Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Sunt mai scumpe piesele pentru motocicletele care au bascula monobrat ....

 

Dar lant "dedicat" pentru monobrat nu exista.

 

Sunt mai scumpe daca le cauti dupa model, e adevarat.

pai dap si eu am fost mirat dar mam gandit ca poate din cauza pinionului de la roata ca e un pic altfel daca nu gresesc in rest ce sa fie :bounce: ...oricum sunt curios de pret si dif intre ele...bafta

 

Tin sa va anunt ca monsterul meu 620 si-a gasit noul proprietar, Radu ("pettas" pe forum), e incepator, dar un om f ok care sunt convins ca o sa se bucure de el cel putin cat m-am bucurat si eu si va aprecia ce are de oferit Ducati in comparatie cu alte motoare. Cu alte cuvinte e pe maini bune si pt mine personal asta conteaza.

 

Cel mai probabil va intra si in grup, asa ca bun venit Radu, cati mai multi km fara incidente si traditionalul asfalt uscat !

haha bv doruuu inca un monsterist ce bine...creca in ultima luna sa format o mare mare armata de monsteristi care o sa ne inghita pe noi restul de ducatisti :)))...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tin sa va anunt ca monsterul meu 620 si-a gasit noul proprietar, Radu ("pettas" pe forum), e incepator, dar un om f ok care sunt convins ca o sa se bucure de el cel putin cat m-am bucurat si eu si va aprecia ce are de oferit Ducati in comparatie cu alte motoare. Cu alte cuvinte e pe maini bune si pt mine personal asta conteaza.

 

Cel mai probabil va intra si in grup, asa ca bun venit Radu, cati mai multi km fara incidente si traditionalul asfalt uscat !

 

Mulțumesc, Doru, salutare tuturor, e primul meu post pe forum (că n-am îndrăznit să grăiesc fără picamăr) dar promit să-mi fac temele pe măsura Monstrului.

Am uitat să te întreb, are un nume sau îl botezăm acum?

beer.gif

Editat de pettas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat să te întreb, are un nume sau îl botezăm acum?

 

Are un nume, Monster 620 i.e. :)

 

In primul rand nu mi-a dat niciodata prin cap sa-l botez, in al doilea, sincer, nu ma pot gandi la alt nume mai potrivit decat cel pe care l-a primit de la Ducati :)

 

In concluzie .. feel free sa-l batezi cum vrei, doar e al tau acum ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bafta cu Monstrul si sa ai grija de el.

 

ms, ms!

 

Stiu .. glumeam ;)

 

Eu de fapt ma refeream la botez si cautam un pretext :)

 

Dar daca-i gasim un nick il pun pe numar si dau o bere. Gata, am deschis competitia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S4 e diferit de M 900.

 

S4 are acelasi motor ca Ducati 916, racit pe lichid iat M 900 e racit pe aer. Motorul il gasesti si pe 900 ss si are vreo 30 de cai in minus fata de S4.

 

S4 are 106 cai (parca) iar M 900 vreo 75.

 

S4 e mai scump la intretinere.

 

Nu cauta Monster ieftin, cauta monster bun, intretinut. Musai pe injectie(sfatul lui Andu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc, Doru, salutare tuturor, e primul meu post pe forum (că n-am îndrăznit să grăiesc fără picamăr) dar promit să-mi fac temele pe măsura Monstrului.

Am uitat să te întreb, are un nume sau îl botezăm acum?

beer.gif

 

 

Buna si bine ai venit printre noi! ma bucur din suflet pt Doru ca a lasat monstruletul pe maini bune si ca in acest fel este linistit sufleteste si ma bucur si pt tine....ai facut o alegere buna si sper sa iti aduca cel putin tot atea bucurii si satisfactii cate i-a adus lui Doru. Sa te bucuri de el, sa aveti parte de drumuri frumoase si "safe" impreuna si sa nu uitam de clasicul salut "ASFALT USCAT"! :moto:

...ca si nick name....."Blacky" sau " Black Desmo"(doar o sugestie...pt ca tot ai lansat concursul) :cheers:

Ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) de ce bre? E o chestie de viitor, si nu foarte apropiat...mai mananc o paine :P astea sunt doar curiozitati de ale mele legate de moto, vreau sa stiu cat mai multe. Mie mi s-a parut ca monsterurile (cel putin astea mici) nu au nici un reglaj la amortizoare.

esti prea inalt pentru monster din pacate !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi trag palme, de asta chiar ca uitasem...

 

 

Ms Gixule, in nici un caz Monster pe carb, de asta intrebasem de 620 i.e. Dar cum a spus si John mai sus, nu am luat in calcul dimensiunile mele, si pe Monster nu m-am urcat pana acum...ca idee, am 1.90/1.91

da mititel mai esti motane.

varianta ar fi sa stai in genunchi :)) sau sa incerci un ST sau Multistrada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi trag palme, de asta chiar ca uitasem...

 

 

..nu am luat in calcul dimensiunile mele, si pe Monster nu m-am urcat pana acum...ca idee, am 1.90/1.91

 

Atunci poti sta linistit ca nu te vei bucura de niciun monster. Ia-ti un SS si monteaza-i farul de pe monster ;)

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una bucata meltean, din ciclul "Japonezele sunt cele mai tari, iti iei una si ramai fara bani de adidasi", vi-l prezentam pe gigel din imagine....

 

Era macar la mare sau in Bucuresti :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca va uitati bine, se ducea sau venea si de la victima nevinovata.

 

cum pot astia sa mearga asa frate? eu am incercat in slapi, si nu am reusit nici sa bag in viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum pot astia sa mearga asa frate? eu am incercat in slapi, si nu am reusit nici sa bag in viteza.

 

Simplu, e scuter deghizat in motocicleta si scuterist deghizat in .. el :))

 

Sunteti iar carcotasi, sunt zeci de explicatii posibile, poate a fost omu la piscina si i-au furat bashchetii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Puteti arunca in mine cu pietre acum :)

 

Orice critica e binevenita cat timp e constructiva ;)

 

1. de orientarea camerei iti poti da seama DUPA ce filmezi. Din pacate nu aveam display-ul la mine ..

2. Ce intelegi tu prin FOARTE prost ? Dupa mine asta ar fi fost daca era orientata spre cer :) .. e pe casca, capul se misca, ploua, trebuia sa fiu atent la multe ..

3. fastforwardu este ca sa nu irosesc timpul celui care se uita, inca odata, daca nu ai observat, PLOUA ! Stii cum se merge pe "frumusetea de traseu" pe ploaie ? ffff incet si mai ales ffff plictisitor, deci .. fff enervant pentru privitori. De inteles, intelegi traseul, mai ales pentru cine nu a fost deloc .. cam asta era ideea.

4. frumusetea de traseu a fost stricata de vreme nu de filmarea mea ! Am vrut sa nu filmez deloc, dar daca tot aveam camera .. am zis de ce nu, iar spatiul de pe card nu ma costa nimic, e al meu :)

5. astept o filmare de la tine sa vad cum se face .. Nu vreau sa te superi pe mine dar intentia filmului nu e sa castige vreun premiu, it's just for fun ;)

 

6. camera avea capacul de ploaie (inchis) fapt pentru care sunetul e captat f prost, mai sunt si picaturile de ploaie de pe lentila pe care sincer n-am reusit sa le fac sa nu se aseze de care oricum nu pre vezi nimic cateodata, plus din cauza vremii nu prea aveai ce sa vezi ..

7. Cand oi prinde vreme buna o sa am unghiul potrivit, capacul deschis o sa merg intr-un ritm placut de vizionat si voi putea folosi coloana sonora termignoni ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=ObUSLNEPoBk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu doar mi-am exprimat o parere, nu vreau sa te critic sausa te ironizez.

 

N-am inteles gresit doar ca esti carcotas si parerea ti-ai exprimat-o cam agresiv si cam in necunostinta de cauza .. si asta ma deranjeaza.

 

Cum am zis, nu aveam display-ul asa ca nu puteam sa ma opresc sa verific cat de bun e unghiul.

 

Camera trebuia orientata doar un pic mai sus, nu am filmat bordul, roata din fata sau cerul .. deci cam exagerat acel "FOARTE prost". Ploua, si sincer chiar daca l-as fi avut tot nu as fi facut asta. Unghiul era relativ bun pt drum drept, problema e ca la urcare si pe un drum gen transalpina se schimba datele problemei .. in plus vezi 15 m in fata pentru ca de f multe ori atat e de vazut ;)

 

Si noi am fi preferat o vreme care sa ne permita sa vedem peisajul .. dar nu prea a fost asa, cum am zis, filmul e facut pt ca tot aveam camera la mine ..

 

Daca as fi lasat pe normal, filmul ar fi avut o ora si ceva de mers ca melcul pe ploaie, chiar daca era orientata camera un pic mai sus tot nu vedeai mare lucru din cauza vremii, asta tot incercam sa-ti explic ..

 

Daca vrei iti dau originalul si poti sa vezi fiecare metru in timp real, atunci sa vezi cum o sa apreciezi fast forward-ul ;)

 

Ideea e ca tu aveai alte asteptari de la numele filmuletului, si noi aveam alte asteptari de la "soare in toata tara", nu e vina nimanui ca a plouat si nici noi n-am reusit sa ne dam cum am fi vrut, nici filmul nu a iesit cum trebuie si nici tu nu ai vazut f clar traseul ..

 

Oricum, oricat de carcotas ai fi, din toate filmuletele mele din tura asta iti faci o impresie destul de detaliata asupra transalpinei (pe ploaie ! ).

 

 

In concluzie, problema mea e atitudinea, vorbeste altfel si ti se va raspunde altfel, cum spuneam, critica e buna cand e constructiva dar cand e agresiva e altceva ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am mers cativa km prin oras cu un pasager mai fara treaba, si cand s-a dat jos din spate... mi-a dat cu picioru peste semnalizare (dreapta spate) si ... acum e rupta. :)

Are cineva chestia aia de sustinere.. dintre semnal si codita?

 

multam fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haide omule sa nu mai fim PIZ.DE. Va rog eu:))

 

Asta-i de k.kt la INTERNET, ca tonul si abordarea pot fi gresit interpretate....

 

 

Uite ca aici suntem deacord :)

 

Tocmai din cauza asta am vrut sa clarific ;)

 

Transalpina e faina, dar pe ploaie, ca orice drum de altfel, e oribil, nu mai conteaza nici privelistea nici curbele, nici nimic. Eu unul n-am prins-o pe vreme buna decat cu masina pana acum, deci si eu tanjesc dupa traseul asta pe soare.

 

Problema e cu bucatile in lucru, care dupa cum se vede in celalalt filmulet sunt destul de multe. Pe uscat poate nu e atat de grav, dar pe ploaie e un cosmar. In schimb bucata spre Sebes (incepand de la benzinaria aia mica unde am oprit) e geniala, cateva zeci de km de asfalt perfect aderent, fara gropi, curbe largi si vizibilitate suficienta pentru dat tare. Din pacate pe portiunea aia camera a ales sa nu porneasca .. ca doar de, Murphy n-a trait degeaba :)) Portiunea aia a fost cea mai faina din tot traseul .. nu mai era urcare, unghiul ar fi fost mai bun si aveam in fata 2 moto cu care mergeam tare la unison .. o placere ..

 

Oricum, nu s-a terminat sezonul si paote o mai prindem anu asta, daca nu .. pana la anu poate se mai termina lucrarile si atunci chiar ar fi un super traseu.

 

Si cu asta am terminat cu polemica :) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PREZENTARE CONCURS

 

Concurs Dafway Editia I 2012.

 

Cu ocazia aniversarii varstei de 1 an, Echipa Dafway a pregatit pentru iubitorii de motociclete Ducati un concurs care se va desfasura incepand de Luni, 27.08.2012 si se finalizeaza Duminica, 23.09.2012.

 

 

TEMA CONCURSULUI

 

Participantii la concurs pot alege maxim doua din urmatoarele teme:

1. O poza in care prezinta relatia lui cu motocicleta;

2. Un filmulet realizat personal in care isi prezinta motocicleta;

3. O idee de logo pentru Dafway realizat de mana sau digital care poate sa contina sau nu cuvantul “DAFWAY”;

4. Un desen pentru rezervor realizat de mana sau digital. Poate sa fie folosit pe post de tank pad sau pur decorativ, amplasat pe orice zona a rezervorului. Se mentioneaza locul aplicarii desenului pe rezervor;

5. O idee de motocicleta (Concept) care poate fi dezvoltata de firma Dafway pentru pasionati. Participantii trebuie sa prezinte un proiect elaborat, cu note explicative, care trebuie sa contina imagini despre cum va arata motocicleta in sine din cel putin 2 unghiuri. Castigatorul va participa si va fi implicat direct in realizarea motocicletei. Schitele pot fi realizate de mana sau digital;

6. Un obiect decorativ si/sau functional, piesa, ornament realizat din componente moto Ducati (Care nu se mai folosesc sau sunt deteriorate). De exemplu: Mandla a realizat un suport pentru carti de vizita dintr-un etrier spate Brembo.

 

Este necesar ca fiecare piecare participant, fiind primul eveniment de acest gen, sa-si exprime ideea despre locatia unde ar trebui sa se desfasoare intrunirea, respectiv decernarea.

 

Pozele trebuie sa aiba rezolutia minima de 1024x768 si filmuletul de maxim 2 minute.

 

 

PERIOADA DE DESFASURARE A CONCURSULUI

 

27.08.2012 - 10.09.2012 – Inceperea concursului, inscrieri, primirea lucrarilor via e-mail (concurs@dafway.ro);

11.09.2012 – 17.09.2012 – Inceperea votarilor si aparitia lor pe pagina de facebook unde se va desfasura concursul prin votare (like-uri) dar nu va fi decizional (daca poza / proiectul nu va coincide cu tema concursului);

18.09.2012 – Desemnarea castigatorilor pe baza voturilor si anuntarea lor;

23.09.2012 – Inmanarea premiilor incepand cu ora 16:00. In cazul in care vremea este nefavorabila, inmanarea premiilor va avea loc Duminica, 30.09.2012

 

 

DETALII CONCURS

 

 

Participantii pot folosi orice software pentru dezvoltarea imaginilor respectiv editarea filmarilor.

Extensiile pot fi .jpeg .jpg .bmp .

Castigatorii vor fi anuntati telefonic si prin e-mail, iar lucrarile lor for fi postate pe site-ul nostru www.dafway.ro

Fiecare participant are dreptul la doua teme din cele enumerate;

Odata cu trimiterea lucrarii, se mentioneaza si locatia sugerata pentru desfasurarea intalnirii.

 

 

PREMII

 

Locul I – Un schimb de ulei, filtru, cosmetizare si test drive cu fiecare motocicleta pe care echipa Dafway o detine;

Locul II – Un schimb de ulei, filtru si test drive cu doua motociclete;

Locul III – O cosmetizare si test drive cu o motocicleta.

 

PREMIU SPECIAL – Aceleasi ca Locul I. Decizia o va lua Echipa Dafway, castigator fiind cel care a facut una dintre cele 6 teme si ne-a placut cel mai mult chiar daca nu a iesit pe cele trei locuri castigatoare.

 

Motociclete care vor fi prezente la locul de decernare a premiilor:

- Ducati Monster 620

- Ducati Monster 695

- Ducati Monster 1000DS

- Mandla 912

- Mandla 999

 

 

CONDITII DE PARTICIPARE

 

Pot participa urmatoarele categorii de persoane:

 

- Motociclisti care au Ducati;

- Motociclisti care nu au Ducati dar vor sa-si achizitioneze unul.

 

 

CONDITII DE INSCRIERE

 

- Telefonic la 0764.872.999;

- E-mail (obligatoriu) la concurs@dafway.ro

 

Necesar pentru inscriere:

- Nume complet

- Numar de telefon

- Serie de buletin

 

 

 

PENTRU ORICE INTREBARE, NELAMURIRE SAU DETALII NU EZITATI SA NE CONTACTATI LA CONCURS@DAFWAY.RO

 

cleardot.gif

post-66504-0-70402000-1346141827_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...