silvik1313 Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 Intrebare, am inteles ca Ducati e mai special si de la vibratii trebuie sa am grija la suruburi , dar am o problema ciudata, era sa pierd unul din suruburile care intind lantul de pe axul spate, sa ma astept sa se desfaca si axul sau doar trebuie sa ii dau cu ceva lipici la surub Daca mergi la unul dintre mecanicii pe care ti i-a recomandat Madalina cu siguranta nu o sa pierzi nici lantul nici roata. In principiu toate suruburile se strang cu cheie dinamometrica si cele importante se marcheaza cu vopsea. Ulterior trebuie numai sa verfici periodic ca toate semnele sunt la locul lor. Da,eu mi-am pierdut motorul+2 gagici:))=)) Inseamna ca aveau piulitele... slabe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 Intrebare, am inteles ca Ducati e mai special si de la vibratii trebuie sa am grija la suruburi , dar am o problema ciudata, era sa pierd unul din suruburile care intind lantul de pe axul spate, sa ma astept sa se desfaca si axul sau doar trebuie sa ii dau cu ceva lipici la surub da asa e e bine sa verfici o data la ceva timp suruburile la noi mai e o problema multe gropi si multe denivelari astea ajuta la probleme de genul...ce ti sa intamplat tie sa mai intamplat si la altii tre doar sal verifici si sal stargi usor nu f tare...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albert's Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 (editat) Azi am schimbat anvelopele..din ce am obs.nu s-au comportat "ciudat" inca..sper sa ramana asa.. Poze cu Jucaria mea:X Editat Iulie 7, 2012 de albert's Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 depinde de experienta care o ai, dar nu ai sa iti dai tu seama asa usor de cat e de afectata ciclistica. se simte intradevar, dar nu asa tare. numai daca esti genu care se da mai mult pe capat decat pe mijloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albert's Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Apropo de anvelope,voi ce presiune folositi pe fata/spate ? Sau acum trebuie sa folosesc altceva schimbandu-mi anvelopele:-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Apropo de anvelope,voi ce presiune folositi pe fata/spate ? Sau acum trebuie sa folosesc altceva schimbandu-mi anvelopele:-? asta depinde de gume. in general cam 2.2 fata, si 2.4 spatele. depinde pt cum le folosesti. la mine de ex folosesc 1.5-1.7 spatele si 1.9-2.1 fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albert's Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 asta depinde de gume. in general cam 2.2 fata, si 2.4 spatele. depinde pt cum le folosesti. la mine de ex folosesc 1.5-1.7 spatele si 1.9-2.1 fata. Pai la gumele de mai sus din poze,merg mult in oras,momente scurte de acceleratie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Eu cu am 0.1-0.2 in plus fata de cat scrie in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Pai la gumele de mai sus din poze,merg mult in oras,momente scurte de acceleratie ... cred ca 2.2 fata si 2 spatele ar fi ok. parerea mea e sa incerci mai multe presiuni. te duci in benzinariile MOL sau OMV unde au compresoarele alea si poti sa o ajustezi tu. alimentezi de cate 10-20lei, te mai plimbi apoi faci iar. nu pot sa iti dau cu exactitate ce presiune sa folosesti, in general se calculeaza in functie de guma, de modul de exploatare, de kg tale, de temperatura de afara..... dar cred ca 2.2 sau 2.4 fata cu 2.0-2.2 spatele ar fi cel mai ok. in regim de turing poti sa mai ridici presiunea. in regim sport o mai cobori. Eu cu am 0.1-0.2 in plus fata de cat scrie in manual. eu cu aceleasi valori dar spre minus. acum cu D211 trebuie sa respect presiunea ca dupa ce se incalzesc pare instabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Azi am schimbat anvelopele..din ce am obs.nu s-au comportat "ciudat" inca..sper sa ramana asa.. Poze cu Jucaria mea:X de obicei cand schimbi gumele uzate cu altele noi prima reactie ar trebui sa fie gen "uaaau,super" a ta este "mda, nu se comporta ciudat"... e de inteles reactia ta cu gumele alea de 180. presiunea din cauciucuri se verifica cu cauciucurile reci si oscileaza in functie de greutatea ta, pasager, bagaje... doar pilot 2.1-2.3 fata si 2.2-2.4 spate. pilot+pasager 2.4-2.6 fata si2.5-2.7 spate. aceste valori se aplica la "dimensiunile recomandate". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Buna ziua. AM devenit si eu proaspat posesor de Monster. an 2000 cap 750cc. dar am o problema trage foarte greu parca merge in un singur piston, da o bujie miam dat seama ca e dusa si plus de asta filtru de benzina era plin plin de rugina apa pana si un gandacel.Faza ciudata e ca a fost la revizie in Bucuresti la reprezentanta acum o luna la fostul proprietar. Maine am sa schimb acestea doua ar putea fi si alte probleme?. multumesc a da aceasta este motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Buna ziua. AM devenit si eu proaspat posesor de Monster. an 2000 cap 750cc. dar am o problema trage foarte greu parca merge in un singur piston, da o bujie miam dat seama ca e dusa si plus de asta filtru de benzina era plin plin de rugina apa pana si un gandacel.Faza ciudata e ca a fost la revizie in Bucuresti la reprezentanta acum o luna la fostul proprietar. Maine am sa schimb acestea doua ar putea fi si alte probleme?. multumesc a da aceasta este motocicleta. problema poate fi din filtre. in general filtru de benzina(patita de mine) bujiile si ele ar fi una din probleme. schimba filtrele toate si apoi vezi iar. verifica bujiile si injectoarele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 filtre? dar cate sunt. am dat doar de unul mare chiar sub rezervor. urmeaza pompa de vacuum si apoi pompa de benzina acea hexagonala mai departe nu am mers. Ca simtome nu sta la relanti porneste greu si se intinde foarte greu la drum un top speed 100,Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 pai ai un singur filtu de benzina, ai filtrele de aer ce trebuie curatate/schimbate, apoi mai ai injectoarele infundate. astea ar trebui verificate. spre ex la mine a fost filtrul de benzina. acceleram si pleca foarte foarte incet. top speed era pe la 180-200 cu greu. din ce zici, nu ii vine benzina(adica filtru infundat) daca ai cum, anuleaza-i filtrul pt o proba. vezi dferenta. cand acelerezi pe loc, cum urca acceleratia? are o intarziere sau urca instantaneu? la mine ii dadeam sprituri si imi dadea rateuri si pe toba si in carburatoare. nu mai venea benzina cand trebuia si bubuia mereu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 exact asa face da rateuri si bubuiuri. mulumesc mult maine am sa rezolv astea sa vad ce se intampla. si injectoarele unde se afla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Buna ziua. AM devenit si eu proaspat posesor de Monster. an 2000 cap 750cc. dar am o problema trage foarte greu parca merge in un singur piston, da o bujie miam dat seama ca e dusa si plus de asta filtru de benzina era plin plin de rugina apa pana si un gandacel.Faza ciudata e ca a fost la revizie in Bucuresti la reprezentanta acum o luna la fostul proprietar. Maine am sa schimb acestea doua ar putea fi si alte probleme?. multumesc a da aceasta este motocicleta. Sa o stapanesti sanatos, ma crezi ca era sa o cumpar eu ? Cand am dat telefon zisese tipul ca tocmai ce a fost data cu cateva ore inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 pe carburatoare gasesti injectoarele. dar intai rezolva problema filtrului de benzina. pare cea mai sigura simtoma. p injectoare foloseste un aditiv de curatat injectoarele. eu dupa ce am schimbat filtu de benzina, m-am speriat de propria motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 (editat) exact asa face da rateuri si bubuiuri. mulumesc mult maine am sa rezolv astea sa vad ce se intampla. si injectoarele unde se afla? nu pare a fi pe injectie. din ce an este? acum am vazut anul. nu mai cauta injectoarele ca nu ai sa le gasesti. Editat Iulie 8, 2012 de zar916 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 in cazul asta ii trebuie o sincronizare a carburatoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexdimi Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Buna ziua. AM devenit si eu proaspat posesor de Monster. an 2000 cap 750cc. dar am o problema trage foarte greu parca merge in un singur piston, da o bujie miam dat seama ca e dusa si plus de asta filtru de benzina era plin plin de rugina apa pana si un gandacel.Faza ciudata e ca a fost la revizie in Bucuresti la reprezentanta acum o luna la fostul proprietar. Maine am sa schimb acestea doua ar putea fi si alte probleme?. multumesc a da aceasta este motocicleta. din poze imi dau seama ca are MIV GP ? vroiam si eu sa mi le iau. sper sa te vedem pe la academie sa aud si eu cum toarce motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 (editat) Acum ca mi-am facut introducerea,poate primesc si eu un sfat in legatura cu anvelopele.. Stock am 160/60-17 spate si 120/60-17 fata... Am gasit de curand un set Bridgestone 130/70 fata si 185/55 spate..Intrebarea mea este: pot sa montez astea noi fara sa am probleme?(ca si dimensiuni de incadrare merg) Te deranjeaza atat de rau ca ai un cauciuc subtire pe spate? sau trebuia schimbat.. 1. Astea cu anvelopele,o sa le incerc..cel putin 100-200 km..ceva viraje ..dar nu o sa ma dau foarte tare.. 2. Iar cu filmul..tocmai la asta ma refeream ..o sa iau pe cineva sa ma filmeze din spate.. Ms.de sfat. Acum ai simtit diferenta intre modelul de 160 in comparatie cu cel de 180? O sa ai probleme cu ciclistica ( o sa fie mai bombate anvelopele )...daca esti echilibrist nu e nici o problema ( zic din auzite - peronal merg pe stock ). E o mare diferenta intre cele 2 cauciucuri, personal 160 pe spate mi a placut mai mult decat 180. Editat Iulie 9, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctorucuducati Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 (editat) de obicei cand schimbi gumele uzate cu altele noi prima reactie ar trebui sa fie gen "uaaau,super" a ta este "mda, nu se comporta ciudat"... e de inteles reactia ta cu gumele alea de 180. presiunea din cauciucuri se verifica cu cauciucurile reci si oscileaza in functie de greutatea ta, pasager, bagaje... doar pilot 2.1-2.3 fata si 2.2-2.4 spate. pilot+pasager 2.4-2.6 fata si2.5-2.7 spate. aceste valori se aplica la "dimensiunile recomandate". Pai el nu a pus gume noi....Nu vezi ce opinci obosite a pus????...plus 180 ala pe spate care e groaznic la monsterul de 600 Hai ca am fost rautacios. Editat Iulie 9, 2012 de doctorucuducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 exact asa face da rateuri si bubuiuri. mulumesc mult maine am sa rezolv astea sa vad ce se intampla. si injectoarele unde se afla? Are dreptate Eugen: M750 a avut injecție doar din 2002. Tu ai două carburatoare Mikuni. Mergi cu ele la sincronizat - și ar fi de preferat să schimbi ambele bujii odată. Azi am schimbat anvelopele..din ce am obs.nu s-au comportat "ciudat" inca..sper sa ramana asa.. Poze cu Jucaria mea:X Nu poți să ai încă termeni de comparație. Bagă-te pe curbe cu gumele astea, apoi pune-ți 160. O să simți sigur diferența. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Salutare, Pt ca lucrurile frumoase trebuie pregatite din timp ma gandeam in felul urmator : O iesire de 2 zile a DesmoRiders Romania in WEEKEND-UL 4 / 5 AUGUST pe cele mai frumoase drumuri de pe la noi ( Transalpina si Transfagarasan ) Traseul ar fi asa : Sambata seara sa facem oprire la Sibiu ( in functie de numarul de participanti ma pot ocupa eu sa gasim o cazare ieftina si frumoasa cu loc de parcare pt moto, vb sa ne pregateasca o masa mare , bineinteles daca ne vom strange ) Pentru deplasare exista 3 variante : 1. Varianta de a merge in grupuri de cate 3 maxim 4 ( si intalnirea pe traseu in diverse puncte pe care le stabilim inainte ) 2. Varianta de a merge in grup, atatia cati ne vom strange ( dar aici din punct de vedere mers va trebui sa impunem reguli stricte de deplasare, , persoana care va sta prima si va impune viteza maxima , cand se depaseste, stie traseul .etc) Am vazut duminica pe cei de la HOG si am ramas masca atunci cand am vazut ca erau 14 insi in grup pe DN1. Daca ei pot cu siguranta putem si noi! 3. Varianta de a merge fiecare pentru el si intalnirea la cazarea de la Sibiu - Aici este valabil pentru cei care sunt mai "teribilisti" cu viteza , se pricep mai bine sa se dea pe curbe etc. Regula generala a iesirii este - " SA NE SIMTIM BINE SI SA NE INTOARCEM SANATOSI ACASA" asa ca cei care nu vor sa respecte anumite reguli de grup sa voteze pentru varianta 3. Sincer, imi doresc sa optam pentru varianta 2 . Chiar daca va fi nevoie sa mergem ca niste batranei , ESTE MAI SAFE si din experienta WDW2012 este mai frumos. Postati si voi aici cine este interesat si sa voteze pe ce varianta de deplasare doreste . Voi face eu o centralizare, cu cazarea sa vorbesc sa caut cele mai ieftine variante, etc. Va salut P.S : de asemenea pana atunci, sper sa venim cu o mica schimbare a imaginii clubului ( masuri luate de Blondu' - am dat in lucru la creatie ) si sa finalizez filmul de WDW2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Salutare, (...) E foarte bună inițiativa cu organizarea din timp. Am doar două remarci de făcut: Nu suntem HOG (nici ca nivel mediu de xp, nici ca ritm, nici ca stil) și va fi greu să ne descurcam în cârd mare. Părerea mea Transfăgărășan pentru mine e exclus: am fost anul trecut și e dezastru între Vidraru și Curtea de Argeș: cratere peste tot, un chin (și-mi vine greu să cred că l-au reparat între timp...). Propun mai bine retur pe Cheia/Siriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.