Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • 1 year later...
  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O sa revitalizez putin topicul adevaratului Monstru :)

 

In Mai 2021 dupa ce am vandut 790-ul pt Monster, eram destul de dezamăgit de schimbarea făcută, asta până să instalez Quick Shifter și mai ales SC Project CR-T.

 

Motorul efectiv s-a transformat într-un monstru adevărat.

 

Din păcate, la sfârșitul verii m-a oprit poliția seara târziu, (era un filtru rar), și mi-au oprit talonul.

 

După ce mi-am montat toba originală și am recuperat talonul, am montat pe fugă CR-T ul și nu am strâns bine unul din șuruburi :(

Mi-a căzut evacuarea undeva pe centură spre Amckart, Și până m-am întors să o caut, evident că a dispărut…așa că am închis sezonul 2021 cu evacuarea stoc.

 

Sezonul următor,  pe 1 Mai 2022, am cumpărat alt CR-T, pentru ca toba stoc era super grea, silentioasa si motocicleta era destul de boring.

 

Cu CR-T, îmi place la nebunie Monster-ul, l-aș schimba doar pentru 1200.

Singurul lucru ce îmi lipsește de la 790 este topcase-ul…pe monster ar arata urat un topcase.

 

Singurele probleme avute până acum la 821, a fost sonda de nivel pt benzină, schimbată deja de 2 ori, și scapă lichid de frâna pe la capacul butoiașului Brembo, de pe ghidon, așa că după câteva săptămâni cat nu am mers cu motorul, rămăsesem fără frână.

 

Nu am schimbat încă acel capac pe unde scapă lichid, și mă gândeam dacă ar fi o investiție bună să schimb întreaga pompă cu una Magura (330€) sau Brembo modelul pro (480€).

 

Am înțeles că îi schimbă mult în bine senzația la frânare.

 

Am 7250 km cu Monster-ul, și am observat că prețurile pt 821 si 1200 (pe Olx cel puțin) sunt aberant de mari.

Mă gândeam la un upgrade de la 821 la 1200, dar este greu să găsesc ceva la fel de întreținut ca motorul meu.

 

Anvelopele încă arată foarte bine, mă așteptam să se uzeze mai repede… le mai țin un sezon după care trec la Corsa 2 (cum aveam pe 790), sau Diablo Rosso 4.

 

Ce alte upgrade uri îmi recomandați să fac?

 

Merită upgrade-ul vizual al ambreiajului cu capac din sticla Ducabike?

Editat de kevo82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic un upgrade la frâne este tot timpul o idee bună, dar aici mi se pare overkill dacă nu mergi pe circuit. Ducati au probabil cele mai bune frâne de fabrică oricum.

 

Problema rezervorului n-o s-o rezolvi doar schimbând capacul. Este prost gândit din fabrică, sunt la a 2-a motocicletă la care am problema. Un amic are și el fix aceeași problemă. Recomand alt rezervor cu totul sau husă textilă pentru rezervor (eu așa am rezolvat).

 

21 minutes ago, kevo82 said:

Mă gândeam la un upgrade de la 821 la 1200, dar este greu să găsesc ceva la fel de întreținut ca motorul meu.

 

O să găsești dacă ai răbdare, posesorii de Ducati cam au grijă de motociclete. Dar personal nu prea văd M1200 ca un upgrade. Motor mai mare, mai mult power/cuplu... dar cam atât. Vezi dacă te încadrezi la un SF V2. Ăla e mișto.

 

22 minutes ago, kevo82 said:

Merită upgrade-ul vizual al ambreiajului cu capac din sticla Ducabike?

 

În afara faptului că arată bine doar când stă pe loc, există riscul să curgă ulei sau/și să se crape plexiglasul în timp. S-a mai văzut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 minutes ago, PzKpfW said:

Teoretic un upgrade la frâne este tot timpul o idee bună, dar aici mi se pare overkill dacă nu mergi pe circuit. Ducati au probabil cele mai bune frâne de fabrică oricum.

Sincer, nu as merge pe circuit…sunt foarte multumit de frane, mai ales in comparatie cu 790, care avea o senzatie de lemn la franare, asa ca nu cred ca merita banii master cylinder-ul Brembo.

 

As fi foarte curios sa testez un Monster care are pompa Brembo instalata.

18 minutes ago, PzKpfW said:

Dar personal nu prea văd M1200 ca un upgrade. Motor mai mare, mai mult power/cuplu... dar cam atât.

 

Interesant…crezi ca e mai fun 821?

 

1200 ar fi mai fun pt power wheelie si cuplu.

 

Stiu ca un motor pe care il poti impinge la extrem, fara sa te puna in pericol, este in general mai fun decat unul cu care mereu trebuie mereu avuta grija pentru ca are cuplu prea mare.

 

 

Apropo…mi-au fost furate “bar end-urile”

Am cumparat de la Rizoma unele frumoase, sper ca se potrivesc.

20 minutes ago, PzKpfW said:

 

 

Problema rezervorului n-o s-o rezolvi doar schimbând capacul. Este prost gândit din fabrică, sunt la a 2-a motocicletă la care am problema. Un amic are și el fix aceeași problemă. Recomand alt rezervor cu totul sau husă textilă pentru rezervor (eu așa am rezolvat).

 

Ce capac recomanzi sa iau? Cu ce ajuta o husa textila?

[url=https://www.motocard.com/en/fluid-tanks/rizoma-ct127b.aspx?country=RO&currency=RON&mtc_source=google&mtc_medium=cpc&mtc_campaign=pmax&gclid=CjwKCAiA2fmdBhBpEiwA4CcHzXFTzRXAUwfXcToo6nk2mETmW5suZttI_utu8YnyvsmpJ_pnOim8ChoC0MQQAvD_BwE]Rizoma[/url]oare se potriveste pe Monster?

Am uitat să specific că primul service, l-am făcut la Ducati, când am montat Quick Shifter-ul.

 

Au fost super ok băieții și m-au lăsat să testez noul Monster Plus, care atunci costa 13000 €

 

Nu regret deloc că am cumpărat ultimul Ducati Monster adevărat.

modelul nou se simte foarte diferit . nu spun că îmi displace pentru că este o motocicletă bună, dar pare prea rafinat, fără feeling.

 

Când m-am urcat pe al meu, simțeam că sunt pe un Muscle Bike, zgomotul (toba stock atunci), senzatia motorului, sunt total diferite față de noul Monster.

Ca sa nu mai vorbesc de look…cel nou seamana cu o japoneza unde predomina plasticele.

 

Infotainmentul la noul Monster insa, e din alta lume…un salt urias fata de vechea generatie.

Editat de kevo82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 1/12/2023 at 12:31 AM, kevo82 said:

Stiu ca un motor pe care il poti impinge la extrem, fara sa te puna in pericol, este in general mai fun decat unul cu care mereu trebuie mereu avuta grija pentru ca are cuplu prea mare.

 

Depinde ce te interesează mai mult și ce vrei de la motocicletă. O plajă de performanță mai largă și un motor mai brutal, sau o motocicletă mai ușoară, mai fun și mai agilă. La fel ca și la auto - o mașină mai ușoară va fi mai fun pe curbe, chiar dacă nu are motor la fel de potent ca un GT.

 

Personal M1200 mi se pare mai versatil dar ceva mai "bătrânesc". Există un motiv pentru care M1200 nu se mai fabrică iar noul Monster este destul de apropiat de 821.

 

On 1/12/2023 at 12:31 AM, kevo82 said:

Ce capac recomanzi sa iau? Cu ce ajuta o husa textila?

 

Decât să iei capac mai bine iei rezervorul cu totul. Personal am mers pe varianta husă pentru că nu pierdea foarte mult lichid iar scopul principal era să nu stropească pe motocicletă, fiind coroziv. A fost o rezolvare simplă și ieftină a problemei.

 

image.thumb.png.7950d82e407fee0b327da3dc82d07d28.png

 

Schimbul rezervorului este mai complicat, mai costisitor și nu garantează că nu vei avea aceeași problemă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc că producătorul are o tehnologie de avangardă! Nu am întâlnit până acum nici un rezervativ de lichid care să sufere de așa ceva la nici o motocicletă care mi-a trecut prin mână. Drept că majoritatea sunt/au fost jafoneze. 

Pe bune, să nu poți face un rahat de borcan care să nu curgă?!? :moron:

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vina este a celor de la Brembo, ca furnizor. Problema am întâlnit-o la două mărci moto diferite care aveau același borcan și pompă de la ei.

 

21 hours ago, PzKpfW said:

Decât să iei capac mai bine iei rezervorul cu totul.

 

Acum că mă gândesc, ai putea probabil să rezolvi și schimbând doar capacul. Problema este legată de deformarea capacului, deci unul metalic ar trebui teoretic să rezolve situația. Merită încercat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De regulă se rezolvă cu capac de metal. Am un cunoscut cu cont aici care a scăpat de problemă în acest fel.

 

Pe de altă parte, din experiența mea, dacă nu mergi multe ore pe temperaturi mari sau nu lași motocicleta în soare timp îndelungat, nu prea ai probleme de acest gen. Eu le evit cu un compromis la soluția propusă de @PzKpfW, și anume manșete din cele folosite la tenis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, Kagemusha said:

dacă nu mergi multe ore pe temperaturi mari sau nu lași motocicleta în soare timp îndelungat, nu prea ai probleme de acest gen.

 

Vara e cam inevitabil să nu stea în soare, capacul e negru, iar lichidul se încinge. Dacă mergi molcom prin oraș nu ai probleme, dar dacă ieși la o tură pe curbe la 30℃+ se deformează vizibil prostia aia de capac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

prostia aia de capac

Mulțumesc  :bigstar:

Plm  dacă eu comand un borcan la gigi frână și el îmi livrează un 💩 îi dau cu el în cap și comand altul la Vasile! Tu cumperi un Duca(ca)ti, n-ar trebui să te intereseze că borcanul e făcut de brembo ceuncen!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
On 5/15/2021 at 10:02 PM, adidas said:

Daca faci si conversie la 520 cu -1 pe fata si +2 pe spate, deja e o bestie.

Poti te rog sa dai mai multe detalii despre conversia la 520?

14 fata 48 spate, dar de unde cumpar, ce brand e recomandat, ce lant…?

 

Nu ma intereseaza viteza finala, prefer acceleratia mai buna.

Dupa conversie va fi posibil sa fac power wheelie doar din acceleratie (no clutch)?

 

Ce alte upgrade-uri recomandati pt Monster 821 din 2020?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

520 e grosimea lantului, in general motoretele vin cu 525. Se traduce printr-o masa mai usoara a lantului si pinioanelor. In functie de rapoartele tale, daca scazi -1 pe fata si adaugi pe spate +1, +2 scade top speedul si creste cuplul. Exista un grafic pentru a afla raportul ideal, nu poti alege chiar orice.

Mergi la GRG la service si te servesc baietii de acolo.

 

edit: eu stock aveam 15/40, am trecut la 14/41 si era alta motoreta, mult mai responsiva, piscam putin acceleratia si fata se ridica. Dar eu nu pentru asta am schimbat rapoartele ci pentru ca intr-a doua, la manevre gen giratorii simteam ca e in treapta gresita.

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, kevo82 said:

Dupa conversie va fi posibil sa fac power wheelie doar din acceleratie (no clutch)?

 

Dacă vrei să faci wheelie-uri, învață să lucrezi cu ambreiajul și cu frâna spate. Cele din gaz sunt mai greu de controlat și de ținut, și se limitează de obicei la "broscuțe".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 minutes ago, GoodKat said:

Salutare! Ma intereseaza sa cumpar urmatoarele:

 

Sursa cea mai bună pentru asemenea piese este ebay. Poți încerca și la Dafway. Nu-i recomand pentru service, dar știu că aveau la un moment dat multe piese dezmembrate de Ducati. Pentru far și parbriz, vezi că sunt cam scumpe dacă le vrei originale - cam 150€ bucata.

  1. Vezi dacă ai nevoie de varianta cu control de far sau nu. La 2005 cred că este fără, deci se potrivește și de 696/796. Uite una aici.
  2. Sunt câteva pe ebay, pune filtru pe Europa. Vezi și pe motorparts-online.com
  3. Este unul la 80€ pe ebay, sari pe el. Altfel sunt lejer peste 100.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Va salut, sper ca nu sunt chior si nu am vazut topic cu Diavel, daca este ma scuzati. Caut de ceva timp un Diavel si am gasit acest anunt:

 https://www.olx.ro/d/oferta/ducati-diavel-1260s-IDiaKvo.html?isPreviewActive=0&reason=seller_profile&sliderIndex=0,  daca cumva stiti ceva de el, va rog sa imi lasati un cuvant. mersi mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...