Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

am vazut un rezervor de plastic de s2r pus pe un 620 si se vedea o diferenta la imbinarea cu saua.

 

Nu cumva te referi la primul Monster al lui Cumpat? Daca da, ala era un 600 carb, si a facut o gherlanie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

iti multumesc mult blondu_mm dar chiar astazi am rezolvat problema cu rezervorul am gasit unu l-am cumparat si deja montat si merge ok! Iti multumesc pt ajutor dar daca veneai putin mai repede :D oricum iti multumesc!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita 1500 de euro? Ce zici? Zice ca are 60000 km.

ce mai sunt 1500E in ziua de azi??!..... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sunseeker....eu stiu ce sa zic.....daca in rest motoreta e ok da s ar merita ....sa nu aibe vicii ascunse:)))))).....

 

 

@ireal......atat de ireal pare postul tau.....:))))).....monsterele sunt diferite ca si motociclete .....mai multe modele...mai baga detalii si poate o sa ai niste raspunsuri....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sunseeker....eu stiu ce sa zic.....daca in rest motoreta e ok da s ar merita ....sa nu aibe vicii ascunse:)))))).....

 

 

@ireal......atat de ireal pare postul tau..... :))))).....monsterele sunt diferite ca si motociclete .....mai multe modele...mai baga detalii si poate o sa ai niste raspunsuri....

 

Am atasat o poza sa ma fac inteles mai bine.Am desenat cu verde distanta in care lucreaza furca...e normal sa se lase doar atat? Inainte de servisare nu simteam gropile asa dur :)

post-22683-0-58373700-1407963780_thumb.jpg

Editat de iReal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12l la 100km e enorm pentru un M620. Nu ar trebui sa-ti sara de 6-7 in oras. Afara, la mers constant, trebuie sa ai pe la 5 sau mai putin.

Daca esti sigur ca i-ai facut bine consumul, du-te cu ea la un service. Cauzele sunt multiple: de la rezervor spart la TPS sau injectie prost reglata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci rezervorul tocmai ce l-am schimbat nu curge , injectia e ok in sensul ca am fost la reprezentanta ducati cu ea si cand a pus testerul pe ea arata acolo ca e pe 0 la consum adica nu a fost umblat la ea sa ii faca plansa de fuga sau nush ce nebuneli deci mai ramane TPS asta care nu stiu ce inseamna .... alta explicatie nu stiu ce sa zic am bagat 10 litri de benzina am fost la tara m-am intors am mai mers putin prin oras si cand am facut fix 100km s-a aprins becu , dar daca merg numai in oras sare de 10% si nu stiu ce ar putea fi cauza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai verificat de mai multe ori? Dupa ce ti s-a aprins becul ai fost sa-i faci un plin sa vezi cata benzina intra? E posibil sa ti se aprinda becul aiurea.

Daca nu, e clar ca iti consuma prea mult. Ai evacuare stock? Miroase a benzina cand o tii pornita pe loc? Motorul merge cum trebuie? Porneste de la prima incercare?
TPS (throttle position sensor) este un senzor care face legatura dintre maneta de gaz si nivelul de deschidere al clapetelor de admisie. Daca sunt defazate, e posibil sa-ti de mai multa benzina decat ar fi nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Site!

 

Salutare tuturor..sunt posesorul unui monster 620 i.e. Dark din 2003 si cred ca e bolnavior..simptome: in mers linistit, constant (3-4 mii de ture) da semne de innecare continua (parca smuceste), cand accelerez mai agresiv, in schimb, merge bine, trage normal; de asemenea, in mers, da relativ multe rateuri, dar nu si la relanti (relanti'ul e undeva pe la 1500 de ture); m'am uitat la bujii si sunt cam negre...cam acestea ar fi simptomele si mai trebuie sa precizez faptul ca are montata o toba sport (spun doar una pentru ca toba stanga e data jos si e inchisa evacuarea pe acolo)..va cer niste idei cam de la ce ar putea pleca problema asta si ce e de facut in acest sens...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut sergione treaba cu innecatul si mersul sacadat(smucitul) si mie imi face la fel dar am inteles ca este de la lant trebuie schimbat si ai rezolvat prima parte a problemei rateurile alea si mie imi dadea inainte sa schimb rezervorul eu am avut niste probleme la rezervor si banuiesc ca rateurile sunt de la filtru de benzina infundat sau ceva pe instalatie care ii taie gazul dar culmea de cand am schimbat rezervorul nu mi-a mai dat nici un rateu in conditiile in care si eu am scoase sitele de la tobe si ma gandeam ca si asta ar putea fi un factor acum tu citesti ce am scris si iei si tu ce crezi ca e mai bun din ce am scris eu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult, jolinar89, pentru solutii ;) bun..i'am schimbat filtrul de benzina din rezervor, i'am luat bujii noi (cele vechi mi se parea ca nu dadeau scanteia buna) si cu putin Starting Spray in gurile de admisie de sub cutia filtrului de aer, am reusit sa o pornesc..20 de km a mers perfect, apoi iar au inceput rateurile si o usoara senzatie ca nu mai trage...bujiile sunt din nou negre negre si miros de benzina la relanti..sa fie vorba de supraalimentare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am si eu un Ducati Monster M600 din 1997 si nu am scarite pentru pasager. As vrea sa imi montez si eu unele, nu imi trebuie decat partea pe care sa pui piciorul propriu zis.

Pot gasi pe undeva?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...