PzKpfW Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 am vazut un rezervor de plastic de s2r pus pe un 620 si se vedea o diferenta la imbinarea cu saua. Nu cumva te referi la primul Monster al lui Cumpat? Daca da, ala era un 600 carb, si a facut o gherlanie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jolinar89 Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 iti multumesc mult blondu_mm dar chiar astazi am rezolvat problema cu rezervorul am gasit unu l-am cumparat si deja montat si merge ok! Iti multumesc pt ajutor dar daca veneai putin mai repede oricum iti multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 hello hello , cum vi se pare monsterul acesta la o prima impresie ? http://olx.ro/oferta/vand-ducati-monster-900-ID226mN.html#e35d1dd828 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Un monster ))))......rezervor vopsit si aripa fata de SS..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Merita 1500 de euro? Ce zici? Zice ca are 60000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Salutare.Am o problema cu furca de pe monstru...lucreaza prea putin( aprox 25%) dupa care isi ia capat...se poate regla cursa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Merita 1500 de euro? Ce zici? Zice ca are 60000 km. ce mai sunt 1500E in ziua de azi??!..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 @sunseeker....eu stiu ce sa zic.....daca in rest motoreta e ok da s ar merita ....sa nu aibe vicii ascunse:))))))..... @ireal......atat de ireal pare postul tau.....)))).....monsterele sunt diferite ca si motociclete .....mai multe modele...mai baga detalii si poate o sa ai niste raspunsuri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 (editat) @sunseeker....eu stiu ce sa zic.....daca in rest motoreta e ok da s ar merita ....sa nu aibe vicii ascunse:))))))..... @ireal......atat de ireal pare postul tau..... )))).....monsterele sunt diferite ca si motociclete .....mai multe modele...mai baga detalii si poate o sa ai niste raspunsuri.... Am atasat o poza sa ma fac inteles mai bine.Am desenat cu verde distanta in care lucreaza furca...e normal sa se lase doar atat? Inainte de servisare nu simteam gropile asa dur Editat August 13, 2014 de iReal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Leaga un soricel / zip tie ca in imagine si fa cateva ture cu frane mai tari/ acceleratie si vezi cat coboara. http://rs3.pbsrc.com/albums/y99/ocdrum/APE/DSC_9754_zpsb6595d6f.jpg~320x480 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jolinar89 Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 am si eu o mare intrebare : cat va consuma monstruletu? mi-e imi ia 10% urban+extraurban ....cred ca oras simplu imi ia cam 12% si nu stiu daca e normal am un 620 i.e ca sa stiti despre ce motor zic ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 12l la 100km e enorm pentru un M620. Nu ar trebui sa-ti sara de 6-7 in oras. Afara, la mers constant, trebuie sa ai pe la 5 sau mai putin.Daca esti sigur ca i-ai facut bine consumul, du-te cu ea la un service. Cauzele sunt multiple: de la rezervor spart la TPS sau injectie prost reglata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jolinar89 Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 deci rezervorul tocmai ce l-am schimbat nu curge , injectia e ok in sensul ca am fost la reprezentanta ducati cu ea si cand a pus testerul pe ea arata acolo ca e pe 0 la consum adica nu a fost umblat la ea sa ii faca plansa de fuga sau nush ce nebuneli deci mai ramane TPS asta care nu stiu ce inseamna .... alta explicatie nu stiu ce sa zic am bagat 10 litri de benzina am fost la tara m-am intors am mai mers putin prin oras si cand am facut fix 100km s-a aprins becu , dar daca merg numai in oras sare de 10% si nu stiu ce ar putea fi cauza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 Ai verificat de mai multe ori? Dupa ce ti s-a aprins becul ai fost sa-i faci un plin sa vezi cata benzina intra? E posibil sa ti se aprinda becul aiurea.Daca nu, e clar ca iti consuma prea mult. Ai evacuare stock? Miroase a benzina cand o tii pornita pe loc? Motorul merge cum trebuie? Porneste de la prima incercare?TPS (throttle position sensor) este un senzor care face legatura dintre maneta de gaz si nivelul de deschidere al clapetelor de admisie. Daca sunt defazate, e posibil sa-ti de mai multa benzina decat ar fi nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jolinar89 Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 tobele sunt negre si au sitele scoase si da miroase a benzina cand sta pe loc , de pornit porneste ok acum nu stiu ce sa zic de TPS asta se schimba senzoru sau trebuie facut alt ceva in caz ca e stricat??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 Daca era stricat nu mai pornea motoreta. Trebuiesc reglate si fazate clapetele si maneta de gaz. Asta se face la service cu Mathesis-ul conectat.Iar daca miroase a benzina, e clar ca iti da prea mult carburant. Si asta se regleaza din Mathesis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergione90 Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Site! Salutare tuturor..sunt posesorul unui monster 620 i.e. Dark din 2003 si cred ca e bolnavior..simptome: in mers linistit, constant (3-4 mii de ture) da semne de innecare continua (parca smuceste), cand accelerez mai agresiv, in schimb, merge bine, trage normal; de asemenea, in mers, da relativ multe rateuri, dar nu si la relanti (relanti'ul e undeva pe la 1500 de ture); m'am uitat la bujii si sunt cam negre...cam acestea ar fi simptomele si mai trebuie sa precizez faptul ca are montata o toba sport (spun doar una pentru ca toba stanga e data jos si e inchisa evacuarea pe acolo)..va cer niste idei cam de la ce ar putea pleca problema asta si ce e de facut in acest sens... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Este de mers la service....cam asta este de facut..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergione90 Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Sunt convins ca la service voi ajunge..am postat cu gandul ca poate cineva s'a mai 'lovit' de simptomele astea si impartaseste diagnosticul cu noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Daca intereseaza pe cineva: /index.php?/topic/716004-ducati-monster-620-dark-2006/?fromsearch=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jolinar89 Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 salut sergione treaba cu innecatul si mersul sacadat(smucitul) si mie imi face la fel dar am inteles ca este de la lant trebuie schimbat si ai rezolvat prima parte a problemei rateurile alea si mie imi dadea inainte sa schimb rezervorul eu am avut niste probleme la rezervor si banuiesc ca rateurile sunt de la filtru de benzina infundat sau ceva pe instalatie care ii taie gazul dar culmea de cand am schimbat rezervorul nu mi-a mai dat nici un rateu in conditiile in care si eu am scoase sitele de la tobe si ma gandeam ca si asta ar putea fi un factor acum tu citesti ce am scris si iei si tu ce crezi ca e mai bun din ce am scris eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergione90 Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Mersi mult, jolinar89, pentru solutii bun..i'am schimbat filtrul de benzina din rezervor, i'am luat bujii noi (cele vechi mi se parea ca nu dadeau scanteia buna) si cu putin Starting Spray in gurile de admisie de sub cutia filtrului de aer, am reusit sa o pornesc..20 de km a mers perfect, apoi iar au inceput rateurile si o usoara senzatie ca nu mai trage...bujiile sunt din nou negre negre si miros de benzina la relanti..sa fie vorba de supraalimentare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jolinar89 Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 si eu am aceasi problema cu mirosu de benzina la relanti si cu consumul foarte mare tot ce e posibil sa mearga cu prea multa benzina ......aici nici eu nu i=-am dat de cap inca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danjva Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Salut! Am si eu un Ducati Monster M600 din 1997 si nu am scarite pentru pasager. As vrea sa imi montez si eu unele, nu imi trebuie decat partea pe care sa pui piciorul propriu zis. Pot gasi pe undeva? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergione90 Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 jolinar89, cred ca service scrie pe noi trebuie sa ne punem mobrele pe Mathesis si reglate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.