Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Eu am bagat undeva la 13L dupa ce am ramas in panaprostului. 2L la sticla si inca 11 siun pic la pompa, dupa ce am mers vreo 3 km pana la benzinarie.

 

Am auzit asta și la Sergiu (S2R800). Deși rezervoarele de plastic au cu 1L mai putin, probabilcă e prost plasat tirantul de benzină. 13L de la gol la plin mi se parefoarte puțin.

 

Oficial, rezervoarele de plastic au 14L (dintrecare 3L rezervă), iar cele metalice au 15L (dintre care 3.5L rezervă). Carburațiile au rezervor de 16L (3L rezervă).

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Monster 687 nu există;
  • Nici un Monster cu motor Desmodue, ambreiaj în baie de ulei și basculă normală nu e scump la întreținere;

  • Dacă vrei ceva simplist, cu linii epurate și cât mai puțină electrică, ia-ți carburație (înainte de 2001) - deși va fi destul de greu să găsești un carburat în stare bună, mai ales la noi;

  • Am mers atât pe Monster 600 cât și pe Hornet 600: atât timp cât nu mergi pe autostradă, nu te interesează viteza maximă și nu te deranjează o șa demnă de un supermoto, vei fi plăcut surprins de Monster din toate punctele de vedere;
  • Un 900 cu raport schimbat (pinion mai mic, foaie mai mare) e cam overkill: bate orice pe accelerație (până și un mono)... și se plafonează pe la 160km/h;
  • Monster-ul oricum nu e pentru drumuri lungi: Desmodue (2 supape, răcire pe aer) e o motocicletă de oraș prin excelentă; Desmoquattro/Testastretta e un pic altceva, dar nici alea nu sunt de autostradă.

hmm nu stiu ce sa zic nu stiu daca un monster de 900 si un s2r 1000 chiar si 800 sunt chiar de oras mai degraba drumuri virajate si medii si apoi oras as zice eu...restul dap ptr oras sunt ce trebuie...in schimb nu stiu de ce zici de cele racite pe lichid ca nu de autoostrada eu de 2 luni ma plimb cu ST prin europa si pe autostrazi si drumuri nationale si nu am de ce sa ma plang...

 

Ma gandeam la 680..

Da la modelul cu carburatie ma gandeam si eu..

Oricum eu nu folosesc Hornetul la maxim.. adica.. ii dau in izda pe drum drept .. dar la 180 nu e o placere prin romania. Normal intre localitati cam cu 150 merg croaziera.

Da, vreau racire aer si maxim pe ulei.

 

Este frumoasa rau chiar daca eu nu prea am incredere in italieni..

 

Sa vad poate o comit in primavara...

 

Multumesc.

din proprie experienta iti recomand monster 900 racit pe aer si ulei daca treci de la hornet...daca iti vei lua 600 sau 750 sar putea sa fii un pic dezamagit asa cu 900 le te vei bucura din plin de un motor ducati in adevaratul sens cuplul ala o sa te faca sa uiti de multe lucruri si sa realizezi altele frumoase :bounce:

ar fi si varianta s2r 800 insa ala e mai scump tu stii bugetul...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am nevoie de releul cu doua faze. am urcat o poza cu el.

da, asta e modelul. am sa ii pun pe ai mei sa faca o poza si o sa ti-o trimit. lasa-mi pe PM o adresa de mail unde sa pun pozele.

 

daca stiam, ieri dimineata am fost la bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Pzkpf, ce legatura are bascula cu intretinerea motorului? Daca e monobrat are si alte cheltuieli?

 

Cam tot ce e legat de monobraț e mai scump. În primul rând kit-ul de lanț. Apoi, ca să cureți acel lanț, să-l întinzi și să ai acces la etrierul spate ai nevoie de stander de monobraț - care este și el mai scump. Scoaterea roții spate (deși, paradoxal, mai ușor accesibilă față de o basculă normală) este mai complicată și nu se poate face la orice service (cu atât mai puțin la tine în garaj).

 

Ca să nu mai spun că modelele până în 2010 veneau fără aripă spate - necesară dacă mergi des cu mobra. Aftermarket nu este decât de carbon: 150€.

 

Dacă faci deci un calcul la sfârșit de sezon, bascula monobraț este mai scumpă, da.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam ca exista un kit de lant dedicat pentru monobrat.

da si pe mine ma mira desi creca motivul principal este foaia...pfzkw ne poti da un pret orientativ ca si eu ma gandeam la o bascula monobrat ptr ST...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin sa va anunt ca monsterul meu 620 si-a gasit noul proprietar, Radu ("pettas" pe forum), e incepator, dar un om f ok care sunt convins ca o sa se bucure de el cel putin cat m-am bucurat si eu si va aprecia ce are de oferit Ducati in comparatie cu alte motoare. Cu alte cuvinte e pe maini bune si pt mine personal asta conteaza.

 

Cel mai probabil va intra si in grup, asa ca bun venit Radu, cati mai multi km fara incidente si traditionalul asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam tot ce e legat de monobraț e mai scump. În primul rând kit-ul de lanț. Apoi, ca să cureți acel lanț, să-l întinzi și să ai acces la etrierul spate ai nevoie de stander de monobraț - care este și el mai scump. Scoaterea roții spate (deși, paradoxal, mai ușor accesibilă față de o basculă normală) este mai complicată și nu se poate face la orice service (cu atât mai puțin la tine în garaj).

 

Ca să nu mai spun că modelele până în 2010 veneau fără aripă spate - necesară dacă mergi des cu mobra. Aftermarket nu este decât de carbon: 150€.

 

Dacă faci deci un calcul la sfârșit de sezon, bascula monobraț este mai scumpă, da.

 

 

Sunt mai scumpe piesele pentru motocicletele care au bascula monobrat ....

 

Dar lant "dedicat" pentru monobrat nu exista.

 

Sunt mai scumpe daca le cauti dupa model, e adevarat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mai scumpe piesele pentru motocicletele care au bascula monobrat ....

 

Dar lant "dedicat" pentru monobrat nu exista.

 

Sunt mai scumpe daca le cauti dupa model, e adevarat.

pai dap si eu am fost mirat dar mam gandit ca poate din cauza pinionului de la roata ca e un pic altfel daca nu gresesc in rest ce sa fie :bounce: ...oricum sunt curios de pret si dif intre ele...bafta

 

Tin sa va anunt ca monsterul meu 620 si-a gasit noul proprietar, Radu ("pettas" pe forum), e incepator, dar un om f ok care sunt convins ca o sa se bucure de el cel putin cat m-am bucurat si eu si va aprecia ce are de oferit Ducati in comparatie cu alte motoare. Cu alte cuvinte e pe maini bune si pt mine personal asta conteaza.

 

Cel mai probabil va intra si in grup, asa ca bun venit Radu, cati mai multi km fara incidente si traditionalul asfalt uscat !

haha bv doruuu inca un monsterist ce bine...creca in ultima luna sa format o mare mare armata de monsteristi care o sa ne inghita pe noi restul de ducatisti :)))...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin sa va anunt ca monsterul meu 620 si-a gasit noul proprietar, Radu ("pettas" pe forum), e incepator, dar un om f ok care sunt convins ca o sa se bucure de el cel putin cat m-am bucurat si eu si va aprecia ce are de oferit Ducati in comparatie cu alte motoare. Cu alte cuvinte e pe maini bune si pt mine personal asta conteaza.

 

Cel mai probabil va intra si in grup, asa ca bun venit Radu, cati mai multi km fara incidente si traditionalul asfalt uscat !

 

Mulțumesc, Doru, salutare tuturor, e primul meu post pe forum (că n-am îndrăznit să grăiesc fără picamăr) dar promit să-mi fac temele pe măsura Monstrului.

Am uitat să te întreb, are un nume sau îl botezăm acum?

beer.gif

Editat de pettas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat să te întreb, are un nume sau îl botezăm acum?

 

Are un nume, Monster 620 i.e. :)

 

In primul rand nu mi-a dat niciodata prin cap sa-l botez, in al doilea, sincer, nu ma pot gandi la alt nume mai potrivit decat cel pe care l-a primit de la Ducati :)

 

In concluzie .. feel free sa-l batezi cum vrei, doar e al tau acum ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bafta cu Monstrul si sa ai grija de el.

 

ms, ms!

 

Stiu .. glumeam ;)

 

Eu de fapt ma refeream la botez si cautam un pretext :)

 

Dar daca-i gasim un nick il pun pe numar si dau o bere. Gata, am deschis competitia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S4 e diferit de M 900.

 

S4 are acelasi motor ca Ducati 916, racit pe lichid iat M 900 e racit pe aer. Motorul il gasesti si pe 900 ss si are vreo 30 de cai in minus fata de S4.

 

S4 are 106 cai (parca) iar M 900 vreo 75.

 

S4 e mai scump la intretinere.

 

Nu cauta Monster ieftin, cauta monster bun, intretinut. Musai pe injectie(sfatul lui Andu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc, Doru, salutare tuturor, e primul meu post pe forum (că n-am îndrăznit să grăiesc fără picamăr) dar promit să-mi fac temele pe măsura Monstrului.

Am uitat să te întreb, are un nume sau îl botezăm acum?

beer.gif

 

 

Buna si bine ai venit printre noi! ma bucur din suflet pt Doru ca a lasat monstruletul pe maini bune si ca in acest fel este linistit sufleteste si ma bucur si pt tine....ai facut o alegere buna si sper sa iti aduca cel putin tot atea bucurii si satisfactii cate i-a adus lui Doru. Sa te bucuri de el, sa aveti parte de drumuri frumoase si "safe" impreuna si sa nu uitam de clasicul salut "ASFALT USCAT"! :moto:

...ca si nick name....."Blacky" sau " Black Desmo"(doar o sugestie...pt ca tot ai lansat concursul) :cheers:

Ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) de ce bre? E o chestie de viitor, si nu foarte apropiat...mai mananc o paine :P astea sunt doar curiozitati de ale mele legate de moto, vreau sa stiu cat mai multe. Mie mi s-a parut ca monsterurile (cel putin astea mici) nu au nici un reglaj la amortizoare.

esti prea inalt pentru monster din pacate !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi trag palme, de asta chiar ca uitasem...

 

 

Ms Gixule, in nici un caz Monster pe carb, de asta intrebasem de 620 i.e. Dar cum a spus si John mai sus, nu am luat in calcul dimensiunile mele, si pe Monster nu m-am urcat pana acum...ca idee, am 1.90/1.91

da mititel mai esti motane.

varianta ar fi sa stai in genunchi :)) sau sa incerci un ST sau Multistrada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi trag palme, de asta chiar ca uitasem...

 

 

..nu am luat in calcul dimensiunile mele, si pe Monster nu m-am urcat pana acum...ca idee, am 1.90/1.91

 

Atunci poti sta linistit ca nu te vei bucura de niciun monster. Ia-ti un SS si monteaza-i farul de pe monster ;)

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una bucata meltean, din ciclul "Japonezele sunt cele mai tari, iti iei una si ramai fara bani de adidasi", vi-l prezentam pe gigel din imagine....

 

Era macar la mare sau in Bucuresti :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...