se mufeaza cu partea de sub motor. Multumesc pt răspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 21, 2015 Share Postat Decembrie 21, 2015 Unde se mișcă mai exact? Unde se mufează finalele în Y? Dacă sunt stock, nu are trebui să se miște, au o bucșă la conexiunea aia. Poate că ale tale nu o mai au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Decembrie 21, 2015 Share Postat Decembrie 21, 2015 Da,acolo se miscă,si sunt stock,ma gândeam eu ca trebuie sa fie ceva sa tina strâns racordul ala. Am un amic ce are monster si trebuie sa vina in tara ,o sa ma uit la el sa vad cam despre ce e vb. Pt a face distributia e musai la reprezentanta sau la cineva care are soft,parca asa citisem undeva,ca trebuie reglată frecvenata?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Decembrie 21, 2015 Share Postat Decembrie 21, 2015 Am un prieten mecanic ce se va ocupa de distributie,ideea e sa stiu de unde sa regleze frecventa,de pe intinzator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.