Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

bai, monstrul portocaliu e din nou gata de atac :) am fost azi la Whiteman la garaj, mi-a indreptat ce era de indreptat, mi-a reglat relantiul ca era prea sus si s-a ai uitat la una alta. ideea e ca am descoperit ca n-am surubul care tine fix cricul. d-ala de 12 cu cap plat si cu imbus asa ca daca stiti pe cineva care dezmembreaza monster sau un magazin de unde as putea lua, spuneti-mi si mie. nu ma trimiteti la comandat suruburi din Italia ca imi sar mintile la comenzi d-astea de subansamble.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Codul pentru Champion este RA6HC . Nu recomand sa luati bujii de oriunde . Chiar daca scrie acelasi lucru pe ele , nu toate sunt de calitate . Eu am pus NGK noi , motorul mergea lafel de prost si bazandu-ma pe faptul ca am bujii noi si nu pot fi ele cauza , am demontat juma` de motor ( rezervor , filtru de benzina , pompa , regulatoru` de presiune , injectoarele , etc .) . Acum mi-a dat Andu 2 bujii Champion vechi , schimbate la o revizie si merg perfect . NGK-urile nu m-au tinut niciodata mai mult de 5000 de km , deci recomand cu caldura Champion de la Andu . Costa 11 euro (am impresia) bucata , dar merita banii . Codul de la NGK pt cine risca este DPR8EA , dar sunt cu hexagon de 18 . O alta diferenta ar fi ca NGK -urile nu au piulita , iar Champion au piulita turnata si pot fi probleme cu pipele de la fise . Eu trebuie sa le schimb fiindca voi pune numai Champion RA6HC de acum inainte .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite, daca imi zicea si mie cineva treaba asta inainte sa iau NGK-uri nu plangeam lanaga el cand l-am inecat ca nu am cu ce sa desfac bujiile. bani sa fie ca trec inapoi pe Champion desi pana acum nu mi-a facut problema pe partea asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu lipseai sa mai imi spui ca sunt bolnav...

 

numai gura e de voi :) ...halal prieteni, :lol: unu nu vine sa zica: ba, omu e bolnav hai punem si noi un ban sa il ajutam sa se interneze vreo sapt. la amsterdam sau daca nu, macar la stockholm...o cheta, o maslina, ceva de criza...orice!!

 

concluzionand: fapte, nu vorbe :cheers:

Iaaauzi da langa campina nu iti mai place la voila unde canta pasarelele dimineata :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Codul pentru Champion este RA6HC . Nu recomand sa luati bujii de oriunde . Chiar daca scrie acelasi lucru pe ele , nu toate sunt de calitate . Eu am pus NGK noi , motorul mergea lafel de prost si bazandu-ma pe faptul ca am bujii noi si nu pot fi ele cauza , am demontat juma` de motor ( rezervor , filtru de benzina , pompa , regulatoru` de presiune , injectoarele , etc .) . Acum mi-a dat Andu 2 bujii Champion vechi , schimbate la o revizie si merg perfect . NGK-urile nu m-au tinut niciodata mai mult de 5000 de km , deci recomand cu caldura Champion de la Andu . Costa 11 euro (am impresia) bucata , dar merita banii . Codul de la NGK pt cine risca este DPR8EA , dar sunt cu hexagon de 18 . O alta diferenta ar fi ca NGK -urile nu au piulita , iar Champion au piulita turnata si pot fi probleme cu pipele de la fise . Eu trebuie sa le schimb fiindca voi pune numai Champion RA6HC de acum inainte .

 

merci frumos cristi,

 

si io am ngk-uri acum, nu am avut probleme cu ele...dar terbuie schimbate, asa ca am comandat champion, toata lumea mi le-a recomandat.

 

povestea ta mi-a confirmat-o si andu :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua. As avea nevoie de o cutie de filtru de aer m620i/2005 , a mea e dusa si face urat monsterul.Stie cineva de unde as putea sa cumpar ? Daca fac comanda la motorox timisoara am sa astept 3 luni dupa ea. Idei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut...din nou.

 

Hai sa incep... care stie cum DRAQ se scoate senzorul de neutru de la un Monster 600 din 95? ca nu stiu ce are, nu pot nici sa-l strang (sa-l insurubez) si nici sa-l desfac... si am impresia ca nu face contact prea bine... ca merge in stilul rusesc...ii dai, se aprinde.... iar se stinge, iar ii dai...iar merge... da rahat... am alte lucruri mai bune de facut....

 

Si inca ceva... caut... cu disperare...mare de tot... piulita cu care se strange iala de la care se ridica saua... nu avea si atarna... si nu-i frumos.

 

Maestri ai acestui mestesug...apelez la ale voastre pareri, sfaturi, opinii, poate chiar si posesii...

 

Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut...din nou.

 

Hai sa incep... care stie cum DRAQ se scoate senzorul de neutru de la un Monster 600 din 95? ca nu stiu ce are, nu pot nici sa-l strang (sa-l insurubez) si nici sa-l desfac... si am impresia ca nu face contact prea bine... ca merge in stilul rusesc...ii dai, se aprinde.... iar se stinge, iar ii dai...iar merge... da rahat... am alte lucruri mai bune de facut....

 

Tragi de el, are niste papuci (cel putin asa e la mine, model '01, nu cred ca difera..). Am mers si eu o buna perioada de timp fara neutral, cam nasol. Il scoti, dai cu wd40 pe el si pe contactul de pe motor si il infigi cu forta inapoi.

 

 

L.E. ce film waa? n-am fost pe faza...

Editat de ripp3r07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut...din nou.

 

Hai sa incep... care stie cum DRAQ se scoate senzorul de neutru de la un Monster 600 din 95? ca nu stiu ce are, nu pot nici sa-l strang (sa-l insurubez) si nici sa-l desfac... si am impresia ca nu face contact prea bine... ca merge in stilul rusesc...ii dai, se aprinde.... iar se stinge, iar ii dai...iar merge... da rahat... am alte lucruri mai bune de facut....

 

Si inca ceva... caut... cu disperare...mare de tot... piulita cu care se strange iala de la care se ridica saua... nu avea si atarna... si nu-i frumos.

 

Maestri ai acestui mestesug...apelez la ale voastre pareri, sfaturi, opinii, poate chiar si posesii...

 

Multam.

Salut ! La 600-le meu din 99 contactul de neutral era infiletat pe bloc . A trebuit sa modific o cheie inelara cotita pentru a-l scoate . Ideea e sa-l dai afara si sa-i pui o saiba pe el inainte sa-l montezi . Astfel v-a intra cu 1-2 mm mai putin in cutie si nu va mai da erori . De problema asta s-au lovit mai multi . Si eu am invatat cum s-o remediez de pe net , dela un englez . Modificarea cheii ( de 11 sau 12 parca era ) consta intr-o taietura pentru a o putea baga pe cablu . Daca vrei ma uit si-ti spun sigur de cat e si-i fac si o poza . Succes !

 

Buna ziua. As avea nevoie de o cutie de filtru de aer m620i/2005 , a mea e dusa si face urat monsterul.Stie cineva de unde as putea sa cumpar ? Daca fac comanda la motorox timisoara am sa astept 3 luni dupa ea. Idei ?

Incearca la numarul asta : 0729088563 . Baiatul a dezmembrat un 620 din 2004 . Poate mai are airboxul . Are preturi ok .

Editat de b28jmp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! La 600-le meu din 99 contactul de neutral era infiletat pe bloc . A trebuit sa modific o cheie inelara cotita pentru a-l scoate . Ideea e sa-l dai afara si sa-i pui o saiba pe el inainte sa-l montezi . Astfel v-a intra cu 1-2 mm mai putin in cutie si nu va mai da erori . De problema asta s-au lovit mai multi . Si eu am invatat cum s-o remediez de pe net , dela un englez . Modificarea cheii ( de 11 sau 12 parca era ) consta intr-o taietura pentru a o putea baga pe cablu . Daca vrei ma uit si-ti spun sigur de cat e si-i fac si o poza . Succes !

 

 

Incearca la numarul asta : 0729088563 . Baiatul a dezmembrat un 620 din 2004 . Poate mai are airboxul . Are preturi ok .

 

 

Mda... la mine se pare ca filetul este busit.... eu pot sa-l invart, dar in gol....de tras, trag degeaba... nu iese... de impins si infiletat la fel... o sa mai incerc... oricum multam mult. JMP, daca nu e prea mare deranjul chiar te rog sa-mi spui de cat e si o poza, doua.....

 

Inca o problema... daca a mai patit cineva.... strang ambreiajul si cand o pornesc da sa plece... sa plece de pe loc.

Cred ca ori nu decupleaza corect ori e alt defect de care nu stiu.... problema este ca pana acum nu mi-a facut asa...

Daca stie cineva ce are astept un sfat... daca nu macar dat cu parerea.

 

Multam

Editat de Danny D.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A...si inca ceva... caut va rog frumos, un manual de raparatie pentru M600 din 95.

Am gasit pe www.manualedereparatie.info dar nu pot sa-l deschid, imi da eroare.

Daca a reusit cineva sa-l ia poate il transforma intr-un alt format si ii da un send pe olardaniel@olar-group.ro sau daniel.olar@mercury360.ro

 

Oricare din adresa le citesc zilnic.

Pleaseeee...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neata monsteristilor

ies la plimbare astazi pt ca am terminat sesiunea de iarna :friends: ,

daca se mai baga cineva sunati-ma si pe mine ca sunt prin cartier pe aici-militari-dr taberei,

cu stima si respect

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...