silvik1313 Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Eu am bagat undeva la 13L dupa ce am ramas in pana prostului. 2L la sticla si inca 11 si un pic la pompa, dupa ce am mers vreo 3 km pana la benzinarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Eu am bagat undeva la 13L dupa ce am ramas in panaprostului. 2L la sticla si inca 11 siun pic la pompa, dupa ce am mers vreo 3 km pana la benzinarie. Am auzit asta și la Sergiu (S2R800). Deși rezervoarele de plastic au cu 1L mai putin, probabilcă e prost plasat tirantul de benzină. 13L de la gol la plin mi se parefoarte puțin. Oficial, rezervoarele de plastic au 14L (dintrecare 3L rezervă), iar cele metalice au 15L (dintre care 3.5L rezervă). Carburațiile au rezervor de 16L (3L rezervă). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mocanupetre Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 ma am eu, am vreo 3 de toate cred. cu 2 si 3 faze. trebuie doar sa vb cu ai mei sa le caute, pozeze......te pot ajuta de ceva eu am nevoie de releul cu doua faze. am urcat o poza cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 eu am nevoie de releul cu doua faze. am urcat o poza cu el. da, asta e modelul. am sa ii pun pe ai mei sa faca o poza si o sa ti-o trimit. lasa-mi pe PM o adresa de mail unde sa pun pozele. daca stiam, ieri dimineata am fost la bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 (editat) @Pzkpf, ce legatura are bascula cu intretinerea motorului? Daca e monobrat are si alte cheltuieli? Cam tot ce e legat de monobraț e mai scump. În primul rând kit-ul de lanț. Apoi, ca să cureți acel lanț, să-l întinzi și să ai acces la etrierul spate ai nevoie de stander de monobraț - care este și el mai scump. Scoaterea roții spate (deși, paradoxal, mai ușor accesibilă față de o basculă normală) este mai complicată și nu se poate face la orice service (cu atât mai puțin la tine în garaj). Ca să nu mai spun că modelele până în 2010 veneau fără aripă spate - necesară dacă mergi des cu mobra. Aftermarket nu este decât de carbon: 150€. Dacă faci deci un calcul la sfârșit de sezon, bascula monobraț este mai scumpă, da. Editat August 23, 2012 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Tin sa va anunt ca monsterul meu 620 si-a gasit noul proprietar, Radu ("pettas" pe forum), e incepator, dar un om f ok care sunt convins ca o sa se bucure de el cel putin cat m-am bucurat si eu si va aprecia ce are de oferit Ducati in comparatie cu alte motoare. Cu alte cuvinte e pe maini bune si pt mine personal asta conteaza. Cel mai probabil va intra si in grup, asa ca bun venit Radu, cati mai multi km fara incidente si traditionalul asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Cam tot ce e legat de monobraț e mai scump. În primul rând kit-ul de lanț. Apoi, ca să cureți acel lanț, să-l întinzi și să ai acces la etrierul spate ai nevoie de stander de monobraț - care este și el mai scump. Scoaterea roții spate (deși, paradoxal, mai ușor accesibilă față de o basculă normală) este mai complicată și nu se poate face la orice service (cu atât mai puțin la tine în garaj). Ca să nu mai spun că modelele până în 2010 veneau fără aripă spate - necesară dacă mergi des cu mobra. Aftermarket nu este decât de carbon: 150€. Dacă faci deci un calcul la sfârșit de sezon, bascula monobraț este mai scumpă, da. Sunt mai scumpe piesele pentru motocicletele care au bascula monobrat .... Dar lant "dedicat" pentru monobrat nu exista. Sunt mai scumpe daca le cauti dupa model, e adevarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pettas Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 (editat) Tin sa va anunt ca monsterul meu 620 si-a gasit noul proprietar, Radu ("pettas" pe forum), e incepator, dar un om f ok care sunt convins ca o sa se bucure de el cel putin cat m-am bucurat si eu si va aprecia ce are de oferit Ducati in comparatie cu alte motoare. Cu alte cuvinte e pe maini bune si pt mine personal asta conteaza. Cel mai probabil va intra si in grup, asa ca bun venit Radu, cati mai multi km fara incidente si traditionalul asfalt uscat ! Mulțumesc, Doru, salutare tuturor, e primul meu post pe forum (că n-am îndrăznit să grăiesc fără picamăr) dar promit să-mi fac temele pe măsura Monstrului. Am uitat să te întreb, are un nume sau îl botezăm acum? Editat August 25, 2012 de pettas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 Am uitat să te întreb, are un nume sau îl botezăm acum? Are un nume, Monster 620 i.e. In primul rand nu mi-a dat niciodata prin cap sa-l botez, in al doilea, sincer, nu ma pot gandi la alt nume mai potrivit decat cel pe care l-a primit de la Ducati In concluzie .. feel free sa-l batezi cum vrei, doar e al tau acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 (editat) Se referea la un nickname ... sau un alint pentru Monstrulet. Bafta cu Monstrul si sa ai grija de el. Editat August 25, 2012 de DAFWAY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 Se referea la un nickname ... sau un alint pentru Monstrulet. Stiu .. glumeam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pettas Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Bafta cu Monstrul si sa ai grija de el. ms, ms! Stiu .. glumeam Eu de fapt ma refeream la botez si cautam un pretext Dar daca-i gasim un nick il pun pe numar si dau o bere. Gata, am deschis competitia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Eu de fapt ma refeream la botez si cautam un pretext Dar daca-i gasim un nick il pun pe numar si dau o bere. Gata, am deschis competitia! Pentru bere nu e niciodata nevoie de pretext ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 S4 e diferit de M 900. S4 are acelasi motor ca Ducati 916, racit pe lichid iat M 900 e racit pe aer. Motorul il gasesti si pe 900 ss si are vreo 30 de cai in minus fata de S4. S4 are 106 cai (parca) iar M 900 vreo 75. S4 e mai scump la intretinere. Nu cauta Monster ieftin, cauta monster bun, intretinut. Musai pe injectie(sfatul lui Andu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Mulțumesc, Doru, salutare tuturor, e primul meu post pe forum (că n-am îndrăznit să grăiesc fără picamăr) dar promit să-mi fac temele pe măsura Monstrului. Am uitat să te întreb, are un nume sau îl botezăm acum? Buna si bine ai venit printre noi! ma bucur din suflet pt Doru ca a lasat monstruletul pe maini bune si ca in acest fel este linistit sufleteste si ma bucur si pt tine....ai facut o alegere buna si sper sa iti aduca cel putin tot atea bucurii si satisfactii cate i-a adus lui Doru. Sa te bucuri de el, sa aveti parte de drumuri frumoase si "safe" impreuna si sa nu uitam de clasicul salut "ASFALT USCAT"! ...ca si nick name....."Blacky" sau " Black Desmo"(doar o sugestie...pt ca tot ai lansat concursul) Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 ) de ce bre? E o chestie de viitor, si nu foarte apropiat...mai mananc o paine astea sunt doar curiozitati de ale mele legate de moto, vreau sa stiu cat mai multe. Mie mi s-a parut ca monsterurile (cel putin astea mici) nu au nici un reglaj la amortizoare. esti prea inalt pentru monster din pacate !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Sa-mi trag palme, de asta chiar ca uitasem... Ms Gixule, in nici un caz Monster pe carb, de asta intrebasem de 620 i.e. Dar cum a spus si John mai sus, nu am luat in calcul dimensiunile mele, si pe Monster nu m-am urcat pana acum...ca idee, am 1.90/1.91 da mititel mai esti motane. varianta ar fi sa stai in genunchi ) sau sa incerci un ST sau Multistrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 (editat) Sa-mi trag palme, de asta chiar ca uitasem... ..nu am luat in calcul dimensiunile mele, si pe Monster nu m-am urcat pana acum...ca idee, am 1.90/1.91 Atunci poti sta linistit ca nu te vei bucura de niciun monster. Ia-ti un SS si monteaza-i farul de pe monster Editat August 27, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Una bucata meltean, din ciclul "Japonezele sunt cele mai tari, iti iei una si ramai fara bani de adidasi", vi-l prezentam pe gigel din imagine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Pe asta nici slapar nu-l poti numi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=bnVEH3IenAM http://www.youtube.com/watch?v=0eGa10ma5ZQ http://www.youtube.com/watch?v=QlzU_jz-NBg To be continued .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Una bucata meltean, din ciclul "Japonezele sunt cele mai tari, iti iei una si ramai fara bani de adidasi", vi-l prezentam pe gigel din imagine.... Era macar la mare sau in Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 si daca va uitati bine, se ducea sau venea si de la victima nevinovata. cum pot astia sa mearga asa frate? eu am incercat in slapi, si nu am reusit nici sa bag in viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 cum pot astia sa mearga asa frate? eu am incercat in slapi, si nu am reusit nici sa bag in viteza. Simplu, e scuter deghizat in motocicleta si scuterist deghizat in .. el ) Sunteti iar carcotasi, sunt zeci de explicatii posibile, poate a fost omu la piscina si i-au furat bashchetii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Era in fata la Cotroceni, la semafor am plecat pe drum drept catre podu basarab, noi in masina aveam cam 80-90 si el se departa de noi facand slalom printre gropi.....mare specimen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.