Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

apel umanitar.

 

AM nevoie sa pozez un DUCATI GALBEN, 749 sau 999. pana MAINE pentru ca duminica plec in cehia. daca nu reusesc nu pot sa imi iau motorul din service. 0766283528. save me. multzam fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vad ca initial ai intrat sa intrebi de temperatura motoarelor racite pe aer de la Ducati. Acum ca tu crezi sau nu e o alta treaba, dar motoarele racite pe aer urca in general mai sus in temperatura decat cele recite pe apa, nu e vorba doar de cele de la Ducati.

 

Bai, am si eu o curiozitate monstru (sau monstră, sau moanstră), adica sa luam urmatoarea situatie absolut absurda si care nu se va intalni niciodata in traficul de zi cu zi: ma misc cu o motocicleta de la universitate pana in romana, vara, si 85% din traseu sunt nevoit sa-l parcurg cu 5 la ora printre masini. Prin ce lege fizica se va incalzi mai putin un motor racit cu radiator cu apa plus radiator cu ulei (plus mii de alte radiatoare puse pe el) fata de unul racit pe aer. Aceste radiatoare nu sunt ineficiente la viteze mici? Ca chiar daca pornesc ventilatoarele cu sunetul lor minunat, cand sunt peste 40 de grade afara cu siguranta fac fata.

 

Nu de alta da' anu' trecut aproape nu am putut iesi din oras cu un hornet pe aglomeratie ca ardea de ma cacam pe mine. Nu mai zic ca de fiecare data cand ma dadeam jos de pe el atingeam cu gleznele de capacele de ambreiaj de m-am (cuvant urat) pe mine. Mie monsterul ala de 600 mi s-a parut de departe cel mai subtil la acest capitol in oras din toate motocicletele cu care am mers. In afara nici nu mai discut ca de la 50 la ora la orice temperatura nu mai exista nici o problema, luai aer conditionat direct de la motor.

 

Salut toti 'monsteristii'.

 

... sunt curios daca e careva nemultumit de racirea pe ulei.

 

Bai, si omul a salutat mai nu mai fiti rai.

 

Eu spre exemplu sunt nemultumit de racirea pe ulei ca este singura chestie pe care nu as putea sa o dau jos de pe un s2r 1000, daca as avea un s2r 1000. In rest in general sunt multumit!

Editat de tetea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tetea - oricat de putina treaba fac ventilatoarele alea, tot fac ceva. Si chiar fara ventilatoare, tot s-ar raci ceva mai usor un motor cu radiator decat unul fara. Lichidul de racire circula prin motor, se incalzeste (la 100 de grade, sa zicem) iar cand iese afara si trece prin radiator, trece de la o temperatura ambientala de 100+ grade la una de 50-60. Deci tot se mai raceste putin iar in consecinta raceste si motorul.

 

Am mers si cu M600 si MS4R prin aglomeratie vara iar diferenta se simte, clar. La 600 aveam ceaun in ebulitie intre craci; la S4R nu se simte asa rau, e la limita suportabilului.

 

Bineinteles, un Desmodue e mai "curat" si are mult mai mult stil pe Monster, pe cand un Desmoquattro cu radiatoare, si atatea tevi si furtune parca e raionul de instalatii sanitare din Hornbach.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un motor racit pe aer depinde pentru racire de aripioarele lui in primul rand si apoi de aliajul din care este facut care permite disiparea caldurii mai repede(de altfel si incalzirea lui mai usoara). pentru o racire mai buna un motor cu racire pe aer depinde mult si de viteza cu care functioneaza. printre motociclisti am auzit ca multe motoare s`ar fi gripat din cauza racirii pe aer ca se 'f*te motorul' ca se gripeaza etc. nu cred asta pentru ca un proiectant de la o companie de motoare termice nu e atat de idiot sa construiasca un motor cu un sistem de racire mai putin eficienta,cum e aerul, fara sa ia in calcul functionarea acestuia la viteze mici in care ar conta doar temperatura ambientului. cred doar ca se infierbanta mai tare decat unul cu racire pe apa/ulei. am avut un suzuki gs450 racire pe aer dar niciodata nu s`a infierbantat atat de tare sa trebuiasca sa il opresc.

 

racirea pe apa ramane cea mai fiabila cu sau fara ventilator. la motoarele cu probleme de incalzire(cum e yamaha fz6 a mea) se adauga si un ventilator. dar din nou,cand se vorbeste de probleme de racire trebuie discutat intai regimul de exploatare. nu poti sa zici ca racirea pe aer nu e eficienta atata timp cat exploatezi un motor pe circuit.

 

de racirea cu ulei nu stiu nimic de asta am intrat pe forum aici sa intreb lumea care foloseste asa motociclete daca sunt multumite de functionarea lor.

 

e o mare diferenta intre motoarele racite pe apa/aer. vascozitatea uleiului,foarte importanta pentru ungere, e mentinuta la valoarea optima la temperaturi de 80-100 gr temperaturi care le obtii cu sistemul de racire pe apa. gandeste`te ca in schimb ca la un motor racit pe aer nu poti controla in nici un fel temperatura motorului deci implicit, temperatura uleiului.

 

asfalt uscat.

Editat de townbiscuit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bhai, pe mine nu m-a interesat niciodata temperatura uleiului. daca e panica probabil se aprinde ceva in bord.

cavalerul e racit pe aer si asa e, la semafor se incinge in draci. stai, suferi. cum mergi putin, cum caldura e doar sufleteasca.

 

d-asta nu se aprinde nicio luminita la mine in bord, sa nu ma distraga de la placerea pilotatului. ah... la japoneze te mai uiti la lcd, la parbriz, la stickere, la dvd... cu monstrul se uita lumea la mine si e suficient :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar ai apărut mă printre tigăile noastre. ți-am zis să mergi să-ți iei moară pe ciocănele, ai văzut ce ieftină e, plus că arată mult mai fain decât monsterul.

 

da..ce poti sa`i faci ? asa e cand pe oamenii ca tine ii apuca criza varstei mijlocii. unii isi cumpara moara cu ciocanele altii o dau pe forum aiurea fara motiv.

cu fiecare post...dai dovada de mai multa inteligenta ca data trecuta.

 

hai inca o data barbatule,stiu ca te poti intrece.

 

inca strang la moara cu ciocanele....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nebunilor..in alta ordine de idei, are cineva vreo pila sau relatie la Omniasig?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am pile p`acolo, dar chiar mi-ar fi trebuit. Atentie mare-oamenii sunt de o incompetenta inimaginabila. Pentru un dosar de daune pe carte verde a trebuit sa stau de vorba cu 4 superiori care mi-au repetat, adunat de aproximativ 100 de ori : "Nu stiu" .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nene Zaire eu n-am.

 

In schimb stiu ce am: nevoie urgenta de releu de incarcare. Cine are, sa sara cu el la inaintare si ne intelegem la bani.

 

Codul piesei e 540.4.010.1A dar in principiu e "ala cu 7 fire" (cred ca se potriveste si de la alte marci).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PzKpfW : Ma mir totusi ca iti place Streetfighter - despre care trebuie sa stii ca este un Monster cu alt far.

 

Acolo ai dat rau de tot cu paru in rahat:) Mai studiaza putin subiectu ca e groasa rau. Nu-i baga in bezna pe baietii ce au auzit de Ducati pe National Geografic Ultimate Factories . Streetfighter nu are NIMIC in comun cu un Monster. Nu intru acum in detalii dar o voi face daca nu se poate altcumva.

 

So long

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Streetfighter s-a nascut din dorinta de a deosebi clasa Monster-elor "de performanta" (S4, S4R, S4Rs Testastretta) de Monster-ele "normale", Desmodue, racite pe aer. Noua generatie de Monster se vrea mai accesibila incepatorilor si clientelei feminine, si mai ales mai accesibila ca pret (ma refer cu precadere la 696).

 

Asadar, precum S4 a fost un 916 necarenat, S4R un 996 necarenat iar S4Rs un 998 necarenat, exact la fel Streetfighter este un 1098 necarenat. In acest sens deci, Streetfighter este urmasul evolutiv al liniei de Monster S4 > S4R > S4Rs.

 

... Cat despre RELEU, sa inteleg ca nu are nimeni unul uitat prin garaj?

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Streetfighter s-a nascut din dorinta de a deosebi clasa Monster-elor "de performanta" (S4, S4R, S4Rs Testastretta) de Monster-ele "normale", Desmodue, racite pe aer. Noua generatie de Monster se vrea mai accesibila incepatorilor si clientelei feminine, si mai ales mai accesibila ca pret (ma refer cu precadere la 696).

 

Asadar, precum S4 a fost un 916 necarenat, S4R un 996 necarenat iar S4Rs un 998 necarenat, exact la fel Streetfighter este un 1098 necarenat. In acest sens deci, Streetfighter este urmasul evolutiv al liniei de Monster S4 > S4R > S4Rs.

 

... Cat despre RELEU, sa inteleg ca nu are nimeni unul uitat prin garaj?

uzat este in jur de 40E nou nu stiu, dar ma interesez si iti zic. am gasit ceva insa este departe de mine si nu pot sa il iau personal sa nu mai platesti expedierea. daca te coafeaza uite aici http://www.subito.it/accessori-moto/regola...ia-22459322.htm am sa caut in zona mea, daca gasesc, asa il pot proba(99%nu sunt tepe oricum) si nu mai platesti curierul.

Mesaj completat

Streetfighter s-a nascut din dorinta de a deosebi clasa Monster-elor "de performanta" (S4, S4R, S4Rs Testastretta) de Monster-ele "normale", Desmodue, racite pe aer. Noua generatie de Monster se vrea mai accesibila incepatorilor si clientelei feminine, si mai ales mai accesibila ca pret (ma refer cu precadere la 696).

 

Asadar, precum S4 a fost un 916 necarenat, S4R un 996 necarenat iar S4Rs un 998 necarenat, exact la fel Streetfighter este un 1098 necarenat. In acest sens deci, Streetfighter este urmasul evolutiv al liniei de Monster S4 > S4R > S4Rs.

 

... Cat despre RELEU, sa inteleg ca nu are nimeni unul uitat prin garaj?

uzat este in jur de 40E nou nu stiu, dar ma interesez si iti zic. am gasit ceva insa este departe de mine si nu pot sa il iau personal sa nu mai platesti expedierea. daca te coafeaza uite aici http://www.subito.it/accessori-moto/regola...ia-22459322.htm am sa caut in zona mea, daca gasesc, asa il pot proba(99%nu sunt tepe oricum) si nu mai platesti curierul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Are cineva vreo foaie cu 38 de dinti in stare buna , care sa-i prisoseasca ? Am constatat azi ca-mi lipseste un dinte de pe foaia mea , iar cu cea de 46 nu prea pot iesi din oras .

 

 

In alta ordine de idei , releul nou costa in jur de 200 de euro . Stiu asta de acum vreo 4 ani cand s-a prajit al meu de pe 600 .

Mesaj completat

Stie cineva vreo sursa de placute de frana la pret decent ? S-au scumpit ca dracu de la ultima achizitie , in 2008 ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei , releul nou costa in jur de 200 de euro . Stiu asta de acum vreo 4 ani cand s-a prajit al meu de pe 600 .

 

Decat sa dau 200 de iepuroi pe un releu mai bine umblu fara! Nu spun ca nu as da 200€ pe o piesa de motocicleta mai importanta sau mai complexa, dar pentru un releu (care la Honda e vreo 70-80€ nou si e probabil exact la fel doar ca are alte mufe) mi se pare aberant. Deocamdata am gasit nou la 100£ iar SH am vazut si la 19£. Dar 200€ avand in vedere rolul si costul de productie (de maxim 10€) al piesei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva vreo sursa de placute de frana la pret decent ? S-au scumpit ca dracu de la ultima achizitie , in 2008 ...

 

Am vorbit cu tipul acesta si pentru modelul nostru, pretul placutelor este de 120-130Ron / Disc (La 4 mil le ai pe toate noi Brembo.)

Mesaj completat

Dar 200€ avand in vedere rolul si costul de productie (de maxim 10€) al piesei...

 

Dar proiectantul, muncitorii, curentul electric, transportul nu trebuie platite? Ca la 10E nici decodor de HBO nu gasesti..

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult Zair ... dar 4 mil chiar nu mi se pare un pret decent . Le-am gasit cu 3 , fapt care m-a determinat sa intreb si pe forum .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decat sa dau 200 de iepuroi pe un releu mai bine umblu fara! Nu spun ca nu as da 200€ pe o piesa de motocicleta mai importanta sau mai complexa, dar pentru un releu (care la Honda e vreo 70-80€ nou si e probabil exact la fel doar ca are alte mufe) mi se pare aberant. Deocamdata am gasit nou la 100£ iar SH am vazut si la 19£. Dar 200€ avand in vedere rolul si costul de productie (de maxim 10€) al piesei...

 

Vezi poate gasesti la dillypoint un releu aftermarket...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult Zair ... dar 4 mil chiar nu mi se pare un pret decent . Le-am gasit cu 3 , fapt care m-a determinat sa intreb si pe forum .

 

Eu i-am cerut placutele originale din fabrica, tipul mi a spus ca are toate modele de Brembo, uita te de 2 ori la ce ai gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...