Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

buna. am o posibila problema. la vreo 3000 de ture se aude un clancanit in motor. ceva gen cricheti de la bicicleta dar mult mai rar. si pe masura ce cresc turatia nu se mai aud. Ar fi vreo problema revizia a fost facuta la ducati in Bucuresit cred ca imi ziceau baieti de acolo daca era vreo problema.?

Daca nu vrei sa mai acel zgomot, inlocuieste foaia primara cu una mai mica. Facem schimb?

 

M-am hotarat sa vand bicicleta :

Ducati Monster M600

*fabricatie 10.2001

*600 cmc

*31 200 km-reali

*anvelope fata-spate-set BridgeStone Battlax, schimbate recent-uzura 10% -DOT 2010 fata si DOT 2011 spate

*furtune ambreiaj+frana racing

*ulei Motul 5100+filtru aer+filtru ulei schimbate la 05.07.2012(ofer factura de schimb)

*accept orice proba/test autorizat

*Adusa personal din italia la data de 15.03.2012

*Detin toate actele necesare inmatricularii,se pot lua numere rosii,trebuie traduse doar actele.

Pret 1350 E usor negociabil !

Anvelopa aia de pe spate cred ca mai are 10%, se vede cu ochiul liber ca trebuie schimbata.

Uleiul pus este cel mai prost, daca puneai macar un 7100 4T 10-40 poate mergeai cu el 5000km. Pe acesta l-ai pus cumva cu gandul la bani?

 

Pretul e mare, in Italia motocicleta nu face mai mult de 7-800E.

 

Bafta la vanzare sau la numarul km.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca nu vrei sa mai acel zgomot, inlocuieste foaia primara cu una mai mica. Facem schimb?

 

 

Anvelopa aia de pe spate cred ca mai are 10%, se vede cu ochiul liber ca trebuie schimbata.

Uleiul pus este cel mai prost, daca puneai macar un 7100 4T 10-40 poate mergeai cu el 5000km. Pe acesta l-ai pus cumva cu gandul la bani?

 

Pretul e mare, in Italia motocicleta nu face mai mult de 7-800E.

 

Bafta la vanzare sau la numarul km.

 

Sunteti ca tzatzele unii dintre voi,eu nu am cerut pareri despre motor,uleiul este unul bun,nu am stat cu gandul la bani cand l-am schimbat,e ulei recomandat de "unii ducatisti de aici",daca esti amabil,da-mi un link cu una de 7-800 sute din italia..ca doar esti baiat "destept" ;) !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica foaie primara?

DAP :)

 

Sunteti ca tzatzele unii dintre voi,eu nu am cerut pareri despre motor,uleiul este unul bun,nu am stat cu gandul la bani cand l-am schimbat,e ulei recomandat de "unii ducatisti de aici",

Tu nu ai cerut dar noi suntem o comunitate si nu dorim ca viitorii posesori sa fie prost informati despre un bun cunoscut. Vrei sa-mi ceara posibilul propietar o parere despre mobra in mom vanzarii si sa ti spun in fata parerea despre bunul tau??!?

 

Din pacate pentru cei ca tine, toti viitorii posesori de Ducati vor primi pareri despre alte bucati aflate la vanzare pe piata.

 

Fa-o calumea si nu-i mai injura pe cei ce-ti dau niste sfaturi utile.

 

daca esti amabil,da-mi un link cu una de 7-800 sute din italia..ca doar esti baiat "destept" ;) !

 

Ti-a pus icsu un link mai sus, nu stiu cum vrei s-o dai.. dar din pretul cerut mai scade 150-200E.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da man,am inteles ce vrei sa zici,dar alea de la link,sunt 98-99-00 fabricatie cu km gramada la bord..asa ca nu cred ca e un pret mare,sau nu mai punem si transportul de acolo pana aici..sincer cred ca e chilipir la banii astia..+ca stiu cum merge motorul..,iar asta cu stikerele le-am pus acum 2 zile,avem o zgaraietura pe rezervor,si imi statea in gat.Bafta.si ms de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ducatisti:)

Are cineva idee cum pot desface ceasurile din bord, pentru a schimba becurile? imi e frica sa il fortez pentru ca nu stiu sistemul de deschidere..mai exact ma refer la plasticul care tine gemuletul

multumesc

 

Salutare ducatisti:)

Are cineva idee cum pot desface ceasurile din bord, pentru a schimba becurile? imi e frica sa il fortez pentru ca nu stiu sistemul de deschidere..mai exact ma refer la plasticul care tine gemuletul

multumesc

 

Gata,am reusit...nu trebuia scos gemuletul:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant...ce ghidon ati folosit de ducati streetfighter?

 

 

un ghidon de super moto,

 

 

avem mari proble la instalatia electrica, speram sa o rezolvam si sa putem incepem procesul de cosmetizare, a fost si mai este foarte mult de munca, insa rezultatul este extraordinar cu mult peste asteptari

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))dap ca de obicei intalatia electrica este problematica...multa rabdare :)

rectific interesant ca idee dar estetic mai e mult pana departe nu prea se leaga acolo niste treburi

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ce probleme ar fi la partea electrica, ca doar o mutati (in cazul in care baza e 999) daca e combinatie cu ce tine de 848 si pe electrica... atunci da, e buba,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))dap ca de obicei intalatia electrica este problematica...multa rabdare :)

rectific interesant ca idee dar estetic mai e mult pana departe nu prea se leaga acolo niste treburi

Sa-ti vand un secret, nu te apuca de estetic pana nu ai parcurs cel putin 1000 de km fara probleme cu o motocicleta modificata radical, altfel arunci banii pe fereastra, la anu, la salon o vei vedea in toata splendoarea ei alaturi de alte 4 vedete inca nearatete publicului, vom demonstra ca dintr-o motocicleta banala se poate face ceva care sa te fac sa visezi, cu costuri orecum reduse. ;)))

 

 

 

 

pai ce probleme ar fi la partea electrica, ca doar o mutati (in cazul in care baza e 999) daca e combinatie cu ce tine de 848 si pe electrica... atunci da, e buba,

 

am mutat bateria, centrala si releul de incarcare in codita, el original era in lateral fata, a mers ceva timp dupa care BUM, avem nevoie de un electrician foarte priceput pentru a gasi problem, in caz contrar vom face o intalatie electrica de la zero pentru acest model

 

Acesta este urmatorul proiect, dar mai este mult pana departe

 

135 hp, low rider style, evacuare mandla, full ohlins, jante marchesini

 

post-66504-0-60763800-1343587700_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-ti vand un secret, nu te apuca de estetic pana nu ai parcurs cel putin 1000 de km fara probleme cu o motocicleta modificata radical, altfel arunci banii pe fereastra, la anu, la salon o vei vedea in toata splendoarea ei alaturi de alte 4 vedete inca nearatete publicului, vom demonstra ca dintr-o motocicleta banala se poate face ceva care sa te fac sa visezi, cu costuri orecum reduse. ;)))

 

 

 

 

 

 

am mutat bateria, centrala si releul de incarcare in codita, el original era in lateral fata, a mers ceva timp dupa care BUM, avem nevoie de un electrician foarte priceput pentru a gasi problem, in caz contrar vom face o intalatie electrica de la zero pentru acest model

ms de secret dar ptr mine nu era un secret ar trebui sa stii ca partea estetica nu inseamna doar vopsea dupa cum am spus stiu ce inseamana sa modifici o motoreta si te inteleg f bine cu elctrica asa ca spor la lucru :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms de secret dar ptr mine nu era un secret ar trebui sa stii ca partea estetica nu inseamna doar vopsea dupa cum am spus stiu ce inseamana sa modifici o motoreta si te inteleg f bine cu elctrica asa ca spor la lucru :friends:

te asteptam pe la noi cu un sfat ceva constructiv sa ne zici pe unde ar mai trebui sa umblam :makeout:

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil se refera la pinionul de atac, iartal pe zair el a ramas la biciclete :bounce:

ala, ala.. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mutat bateria, centrala si releul de incarcare in codita, el original era in lateral fata, a mers ceva timp dupa care BUM, avem nevoie de un electrician foarte priceput pentru a gasi problem, in caz contrar vom face o intalatie electrica de la zero pentru acest model

cunostinte pe partea de electrica detin cat de cat pt ca asta mii scolarizarea, doar ca dar nu cine stie ce pt ca nu am lucrat asa mult si mai ales pe auto/moto. dar in italia, cand m-a lasat releul nu am cedat, ci ar reusit sa o fac. nu a fost greu, dar electricienii de la Ducati Misano mi-au zis: iti dam releu dar il montezi tu ca noi nu garantam. si nici acasa cand au aparut probleme nu am cedat (probabil ai vazut ca nu aveam stare cand umblau baietii la motor)

am mai facut de la zero partea electrica a unei motociclete, dar model vechi. si totul cu doar o foaie in fata pe care era o schita nu prea detaliata. mai am cateva lucrari.

 

acu ca sa revenim, nu am inteles mai exact ce a facut BUM. teoretic voi doar ati mutat instalatia prin prelungirea de cabluri... practic nu stiu ce ati facut pt ca o neatentie poate aparea oriunde. iar cum cineva zicea.... neatentia a fost drumul spre catastrofa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sambata viitoare este plecarea.

 

Revin cu un mail pe marti cu mai multe detalii?

 

Ni te alaturi? :)

 

:cheers:

mi-ar placea dar cred ca nu, din motive ce nu depind de mine. incerc sa ajung miercuri la academie si vorbim. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare pentru posesorii de monster mai vechi, la voi porneste motorul daca este lasat cricul ? Chiar si la N ? Eu daca nu ridic cricul e ca si moarta, la 2 service-uri ( nu ducati e drept ) mi-au zis ca am ceva la electric fiindca ar trebuii sa plece pe N :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cricul are un senzor ce nu permite pornirea cand e lasat si ti-l poate anula un electrician sau chiar tu daca te pricepi, de aceea nu-ti permite sa pornesti motorul, ca sa nu uiti sa-l ridici si sa pleci cu el lasat. E adevarat ca de obicei la alte motoare poti porni cu cricul lasat daca este pe N dar nu si la monster :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati Bucuresti vinde din stoc si pe comanda motociclete noi.

 

La sectiunea fotografii pudeti vedea lista de preturi pe anul 2012 si poze informative ale modeleleor aferente.

 

Va asteptam la sediul nostru din Sos. Giurgiului 23A, km.9 Bucuresti

 

0728 382 284

 

 

 

motocicleta este noua, motocicleta de showroom, garantiie. se pote vedea la sediul Ducati din Sos. Giurgiului 23A, km.9 Bucuresti-Jilava, jud. Ilfov

 

0728 382 284

 

 

 

la pretul de 11272 EURO

 

pretul este cu tva

post-69039-0-44172100-1343640230_thumb.jpg

post-69039-0-31073700-1343640339_thumb.jpg

post-69039-0-68778400-1343640347_thumb.jpg

post-69039-0-07043800-1343640357_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...