Jump to content

Recommended Posts

Salutare, a mai avut cineva aceleasi simptome la un monster ? Anume la 3000 - 3500 rpm parca se ineaca, sau parca nu ar mai avea curent cat trebuie. Am mai avut o problema asemanatoare dar la o motocicleta total opusa monsterului - anume honda xr 650r .. care pe la 3-4000 murea -- asta pentru ca intelectul meu m-a impins sa pun curent pe un tahometer de la butonul de on of :( .Problema asta pe ducati monster 750 - 1996 ma depaseste :laugh: , am pus bujii noi . etc si tot asa. consumul este undeva pe la 10/11.

 

merci

Link to post
Share on other sites
  • Replies 15.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, a mai avut cineva aceleasi simptome la un monster ? Anume la 3000 - 3500 rpm parca se ineaca, sau parca nu ar mai avea curent cat trebuie. Am mai avut o problema asemanatoare dar la o motocicleta total opusa monsterului - anume honda xr 650r .. care pe la 3-4000 murea -- asta pentru ca intelectul meu m-a impins sa pun curent pe un tahometer de la butonul de on of :( .Problema asta pe ducati monster 750 - 1996 ma depaseste :laugh: , am pus bujii noi . etc si tot asa. consumul este undeva pe la 10/11.

 

merci

 

Salut!

 

Eu am avut problema asta pe un Monster 600 din 97 si s-a rezolvat prin curatarea totala a carburatoarelor. Oricum senzatia mea este ca nu era nevoie sa desfac total carburatoarele pentru ca eu cred ca erau infundate la intrare si cred ca era suficient doar sa curat partile de la intrarea in carburator (e o situtza intr-un T, daca ai un manual de service o vezi). Asta te scuteste de desfacut total carburatorele ceea ce inseamna ca reduci riscul sa strici ceva. Daca nu merge asa atunci tre' curatate total.

 

Ideea cu innecatul cred e din cauza ca motorul are nevoie de mai multa benzina decat poate carburatorul trage din cauza ca este infundat la intrare.

 

Dupa umilele mele imaginatii cred ca aceasta problema nu apare de la faptul ca carburatoarele de pe Ducati sunt "varza frate si ia-ti o japoneza" ci pentru ca ori benzina e varza la Romania ori filtrele de benzina sunt varza ori vhechi si nu mai filtreaza bine ori ambele.

 

Off-topic 1: am intalnit colegi de sosea cu honda si yamaha care aveau aceeasi problema da' care mi-au spus ca pentru 20% putere (dreacu, nu le mergeau deloc motoarele) in plus prefera sa nu umble, si sa repare chestia mai tarziu ca nu este nici o problema, nu-i deranjeaza. Asta spune multe despre diferenta intre Ducati si restul

 

Off-topic 2: am sunat un mare maestru in carburatoare si l-am rugat sa ma ajute si pe mine cu curatatul ca eu sunt varza si mi-a zis ca poate. La sfarsit m-a intrebat ce motor am si i-am zis ca monster la care el "nu fac carburatoare de italiene, pacat ca nu ai japoneza". I-am spus ca e Mikuni si ca e japonez carburatorul si ca i-l aduc eu desfacut si ca nu are treaba cu motocicleta numa' sa mi-l curete, a stat un pic pe ganduri si totusi mi-a confirmat ca nu repara Ducati. Am apreciat totusi!!!

Edited by tetea
Link to post
Share on other sites
Salutare, a mai avut cineva aceleasi simptome la un monster ? Anume la 3000 - 3500 rpm parca se ineaca, sau parca nu ar mai avea curent cat trebuie. Am mai avut o problema asemanatoare dar la o motocicleta total opusa monsterului - anume honda xr 650r .. care pe la 3-4000 murea -- asta pentru ca intelectul meu m-a impins sa pun curent pe un tahometer de la butonul de on of :( .Problema asta pe ducati monster 750 - 1996 ma depaseste :laugh: , am pus bujii noi . etc si tot asa. consumul este undeva pe la 10/11.

 

merci

 

 

Salut, am si eu aceeasi problema la Monster dar este pe injectie. Nu am o rezolutie deocamdata, dar dupa ce imi rezolva Andu problema o sa te anunt .

Link to post
Share on other sites
Off-topic 2: am sunat un mare maestru in carburatoare si l-am rugat sa ma ajute si pe mine cu curatatul ca eu sunt varza si mi-a zis ca poate. La sfarsit m-a intrebat ce motor am si i-am zis ca monster la care el "nu fac carburatoare de italiene, pacat ca nu ai japoneza". I-am spus ca e Mikuni si ca e japonez carburatorul si ca i-l aduc eu desfacut si ca nu are treaba cu motocicleta numa' sa mi-l curete, a stat un pic pe ganduri si totusi mi-a confirmat ca nu repara Ducati. Am apreciat totusi!!!

 

Ma, da' daca te duceai cu o Honda cu carburi Weber, oare ti le facea? :laugh:

 

In fine, de "maestrii" din-astia mai bine te lipsesti.

 

Vorba aia, doar toata lumea stie ca 'onda e 'onda si Ducati nu-s motociclete.

Link to post
Share on other sites

salutare,

putina lume in seara asta la academie, bun si asa...

in alta ordine de idei, am nevoie cat se poate de urgent de un stander roata spate (model pt monobascula) pt a face o matrita,

pretul este mult sub nivelul pietei,

astept oferte,

multumesc anticipat,

Andrei 0744386482

Link to post
Share on other sites
cam asa arata motoreta in momentul asta....cu tobele alea trebuie sa fac ceva ca nu imi plac....si arata numarul aiurea rau intre ele...

post-6788-1300367796_thumb.jpg

post-6788-1300367804_thumb.jpg

post-6788-1300367810_thumb.jpg

post-6788-1300367818_thumb.jpg

post-6788-1300367825_thumb.jpg

 

DAca ai sti cati cujeau dupa tobele astea care sa si arate asa.. Oricum gusturile nu se discuta si personal zic ca ar merge lasate, dar in niciun caz schimbate.

 

Bafta! si sa ai parte de mobra.

Mesaj completat

DAca ai sti cati cujeau dupa tobele astea care sa si arate asa.. Oricum gusturile nu se discuta, personal zic ca ar mai merge lasate, dar in niciun caz schimbate.

 

Parerea mea este ca ar trebui sa te mobra asa cum e, fara sa te apuci sa bagi bani in ea, doar consumabilele schimbate si multa benzina.

 

Bafta! si sa ai parte de mobra.

Edited by ZaiR
Link to post
Share on other sites
@B28JMP : este normal ca atunci cand pui contactul sa scada voltajul. Alimenteaza luminile de bord, incarca bobinele si alimenteaza circuituele secunare, fara sa primeasca curent de la alternator. Rezulta o scadere in voltajul bateriei.

Ai perfecta dreptate, un mare scurt undeva... dar ia gandeste astfel... daca bobina da scanteie pe blocul motor, care este direct legat de cadru...nu cumva da un curent povitiv pe cadrul pe care este legat firul de negativ?

Se incalzesc firele de care pleaca de la baterie nu cele de pe circuit, asta inseamna ca nu este pe circuitele auxiliare, ci chiar pe cel principal.

 

Se invarte greu din cauza ca exista o pierdere mare de curent, pe traseu, lucru care deviaza curentul necesar invartirii electromotorului SAU un consum mult mai mare, prentru conpensarea unei pierderi, care inseamna ca mananca mai mult curent decat poate sa dea bateria, chiar si noua.

 

Deci...pt. toti cei care m-au ajutat si inspirat in rezolvarea problemei, le multumesc foarte mult, chiar m-au ajutat. Problema era redresorul cu care incercam sa incarc bateria din pacate, dupa ce am schimbat bujii, fise, cabluri (macar asa am mai inoit ceva la mobra) si tot asa facea, m-am gandit sa testez si redresorul care...surpriza! Scotea niste amarati de 5-6V, daramite amperajul necesar sa incarce bateria. Drept urmare saraca baterie a rezistat stoinic neincarcata peste iarna la toate chinurile supuse. Am pornit-o imediat cu clesti trasi de la masina, am lasat-o o juma' de ora sa mearga si de atunci si pana in momentul asta merg bine mersi cu mobra, asfalt uscat sa fie.

 

Apropo...stiti de unde iau si eu o pereche de cauciuce noi sau foarte putin uzate la un pret rezonabil?

Edited by Ghelmeci
Link to post
Share on other sites
fiule, las-o ma mai moale. parca erai in cautare de releu de monster, rait?

 

Nu mai sunt. Ma plimb cu motoreta de cateva zile deja :(

 

La academie n-am putut ajunge ca am lucrat pana la 22. Saptamana trecuta imi luasem liber miercuri ca sa ajung, si m-a lasat releul. Saptamana viitoare iar mi-am luat liber pe miercuri, dar daca ar fi sa ne luam dupa prognoza meteo cica vor fi 3 grade si ploaie. :laugh:

 

Tot raul spre bine, deci. Sau cum e vorba aia de duh (auzita de la un "nea' gigel" care sapa la drumuri): "Mai bine sa-ti fie bine decat sa-ti fie rau.. parerea mea".

Edited by PzKpfW
Link to post
Share on other sites

Pana la urma o sa las tobele asa si sper sa ma obisnuiec cu ele....in alta ordine de idei...trebuie sa imi fac revizia....ce ulei si filtru sa folosesc?aaaa....si cati litri intra in ea....multam

Edited by Alexutza
Link to post
Share on other sites

Salut,

ar cam trebui sa imi vand monsteru...nevoie de bani...imi naste sotia acum prin aprilie :laugh:

deci...2002 injectie...negru...vreo 30.000 km parca...2700 euro...restu mai vorbim pe la academie (care apropos am trecut ieri pe la 6 jumate si nu era nimeni)

telefon: 0723.622.636 patraschkanu@yahoo.com

post-5095-1300961129_thumb.jpg

post-5095-1300961151_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Salutare....

 

Ma intereseaza sa vorbesc cu un posesor de Monster 600 mai vechi de 2000.

Care detine asa ceva (indiferent de oras) va rog sa ma contactati prin PM. Am o rugaminte mica si usor de indeplinit, dar care o sa ma ajute foarte mult.

 

 

Multam.

Link to post
Share on other sites
Kindare, erai azi p la 18.30 la piata presei libere?

Dap, ma-am intalnit cu Sergiu (viitor posesor de m796), pt o intalnire de gradul 1 cu mobra,

dar nu am vazut/auzit niciun ducati, erai cu masina ?

seara buna

Mesaj completat

salutare,

putina lume in seara asta la academie, bun si asa...

in alta ordine de idei, am nevoie cat se poate de urgent de un stander roata spate (model pt monobascula) pt a face o matrita,

pretul este mult sub nivelul pietei,

astept oferte,

multumesc anticipat,

Andrei 0744386482

nu va inghesuiti cu ofertele,

am rezolvat tot prin reprezentanta MTI,

multam :laugh:

Edited by Kindaru
Link to post
Share on other sites

da, eram cu masina :laugh:

ma batea gandu' la un mom dat sa te claxonez, sa te salut, sa ma bag in seama, da' mi-am dat seama ca nu ma stii, si mai rau ma faceam de kko..

Edited by BoogA
Link to post
Share on other sites
trebuie sa imi fac revizia....ce ulei si filtru sa folosesc?aaaa....si cati litri intra in ea....multam

 

Intra aproximativ 3,6L si ti l recomand pe acesta (rosu, gustos si la promotie) sau mai poti opta pentru Motul 4T 10w-40. De filtru nu stiu ce sa zic, pe primul pe care l-am gasit, pe acela l-am luat(atentie : se da cu ulei mansonul de cauciuc si se strange cu mana, cat e posibil).

Edited by ZaiR
Link to post
Share on other sites

nu intra chiar 3,6 litri. depinde de cat de bine stii sa scurgi uleiul vechi. totusi, daca nu ai mai facut-o si nu ai scule, nu te baga. busonul de ulei e pe imbus mare si daca nu ai marimea potrivita risti sa-l rotunjesti si sa nu/l mai poti desface. vezi ca mai ai de desfacut si filtrul intermediar, care si ala e pe niste chei ciudate. deci, daca nu ai trusa de scule moto, nu te baga.

Link to post
Share on other sites

Domnilor si domnitelor,

 

am pacatuit grav! am topit economiile familiei si am dat comanda ferma la un monstru de 796. tot negru si tot cu ABS, ca cel calarit de Kindaru (respecte!). pe post de "alunita" ca sa le deosebim, al meu o sa aiba crash bar-uri. rosi :) acum ma perpelesc pana revin in tara, cam o data cu mobra, in 3-4 saptamani.

 

gata, imi fac cont si pe ducati blog :baldy:

Edited by Serge
Link to post
Share on other sites
si eu am pacatuit si mi-am luat bmw g650 xmoto.

 

Sa va iubiti cu patima, atat pe asfalt cat si prin codrii patriei.

 

Da' ajungi ma cu picioarele la glie? ca am facut si eu un testride in pipera saptamana asta, m-am chinuit sa stau cu varfurile pe jos si parca nu suntem foarte diferiti la inaltime. din cate zicea nea Turcitu, nu este reglabila inaltimea...

Link to post
Share on other sites
si eu am pacatuit si mi-am luat bmw g650 xmoto.

sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km alaturi de gasca monsterista,

asteptam poze

Mesaj completat

Domnilor si domnitelor,

 

am pacatuit grav! am topit economiile familiei si am dat comanda ferma la un monstru de 796. tot negru si tot cu ABS, ca cel calarit de Kindaru (respecte!). pe post de "alunita" ca sa le deosebim, al meu o sa aiba crash bar-uri. rosi :) acum ma perpelesc pana revin in tara, cam o data cu mobra, in 3-4 saptamani.

 

gata, imi fac cont si pe ducati blog :D

 

 

sa fie intr-un ceas bun, sa o stapanesti sanatos multi km,

asteptam poze cu "moto-alunita 796" :)

cat despre ducati blog, grabestete sa-ti faci cont :baldy:

Edited by Kindaru
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...