Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

 

Foarte misto motoretu, sa-l stapanesti sanatos. Nu am Ducati dar am studiat mult subiectul, oamenii erau multumiti de ce recomandau producatorul (Shell). Stiu ca prin Romania nu prea se gasea la un moment dat. Mare grija la cric.

multumesc. Cum adik sa am grija? Sa nu cada?:))
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

De solutii nu stiu...ma gandeam sa se monteze cumva cricul pe piesa ce tine scaritele, niste piese facute la CNC proiectate ar merge, asta din ce vad in niste poze de pe net cu 696. Cel mai bine vezi live daca ai gasi o alta zona in care sa poti monta cricul cu ajutorul unei piese aditionale. Probabil ar fi un proiect de inginerie frumos. Ideea e ca nu sunt probleme daca nu sunt aplicate tensiuni/socuri asupra cricului. Dar multi care isi iau Ducati, au avut japoneze inainte si au (prostul) obiceiul sa le intoarca pe cric...nu am inteles niciodata care e poanta cu intorsul pe cric...economisesti 10 secunde si te c*ci in el de motor/cadru/cric.

incerc sa nu mai stau pe ea cand e pe cric:)) ca dupa o sa imi dau de lucru. Am ajuns in posesia ei fara sa imi doresc ducati, dar nu regret delic. E o pozitie foarte ok chiar si cu pasager. Prietenei mele nu ii placea deloc pozitia la un naked(dureri de spate) la 696 e mai mult aportiva, ca motor ce pot sa zic are 14000km reali, frani brembo, nu am inteles cum functioneaza acel sistem la roata spate in rest e foarte ok si multe functii utile la bord, temperatura ulei, temperatura exterioara, voltaj baterie Editat de c0sminel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi.Proaspat posesor de monster, e ok uleiul recomandat de producator SHELL ASVANCE ULTRA 4T 15w50?

 

Dacă e recomandat de producător cum crezi că e? :) Nu te concentra pe marca de ulei, folosește ceva cunoscut (Castrol, Motul, Repsol, Motorex, BelRay, ...Shell dacă vrei) și schimbă-l regulat. Atât.

 

Ai grijă de service, întreține-o corespunzător, fă-i schimburile când trebuie și cum trebuie. E plină țara de mobre cu "uleiul schimbat la 5000km" dar cu supapele varză, distribuția care stă să cadă și furci neservisate și fără ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am investit prea multi bani in alte mobre ca pe asta sa o las dr izbeliste. Cand ma urc pe ea nu vreau sa raman pe drumuri, e mai ieftin sa intretii decat sa repari

 

Unde-i faci distribuția? Sau supapele (când va fi nevoie)? Vii cu ea la București? În Bacău era o reprezentanță dar nu știu dacă mai e, deci capitala e cel mai apropiat loc de tine unde poți să servisezi* corespunzător un Ducati.

 

*nu mă refer aici la schimbat consumabile curente (plăcuțe, ulei, lanț, etc.), ci la operații specifice Ducati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca o distributie este neaparat nevoie de o reprezentanta sau de facut jocul la supape. Reprezentanta bacau e inchisa. Este service moto in Bacau sau Iasi si chiar sunt profesionisti

 

Dacă zici tu :) E motoreta ta.

 

In other news, care vrei parbriz double bubble pentru "Ducati 1994-2002" (probabil familia 916-996-998) la 110 lei, luați și cumpărați de aici.

» Post actualizat in 15 Dec 2015 14:39

 

...Și pentru ducatriștii hipstărași sau oldshoolerași, ia d-aci ofertă bună.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ce te interesează mai exact? Ce vrei să faci?

Am doua borduri de 821 . Desi dealer-ul italian de la care am luat mai multe piese de Ducati m-a asigurat ca sunt noi(virgine) , nu vreau sa le vand pana nu sunt 100% sigur. Asadar, am nevoie de o masa si un plus sa-l aprind.

post-10285-0-68777900-1450305134_thumb.jpg

post-10285-0-71292900-1450305141_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am doua borduri de 821 . Desi dealer-ul italian de la care am luat mai multe piese de Ducati m-a asigurat ca sunt noi(virgine) , nu vreau sa le vand pana nu sunt 100% sigur. Asadar, am nevoie de o masa si un plus sa-l aprind.

 

Nu știu cum e la modelele noi, dar la Ducati în general bordul este împerecheat cu centrala. Din acest motiv bordurile SH se vând la set cu ECU, chei și butuci. Odată împerecheat cu o anumită centrală, nu se va mai putea conecta la alta (decât dacă îl reinițializezi, dar sunt puțini în lume car știu și pot să facă asta).

 

Dacă la fel stă treaba și la astea noi, tot ce poți să verifici când aprinzi bordul este dacă are 0 km sau nu. Însă asta nu implică automat faptul că bordul este virgin și nu a fost deja împerecheat cu o centrală.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intră între 3 și 3,5L de ulei în el. Folosește un 10W40, 10W50, sau 15W50 (în funcție de modul în care vrei să mergi cu motocicleta) de la o firmă cunoscută: Repsol, BelRay, Motul, Castrol, etc. Schimbă-l la 5-6000km dacă ții la motoretă. Dacă nu, încearcă să nu depășești 10.000km.

 

Distribuția (curelele) te costă în jur de 100€, fără manoperă. Dar când se schimbă distribuția, în general se verifică și rulmenții de la role și de la întinzătoare. La nevoie, se schimbă. Costul variază în funcție de câți schimbi. Și mai sunt pastilele de la supape: se schimbă la 30-40.000km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul o sa il bag Motorex 10w40.distributia trebuie sa o fac neaparat,acuma o sa vad ce trebuie schimbat acolo. De asemenea jocul la supape,da astea le fac eu. Numai distributia nu o fac. O baterie de unde sa iau la pret bun?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul o sa il bag Motorex 10w40.distributia trebuie sa o fac neaparat,acuma o sa vad ce trebuie schimbat acolo. De asemenea jocul la supape,da astea le fac eu. Numai distributia nu o fac. O baterie de unde sa iau la pret bun?

 

Nu știu dacă sunt prețuri bune sau nu, dar ăsta e modelul de care ai nevoie: YB16AL-A2.

Probabil că găsești și de la alte mărci (ex: Varta) puțin mai ieftine. La fel și la curelele de distribuție: când am spus că sunt 100 euro, mă refeream la cele OEM. Sunt și altele mai ieftine (ex: Dayco). Nu știu dacă sunt mai proaste, dar sunt aproape cu 50% mai ieftine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baterie si curele am luat,ramane sa le schimb. Mai am o intrebare,de ce mi se misca finalele,suruburile toate is strânse ,se misca practic de unde se mufeaza cu partea de sub motor. Multumesc pt răspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,acolo se miscă,si sunt stock,ma gândeam eu ca trebuie sa fie ceva sa tina strâns racordul ala. Am un amic ce are monster si trebuie sa vina in tara ,o sa ma uit la el sa vad cam despre ce e vb. Pt a face distributia e musai la reprezentanta sau la cineva care are soft,parca asa citisem undeva,ca trebuie reglată frecvenata?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,acolo se miscă,si sunt stock,ma gândeam eu ca trebuie sa fie ceva sa tina strâns racordul ala. Am un amic ce are monster si trebuie sa vina in tara ,o sa ma uit la el sa vad cam despre ce e vb. Pt a face distributia e musai la reprezentanta sau la cineva care are soft,parca asa citisem undeva,ca trebuie reglată frecvenata?!

 

Bucșa despre care vorbesc este pe interior. Uită-te într-un manual de piese ca să vezi unde vine, cum arată și ce cod are. Manuale găsești aici.

 

Nu am auzit de reglat frecvența la curele prin soft (?!?). Sistemul este în întregime mecanic. Ți-aș recomanda să mergi la un mecanic Ducati (autorizat sau nu), contează să știe despre ce e vorba și să mai fi făcut asta. Schimbul de curele de distribuție este printre cele mai importante și curente intervenții specifice Ducati. Dacă știi cum s-o faci, operațiunea este relativ simplă și rapidă. Un mecanic bun și cu experiență o face în 15-20 min, deci mai mult de o oră de manoperă nu ar trebui să-ți ceară nimeni. Având în vedere locația ta, știu că e cam bătaie de cap să găsești un mecanic Ducati prin zonă, dar aș zice că merită. Nu doar pentru distribuție, ci pentru o verificare generală a motocicletei de către cineva care cunoaște Ducati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut , are cineva diagrama electrica Ducati Monster 821 sau 1200 2014-2015?

Am manualul de service pentru ambele, au diagrama sectionata si exact pentru bord nu este.

 

Am eu diagrama electrica pt Monster 1200. Daca cumva nu ai rezolvat problema deja da-mi un PM si o sa ti-o trimit pe mail.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hallo! Intrebare intrebatoare. Vreau sa comand levierele aftermaket(de prin china) de frana si ambreaj pt un S2r de 800. Cu ce alte modele de Ducati se potrivesc. Din ce am vazut eu ambrejul este hidraulic, si la o prima cautare rapida, maneta de ambreaj era prevazuta cu cablu. Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...