Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Vezi poate gasesti la dillypoint un releu aftermarket...

 

Tocmai la Dilly l-am gasit pe cel mai ieftin, de nou, cu 100£. Pana la urma am gasit SH la 200 lei. Merci oricum. :laugh:

 

Dar proiectantul, muncitorii, curentul electric, transportul nu trebuie platite? Ca la 10E nici decodor de HBO nu gasesti..

 

Ca nu or fi costurile de productie 10€ si or fi 20€ tot dracu' ala e. 200€ e aberant pentru un releu, mai ales ca cele de japoneze sunt cu cel putin 50% mai ieftine. Motivul? Sunt mai cautate, atata tot. Doar ala de Ducati n-o avea placa integrata suflata cu aur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe releul meu de pe Hornet scrie...Ducati :laugh: .Mai am un prieten cu hornet, tot ducati scrie si pe al lui.

 

 

Ca nu or fi costurile de productie 10€ si or fi 20€ tot dracu' ala e. 200€ e aberant pentru un releu, mai ales ca cele de japoneze sunt cu cel putin 50% mai ieftine. Motivul? Sunt mai cautate, atata tot. Doar ala de Ducati n-o avea placa integrata suflata cu aur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai la Dilly l-am gasit pe cel mai ieftin, de nou, cu 100£. Pana la urma am gasit SH la 200 lei. Merci oricum. :laugh:

 

 

 

Ca nu or fi costurile de productie 10€ si or fi 20€ tot dracu' ala e. 200€ e aberant pentru un releu, mai ales ca cele de japoneze sunt cu cel putin 50% mai ieftine. Motivul? Sunt mai cautate, atata tot. Doar ala de Ducati n-o avea placa integrata suflata cu aur.

Asa am patit eu cu carburatorul mikuni.

Pt. monster membranele din interior sunt 1050 ron, iar pt alta mobra care are acelasi carburator e 120 ron bucata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai la Dilly l-am gasit pe cel mai ieftin, de nou, cu 100£. Pana la urma am gasit SH la 200 lei. Merci oricum. :laugh:

 

 

 

Ca nu or fi costurile de productie 10€ si or fi 20€ tot dracu' ala e. 200€ e aberant pentru un releu, mai ales ca cele de japoneze sunt cu cel putin 50% mai ieftine. Motivul? Sunt mai cautate, atata tot. Doar ala de Ducati n-o avea placa integrata suflata cu aur.

 

 

Bah..ai Ducati?!?! PLATESTE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

stie careva de unde pot cumpara un stander pt monobascula (M796),

si nu-mi spuneti de ducati performance (219USD) sau louis.de (164EUR),

poate cineva doreste sa-l vanda, sau ar putea reproduce acest model la un strungar,

 

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care va plangeti de costurile pieselor Ducati :

1. pacat ca ati achizitionat un astfel de motor, lasati pe altii care stiu ce cumpara

2. scoateti-le la vanzare, sunt altii care isi doresc asa ceva ( nu voi detalia de ce)

3. cum bine s-a observat, piesele la japoneze sunt mult mai ieftine - deci va rog, serviti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care va plangeti de costurile pieselor Ducati :

1. pacat ca ati achizitionat un astfel de motor, lasati pe altii care stiu ce cumpara

2. scoateti-le la vanzare, sunt altii care isi doresc asa ceva ( nu voi detalia de ce)

3. cum bine s-a observat, piesele la japoneze sunt mult mai ieftine - deci va rog, serviti

 

Daca vorbeam exclusiv de motoare greu accesibile gen MV Agusta intelegeam, dar ce te faci cu cei care au dat 6-7000 pe un Ducati , nou ? Argumentele tale sunt snoabe , ieftine si 100% romanesti. N-are rost sa te certi cu nimeni , aici teoretic suntem toti prieteni! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe releul meu de pe Hornet scrie...Ducati :laugh: .Mai am un prieten cu hornet, tot ducati scrie si pe al lui.

 

Poate zic o prostie, dar Ducati cu asta se ocupa dinainte de motorete: cu generatoare de curent.

Si aproape fara nicio legatura: http://www.totalfirme.com/568977/DUCATI_ENERGIA_ROMANIA_SA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care va plangeti de costurile pieselor Ducati :

1. pacat ca ati achizitionat un astfel de motor, lasati pe altii care stiu ce cumpara

2. scoateti-le la vanzare, sunt altii care isi doresc asa ceva ( nu voi detalia de ce)

3. cum bine s-a observat, piesele la japoneze sunt mult mai ieftine - deci va rog, serviti

 

Salut,

ma faci sa ma simt cu musca pe cacila si nu-mi place,

nu o lua in nume de rau :laugh: ,

romanul prin nascare cauta totdeauna pretul cel mai ieftin :) ,

pasiunea stiu ca cere sacrificii(mai mult financiare)...

 

si daca sunt alti care isi doresc asa ceva, exista reprezentanta moto, bani sa fie,

sunt mandru de motorul meu si sunt absolut 100% convins ca voi cheltui multi bani de acum incolo pentru intretinerea ei,

asa ca asfalt uscat tuturor,

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DucatiMeccanica - cred ca ai citit matale prost. Mai citeste odata. Nu cred ca s-a plans nimeni de costul pieselor Ducati aici - gen faptul ca o curea de distributie costa cat costa sau ca un capac de carter e mai scump decat media japonezelor. Ma refeream exclusiv la anumite piese care sunt facute "la gramada" si sunt practic comune cu cele de la alte motociclete dar pentru care se cere un pret exorbitant de catre niste vanzatori dornici de profit gros si care gandesc exact ca tine: "daca are Ducati inseamna ca da oricat". Mie mi se pare gresit si aiurea. Daca tie ti se pare ca la asta se rezuma faptul ca ai Ducati (la a da bani mai multi pe orice piesa), imi pare rau. Te las pe tine sa faci asta in continuare.

 

Nu o sa fac rabat de la piesele care conteaza si care sunt facute de Ducati pentru un scop (dau din nou exemplul curelelor de distributie), dar imi rezerv dreptul de a cumpara (de exeplu) bujii Champion sau NGK in cutia lor decat sa cumpar exact aceleasi bujii intr-o cutie pe care scrie "Ducati" si care se vinde cu pret dublu fata de cel normal.

 

Kindaru - sub 100 E slabe sanse sa gasesti nou. Incearca totusi pe la Dilly, AICI. Daca nu, mai exista si varianta unui stand normal, cu o teava de diametru potrivit care sa treaca prin roata si sa stea pe suportii laterali ai stand-ului. Asta macar ca solutie temporara.

 

mish - Ducati Energia nu mai are nimic de-a face cu Ducati Meccanica. Sunt firme separate de vreo 70 de ani, doar fondatorii (fratii Ducati) sunt baza comuna. Ducati Meccanica a trecut prin multe schimbari (inclusiv vreo 3 schimbari de proprietar) si azi nu mai fac nimic electric/electronic.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu o sa fac rabat de la piesele care conteaza si care sunt facute de Ducati pentru un scop (dau din nou exemplul curelelor de distributie), dar imi rezerv dreptul de a cumpara (de exeplu) bujii Champion sau NGK in cutia lor decat sa cumpar exact aceleasi bujii intr-o cutie pe care scrie "Ducati" si care se vinde cu pret dublu fata de cel normal.

 

Kindaru - sub 100 E slabe sanse sa gasesti nou. Incearca totusi pe la Dilly, AICI. Daca nu, mai exista si varianta unui stand normal, cu o teava de diametru potrivit care sa treaca prin roata si sa stea pe suportii laterali ai stand-ului. Asta macar ca solutie temporara.

 

 

total de acord, :laugh:

 

avand in vedere ca motorul meu este in garantie voi efectua reviziile cu piesele recomandate de service,

cat despre stander voi accesa ebay-ul, ;)

o zi buna

Editat de Kindaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixu : 6-7000 pe un ducati nou? Sunt care costa de 3 ori atat. Fiecare da cat/pe ce considera ca merita, nimeni nu le baga mainile in buzunare. Argumentele mele poate sunt putin rautacios formulate, in nici un caz cum le-ai descris tu. Cat despre certat, nu o fac pe forumuri, nu am facut-o nici la varsta la care se mai face asta ( pentru ca atunci nu erau forumuri moto). Varsta si meseria nu-mi permit in ziua de azi asa ceva. Si ai zis bine... aici TEORETIC suntem toti prieteni. De aceea imi permit sa mai adaug cate ceva din cand in cand si sunt sigur ca sunt inteles cum trebuie ;)

 

Kindaru : ai vorbit si pentru mine ( bag si eu un +1)

 

PzKpfW : Am citit eu bine, si chiar si intre randuri. Sa clarific : nu dau bani mai multi pe piese Ducati ca imi place sau ca mi se pare o grozavie. Dau daca e necesar si nu se poate altfel. Si stiam in ce m-am bagat cand am luat un astfel de motor. Sunt de acord cu tine in ce priveste consumabilele. Ducati insa ofera o groaza de accesorii si piese de upgrade pe care chiar sunt dispus sa dau banii ca sunt ff multumit de ele (asta cred ca se justifica doar daca esti mare fan al marcii). Iti dau doar cateva exemple : sistemul de evacuare complet Termi ; casca Arai Rx 7 Ducati edition (in cazul castii pretul cred ca este identic cu cel al modelului normal, fara inscriptia Ducati).Nu vreau sa imbogatesc pe nimeni, putini stiu ce si cat am cheltuit cu adevarat pe motor, deci toate aceste investitii sunt pana la urma placerea mea personala.

 

Vervega euseobio : cauta baiete si tu cuvantul "parvenit" pe net, poate inveti ceva nou cu ocazia asta. Cam atat pentru tine, si 1 rand e prea mult.

 

Vremea buna se instaleaza de azi, va doresc asfalt uscat tuturor, sa va bucurati de cei 2 cilindri nabadaiosi :laugh:

 

PS: am date semioficiale despre noul superbike ducati din 2012, a scapat cate ceva la cativa dealeri din germania care au fost lasati 2 minute in prezenta unui astfel de model dar asta cred ca apartine topicului de motoare de viteza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixu : 6-7000 pe un ducati nou? Sunt care costa de 3 ori atat. Fiecare da cat/pe ce considera ca merita, nimeni nu le baga mainile in buzunare. Argumentele mele poate sunt putin rautacios formulate, in nici un caz cum le-ai descris tu. Cat despre certat, nu o fac pe forumuri, nu am facut-o nici la varsta la care se mai face asta ( pentru ca atunci nu erau forumuri moto). Varsta si meseria nu-mi permit in ziua de azi asa ceva. Si ai zis bine... aici TEORETIC suntem toti prieteni. De aceea imi permit sa mai adaug cate ceva din cand in cand si sunt sigur ca sunt inteles cum trebuie ;)

 

Kindaru : ai vorbit si pentru mine ( bag si eu un +1)

 

PzKpfW : Am citit eu bine, si chiar si intre randuri. Sa clarific : nu dau bani mai multi pe piese Ducati ca imi place sau ca mi se pare o grozavie. Dau daca e necesar si nu se poate altfel. Si stiam in ce m-am bagat cand am luat un astfel de motor. Sunt de acord cu tine in ce priveste consumabilele. Ducati insa ofera o groaza de accesorii si piese de upgrade pe care chiar sunt dispus sa dau banii ca sunt ff multumit de ele (asta cred ca se justifica doar daca esti mare fan al marcii). Iti dau doar cateva exemple : sistemul de evacuare complet Termi ; casca Arai Rx 7 Ducati edition (in cazul castii pretul cred ca este identic cu cel al modelului normal, fara inscriptia Ducati).Nu vreau sa imbogatesc pe nimeni, putini stiu ce si cat am cheltuit cu adevarat pe motor, deci toate aceste investitii sunt pana la urma placerea mea personala.

 

Vervega euseobio : cauta baiete si tu cuvantul "parvenit" pe net, poate inveti ceva nou cu ocazia asta. Cam atat pentru tine, si 1 rand e prea mult.

 

Vremea buna se instaleaza de azi, va doresc asfalt uscat tuturor, sa va bucurati de cei 2 cilindri nabadaiosi :laugh:

 

PS: am date semioficiale despre noul superbike ducati din 2012, a scapat cate ceva la cativa dealeri din germania care au fost lasati 2 minute in prezenta unui astfel de model dar asta cred ca apartine topicului de motoare de viteza

In momentul cand nu iti pasa cati bani dai pe o piesa anume (desi exact aceiasi piesa o poti gasi mai ieftin in alta parte, doar ca e facuta pt alt brand de motocicleta) si in momentul cand nu muncesti pt banii tai, din care iti cumperi DUCATI, esti definit prin adjectivul de mai jos:

PARVENĂT, -Ă adj., s.m. și f. (Om) îmbogățit, ajuns, înălțat la o treaptă superioară fără a avea merite deosebite și adesea pe căi necinstite. [Pl. -iți, -ite. / cf. fr. parvenu].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixu : 6-7000 pe un ducati nou? Sunt care costa de 3 ori atat. Fiecare da cat/pe ce considera ca merita, nimeni nu le baga mainile in buzunare. Argumentele mele poate sunt putin rautacios formulate, in nici un caz cum le-ai descris tu. Cat despre certat, nu o fac pe forumuri, nu am facut-o nici la varsta la care se mai face asta ( pentru ca atunci nu erau forumuri moto). Varsta si meseria nu-mi permit in ziua de azi asa ceva. Si ai zis bine... aici TEORETIC suntem toti prieteni. De aceea imi permit sa mai adaug cate ceva din cand in cand si sunt sigur ca sunt inteles cum trebuie :laugh:

\

 

Cat crezi ca au costat monster-ul si SS-ul acum ceva timp?

 

Ducati face si mobre pt cei cu salariu de bugetar si e normal ca atunci cand pun pretul la piese sa aiba asta in considerare. Am avut, imi place si poate o sa mai am Ducati dar asta nu inseamna ca am 3 qoaie si trebuie sa platesc in consecinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am interesat de regulator. nou original costa 80E+transport aproximativ 90E totul. ajunge la mine intr-o saptamana iar la tine in doua. am gasit uzat la 40E acum tu hotarasti. eu te sfatuiesc nou.

Editat de zar916
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am interesat de regulator. nou original costa 80E+transport aproximativ 90E totul. ajunge la mine intr-o saptamana iar la tine in doua. am gasit uzat la 40E acum tu hotarasti. eu te sfatuiesc nou.

 

Merci mult, Eugen. Ai PM :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ora 7 ??? Voi consumati gris cu lapte seara ??? Puneti si voi un 8, o ora mai decenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, a mai avut cineva aceleasi simptome la un monster ? Anume la 3000 - 3500 rpm parca se ineaca, sau parca nu ar mai avea curent cat trebuie. Am mai avut o problema asemanatoare dar la o motocicleta total opusa monsterului - anume honda xr 650r .. care pe la 3-4000 murea -- asta pentru ca intelectul meu m-a impins sa pun curent pe un tahometer de la butonul de on of :( .Problema asta pe ducati monster 750 - 1996 ma depaseste :laugh: , am pus bujii noi . etc si tot asa. consumul este undeva pe la 10/11.

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, a mai avut cineva aceleasi simptome la un monster ? Anume la 3000 - 3500 rpm parca se ineaca, sau parca nu ar mai avea curent cat trebuie. Am mai avut o problema asemanatoare dar la o motocicleta total opusa monsterului - anume honda xr 650r .. care pe la 3-4000 murea -- asta pentru ca intelectul meu m-a impins sa pun curent pe un tahometer de la butonul de on of :( .Problema asta pe ducati monster 750 - 1996 ma depaseste :laugh: , am pus bujii noi . etc si tot asa. consumul este undeva pe la 10/11.

 

merci

 

Salut!

 

Eu am avut problema asta pe un Monster 600 din 97 si s-a rezolvat prin curatarea totala a carburatoarelor. Oricum senzatia mea este ca nu era nevoie sa desfac total carburatoarele pentru ca eu cred ca erau infundate la intrare si cred ca era suficient doar sa curat partile de la intrarea in carburator (e o situtza intr-un T, daca ai un manual de service o vezi). Asta te scuteste de desfacut total carburatorele ceea ce inseamna ca reduci riscul sa strici ceva. Daca nu merge asa atunci tre' curatate total.

 

Ideea cu innecatul cred e din cauza ca motorul are nevoie de mai multa benzina decat poate carburatorul trage din cauza ca este infundat la intrare.

 

Dupa umilele mele imaginatii cred ca aceasta problema nu apare de la faptul ca carburatoarele de pe Ducati sunt "varza frate si ia-ti o japoneza" ci pentru ca ori benzina e varza la Romania ori filtrele de benzina sunt varza ori vhechi si nu mai filtreaza bine ori ambele.

 

Off-topic 1: am intalnit colegi de sosea cu honda si yamaha care aveau aceeasi problema da' care mi-au spus ca pentru 20% putere (dreacu, nu le mergeau deloc motoarele) in plus prefera sa nu umble, si sa repare chestia mai tarziu ca nu este nici o problema, nu-i deranjeaza. Asta spune multe despre diferenta intre Ducati si restul

 

Off-topic 2: am sunat un mare maestru in carburatoare si l-am rugat sa ma ajute si pe mine cu curatatul ca eu sunt varza si mi-a zis ca poate. La sfarsit m-a intrebat ce motor am si i-am zis ca monster la care el "nu fac carburatoare de italiene, pacat ca nu ai japoneza". I-am spus ca e Mikuni si ca e japonez carburatorul si ca i-l aduc eu desfacut si ca nu are treaba cu motocicleta numa' sa mi-l curete, a stat un pic pe ganduri si totusi mi-a confirmat ca nu repara Ducati. Am apreciat totusi!!!

Editat de tetea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...