Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mi-a tras si mie rossi o mazgalitura pe casca de imi vine sa o sterg

dami o mie daca nu iti place :)))))macar ptr efortuzl care lai depus sa ajungi la semnatura lui...bafta

 

asa asa baieti luati va la harta ca era prea liniste :))))

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoreta mea se opreste la relanti. Asta la rece. Toarce putin si se opreste. Idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am pb cu ea. hai la SMS si discutam aici

 

Ti-am vazut statusul pe FB, mai bine veneai la Bikers, vedeam si meciul :)

 

cele mai evidente probleme ar fi benzina de slaba calitate sau relanti prea mic. eu am patit ambele.

 

Relantiul de unde-l reglez la Ducati? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa asa baieti luati va la harta ca era prea liniste :))))

 

nu i mai instiga!! :D

 

@ adidas :

 

Nu incerca sa reglezi ceva pentru ca o vei strica si va ajunge pe mainile lui Andu/Cristi.

Fa-i un plin cu benzina de 98 si curata-i cu spray admisia. Cu siguranta ii vei rezolva problema.

 

:cheers:

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys....intre detaliile mecanice si tehnice, viu si eu cu o propunere si o intrebare:

- s-a vb ieri la Academie de o iesire duminica....Cheia sau Siriu....cine este pentru sa se anunte pt a vedea cati suntem.

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am citit pe Ducati.ms, problema poate fi de la senzorul TPS sau ECU. La multi s-a rezolvat prin inlocuirea ECU cu DP ECU. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu i mai instiga!! :D

 

@ adidas :

 

Nu incerca sa reglezi ceva pentru ca o vei strica si va ajunge pe mainile lui Andu/Cristi.

Fa-i un plin cu benzina de 98 si curata-i cu spray admisia. Cu siguranta ii vei rezolva problema.

 

:cheers:

parerea mea e ca nu rezolvi nimica cu benzina de 98 aia oricum e o vrajeala de 2 lei si din cate stiu eu nu face bine nici la moto cel mai elegant o rezolvi la doctoru andu sau cristi...bafta

 

nu i mai instiga!! :D

 

@ adidas :

 

Nu incerca sa reglezi ceva pentru ca o vei strica si va ajunge pe mainile lui Andu/Cristi.

Fa-i un plin cu benzina de 98 si curata-i cu spray admisia. Cu siguranta ii vei rezolva problema.

 

:cheers:

eu zic ca laandu sau cristi o rezolvi cel mai elegant...bafta

uuups problema de net nu am vrut asta

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care are adresa lui andu? sa trag o fuga pana la el

 

Carfix Team S.R.L.

Str. Preciziei nr. 34B, sector 6,

Bucuresti, CP 062202

Tel: + 40 21 319 50 90

+ 40 37 276 80 84

Fax: + 40 21 319 50 91

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carfix Team S.R.L.

Str. Preciziei nr. 34B, sector 6,

Bucuresti, CP 062202

Tel: + 40 21 319 50 90

+ 40 37 276 80 84

Fax: + 40 21 319 50 91

ms mult. nu am mai ajuns. motoreta mea nu stiu ce are, dar nu mai are putere. i-am luat compresia, verificat bobine, bujii....

 

cred ca Chip-ul sau senzorul TPS. azi ii schimb si filtrul de benzina, desi nu cred ca e el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A trecut cineva de la Hornet 600 la Monster 600? :unsure:

 

Le-am încercat pe amândouă înainte sa-mi iau primul Monster (eram chitit pe monstru, dar am vrut sa vad "ce pierd").

 

In oraș și pe curbe e mai fun monstrul: accelerează mai bine de jos, e mai îngust, mai jucăuș. La drum întins (sau ma rog, dacă îți place sa mergi cu 180 în oraș), avantajul de putere al Hornet-ului se simte, iar motorul te îmbie la turații, unde se simte el bine. Pe 600/620, dacă mergi constant la 7-8000 ture, simți vibrații (fecventă înaltă) pană în creier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o diferenta cat china intre mobre. Monsterul de 600 se aude frumos, are o bicicleta misto si niste frane pe masura, arata cel mai bine, dar la capitolul putere e muuult sub Hornet.

 

Si la capitolul comfort sta pe minus.

 

Dupa cum a spus cineva mai sus, daca sari de la 95 cai la 55-60 o sa fii destul de dezamagit.

 

Angel, tu erai la inceput. Cineva care stie deja ce sa ceara de la o mobra, se plictiseste instant de Monster, ma refer la cel de 600-620.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...