Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma, da. Arata OK, mai ales pentru Honda care sunt recunoscuti pentru indrazneala si inovatiile de care dau dovada in materie de design.

 

Dar asta de fapt noul Honda Deauville si din cate vaz, are tot motor de Transalp, adica o putere de 61 de cai. Nu ar fi chiar asa rau, dar in cazul in care motoreta (la plin) are 270kg, nu suna bine.

 

Si da Nicule, mea culpa - ai avut dreptate cu Diavel. Dar trebuie sa recunosti ca nu arata chiar asa rau in poze. Ca un exercitiu de stil, nu ca un Ducati adevarat, that is.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut,

Recomand motorul, este f intretinut si mai ales k a fost al meu :laugh:

Mesaj completat

Care vine la academie maine? Hai ca e prima vedere pe anul asta.

Salut,

am venit duminica la 10 dar nu era nimeni, am plecat la si 15,

maine la 19:00 vin cu monstrul cel nou, astept restul canapelei,

asfalt uscat tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Recomand motorul, este f intretinut si mai ales k a fost al meu :laugh:

Mesaj completat

 

Salut,

am venit duminica la 10 dar nu era nimeni, am plecat la si 15,

maine la 19:00 vin cu monstrul cel nou, astept restul canapelei,

asfalt uscat tuturor

ms kindare...

maine scot si eu mobra si cred ca ma reped si eu pe la academie (fara asigurare) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ploo, eu sunt sigur prezent.

 

Hai romanule, hai! Numai eu si Kindaru suntem pe canapea?

 

da ce mah motociclismul e numai pe uscat?!?!?

 

Io ma bag

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine dimineata duc bestia la Andu pentru pentru ceva reglaje pe la schimbator. La telefon mi-a zis ca ar putea fi ceva minor si se rezolva repede. In acest caz voi fi prezent (tot fara asigurare) . In caz contrar sper sa ma primiti si fara si sa ascult ceva sfaturi de la cei mai experimentati. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat o tura pe la showroomu' din Jilava, ieri. Sa incalec si eu ce-i la prezentare, de la monstru la multistrada. La intrare un Diavel S carbon...trantit deja! L-a scapat deja proprietaru, nimic grav, da' fiind mult carbon cred ca o sa coste...

 

se sta foarte bine pe el da'i o namila inspaimantatoare! nici daca aveam banu nu as lua asa ceva, deh nu sunt copt probabil pentru asa ceva.

 

acum cochetez cu un 796 pe negru, asa cum si-a luat si Kindaru - frumoasa ma, chiar si asa cu cadru ala mai de jucarie. de la ce vroiam sa dau doar vreo 2-3 miare pe un mostru, poate intru la cheltuiala... banca deja se ruga de mine sa imi dea credit, he, he.

 

apropo, o revizie la ei, cu consumabile duce in 700 ron. piperat frate, dincolo era mai ieftin...

Editat de Serge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu mult regret si durere in suflet trebuie sa va anunt ca azi nu mai ajung la intalnire. In cauza nu sunt eu, programul sau vremea ci.. motoreta. Aseara m-a lasat in drum cu o problema la incarcare. Deocamdata nu stiu exact unde e buba, dar cel mai probabil bobinele, releul sau un simplu scurt pe undeva sunt cauza.

 

Pe scurt nu e nimic grav si cel mai probabil ne vedem miercurea viitoare, dar am vrut sa notez prima problema de ordin tehnic pe care am avut-o cu un Ducati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu mult regret si durere in suflet trebuie sa va anunt ca azi nu mai ajung la intalnire. In cauza nu sunt eu, programul sau vremea ci.. motoreta. Aseara m-a lasat in drum cu o problema la incarcare. Deocamdata nu stiu exact unde e buba, dar cel mai probabil bobinele, releul sau un simplu scurt pe undeva sunt cauza.

 

Pe scurt nu e nimic grav si cel mai probabil ne vedem miercurea viitoare, dar am vrut sa notez prima problema de ordin tehnic pe care am avut-o cu un Ducati.

 

Da-mi niste simptome... poate te indrum eu la problema.

Bobinele nu au cum sa fie, nu au legatura cu incarcarea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare....daca tot am inceput sa modific monsterul recent achizitionat...am si eu o intrebare...ma bate gandu sa renunt la una din tobe....adica sa imi fac tubulatura custom prin care sa duc cele 2 finale in 1 singura...vreau sa aud pro si contra si ce efecte vor avea asupra motorului...multumesc...

btw pregatesc motoreta pt vopsitorie si inca nu m-am decis la ce culoare sa o fac...daca aveti idei va rog sa le impartasiti...multumesc frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna Alexutza

 

In privinta tobelor ti as propune sa le lasi la locul lor sau daca nu cel mult sa le ridici, cel mai usor ar fi poti sa le faci in stilul S2R sau S4R(mai ales ca ai modelul si vei gasi pe aici de unde sa le cumperi originale).

 

Culoarea se face dupa gust, personal imi place cum sta gri sobolan pe monster, in orice caz o culoare apropiata de un monstru.

 

Asfalt uscat si sa ai parte de animal :laugh:

 

Lasa ne mai multe detalii, de unde l-ai luat si evident.. de ce :laugh:

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Danny D. - in primul rand a fost gresala mea ca nu am verificat incarcarea cand am pus bateria noua. Am incercat-o doar cu bateria veche si la turatie constanta, la relanti. Simptomele au fost ca a inceput sa dea rateuri in mers, la peste 3-4000 ture. Avand in vedere ca motoreta a mers de aproape o saptamana doar din baterie (pe care nu o incarca nimic), era atat de secata incat nu mai avea putere nici sa dea curent constant la bujii. Am oprit instant pentru ca nu mi-am dat seama din mers ce avea, iar afisajul de temperatura o luase razna si incepuse sa palpaie cu "High". Am facut cateva verificari rapide si am incercat sa o pornesc din nou - demarorul nu se mai invartea deloc, iar pompa se amorsa cu greu. Cand i-am dat curent de la masina in schimb, a luat-o din prima si mergea foarte bine. Concluzia e deci clara. O sa stau zilele urmatoare cu Coco sa ii luam tot circuitul de incarcare la verificat. Nu e foarte nasoala treba, dar e un pic de munca.

 

Alexutza - e un motor V2. Orice V2 care se respecta are cate o evacuare distincta pentru fiecare cilindru. Chiar si la cele care au o singura toba (gen Aprilia RSV Mille sau MotoGuzzi Griso) o sa vezi de fapt 2 evacuari separate si incastrate intr-o singura finala. In afara de estetica, motorul este gandit sa evacueze gazele de la fiecare cilindru separat si nu stiu cat de bine s-ar descurca cu o singura toba. A zis bine Zair cu tobele sub sa (cum are S4 Foggy) sau pe o parte, ca la S2R/S4R.

 

In legatura cu culoarea, depinde si ce vrei sa vopsesti. Daca faci doar rezervorul, trebuie sa tii cont de culoarea cadrului si a rotilor. Daca o refaci cu totul, sunt cateva scheme de culori care se potrivesc de minune la monstru:

 

- stil Dark (totul vopsit negru semi-mat)

- stil Senna (jante rosu aprins, restul tot gri metalizat)

- stil 695 (cadru rosu, restul tot negru)

- full alb

 

... Parerea mea.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Danny D. - in primul rand a fost gresala mea ca nu am verificat incarcarea cand am pus bateria noua. Am incercat-o doar cu bateria veche si la turatie constanta, la relanti. Simptomele au fost ca a inceput sa dea rateuri in mers, la peste 3-4000 ture. Avand in vedere ca motoreta a mers de aproape o saptamana doar din baterie (pe care nu o incarca nimic), era atat de secata incat nu mai avea putere nici sa dea curent constant la bujii. Am oprit instant pentru ca nu mi-am dat seama din mers ce avea, iar afisajul de temperatura o luase razna si incepuse sa palpaie cu "High". Am facut cateva verificari rapide si am incercat sa o pornesc din nou - demarorul nu se mai invartea deloc, iar pompa se amorsa cu greu. Cand i-am dat curent de la masina in schimb, a luat-o din prima si mergea foarte bine. Concluzia e deci clara. O sa stau zilele urmatoare cu Coco sa ii luam tot circuitul de incarcare la verificat. Nu e foarte nasoala treba, dar e un pic de munca.

 

Alexutza - e un motor V2. Orice V2 care se respecta are cate o evacuare distincta pentru fiecare cilindru. Chiar si la cele care au o singura toba (gen Aprilia RSV Mille sau MotoGuzzi Griso) o sa vezi de fapt 2 evacuari separate si incastrate intr-o singura finala. In afara de estetica, motorul este gandit sa evacueze gazele de la fiecare cilindru separat si nu stiu cat de bine s-ar descurca cu o singura toba. A zis bine Zair cu tobele sub sa (cum are S4 Foggy) sau pe o parte, ca la S2R/S4R.

 

In legatura cu culoarea, depinde si ce vrei sa vopsesti. Daca faci doar rezervorul, trebuie sa tii cont de culoarea cadrului si a rotilor. Daca o refaci cu totul, sunt cateva scheme de culori care se potrivesc de minune la monstru:

 

- stil Dark (totul vopsit negru semi-mat)

- stil Senna (jante rosu aprins, restul tot gri metalizat)

- stil 695 (cadru rosu, restul tot negru)

- full alb

 

 

 

... Parerea mea.

 

Pare a fii o problema la Alternator.... In general se arde puntea sau releul, caz in care scapi ieftin.

Verifici usor...daca atunci cand merge motorul, pui verificatorul pe bornele bateriei si nu arata un minim de incarcare este de la releu sau de la punte....

Daca arata ca incarca, dar nu suficient, atunci incepi si verifici circuitul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Danny D. - da, sa vedem zilele urmatoare. Daca e releul, sper sa gasesc usor :laugh:

 

Alexutza, motoreta arata bine. Tobele sunt faine si le sta bine unde sunt. Iar pintenul e de efect.

 

Dar daca vrei neaparat sa umblii la ea:

 

1 - bord cu turometru

2 - cadru vopsit in rosu + o dunga rosie pe rezervor si pe capacul monopost

 

Dar oricum, e bine si asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bord cu turometru am tot cautat dar nu am gasit pe nicaieri....cadrul imi place negru in schimb a-si vopsi rezervoru capacu si aripa sa vedem.....dar daca raman acolo tobele o sa trebuiasca neaparat sa gasesc numarului alt loc...ca imi sta pe creier acolo....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pintenu e din carbon..la fel si cele 2 ornamente de sub sa.....si cred ca o sa ramana asa....iar in legatura cu numaru....nu stiu parca e prea aglomerat acolo...sta fix intre tobe si parca nu are linie motoreta cu el acolo...nu se termina bine..poate ca am eu pitici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pintenu e din carbon..la fel si cele 2 ornamente de sub sa.....si cred ca o sa ramana asa....iar in legatura cu numaru....nu stiu parca e prea aglomerat acolo...sta fix intre tobe si parca nu are linie motoreta cu el acolo...nu se termina bine..poate ca am eu pitici...

 

eee, ai tu pitici.

am avut si eu cu farul :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...