ZYB Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Mno...ciudat ca eu am vorbit cu el la telefon acum 10 minute si a zis ca nu stie si nu are actele la indemana, in fine multumesc pentru ajutor baieti, mi-am spulberat visul de monster alb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NePlace Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Hau bau hau,sunt ele fetele rele.Mancaceas am ramas fara baterie.Dar pana maine o pornesc.Am si eu o dilema schimbam in leva in vama?Accepta bulgarii euro la pompa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladimirOctavian Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Crazy aia in stea nu ii de la Rizoma ? http://www.rizoma.com/universal/mixed/zdm036/en?MOTO=50412156-50462984-R Placa nu e misto. Sunt alea decupate in stea. Avea una Eugen (zar916) ca am vrut-o eu, dar a uitat sa o ia. E mult mai estetică. Capacul de sticlă am inteles ca se face negru. Cauta unul decupat. Dat nu-ti recomand din carbon, am avut si cand mi-a căzut motoru, mi-a rupt ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Hau bau hau,sunt ele fetele rele.Mancaceas am ramas fara baterie.Dar pana maine o pornesc.Am si eu o dilema schimbam in leva in vama?Accepta bulgarii euro la pompa? Da, ar trebui sa schimbam la vama. Anul trecut cand am fost stiu ca nu au primit euro. Sau exista varianta de a plati cu cardul sau sa scoti leva din Veliko in caz ca ai nevoie sa cumperi ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NePlace Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Multumesc. Da, ar trebui sa schimbam la vama. Anul trecut cand am fost stiu ca nu au primit euro. Sau exista varianta de a plati cu cardul sau sa scoti leva din Veliko in caz ca ai nevoie sa cumperi ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Ca tot n-am mai postat de ceva timp.. mi-am adus aminte de ce =))Ne vedem la academie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 c`mon ... really ... voi chiar sunteti seriosi ... halal spirit motociclistic. sincer vi s-a urcat firma la cap, AVEM DUCATI ... cine mai are? nu sunt eu vreun veteran in ale motociclismului dar cred ca o parte din voi ar trebui sa isi aduca aminte cum au fost si ei cand s-au suit prima oara la coarnele unui motor. Vi se pare ca va stirbeste careva faima de DUCATISTI. Bine ca v-ati nascut voi invatati. Sincer nu imi pare rau ca nu mi`am luat ducati si nu am incercat sa intru printre voi, si daca mi`as fi luat cred ca de fiecare data cand va vedeam pe strada ma ascundeam ca mi-ar fi fost rusine sa am asa "preteni". PS: petite, nu-ti pune crash`uri pe motor ca sunt urate ... ah si sa nu uit, nu purta casca ca si aia e pt oameni urati si faci BRANDU` de rusine PS2: din pacate printre voi exista si oameni care merita mai mult, sper doar sa nu se transforme si ei. Esti in plus, atat pot sa-ti spun. Iti recomand sa bagi in continuare Km cu motorul. Ducati nu are 4 Q, sunt doar niste motoare frumoase, iar frumusetea trebuie respectata. De faptul ca tu nu-ti iei X sau Y mobra pt ca...I don't give a fuck. Ma indoiesc ca intereseaza pe cineva. Daca nu-ti convine raspunsul, incearca aceiasi tactica si pe topicul de HD, alte "mizerii" supraapreciate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
integrale_awd Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 "Pe bune acum? Drumul ala este usor si drept L-am facut de 4 ori anul trecut - drumul ala are santuri cauzate de camioane... In momentul in care vrei sa faci o depasire, trebuie sa fii foarte atent sa nu te fure / arunce pe contrasens , care ghici ce ? vin alte camioane.... Pe mijloc are nisip, praf, canal in asfalt... iti fuge de nu iti dai seama ce se intampla... Nu vreau sa continui pt ca ar trebui sa pierd peste o ora sa insir toate pericolele acelui drum. Vad ca s-au cam agitat apele pe aici... Voi stiti mai bine... Din pacate , nu prea am vazut confirmari / doritori de participare la plimbare ( bineinteles , cu cateva exceptii - monsteristule' te asteptam cu mare drag, mada care din pacate nu poate ajunge ) Ca sa va faceti o idee pana acum suntem : Eu cu gabik Blondu' Feli Ar fi bine sa va anuntati daca veniti sa stim si noi cum ne organizam... Vroiam chiar sa rezervam o masa in Veliko, dar la nr asta de participanti vedem ce gasim la fata locului. Andrei bre, eu vin si din cate am vorbit acum 2 ore cu Doru, vine si el. Vorbesti prostii, eu am "chiuretat" tobele la ST si se auzeau fantastic. Pot sa spun ca se auzeau mai bine decat multe tobe aftermarket. Partea proasta era ca nu mai puteau fi remontate DB-urile, ele fiind taiate cu aparatul de sudura. Baietii stiu cum se auzeau, aveau un bass si un ton...awwww. Mi-as cumpara ST-ul inapoi doar pentru sunet te rog sa recitesti ce am scris eu si sa imi reconfirmi ca am vorbit prostii. Acea mica parte a frazei, 'fara sa le distrugi', se referea la o operatie ce nu poate fi inversata in mod normal. multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Ce te face sa crezi ca nu am priceput? Doar pentru ca nu accept orbeste ce imi spun diverse persoane, fara o argumentatie logica si coerenta, nu inseamna ca nu pricep. Am vorbit si cu persoane avizate, care au fost de acord cu mine ca acele elemente sunt utile. Nu vreau sa imi impopotonez inutil motocicleta. "Culmi motociclistice inalte de civilizatie si progres, recte excursia la Veliko"? Pe bune acum? Drumul ala este usor si drept. Da, poate fi obositor sa il faci dus-intors intr-o zi, mai ales pentru incepatori, cu asta sunt de acord. Dar cred ca exagerezi! Am inteles ce a zis Andrei, consider ca mi-a dat niste sfaturi utile. Dar sa stii ca ma preocupa acumularea de km si experienta, tocmai de aceea caut sa merg in cat mai multe ture. Credeam ca pot gasi si printre voi persoane care sa inteleaga asta... Nu sunt o pitzi, care gata, si-a luat motor si se crede cea mai smechera! Imi pare rau daca v-am lasat impresia asta! Stai linistit, n-o sa va mai deranjez de acum incolo! Numai bine tuturor! Daca ignori mesajul transmis si te legi doar de formulare nu o sa intelegi nimic. Hai sa iti zic mai simplu: excursia la Veliko nu este pentru tine momentan. Eu cand eram mai mic eram fericit cand ma trimiteau aia mai mari dupa tigari si scapam cu mingea netaiata, acum se pare ca s-au inversat rolurile. Nu este vorba de elitism sau autosuficienta cum sugereaza colegul Zven, este vorba de organizarea prioritatilor, proverbialul car inaintea boilor, lucru care tie iti lipseste. Am muste pe geaca cu mai multi km pe motor decat tine si nu comenteaza atat, ba chiar stau linistite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Vorbesti prostii, eu am "chiuretat" tobele la ST si se auzeau fantastic. Pot sa spun ca se auzeau mai bine decat multe tobe aftermarket. Partea proasta era ca nu mai puteau fi remontate DB-urile, ele fiind taiate cu aparatul de sudura. Baietii stiu cum se auzeau, aveau un bass si un ton...awwww. Mi-as cumpara ST-ul inapoi doar pentru sunet imi poti spune si mie cum le-ai modificat?ce ai taiat mai exact? Merci! Eroarea nu a mai aparut la urmatoarea pornire. Nu ma agit, insa eram si eu curioasa sa aflu ce inseamna si ce a provocat-o... din cate stiu eu ,e un senzor care, atunci cand cazi cu motorul, sa-ti opreasca motorul. cu siguranta de la acel senzor este ,mai ales daca zici ca ai inclinat mult motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 http://www.ebay.co.uk/itm/400427706218?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649 Ca sa dai 100 eur pe un set de oglinzi zgariate/belite,doar ca scrie Rizoma pe ele...nu stiu, plm.... de aceiasi parere sunt si eu. dar fiecare cu ce-i place. Drumul ala este usor si drept. Da, poate fi obositor sa il faci dus-intors intr-o zi, mai ales pentru incepatori, cu asta sunt de acord. Dar cred ca exagerezi! Am inteles ce a zis Andrei, consider ca mi-a dat niste sfaturi utile. Dar sa stii ca ma preocupa acumularea de km si experienta, tocmai de aceea caut sa merg in cat mai multe ture. Credeam ca pot gasi si printre voi persoane care sa inteleaga asta... Nu sunt o pitzi, care gata, si-a luat motor si se crede cea mai smechera! Imi pare rau daca v-am lasat impresia asta! Stai linistit, n-o sa va mai deranjez de acum incolo! Numai bine tuturor! ) Mia, nu stiu cum sa incep si sa-ti raspund cat de cat. dar, drumul probabil o drept si usor(parerea ta) dar un factor important in siguranta ta este TRAFICUL. nu stiu cat de lung e incat sa te oboseasca intr-o zi, pe o motocicleta ca a ta. baietii nu exagereaza, ci incearca sa-ti dea niste sfaturi,atat pentru plimbarea in grup cat si pentru siguranta ta(care e cea mai importanta) anu trecut am iesit si eu cu ei, plimbare de grup. la prima oprire, baietii m-ai luat la rost(pe drept) stilul meu de mers nu se pupa cu al lor si faceam greseli de acolodare pt mersul in grup. am inteles, m-am conformat regulamentului si toti am ajuns intregi. sper sa nu deranjez pe nimeni, dar poate baietii ti-au explicat cazul baiatului de anu trecut cu Diavel. poate ca ei nu-si doresc inca o experienta de asta. eu nu sunt in tara, ca as te-as fi scos la plimbare incat sa acumulezi km. mi-ar face timp si pt asta, desi nu mi-ar fi indemana sa merg in pas cu tine. eu iti recomand spre ex sa iei pe cineva mai cumpatat, sa-i pui de ex de 50lei penzina. ii zici ca-i faci cinste cu benzina de banii astia, doar sa iesiti incet la plimbare, sa te acomodezi cu motorul si traficul. si nu deranjezi pe nimeni aici, esti binevenita oricand. dar inainte de toate ar trebui sa lasi incapatanarea acasa si sa bagi in casca ce-ti spun baietii. cat de siguranta motocicletei, cred ca eu, Sinner ti-am explicat mult prea bine atunci ce iti este bun pe motor. dar bineinteles tu decizi ce montezi. Crazy aia in stea nu ii de la Rizoma ? http://www.rizoma.com/universal/mixed/zdm036/en?MOTO=50412156-50462984-R nu neaparat. cauta pe Ebay. sincer la estetica, rosul ala in stea e demential. eventual seibile negre si suruburi de titan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Esti in plus, atat pot sa-ti spun. Iti recomand sa bagi in continuare Km cu motorul. Ducati nu are 4 Q, sunt doar niste motoare frumoase, iar frumusetea trebuie respectata. De faptul ca tu nu-ti iei X sau Y mobra pt ca...I don't give a fuck. Ma indoiesc ca intereseaza pe cineva. Daca nu-ti convine raspunsul, incearca aceiasi tactica si pe topicul de HD, alte "mizerii" supraapreciate. nu am zis ca motoreta este supraapreiciata, am zis doar ca unora li s-a suit la cap. Si da frumusetea trebuie respectata, dar uneori ai nevoie de putin ajutor la inceput, sincer daca ii pui una alta ca sa te protejezi pe tine si motorul nu cred ca e o crima asa de mare. Daca ignori mesajul transmis si te legi doar de formulare nu o sa intelegi nimic. Hai sa iti zic mai simplu: excursia la Veliko nu este pentru tine momentan. Eu cand eram mai mic eram fericit cand ma trimiteau aia mai mari dupa tigari si scapam cu mingea netaiata, acum se pare ca s-au inversat rolurile. Nu este vorba de elitism sau autosuficienta cum sugereaza colegul Zven, este vorba de organizarea prioritatilor, proverbialul car inaintea boilor, lucru care tie iti lipseste. Am muste pe geaca cu mai multi km pe motor decat tine si nu comenteaza atat, ba chiar stau linistite. tocmai ce am scris mai sus ca nu sunt veteran. ziceai ceva de ego? cum e treaba cu mustele. sa inteleg ca pana nu adun numarul de muste tre sa fiu atent la minge sa nu mi-o taie vre unu. Nu cred ca esti singurul care a crescut precum zici tu mai sus, dar diferenta este ca tu esti un "golan" si ea nu. Se pare ca eu vb si eu inteleg, si tot voi o ardeti in formulari si alte alea. Chiar nu mai tine minte nici unu cum era la inceput si ce traznai a facut fiecare, ca toti le avem pe ale noastre, mai mici, mai mari. E chiar asa de greu sa explici frumos ce si cum si sa dai argumente logice? Uite exemplu andrei care a descris pe scurt problemele care apar pe drum, fara sa tune si sa fulgere. Da voi nu si nu ... ce sa cauti tu acolo. Exact la fel a-ti facut si cu crashbarurile, nu a-ti explicat ce si cum da a-ti sarit in sus ca domne is urate si nu dau bine. Da oase rupte, piele julita si altele dau bine? Editat Aprilie 4, 2013 de Zven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 E schimbat ambreiajul...e uscat ca desertul Mojave, deci ce sa fac, cum sa fac, sa fac? are frate uscat ....suna zici ca vine 100 de reni calare pe alti 100 de reni ))) Imi pare rau daca am tras o concluzie gresita. Nu am vazut niciodata in realitate un M600/M620 cu ambreiaj uscat - costul modificarii cuplate cu beneficiile reduse mi se pareau o explicatie buna a acestui fapt. Baga capul pe la academie miercurea sa vedem si noi grozavia. Cele pe injectie nu mai au socul pe ghidon, nu ? Din ce vad in poze acesta are..chit ca e frumoasa foc Exista si la modelele pe injectie, desi nu se mai numeste "soc". Actioneaza ca un accelerator fix si permite motorului sa mearga constant si "rotund" pana cand se incalzeste. Si eu am asa ceva. Au si cele pe injectie din cate stiu eu, desi observ ca asta are si bord de 620 ... dar e carburatie Pentru o foarte scurta perioada de timp (in jur de un an: 2000-2001) s-au facut Monster-e carb cu bord cu turometru. Am avut si eu pe M600 din 2001. Fata de asta, bordul de 620 se deosebeste prin doua cadrane LCD suplimentare in interiorul ceasurilor: Pai si cum il deosebesc atunci ? Ca sunt intr-o mare dilema, la ce ar trebuii sa ma uit sa stiu 100% ca este carb sau IE Cel mai usor este sa te uiti pe blocul motor: modelele pe carburatie au 583cc, cele pe injectie au 618cc. Nici bordul nu inseala: daca nu are turometru e clar carb. Daca are, sunt doua look-uri diferite > vezi mai sus. c`mon ... really ... voi chiar sunteti seriosi ... halal spirit motociclistic. sincer vi s-a urcat firma la cap, AVEM DUCATI ... cine mai are? nu sunt eu vreun veteran in ale motociclismului dar cred ca o parte din voi ar trebui sa isi aduca aminte cum au fost si ei cand s-au suit prima oara la coarnele unui motor. Vi se pare ca va stirbeste careva faima de DUCATISTI. Bine ca v-ati nascut voi invatati. Sincer nu imi pare rau ca nu mi`am luat ducati si nu am incercat sa intru printre voi, si daca mi`as fi luat cred ca de fiecare data cand va vedeam pe strada ma ascundeam ca mi-ar fi fost rusine sa am asa "preteni". PS: petite, nu-ti pune crash`uri pe motor ca sunt urate ... ah si sa nu uit, nu purta casca ca si aia e pt oameni urati si faci BRANDU` de rusine PS2: din pacate printre voi exista si oameni care merita mai mult, sper doar sa nu se transforme si ei. E trsit ca generalizezi. Cat de bine pretinzi ca ne cunosti? Daca vrei sa ne vezi ca oameni, noi ne intalnim miercuri seara in fata academiei militare. Daca nu vrei decat sa enervezi oamenii cu ironii ieftine, du-te si canta la alta masa. (...) Din pacate , nu prea am vazut confirmari / doritori de participare la plimbare ( bineinteles , cu cateva exceptii - monsteristule' te asteptam cu mare drag, mada care din pacate nu poate ajunge ) Ca sa va faceti o idee pana acum suntem : Eu cu gabik Blondu' Feli Ar fi bine sa va anuntati daca veniti sa stim si noi cum ne organizam... Vroiam chiar sa rezervam o masa in Veliko, dar la nr asta de participanti vedem ce gasim la fata locului. Andrei Din pacate eu imi confirm absenta. Motocicleta e inca la Andu si nu are ITP. Abia de saptamana viitoare sper sa deschid si eu sezonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 nu am zis ca motoreta este supraapreiciata, am zis doar ca unora li s-a suit la cap. Si da frumusetea trebuie respectata, dar uneori ai nevoie de putin ajutor la inceput, sincer daca ii pui una alta ca sa te protejezi pe tine si motorul nu cred ca e o crima asa de mare. tocmai ce am scris mai sus ca nu sunt veterean. ziceai ceva de ego? cum e treaba cu mustele. sa inteleg ca pana nu adun numarul de muste tre sa fiu atent la minge sa nu mi-o taie vre unu. Nu cred ca esti singurul care a crescut precum zici tu mai sus, dar diferenta este ca tu esti un "golan" si ea nu. Se pare ca eu vb si eu inteleg, si tot voi o ardeti in formulari si alte alea. Chiar nu mai tine minte nici unu cum era la inceput si ce traznai a facut fiecare, ca toti le avem pe ale noastre, mai mici, mai mari. E chiar asa de greu sa explici frumos ce si cum si sa dai argumente logice? Uite exemplu andrei care a descris pe scurt problemele care apar pe drum, fara sa tune si sa fulgere. Da voi nu si nu ... ce sa cauti tu acolo. Exact la fel a-ti facut si cu crashbarurile, nu a-ti explicat ce si cum da a-ti sarit in sus ca domne is urate si nu dau bine. Da oase rupte, piele julita si altele dau bine? esti familiarizat cu expresia orice sut in fund, in cazul de fata minge taiata, este un pas inainte ? i s-au explicat de multe ori diferite aspecte dar se pare ca mai are nevoie de argumente suplimentare dar vezi tu, si rabdarea are o limita. hai ma ce naiba, 800 km parcursi si vrea in excursie de 360km+ in afara tarii, chiar nu vezi nimic in neregula cu asta ? Toata lumea a facut traznai la inceput dar macar cand mi se atragea atentia luam pozitia ghiocelului si bagam la cap nu tineam coada pe sus in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Avand in vedere ce am auzit ca vrei sa faci cu ea, cea mai buna optiune ar fi a lui Eugen. Nu e in stare functionala dar se preteaza perfect ca project-bike. Ia legatura cu el. Alooooo, am vorbit cu Eugen pe privat. el are contul blocat. e revoltat pe voi. civa se duce in piata victoriei sa protesteze pt ca-i vindeti voi motorul. da se poate dom'le asa? "burcin_eugen2000: daca scrii pe forum sa spui ca am ban de la o fetitza suparacioasa si in lipsa mea ii rog frumos sa nu imi vanda motorul" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 imi poti spune si mie cum le-ai modificat?ce ai taiat mai exact? din cate stiu eu ,e un senzor care, atunci cand cazi cu motorul, sa-ti opreasca motorul. cu siguranta de la acel senzor este ,mai ales daca zici ca ai inclinat mult motorul. Tobele trebuie desfacute, scoasa protectia de aluminiu de deasupra si cu un aparat de sudura trebuie taiate capacele ce se afla in interiorul gurilor de evacuare. Odata taiat capacul, se mai inlatura si o bucata de 5-10 cm din teava interioara. Se monteaza la loc si se savureaza, cu masura totusi, consumul in exces poate dauna buzunarului. Daca nu ma insel, tobele "stoc" de pe mobra sunt Remus, sau cel putin asta erau la a mea In poza atasata ti-am incercuit ce trebuie decupat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Da ,remus sunt. am inteles,multumesc mult. Deci tai pe langa teava de evacuare si apoi tai din teava pe interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Tobele trebuie desfacute, scoasa protectia de aluminiu de deasupra si cu un aparat de sudura trebuie taiate capacele ce se afla in interiorul gurilor de evacuare. Odata taiat capacul, se mai inlatura si o bucata de 5-10 cm din teava interioara. Se monteaza la loc si se savureaza, cu masura totusi, consumul in exces poate dauna buzunarului. Daca nu ma insel, tobele "stoc" de pe mobra sunt Remus, sau cel putin asta erau la a mea In poza atasata ti-am incercuit ce trebuie decupat... Hahahaha Nu pot sa cred Tinerete, bautura, femei usoare si ST4 fara tobe, eh Gixule? Editat Aprilie 4, 2013 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Gixule, nu e mai usor sa taie acele nituri sau ce sunt? apoi sa faca operatia? HahahahaNu pot sa cred Tinerete, bautura, femei usoare si ST4 fara tobe, eh Gixule? frumos sunetul.... asta vara am dat si eu tobele jos.... e dementiam cum face. :ufffff. I love it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Tobele sunt dintr-o bucata, partea de aluminiu de deasupra este doar o "husa". Nu mai stiu exact cum era treaba cu capacele, dar parca trebuiau si ele date jos iar apoi re-nituite. Operatiunea e relativ simpla, dureaza maxim o ora. Hehee, eu in haine de scandal...Uitasem )) Cateva ore mai tarziu am plecat la munca, fara tobe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanTzg Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Salut. Caut si eu contact pentru ducati monster 600 1998.. daca se poate si cu buson ar fi minunat. Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Normal ca o sa dau jos acel capac de inox ,apoi o sa-l nituiesc la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 PetiteLutin, fii putin atenta ca nimeni nu-ti vrea raul. Hai sa ti zic cum am inceput eu sa merg pe strazi (ca pe moto merg de mic) Succint! Mi am luat Honda de 120cai si prima mie de km am facut-o de unul singur in orasul natal. Plecam din Bucuresti in weekenduri si ma "antrenam" acasa, de la 30km/h la 60..pana la 100. Invatam incet ce e aia frana si cum se comporta cauciucurile in functie de asfalt si de vreme. Dupa prima mie, m-am urcat pe ea si am plecat la drum lung spre capitala. Pe E85 trist ca ma depaseau tir-urile, m-am hotarat sa depasesc unul si cand am facut asta, suflul m-a aruncat pe celalalt sens pe banda 1, noroc ca nu era nimic pe contrasens. Buuun. Am scapat si de asta, am invatat o lectie importanta. Apoi s-a facut 1Mai, hai la mare cu baietii mari, 250 km/h pe A2 si era sa iau parapetul pentru ca mi-a fost teama sa aplec mobra putin la viteza aia. Funny, am scapat si acum, inca cateva lectii invatate. Prima cazatura, dupa 8000km experienta, adica la jumatea primului meu sezon. M-a depasit dupa care mi-a franat un inteligent brusc la 2m in fata mea, am ales sa o culc pe iarba in loc sa ies pe contrasens cum era mai usor. M-am felicitat pentru alegerea facuta dar m-a ajutat scurta experienta cu contrasensurile de pana atunci. Dupa botez, am cutreierat toata tara si am adunat vreo 30-40 mii km fara sa mai cad. A doua cazatura a fost cand deja eram mult mai experimentat si faceam wheelie din ambreiaj La fiecare km parcurs mai invatam ceva. As avea sute de povestiri si am avut sute de ocazii in care era sa-mi rup gatul. Daca toti de aici ti-ar povesti o singura intamplare de cand erau ei incepatori, te-ai shoca. Experienta o castigi nu mergand in grup organizat, acolo se moare de obicei, pentru ca ei la 120 se simt in largul lor pe cand tu esti incordata (muschii keggel se incordeaza cred, ceea ce nu e rau ))))))))) ) iar cand esti incordata faci prostii. Ce trebuie tu sa faci e sa-ti gasesti un incepTor ca tine si sa va antrenati impreuna diminetile sau noptile cand traficul e mic. Apropo, sper ca ai citit tooooate tutorialele de la rubrica incepatorilor, vezi ca sunt foarte bine scrise. Trebuie sa le cauti bine ca sunt de acum ~10 ani. Surioara, tine minte, sa-ti fie frica de motocicleta si sa-i acorzi respect, pentru ca nu e o jucarie! Daca azi o respecti, maine vei invata sa o conduci! Sambata daca e frumos si mai sunt ducatisti care nu merg spre Veliko, ne putem intanli si comenta mai mult pe marginea subiectului. Va astept la Biker's Otopeni Ducatisti de plecati la Veliko, drum bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) nu am zis ca motoreta este supraapreiciata, am zis doar ca unora li s-a suit la cap. Si da frumusetea trebuie respectata, dar uneori ai nevoie de putin ajutor la inceput, sincer daca ii pui una alta ca sa te protejezi pe tine si motorul nu cred ca e o crima asa de mare. tocmai ce am scris mai sus ca nu sunt veteran. ziceai ceva de ego? cum e treaba cu mustele. sa inteleg ca pana nu adun numarul de muste tre sa fiu atent la minge sa nu mi-o taie vre unu. Nu cred ca esti singurul care a crescut precum zici tu mai sus, dar diferenta este ca tu esti un "golan" si ea nu. Se pare ca eu vb si eu inteleg, si tot voi o ardeti in formulari si alte alea. Chiar nu mai tine minte nici unu cum era la inceput si ce traznai a facut fiecare, ca toti le avem pe ale noastre, mai mici, mai mari. E chiar asa de greu sa explici frumos ce si cum si sa dai argumente logice? Uite exemplu andrei care a descris pe scurt problemele care apar pe drum, fara sa tune si sa fulgere. Da voi nu si nu ... ce sa cauti tu acolo. Exact la fel a-ti facut si cu crashbarurile, nu a-ti explicat ce si cum da a-ti sarit in sus ca domne is urate si nu dau bine. Da oase rupte, piele julita si altele dau bine? @ Petit Imi pare rau ca s-a ajuns iar la astfel de discutii.....sincera sa fiu....acum ceva anii in urma ( 2007-2010) ne ocupam mult mai mult sa mergem pe motoare si sa ne simtim bine, decat sa ne jignim pe forum. Asa cum ai vazut din atitudinea mea vis-a-vis de tine, duminica, am stat cu tine la masa, am vb, am ras, am glumit......faptul ca-ti spun ce am de spus pe un ton mai ironic, nu inseamna ca te urasc.....inseamna doar ca nu-mi doresc sa iesi cu noi si sa ne intoarcem asa cum s-a intamplat, in mod tragic, anul trecut cu baiatul cu Diavelul.......baieitii au fost socati ceva vreme., nu este ceva peste care treci usor- moartea unui prieten sub ochii tai......cum am si inceput noi doua, atunci ti-am spus si acum iti repet....te admir pt faptul ca ai incredere in tine si ai o parere buna despre tine, pt faptul ca-ti doresti sa devii o bikerita buna, dar asta atata timp cat nu devine inconstienta si supra-apreciere.....gandeste-te ca nu sufar de sindromul "atentiei totale asupra mea" si cu toate celelalte bikerite de la noi, am o relatie fff buna...cu baietii la fel....da.... si eu am gresit si inca o fac...asta e, recunosc..dar cand m-au tras de urechi am tacut si i-am ascultat....daaa, poate nu mi-a convenit, dar am luat-o ca pe ceva bun......si sincera sa fiu....ei....toti, sunt niste super baieti, de care eu una sunt tare mandra si ma bucur ca imi sunt prieteni.....gandeste-te mai bine ca punem siguranta si viata ta mai presus decat orgoliu si sefia....aici nimeni nu e sef.......asa ca nu te mai supara si invata sa citesti printre randuri nu mot a mot + ca ar trebui sa fii fericita ca ai parte de sfaturi de la niste mesteri in ale motociclismului- Andu, Sinner, , Doru, Andrei, Paul, sa nu uitam Legenda:)))) PS: inainte de a iesii prima data din oras, am mers vreo 2 ani singurica, in ritmul meu, in stilul meu, avand grija sa ma tin de motor nu dupa altii(sfat de la Andu- ca toate cele bune), facusem 8000-9000km numai in traficul din Bucuresti...si dupa am mers in afara....de aia zic....nu e o rusine sa mergi mai incet, mai anevois, mai stangaci la inceput....noi doar iti spunem ca si noi am fost ca tine si noi am cazut si mai cadem si noi facem prostii..... Editat Aprilie 4, 2013 de mada_ykyS4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Maine noapte unde petrecem? Mada, verisoara ta, are show pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.