Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

ne organizam si noi pt o iesire???sambata sau duminica! ;)

 

Io sunt pentru!

 

DAca nu-i adunam si pe mobristii astia, sigur dam o tura pe undeva (sper sa nu dea cu ploaie).

Mesaj completat

BLondo puteai sa iei 848, dar acum nu mai are sens sa vorbim, DIavelul ala este meserie, baga termi pe el si o sa muti semafoarele din loc. mwahaha. Sa o calaresti sanitar.

 

 

Asa am zis si eu..dar avem si pasager :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa am zis si eu..dar avem si pasager ;)

 

daca e vreme frumoasa ma bag

848 e frumos dar parca ii lipseste ambreiajul uscat si oricum eram hotarat sa-mi nu imi iau superbike ... pasagerul blond

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce uitati voi este ca S4 NU este un monster decat la forma, are un motor de sueprbike pe el iar faptul ca iti suge te asigur eu ca nu se va schimba niciodata, paote daca o reglezi mai scade cu 1 L dar nu mai mult.

749 meu ia tot 12 in oras si este pretentioasa chiar si al drum lung, daca o ti in viteze mici de sub 80 consuma 8, la 130 merge cu 6,5. va spun pt k am consum instant pe bord :D

 

asadar, angele scula ta e potentzel grav, dar nah, performanta are tributul ei.

motorul este acelasi la s4r ca si la 996 dar in acelasi timp diferit. rapoarte in cutie diferite, mapatura diversa, iar daca nu ma insel si supapele au diametru diferit. 996 dezvolta 20cp in plus fata de s4r si nu este normal sa consume la fel(in cazul de fata chiar mai mult). ceva este in neregula, sau poate nu! din cate stiu are tobe, filtru, coroana cu doi dinti in plus, daca nu ma insel si pe la centralina ceva... toate astea aduc un plus de putere si inplicit consum marit insa tot mi se pare exagerat. angel, ai impresia ca toci placutele de frana mai repede decat ar fi normal? daca dpdv tehnic si al reglajelor motorul este ok, verifica si starea etrierilor de frana. curata-i la fiecare schimbare de placute. chiar daca atunci cand invarti de roata totul pare ok este posibil sa nu fie. este si asta una din cauzele consumului marit.


  1.  

PS: vecine, ai rezolvat problema cu intrerupatorul de la cric? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar, buna faza inventia cu intrerupatorul de crick.

cati n-am vazut prin oras care scoteau scantei pe asfalt...

 

ce-i drept, bun si sistemul cu arc de pe anticul meu monster ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

luați-vă bre bemveuri dacă vreți consum gigea. exemplu: vaca lui neamuu, motor de 1150, consumă cam 4,5 la sută, viteză de croazieră 120. gs-ul femeii mele ia cam 3,8 la 120. xmoto-ul meu papă cam tot atât. monsterul de 620 îmi lua în jur de 4%, tot la 120 croazieră. toate mobrele astea au evacuări stoc, filtre de aer stock Âşi setări de fabrică.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tetea - mirosul de benzina e clar din evacuare. Dealtfel nu miroase ca benzina de la pompa, e miros de benzina "semi-arsa", si miroase mai cu precadere cand e motorul rece.

 

Carene poate gasesti la tipul care dezmembreaza 749 pe Ducati blog. Cu toate ca cel mai probabil pe alea le-a dat primele. Daca nu, de ce nu e-bay?

 

zar916 - ai sa razi, dar modelul "normal" de 996 (112hp la roata) are mai putina putere decat S4R-ul (117hp la roata). 996S are cu vreo 6 cai in plus (123hp), iar 996R are 18 cai in plus (135hp) - dar ii scoate la aproape 2.000 de ture mai sus :P

 

Stiu ca unul din principalele motivele pentru care versiunile "naked" ale modeleleor sport/supersport scot mai putina putere (si consuma mai putin) e pentru ca au admisia de aer mai redusa. Ori, cum eu am cutia de aer modificata si filtru sport, am impresia ca admisia e oarecum similara cu cea de la 996/998. Deci si consumul ar trebui sa fie tot pe acolo.

 

In fine, pe mine nu ma deranjeaza consumul in sine. Nu sunt un parvenit si nici nu ma scald in bani, dar daca as stii ca motorul merge bine si e in parametrii normali cu consumul pe care il am acum, nu as avea nici o problema cu asta - ma rog, in afara faptului ca am o autonomie ridicola. S-o ia Andu la puricat si sa vedem ce zice...

 

Gixu. - daca testele de la Motociclismo ar fi facute exclusiv in oras, sunt aproape sigur ca exact invers ar arata consumul ;)

 

Si da, recunosc, nu prea ii dau mai mult de a 3-a. Pentru ca nu am unde. Sub 4.000 RPM motorul nu se simte bine. Iar intr-a 4-a la 4.000 ture am o viteza considerabil peste limita citadina legala. Si chiar nu imi place sa merg tare prin oras. Rar trec de 120.

 

blondu_mm - conteaza ca ti-a placut tie. E a ta si tu o sa mergi cu ea. Oricum, avand in vedere ca mergi mult cu pasager, doar intre Diavel si Multistrada aveai practic de ales :D Iar in oras (adica pe unde o sa mergi cu precadere), cred ca Diavel-ul bate MTS.

 

In legatura cu iesirea, eu am zis de la bun inceput ca ma bag. Dar sa fie doar duminica (sambata lucrez) si sa nu ploua!

 

Iar la sfarsit, am o intrebare pentru comunitate. Ce ulei sa bag? Ma refer aici si la marca, si la tip. Motul am tot bagat, parca as incerca si altceva. Mai precis Repsol sau Castrol. a mai incercat careva?

 

In privinta tipului, si avand in vedere ca vine vara, 15W40, 15W50, 20W40 sau 20W50? Sau sa raman la universalul si popularul 10W40?

 

Iar daca e vorba de Motul, care e diferenta dintre "100% sintetic" si "dublu ester"?! Am observat o diferenta de pret intre cele doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ulei sa bag? Ma refer aici si la marca, si la tip. Motul am tot bagat, parca as incerca si altceva. Mai precis Repsol sau Castrol. a mai incercat careva?

 

In privinta tipului, si avand in vedere ca vine vara, 15W40, 15W50, 20W40 sau 20W50? Sau sa raman la universalul si popularul 10W40?

 

Iar daca e vorba de Motul, care e diferenta dintre "100% sintetic" si "dublu ester"?! Am observat o diferenta de pret intre cele doua.

 

Castrol 10W-50 am bagat eu si se aude altfel. Parca e mai silentioasa (vezi ca e promotie la kronaumoto)

 

Diferenta la Motul intre sintetic si dubluester este ca cel de al 2 lea este full sintetic si rezista mai bine la temperaturi inalte. Am un preten 'cioparist' care sustinea ca motorul lui nu se mai incalzeste cu 300V atat de tare cum o facea cu 10W-40...acum..fiecare cu ale lui.

 

 

Decizia iti apartine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angele iti consuma mult mobra pt ca mergi subturat cu ea....ulei bagi de care vrei motul dublu ester e mai bun ptr ca formeaza o pelicula pe piesele interne ale motorului foarte rezistentasi care evita pornirea la sec( vezi ca e problema la motoarele astea derivate din 916...uleiul ajunge la culbutori in 60 de secunde...deci in primul minut mobra merge cam neunsa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de raspunsuri. Am gasit la oferta Motul 300V FACTORY LINE 15W50 (dublu ester). Cred ca-l iau pe asta.

 

Cam in cate ture ar trebui sa merg ca sa nu tin motorul subturat? De obicei schimb pe la 5-6.000, si cand merg agresiv pe la 7.000...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tetea - mirosul de benzina e clar din evacuare. Dealtfel nu miroase ca benzina de la pompa, e miros de benzina "semi-arsa", si miroase mai cu precadere cand e motorul rece.

 

Carene poate gasesti la tipul care dezmembreaza 749 pe Ducati blog. Cu toate ca cel mai probabil pe alea le-a dat primele. Daca nu, de ce nu e-bay?

 

zar916 - ai sa razi, dar modelul "normal" de 996 (112hp la roata) are mai putina putere decat S4R-ul (117hp la roata). 996S are cu vreo 6 cai in plus (123hp), iar 996R are 18 cai in plus (135hp) - dar ii scoate la aproape 2.000 de ture mai sus :)

 

Stiu ca unul din principalele motivele pentru care versiunile "naked" ale modeleleor sport/supersport scot mai putina putere (si consuma mai putin) e pentru ca au admisia de aer mai redusa. Ori, cum eu am cutia de aer modificata si filtru sport, am impresia ca admisia e oarecum similara cu cea de la 996/998. Deci si consumul ar trebui sa fie tot pe acolo.

 

In fine, pe mine nu ma deranjeaza consumul in sine. Nu sunt un parvenit si nici nu ma scald in bani, dar daca as stii ca motorul merge bine si e in parametrii normali cu consumul pe care il am acum, nu as avea nici o problema cu asta - ma rog, in afara faptului ca am o autonomie ridicola. S-o ia Andu la puricat si sa vedem ce zice...

 

Gixu. - daca testele de la Motociclismo ar fi facute exclusiv in oras, sunt aproape sigur ca exact invers ar arata consumul :wacko:

 

Si da, recunosc, nu prea ii dau mai mult de a 3-a. Pentru ca nu am unde. Sub 4.000 RPM motorul nu se simte bine. Iar intr-a 4-a la 4.000 ture am o viteza considerabil peste limita citadina legala. Si chiar nu imi place sa merg tare prin oras. Rar trec de 120.

 

blondu_mm - conteaza ca ti-a placut tie. E a ta si tu o sa mergi cu ea. Oricum, avand in vedere ca mergi mult cu pasager, doar intre Diavel si Multistrada aveai practic de ales :laugh: Iar in oras (adica pe unde o sa mergi cu precadere), cred ca Diavel-ul bate MTS.

 

In legatura cu iesirea, eu am zis de la bun inceput ca ma bag. Dar sa fie doar duminica (sambata lucrez) si sa nu ploua!

 

Iar la sfarsit, am o intrebare pentru comunitate. Ce ulei sa bag? Ma refer aici si la marca, si la tip. Motul am tot bagat, parca as incerca si altceva. Mai precis Repsol sau Castrol. a mai incercat careva?

 

In privinta tipului, si avand in vedere ca vine vara, 15W40, 15W50, 20W40 sau 20W50? Sau sa raman la universalul si popularul 10W40?

 

Iar daca e vorba de Motul, care e diferenta dintre "100% sintetic" si "dublu ester"?! Am observat o diferenta de pret intre cele doua.

nu, nu am sa rad deloc insa faci o eroare!. s4r are 113cai la arbore nu 117 la roata cum spui tu. 996 in jur de 120 iar 996r 135, exact cum ai spus tu insa toate valorile sunt la arbore. acum asta esdte irelevant, era vorba despre consumul motocicletei tale care nu mi se pare deloc ok. eu cu a mea nu am reusit sa trec de 9 niciodata si merg si turat si subturat etc iar in italia litrul nu e mai mare ca in romania si nici benzina diferita, as putea zice chiar mai proasta(vorbesc de insula unde locuiesc)

Editat de zar916
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eugen, eu am luat valorile de pe site de la Ducati. Uite AICI pentru 996 si AICI pentru S4R. Puterea s-ar putea sa fie intr-adevar masurata la arbore insa, cum zici tu.

 

Despre benzina, nu stiu ce sa zic. Traiesc cu impresia ca benzina din Romania e cea mai proasta din toate tarile europene prin care am avut ocazia sa trec. Dar nah, tu traiesti acolo si probabil stii mai bine :wacko:

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eugen, eu am luat valorile de pe site de la Ducati. Uite AICI pentru 996 si AICI pentru S4R. Puterea s-ar putea sa fie intr-adevar masurata la arbore insa, cum zici tu.

 

Despre benzina, nu stiu ce sa zic. Traiesc cu impresia ca benzina din Romania e cea mai proasta din toate tarile europene prin care am avut ocazia sa trec. Dar nah, tu traiesti acolo si probabil stii mai bine :wacko:

http://ducati.com/compare/index.do?op=add&...new_value=false ca sa te trimit si eu tot pe site la ducati. ce scrie la tine in talon? cred ca e cel mai relevant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Datele din taloanele romanesti nu sunt relevante . Am intalnit nenumarate cazuri de masini identice care aveau date diferite in taloane . Din cate stiu eu , Ducati este singurul producator care da puterea la roata , nu la arbore .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Potenza max. all’albero (95/1/CE):

74 kW (101 CV)

al regime di:

8.750 min-1

Coppia max. all'albero (95/1/CE)

92 Nm a 7.000 min-1

Regime max.:

9.000 min-


  1.  

asta este un pasaj din manualul motocicletei mele am luat cu copy/paste pentru ca nu stiu cum sa atasez pagina din manual :wacko: faptul ca ducati e mai miez si da puterea la roata e un zvon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce discutie s-a iscat aici :)

 

Intr-un fel e bine, ca mai invatam si noi cate ceva.

 

Eugen - pai si pe link-ul de comparatie pe care l-ai dat tu, tot la fel zice ;) Uite, am atasat un tabel cu performantele motorului, luat chiar de acolo. In stanga e S4R (117cp), in dreapta 996 (112cp):

 

tabelh.jpg

 

Ah, si uitandu-ma pe acolo am aflat un lucru surprinzator: 996R (ala de 135cp) are de fapt motor de 998 :) :laugh: Inseamna ca primul motor testastretta nu apare pe 998, ci pe 996R.

 

In legatura cu unde e masurata puterea asta - daca e la roata sau la arbore, sincer habar nu am :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta e data de raportul de compresie si gestiunea motorului . Sunt curios sa vad si diferentele de rapoarte din cutie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre oameni, unde drac gasesc eu releu de semnalizare? (pentru Monster); ca-mi pierd mintile si rabdarile.

zau!

mi-i toata mobra buna, numa' semnalele imi pornesc sau se opresc in functie de a denivelari. si - culmea - eu chiar (vreua sa) semnalizez! :wacko:)

 

'eeeeeeeeelp!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai schimbat releul pus de mine , atunci gasesti la orice magazin de piese . E releu de Dacia 1300 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce discutie s-a iscat aici :)

 

Intr-un fel e bine, ca mai invatam si noi cate ceva.

 

Eugen - pai si pe link-ul de comparatie pe care l-ai dat tu, tot la fel zice ;) Uite, am atasat un tabel cu performantele motorului, luat chiar de acolo. In stanga e S4R (117cp), in dreapta 996 (112cp):

 

tabelh.jpg

 

Ah, si uitandu-ma pe acolo am aflat un lucru surprinzator: 996R (ala de 135cp) are de fapt motor de 998 :) :laugh: Inseamna ca primul motor testastretta nu apare pe 998, ci pe 996R.

 

In legatura cu unde e masurata puterea asta - daca e la roata sau la arbore, sincer habar nu am

996 este scos din discutie, s4r are sub el motorul de la 996s iar s4rs motorul de la 996r de 998 testasreta. modelul 2005 are intr-adevar 117 cai insa tu ai modelul 2004 in legatura cu discutiile iscate... las ca iti fac bine, am inteles ca a nins in tara, neste discutii pe forum cred ca iti priesc :wacko:

Editat de zar916
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca se refera la Mada, care a fost ieri la salon cu Coco & co.

 

hondarul - nu bag mana in foc, dar stiu ca e vorba de un Monster S4. Si avand in vedere ce am auzit despre motocicleta aia, are cel mai probabil Termignoni pe ea (cu silencer-ele scoase).

 

In alta ordine de idei, e casatorita si are o fetita :laugh:

 

 

Hey....

 

Doamne da uriciosi mai sunteti......tztztzt........"canapeaua matrimoniale"????....." ce te-a impresionat evacuarile motorului sau evacuarile ducatistei"???? :wacko: ...e casatorita si are si o fetita????hellooooo....a intrebat si omul.....in loc sa fiti mandri cu soundul Ducati care se face remarcat mereu......

Da asa e, eu eram cu Coco&co la salon..... :) ...ce ai auzit tu de S4 al meu??? ;) cu Termignoni ai dreptate asa e.....exact din alea sunt evacuarile....

In alta ordine de idei.....abia astept sa se faca frumos afara sa ne vedem miercurea la academie....si sa facem si noi mai multe iesiri....

V-am pupat, asfalt uscat si aveti grija de voi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mada,

 

imi fac mea culpa, eu am fost marlanul cu comentariile fixate pe evacuari...da' era omul prea pornit sa dea de urma celei care l-a impresionat puternic si nu era deloc clar ce l-a impresionat mai mult!

 

ei, am si eu o veste buna, a venit mobra! saptamana viitoare cand ma intorc in tara o iau acasa sa-i pun numere frumoase si sa o scot pe strasse - ete ca si rimeaza! asa o sa pot veni si eu la academie calare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mada,

 

imi fac mea culpa, eu am fost marlanul cu comentariile fixate pe evacuari...da' era omul prea pornit sa dea de urma celei care l-a impresionat puternic si nu era deloc clar ce l-a impresionat mai mult!

 

ei, am si eu o veste buna, a venit mobra! saptamana viitoare cand ma intorc in tara o iau acasa sa-i pun numere frumoase si sa o scot pe strasse - ete ca si rimeaza! asa o sa pot veni si eu la academie calare.

 

 

Buna, buna.....bravo, ma bucur pt tine ca ti-a venit motorul.....

 

EEEE....nu-i problema de comentarii....oricum m-am distrat.....parca erati niste tatici care-si apara fetele cand vin golanii dupa ele acasa....=))

 

Stai linistit ca am vb cu "hondarul" si mi-a spuns ca a fost impresionat de soundul evacuarilor...de atitudinea mea decenta...ca de obicei cei cu o asemenea bijuterie de motor se fac cunoscuti , auziti si simtiti in trafic altfel.....adica cu figurile de rigoare....deci sunt safe.... :laugh: :wacko:

 

Abia astept sa ne vedem la academie si la plimbari lungi....mai ales.

Asfalt uscat si aveti grija de voi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei, am si eu o veste buna, a venit mobra! saptamana viitoare cand ma intorc in tara o iau acasa sa-i pun numere frumoase si sa o scot pe strasse - ete ca si rimeaza! asa o sa pot veni si eu la academie calare.

 

super tare !

baga mare cu actele si hai la intalnire :wacko:

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...