Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Salutare Ducatisti,

Se pare ca vremea nu tine cu noi. Chiar daca sambata se anunta 16 grade propun sa mutam deplasarea la Veliko pentru un alt weekend. Trebuie sa avem cel putin 2 zile de soare, ca sa avem cat de cat o siguranta... si din ce am vazut va ploua pana vineri. Vom anunta iesirea cu cel putin o saptamana inainte - eventual weekend-ul viitor sau peste 2 saptamani, astfel incat sa avem cat mai multi participanti. Va salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

merci de informatii

eu iti recomand sa nu-ti pui grashpad-uri la motor. cum ti-am scris si mai sus, iti recomand sa pui la furca, bascula, si niste capede de ghidon mai lungi. in schimbul crashpad-urilor, pune niste scarite race.

 

s-a mai discutat problema acu cateva pagini in urma. te va costa ceva mai mult, dar daca e sa cazi, riscurile sunt mult mai mici. cel putin elimini riscul de a indoi cadrul din cauza la crashpad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Ducatisti,

Se pare ca vremea nu tine cu noi. Chiar daca sambata se anunta 16 grade propun sa mutam deplasarea la Veliko pentru un alt weekend. Trebuie sa avem cel putin 2 zile de soare, ca sa avem cat de cat o siguranta... si din ce am vazut va ploua pana vineri. Vom anunta iesirea cu cel putin o saptamana inainte - eventual weekend-ul viitor sau peste 2 saptamani, astfel incat sa avem cat mai multi participanti. Va salut

dap si eu is de acord hehe...separe ca vremea buna ma asteapta pe mine sa imi aduc moto asa ca injurati ma pe mine ptr vremea asta:)))))))....ne vedem la soare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu iti recomand sa nu-ti pui grashpad-uri la motor. cum ti-am scris si mai sus, iti recomand sa pui la furca, bascula, si niste capede de ghidon mai lungi. in schimbul crashpad-urilor, pune niste scarite race.

 

s-a mai discutat problema acu cateva pagini in urma. te va costa ceva mai mult, dar daca e sa cazi, riscurile sunt mult mai mici. cel putin elimini riscul de a indoi cadrul din cauza la crashpad.

 

poate o sa ajungem sa le punem niste bullbar-uri, niste roti ajutatoare si o sa le si tinem in vitrina sa nu se strice......vai stiu unii ar zice ca sunt rea......:)))))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate o sa ajungem sa le punem niste bullbar-uri, niste roti ajutatoare si o sa le si tinem in vitrina sa nu se strice......vai stiu unii ar zice ca sunt rea...... :)))))))))))

da ce rea esti gagica. ceea ce am spus mai sus, cred ca poate fi cea mai buna varianta. a nu se uita ca vorbeste o legenda. tu stii despre ce e vorba :lol: :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ce rea esti gagica. ceea ce am spus mai sus, cred ca poate fi cea mai buna varianta. a nu se uita ca vorbeste o legenda. tu stii despre ce e vorba :lol: :haha:

EU???eu nu sunt rea:)))) (- "I'm not bad, I'm just drawn this way!!!" ) :blbl: , mai exista varianta de crashpad pe casca sau pe slide-uri:))))).......nu era vb de tine si de sfaturile date de tine......stiu ca esti o legenda, cum as putea sa uit????...sa zic ca se aplica doar categoriei de bikeri care nu stiu sa plece de pe loc sau sa opreasca motorul in siguranta, dar in schimb sunt experti in a da sfaturi...in toate domeniile moto:))))

Editat de mada_ykyS4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I feel me better, "maci beter"

 

crashpad-uri pe slidere nu mai au rost. pe casca sunt O.K.

pai vezi ca nu ma iubesti degeaba?????esti de acord cu mine, stii ca am idei bune....by the way la slidere nu mai ai nevoie tu ca stii sa pui genunchiul jos.....la cap mai ai de lucrat:*

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai vezi ca nu ma iubesti degeaba?????esti de acord cu mine, stii ca am idei bune....by the way la slidere nu mai ai nevoie tu ca stii sa pui genunchiul jos.....la cap mai ai de lucrat:*

aia era.... dragostea asta :love: :rusinica: total deacord cu tine.....

doctorul mi-a zis la fel, cica sunt baiat bun, capul e problema :lol: oare ce sa fac.

 

Blastfemie frate.

 

 

305927_10152680109500158_388697680_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala nu e un motor de Sv/TL 1000?

e de pe TL 1000

penibil in orice caz.

 

Ducati 848 Evo - Termignoni Flamethrower

am vazut mai de mult filmuletul. s-a ridicat parul pe mine cand mi-am pus castile si m-am excitat cu un Play....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Penibil de ce? E un motor v2 la 90, foarte puternic, fiabil nu incape vorba....penibil ca nu scrie Ducati pe el? Mie mi se pare reusita combinatia.

 

Nu e penibil. Blasfemic, poate. Daca e vorba de un cadru de 916, inteleg leitmotiv-ul modificatiei: mai multa putere.

Dar nu cred ca pentru +/- 10 cai in plus merita sa pierzi sunetul motorului si ambreiajului Ducati. Mai ales la cata bataie de cap trebuie sa fi fost necesara pentru modificare si omologare. Parere personala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu o asimilez operatiunea cu cea de schimbare de sex. deci nu-i vad rostul. e doar ori un "proiect", ori e un nebun care nu are ce vace cu banii. se putea pune bine mersi un motor de 998 sau 1098/1198

 

am vazut modificari pe un forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...) In afara e mai usor sa faci hibrizi si sa.i omologhezi. Pai poate se justifica pentru proprietar. Cadrul trellis cu un motor mai performant. (...)

 

Fara indoiala. Totusi, nu e vorba doar de hartogaraie. Fixarea unui motor gandit pentru un tip de cadru (perimetral) in altul (trellis) in care e si "stressed member" e treaba de inalta calificare inginereasca. Asta daca vrei s-o faci si bine, nu doar pentru "show" - asa cum cred ca a fost facuta asta.

 

 

eu o asimilez operatiunea cu cea de schimbare de sex. deci nu-i vad rostul. e doar ori un "proiect", ori e un nebun care nu are ce vace cu banii. se putea pune bine mersi un motor de 998 sau 1098/1198

 

am vazut modificari pe un forum.

 

Poate a facut modificarea inainte sa apara 998. Sau pur si simplu a vrut un motor mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate a facut modificarea inainte sa apara 998. Sau pur si simplu a vrut un motor mai ieftin.

 

eee nu cred eu ca s-au gandit ei acu 12 ani la asta. poza pare recenta. pe carena scrie 748 S

 

Nu sunt sigur dar cred ca si motorul in cadrul la TL este stressed member. Eu sunt pe telefon, nu vad poza bine, dar ala nu a fost un 749?

este un 748. nu e 749. are bascula monobrat, carene, tobe, furca... singurul lucru care il vad schimbat e pompa de ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pardon, 748. Daca a fost 748 se justifica schimbarea cu motorul de 1000. Poate a avut motorul stricat si a avut unul de TL 1000 sau l-a gasit ieftin. Cine stie. Oricum, destul de reusit transplantul.

reusit, dar.... e a si cum ai pune inima de porc unui om. sunt la fel in mare parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ar fi, desmoriders, sa ne bem si noi cafeaua, ceaiul aici????attachicon.gif378773_310532992303575_238510002839208_1058317_1792316528_n.jpg

cu siguranta diminetile ar fi mai faine....

 

Apropo de cafea si ceaiuri, ducati ne invita sambata sa ne bem cafeaua la ei - pe la un 10 + dimineata, nu cred ca au o masa ca asta dar sigur au adus cateva jucari noi.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

 

 

Blastfemie frate.

 

 

305927_10152680109500158_388697680_n.jpg

 

 

 

e de pe TL 1000

penibil in orice caz.

 

 

eu o asimilez operatiunea cu cea de schimbare de sex. deci nu-i vad rostul. e doar ori un "proiect", ori e un nebun care nu are ce vace cu banii. se putea pune bine mersi un motor de 998 sau 1098/1198

 

am vazut modificari pe un forum.

 

 

 

Buei.. nu e nicio blasfemie, am un prieten care a avut o Cagiva Raptor de 1000 furat la un eveniment moto.. crede-ma ca in fiecare zi vorbeste de ea ca si cand ar fi fost zeita motoreta aia, de ce?! pentru ca motorul de TL este o bruta mult mai agresiva decat multe modele Ducati iar la capitolul intretinere cica ar fi mai eftina.

Ce a facut propietarul fostului model din poza este tuning si pana la urma trebuie apreciata intr-un fel munca lui cu toate ca nu cred ca ar putea fi folosita decat pe piste sau saloane moto.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...